Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 17:02 23. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 55 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Author Message
 Post subject: Re: Boostění v partě mágem (wizna/sorcka)
PostPosted: 15:24 02. Nov 2011 
Offline
Rytíř
User avatar
 Profile

Joined: 23:19 23. May 2009
Posts: 524
Location: Kladno/Praha
Jen ještě ktomu jak tu psal Rejty že mágové si maj meditovat ve městě dopředu, to platí tak u zaklínače, hlavně čaroděj ale asi i většina ostatních co si kouzla na den vybírají si kouzla připravují tak aby tam neměli nic co nepoužijou pro ten který dung (pokud jsou trošku svědomití) a tak se jejich příprava kouzel omezuje na celkem krátce před dungem, max předtím než kněmu vyrazí a to pak taky například znamená že po cestě partu nechrání nijak.

_________________
Pokrok je jako stádo sviní v humně. Z takého stáda, to sa mosí uznat, je užitek. Je uzený špek, je ovar, je prejt, sú klobásky, sú nožky v rosolu. Tož sa nesmí ohrnovat nos, že je všecko posrané.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Boostění v partě mágem (wizna/sorcka)
PostPosted: 15:39 02. Nov 2011 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 14:21 13. Feb 2010
Posts: 9274
Location: Brno/"Znojmo"
LDamian wrote:
...


A jak zohledníš itemy (přecijen když nosíš šperky +12 do statů, tak tam je celkem rozdíl). Jinak 20ku můžu sfouknout klidně ve hře, zbytek někde v modulu potestit (nejdříve večer), nebo sehnat další lidi. Jsem rád že mluvíš o tahovkách, protože ty jsou na TH z mého pohledu ten hlavní základ (staty, ostrost, II, TS, imky na mysl).

Restění ve městě - jen pokud máte naprosto jistojistý stabilní net i hru. Každé vypnutí hry vás připraví o spelly získané z bonusů z itemů apod. (např. ty zmíněné šperky do statů). Mě osobně hrozí na bytě a někdy i doma výpadky netu, které shodí NWN a pokud restím 20-30 minut před výpravou, tak můžu výpravu posunout klidně o další půlhodinu i více no.

Braenn - tabulku máš na wiki, pokud nelže (nemohu přesně na sobě posoudit a musel bych to tedy projet v singlu na testovacím modulu, což provedu nejdříve večer), tak sloty nepřibývají. Kouzla nepřibývají určitě (leda čaroděj se doučuje ze svitků, sorcka nemá nic, kněží apod. taky nic). Zvyšuje se jen a pouze trvání (proto říkám, aby čas na rest = 2x lvl casterského povolání) + featy, zvyšování TO atd., z nichž nic neřeší dobu trvání.

_________________
.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Boostění v partě mágem (wizna/sorcka)
PostPosted: 15:45 02. Nov 2011 
Offline
Rytíř
User avatar
 Profile

Joined: 23:19 23. May 2009
Posts: 524
Location: Kladno/Praha
Od dvacátého levelu se nezvyšuje počet kouzel za den ani TO s levelem poze v závislosti na statech, čaroděj ještě dostává známá kouzla snad ale i tak pořád jen dvě za level a dál se učí ze svitků no. BTW tabulky na wikině platí.

_________________
Pokrok je jako stádo sviní v humně. Z takého stáda, to sa mosí uznat, je užitek. Je uzený špek, je ovar, je prejt, sú klobásky, sú nožky v rosolu. Tož sa nesmí ohrnovat nos, že je všecko posrané.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Boostění v partě mágem (wizna/sorcka)
PostPosted: 16:29 02. Nov 2011 
Offline
Bůh
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 22:02 12. Mar 2010
Posts: 4748
Location: Kahzet, město smlouvy
LDamian wrote:
Byl by nekdo ochotny dat si s tim tu praci a spocitat toto?

Kolik kouzel tah/level udrzi mag od meditace do meditace na 10. levelu?
Kolik kouzel tah/level udrzi mag od meditace do meditace na 20. levelu?
Kolik kouzel tah/level udrzi mag od meditace do meditace na 40. levelu?


Udělám to, večer

_________________
Tvůrce a ničitel
-------
Neaktivní
-------
.: Damian je můj rypák a Xantipka má bohyně :.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Boostění v partě mágem (wizna/sorcka)
PostPosted: 17:02 02. Nov 2011 
Offline
Rytíř
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 12:14 27. Oct 2010
Posts: 528
Tak k tomuhle hodim vlastní poznatek.. momentálně za Dorgena.
Je to sorcka zatim low lvl a udržet nakouzlenou větší partu lidí je pro mě problém. Udržet jednoho člověka je v pohodě. Zjistil sem že nejlepší je když je v partě ještě jeden magič nebo nejlépe klerda. Bufy se pak příjemně rozdělej a vzájemně se doplňujou a ještě zbyde spousta prostoru pro magickou podporu utočnejma kouzlama. Je to fajn a užiju si to víc než když jen bufnu a pak stojim vzadu a koukám.

Jen co se meditace týče.... Dobu bych asi nezkracoval. Dá se to, ale přidal bych k efektum například i snížení unavy. Nemyslim uplně ale pár třeba 10% by snad nebylo na škodu ne? Když jdu s někym lovit do hvozdu tak v zásadě jdu tak na 2x medit.. zatim.... a na konci už mám problém protože mi selhávaj kouzla což je docela na prd. Pokud tomu chci zabránit tak nesmim kouzlama utočit a jen koukat a to je zase nuda...
To mě jen tak napadlo.

_________________
Theureg syn Theureguv, syna Grumova z rodu Darwolf: Cestu životem si razí mečem, ale občas překvapí rozumem či duší. V tom jenž vypadá jakoby mu v žilách kolovala krev samotných obrů se možná skrývá víc než jen hrubá síla svalů. Možná.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Boostění v partě mágem (wizna/sorcka)
PostPosted: 19:28 02. Nov 2011 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 01:53 05. Dec 2010
Posts: 4507
Location: Land Down Under
Buffujte tanka no. Dpska at se se drží toho co maj dělat, tedy píchání do potvor zezadu . . . (Co si to zas představujete holoto?!).

Klasické schema world of warcraft zní - jeden tank drží potvory, jeden healer se o něj stará a tři roguny zmateně pobíhaj a rubou tak aby nic nerubalo je. Má healer problém s manou? Ne, protože se věnuje jednomu člověku. Když v tom samém schematu nasadíte thalijské denní menu tedy - roguny zmateně pobíhaj a agrujou potvory, potvory následně honěj roguny, tank zoufale honí potvory a healer si na těch pobíhajících dpskách vypálil manu a může už se tak leda dloubat v nose, tak parta v dungu pomře.

Přeberte si to jak chcete.

Já jen říkám, že Rejty nám tady jasně dláždí cestu. Stavte party v sestavě jeden tank, jeden booster a tři vomeáci co to budou za jejich zády kydlit a takto vybijte všechny dungy, vyberte všechny poklady a WB z nás budou mít radost :)

_________________
Ignore list: Theogil I, Krysak, Koninho87, Kokosak, Grin, efu_redo

Pain is temporary. Victory is forever.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Boostění v partě mágem (wizna/sorcka)
PostPosted: 23:33 02. Nov 2011 
Offline
DM Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 21:02 21. Jun 2007
Posts: 4205
Parta=Klerik+Mag+Druid+Bard a s boostama není problém.

_________________
Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR!
Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)

Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Boostění v partě mágem (wizna/sorcka)
PostPosted: 09:08 03. Nov 2011 
Offline
Šlechtic
User avatar
 Profile

Joined: 16:22 01. Jun 2009
Posts: 300
Dobré dopoledne, co jsem si tu přečetl tak každého tlačí bota trošku někde jinde. Většinou aplikuji Rejtyho model, dokážu s 16 lvl klerikem držet dvě postavy pod fullboostem 2x32 min.. Tři postavy taktéž, boost už není až tak "plný". Více lidí kvalitně ochránit prostě nedovedu (možná to neumím, přiznávám že v tom se moc nevyznám). Nicméně tam kam chodíme to zatím stačí.
S čím však mám já problém:
- do doby mezi meditacemi se započítávají i 4 lvl válečníka (ten čas navíc je krutá daň za dualclass)
- do boje vyrážím s únavou 0 a když nakouzlím dvě postavy a řádně se do toho boje pustím tak v polovině kouzel z "2" meditace uprostřed výpravy mám slušnou šanci, že už je kvůli únavě nezakouzlím
Co bych si přál?
- aby se doba meditace vztahovala ke konkrétnímu povolání (já ví blbost, moc práce, kterou nikdo stejně neudělá, nicméně to píšu tak jak to cítím)
- aby byla k dispozici třeba droga co snižuje únavu byť např. o 10 bodů, netušíte kolikrát by mi to zachránilo život

Takže vidíte, že byť se bavíme o boostech pro partu je obtíž podobná a přece pro každého trošku jiná. Mě by třeba toliko nepomohlo zkrácení doby mezi meditacemi či navýšení počtu kouzel pokud nebude v dungeonu místo kde bych si mohl dát dvacet no.

_________________
Durman Zlomocný - Helgaronův válečný kněz


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Boostění v partě mágem (wizna/sorcka)
PostPosted: 10:26 03. Nov 2011 
Offline
DM Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 21:02 21. Jun 2007
Posts: 4205
Glumišek wrote:
- aby se doba meditace vztahovala ke konkrétnímu povolání (já ví blbost, moc práce, kterou nikdo stejně neudělá, nicméně to píšu tak jak to cítím)
- aby byla k dispozici třeba droga co snižuje únavu byť např. o 10 bodů, netušíte kolikrát by mi to zachránilo život


Myslím, že to že se započítávají obě povolání je záměr. Bude to nejspíš právě proto, aby třeba klerik/válečník měl při boostování nevýhodu proti čistému casterovi a je to prostě jeden z prvků, který má snížit výhodnost toho, že si tam dáš těch pět levelů válečník (nebo třeba 10 Torma, BG...). Navíc vem si, že pokud by to byl třeba klerik/Torm, tak při meditaci by se tedy započítávaly pouze levely klerika, takže by meditoval dřív, ale tou meditací by se mu obnovily i schopnosti Torma. Musel bys ještě dělit povolání na ty, které mají nějaké obnovující se schopnosti a na ty, které nemají. Což je dost těžké, protože v podstatě s jakýmkoli povoláním si můžeš vzít určité schopnosti, které obnovuješ meditací.

Ta droga by byla nejspíš zajímavá. Sice by snížila o něco únavu, ale zase solidně zvyšovala závislost. Jen u těch drog je tam problém v tom, že první třeba v pohodě a druhá je kill natvrdo prakticky (viz kdysi Bageshur). A asi nikomu se to nebude chtít zkoumat, kde je ta hranice. Ta smrt by tam chtěla změkčit do podoby nějakých tvrdších postihů nejprv ve stylu tripu.

_________________
Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR!
Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)

Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Boostění v partě mágem (wizna/sorcka)
PostPosted: 11:33 03. Nov 2011 
Offline
Šlechtic
User avatar
 Profile

Joined: 16:22 01. Jun 2009
Posts: 300
LDamian wrote:
Glumišek wrote:
- aby se doba meditace vztahovala ke konkrétnímu povolání (já ví blbost, moc práce, kterou nikdo stejně neudělá, nicméně to píšu tak jak to cítím)
- aby byla k dispozici třeba droga co snižuje únavu byť např. o 10 bodů, netušíte kolikrát by mi to zachránilo život


Myslím, že to že se započítávají obě povolání je záměr. Bude to nejspíš právě proto, aby třeba klerik/válečník měl při boostování nevýhodu proti čistému casterovi a je to prostě jeden z prvků, který má snížit výhodnost toho, že si tam dáš těch pět levelů válečník (nebo třeba 10 Torma, BG...). Navíc vem si, že pokud by to byl třeba klerik/Torm, tak při meditaci by se tedy započítávaly pouze levely klerika, takže by meditoval dřív, ale tou meditací by se mu obnovily i schopnosti Torma. Musel bys ještě dělit povolání na ty, které mají nějaké obnovující se schopnosti a na ty, které nemají. Což je dost těžké, protože v podstatě s jakýmkoli povoláním si můžeš vzít určité schopnosti, které obnovuješ meditací.

Jojo, tak nějak to taky vnímám, ale občas to je ku vzteku. :)

Ta droga by byla nejspíš zajímavá. Sice by snížila o něco únavu, ale zase solidně zvyšovala závislost. Jen u těch drog je tam problém v tom, že první třeba v pohodě a druhá je kill natvrdo prakticky (viz kdysi Bageshur). A asi nikomu se to nebude chtít zkoumat, kde je ta hranice. Ta smrt by tam chtěla změkčit do podoby nějakých tvrdších postihů nejprv ve stylu tripu.

Ano tak nějak bych to viděl, rozdělit použití drogy na 3 stádia:
a) pohodička
b) postih
c) smrt (to pro ty co jsou dost hloupí aby si s postihem ještě šlehli :mrgreen: )
Opravdu by to nemuselo ani snižovat únavu o moc, těch 10 bodů by bylo dostačující na to abych to třeba já občas využil a aby to na druhou stranu nerozkoplo systém odpočinku.


_________________
Durman Zlomocný - Helgaronův válečný kněz


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Boostění v partě mágem (wizna/sorcka)
PostPosted: 20:15 03. Nov 2011 
Offline
Velmistr
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 11:23 28. Apr 2007
Posts: 1056
Location: Plzeň
Po jaky droze na Thalii se umira ? Ja sem zkousel pit z kraftu asi 2 ruzny, docela dost a nic to nedalalo (ani nic nevypsalo). Bageshur nato snad umrel ? :mrgreen:

_________________
...VIKINGS are back...your agony begins !!! :viking:
No...You'll never make a Berserk...
Berserker's Party
Erik The Viking


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Boostění v partě mágem (wizna/sorcka)
PostPosted: 21:29 03. Nov 2011 
Offline
Ďábel
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:24 23. Jun 2007
Posts: 6754
Location: Severní okraj Středozemě
Lord_Berserk wrote:
Po jaky droze na Thalii se umira ? Ja sem zkousel pit z kraftu asi 2 ruzny, docela dost a nic to nedalalo (ani nic nevypsalo). Bageshur nato snad umrel ? :mrgreen:
Po "mordva" - ta snižuje INT+WIS, načež postavy ztrácí pud sebezáchovy...a...jsou z toho ošklivá nedorozumění s gardisty.

Jinak na Thalii jsou "volně" prodejné NPC drogy co boostují různé vlastnosi. Jestli nemyslí je.

_________________
Síla tě osvobodí! - Sithský kodex, 12.12.2011 (TOR-preorder)
Bylo to peklo! - Error 37, Error 3005, Error 3007, 15.5.2012 (Diablo3)
Až s vámi skončím, nebudete věřit vlastní mysli! - Mesmer, 28.8.2012 (GW2)
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují. - Din Dagor, Mrazen 1147 (EQ)
Tento rok bude začátek konce. - neznámý vojín


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Boostění v partě mágem (wizna/sorcka)
PostPosted: 21:33 03. Nov 2011 
Offline
Bůh
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 22:02 12. Mar 2010
Posts: 4748
Location: Kahzet, město smlouvy
Nauč se tu mordvu vařit :mrgreen:

_________________
Tvůrce a ničitel
-------
Neaktivní
-------
.: Damian je můj rypák a Xantipka má bohyně :.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Boostění v partě mágem (wizna/sorcka)
PostPosted: 21:36 03. Nov 2011 
Offline
Ďábel
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:24 23. Jun 2007
Posts: 6754
Location: Severní okraj Středozemě
Derken- wrote:
Nauč se tu mordvu vařit :mrgreen:
Dobře, dobře, má ty "defekty" jen na nízkém katalyzátoru, vím.

_________________
Síla tě osvobodí! - Sithský kodex, 12.12.2011 (TOR-preorder)
Bylo to peklo! - Error 37, Error 3005, Error 3007, 15.5.2012 (Diablo3)
Až s vámi skončím, nebudete věřit vlastní mysli! - Mesmer, 28.8.2012 (GW2)
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují. - Din Dagor, Mrazen 1147 (EQ)
Tento rok bude začátek konce. - neznámý vojín


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Boostění v partě mágem (wizna/sorcka)
PostPosted: 21:59 03. Nov 2011 
Offline
Šlechtic
User avatar
 Profile

Joined: 23:50 13. Sep 2008
Posts: 453
Location: Zákupy
Lord_Berserk wrote:
Po jaky droze na Thalii se umira ? Ja sem zkousel pit z kraftu asi 2 ruzny, docela dost a nic to nedalalo (ani nic nevypsalo). Bageshur nato snad umrel ? :mrgreen:


pokud mas maly savy tak te dokaze na podruhy zabit i orci tabak, koren mandragory a podobne:)

_________________
Garett - vojak Temne legie, padl za Hag Grar
Jalamyn - uznavany sperkar podtemna
Vugdishnak - otrok se silou obra a inteligenci cajovyho pytliku
a par dalsich...


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 55 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 17 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits