Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 23:33 22. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 37 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject: Re: úprava kraftů
PostPosted: 11:49 05. Apr 2012 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 12:51 12. Sep 2007
Posts: 1721
Location: Brno
Barbar321 wrote:
A právě o tomto to ale je. Vše si zařídíš sám a nejsi závislý na nikom jiném. Mám za to, že tato hra má být o interakci jednotlivých hráčů a ne o samotářích. Neznáš vše? Kupuj si podpůrné výrobky. Odpovídá to víc realitě, nezdá se ti? V reálu taky neumíš vše, ale musíš zajít sem a sem, a by jsi sehnal to co sám potřebuješ ke svému řemeslu.

Tak to je ten základní kámen úrazu, hru a realitu (reálnost) nespojuji a co více, jsem jeden z těch, kteří proti zvyšování reálného pojetí Thalie výrazně brojí. Jsem neochvějně přesvědčen o tom, že hra je od slova hrát si a primárně má sloužit k zábavě. Tudíž neshledávám nic moc zábavného na tom, že v 5 ráno, kdy si hraju já, není jiný ve hře a tudíž bych třeba nemohl provozovat řemeslo ve chvíli kdy na to mám zrovinka já chuť.

Jenže opět v tomto realita podporuje můj návrh. Žádný učený z nebe nespadl a vyučit se na mistra v oboru opravdu něco stojí. A to mluvím o jednom řemesle, zde máme umožněno stát se mistry ve všem. Opět jde o to, že tě nikdo nenutí jít si nakopat rudu, tu slejt a udělat si prut, když víš, že u toho propálíš desítku legur. Raději přijdeš za slévačem a domluvíš se na koupi již hotového prutu.

O zavádění reálného pohledu na hru jsem psal výše, to co popisuješ v rámci spolupráce mezi hráči je možné i nynějším nastavení a co více, každá má postavička vydělávala tím, že se naučila prvně keramiku, prodávala ostatním formy, když jsem to uměl na úrovni velmistra postoupil jsem na legování a vydělával si prodejem prutů atd. atd. až jsem se naučil to co potřebuji k vyučení se kovářem, učil jsem se kovářem a v určitém momentu mě přestalo bavit shánět podružný materiál pro výrobu a začal kupovat od začínajících postav násady, formy a někdy i kovy. Nevidím tedy důvod proč to nařizovat systémem, když tvůj návrh je providitelný i v tomto nastavení, zatímco úprava by vedla k omezení. V mém případě vby to bylo: založím si slévače a horníka, vyučím se na velmistrovskou úroveň, co dál ... to co mě baví nemohu díky systémovému nařizení dělat založím novou postavu.
Při zachování možnosti zlepšovat se ve všech řemeslech by to naopak znamenalo jen to co jsem psal výše, zdražení, odsunutí počátku, vyšší diferenci mezi začínajícím a hotovým řemeslníkem, flustraci nového řemeslníka, stagnace řemesla, a v případě potřeby výrobku kontak po PM hotovému řemeslníkovi a žádost o výrobek.


To jsem psal, že by se musely upravit i výkupní ceny (nahoru) a ceny vstupních surovin (dolu)

To už tu bylo, výsledek, bohatí výrazně bohatli, já, Monstera, Rof, Jachyra ... klidně to přiznám, řemeslníci byli nejbohatší kastou ve světě a popravdě bylo to opravdu napřeraz, s odstupem času uznávám, že to bylo nastaveno opravdu špatně, v konečném důsledku by bohatí opět bohatli, hotoví řemeslníci by měli nadstandartní příjem a ostatní by převálcovali jak nic.

Ano, toto i já vidím jako velkou slabinu návrhu. Na druhou stranu, co je špatného na tom, že existuje pár mistrů? Ti by na tomto systému profitovali, stejně jako v reálu a výcvik nových mistrů by byl tímto omezen (opět stejně jako v reálu). Dále se i nyní stává, že pár mistrů odchází na odpočinek a hráč začne s jinou postavou. Za cca rok reálného času y se tímto systémem řemesla diferencovali a mistři ve všech oborech by jednoduše už nebyli k mání.

A tomu opravdu věříš? Není nic jednoduššího, než na požádání známého "vyparkovat" velmistra a udělat co je třeba, o žádné generační změně se tu tedy hovořit nedá.



To jsem rád, protože o popovídání to právě je.

Jedeme dál :D

_________________
Theogil Mistrovské ostří - strážce králova pokladu, kovář v Ivory
Boindil - trpasličí zvěd, velký čtenář a lenochod
Wahibah Zafirah al Talibah - dědic dračího odkazu, strážce legend


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: úprava kraftů
PostPosted: 12:06 05. Apr 2012 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 12:51 12. Sep 2007
Posts: 1721
Location: Brno
kucik wrote:
Víceméně v tom nacházim stejné neduhy jako Theogil. Mnohem raději bych byl za model, kdy by crafter na vlastní učení nepotřeboval tolik financí a aby crafter nemusel k vlastnímu učení vyrábět tolik v podstatě nadbytečných výrobků.

V podstatě směry, kterýma bych se chtěl ubírat jsou:
* Snížit počet výrobků nutných k vyexpení řemesla.
* Snížit oběm gp které se craftem prostě protočí.
* Omezit NPC výkup tak, aby tvořil cca jen 30% prodeje PC craftera. Tzn. 70% výrobků na prodej hráčům, 30%NPC.

To jsou více méně cíle, jakým by bylo asi dobré, aby se craft ubíral, ale zatím takový model neexistuje.


Jo tohle by byla fantazie, nešlo by se k tomu přiblížit třeba:
* snížením přírustku a úbytku % při výrobě
- tím pádem prodloužení doby výroby, ale snížení surovinové náročnosti
* snížením ceny vstupních surovin (činidel)
- nevýhoda by byla snížení minimální ceny výrobku, ale zase delší doba zpracování by "možná" donutila řemeslníka požadovat vyšší marži
* prodloužením výroby při zachování stávajících parametrů řemesel by mělo za následem snížení počtu výrobku a tím pádem navýšení poměru prodeje koncovým PC uživatelům oproti prodeji výrobků z učení NPC

Na první pohled spatřuji nevýhodu ve snížené dostupnosti top výrobků (vyrobit je bude oprus, ale nikde není psáno, že je musím udělat za jeden večer usilovného bušení do kovadliny či jiného přípravku) a snížení minimální ceny výrobku (ale tady zase ... kdo chce supportovat za náklady nebo i na sekeru tak to stejně dělá v rámci pravidel, takže se chce říct "co už no").

Co vy na to????

_________________
Theogil Mistrovské ostří - strážce králova pokladu, kovář v Ivory
Boindil - trpasličí zvěd, velký čtenář a lenochod
Wahibah Zafirah al Talibah - dědic dračího odkazu, strážce legend


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: úprava kraftů
PostPosted: 12:19 05. Apr 2012 
Offline
Ďábel
User avatar
 Profile

Joined: 20:20 24. Jul 2009
Posts: 5342
Jak možná podpořit spolupráci s crafterama, no možná nový craft. Obchodník.

Prostě něco jak na Démoně, bylo by NPC, které by dávalo náhodnou zakázku na některé výrobky. Samozřejmě by bralo jen výrobky na kterých je jiné jméno, než jméno obchodníka, aby obchodník si sám ty věci nevyrobil, ale musel je sehnat od jiných crafterů.

Díky úspěšným obchodům by mu rostl skill a tím pádem se mu i vylepšovaly výkupní a prodejní ceny.

Mohl by popřípadě i přísady do craftu nakupovat o nějaké procento levnějc a to pak mohl prodávat s výdělkem ostatním crafterům.

Samozřejmě je to, ale jen další práce pro scriptery no.

A za tohle mě asi pár lidi zahluší, ale tenhle craft by mohli dělat leda měšťani :P

_________________
Aria Oria - pohledná divoká dívka, která ráda své skvostné tělo vystavuje jen ve skromném oblečení. Její postava nese znaky dračí krve, od rudých křídel, přes oranžové dračí oči, až po tělo hřející tak, jako by měla horečku.
Měšťanka Karathy a členka Morusova stánku.

*otisk rudých rtů nad tím malý dráček držící mrkev a to vše ve zlatém poli*


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: úprava kraftů
PostPosted: 12:38 05. Apr 2012 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
J.F.Payne wrote:
Já jenom říkám, co by reálně "donutilo" craftery spolupracovat. Jinou alternativu, která by šla "reálně" uskutečnit, nevidím.


Nedonutilo. Pouze, jak už bylo řečeno, by měl každej několik postav na různej craft.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: úprava kraftů
PostPosted: 12:47 05. Apr 2012 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Theogil I wrote:
Jo tohle by byla fantazie, nešlo by se k tomu přiblížit třeba:
* snížením přírustku a úbytku % při výrobě
- tím pádem prodloužení doby výroby, ale snížení surovinové náročnosti
* snížením ceny vstupních surovin (činidel)
- nevýhoda by byla snížení minimální ceny výrobku, ale zase delší doba zpracování by "možná" donutila řemeslníka požadovat vyšší marži
* prodloužením výroby při zachování stávajících parametrů řemesel by mělo za následem snížení počtu výrobku a tím pádem navýšení poměru prodeje koncovým PC uživatelům oproti prodeji výrobků z učení NPC

Jenže:
* Doba výroby je pro některé už takhle dost dlouhá. To už by ty postavy nedělaly nic než dřepěly v dílně.
* Cenu výrobku ti přímo určije její užitná hodnota. Pokud snížíš vstupní náklady a nezvedneš náklady jinde (třeba v nepovedených kusech) zvedneš akorát zisk craftera.

Imho je hlavní ekonomický problém v NPC výkupu. Tam se generuje nekonečné množství zlata. Pokud by se omezil příjem z craftu jen na gp, které už v modulu jsou (tzn.) které PC získal jinými způsoby, může se prakticky uvolnit spousta věcí, jako čas výroby a rychlost levelení.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: úprava kraftů
PostPosted: 13:05 05. Apr 2012 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 12:51 12. Sep 2007
Posts: 1721
Location: Brno
kucik wrote:
Theogil I wrote:
Jo tohle by byla fantazie, nešlo by se k tomu přiblížit třeba:
* snížením přírustku a úbytku % při výrobě
- tím pádem prodloužení doby výroby, ale snížení surovinové náročnosti
* snížením ceny vstupních surovin (činidel)
- nevýhoda by byla snížení minimální ceny výrobku, ale zase delší doba zpracování by "možná" donutila řemeslníka požadovat vyšší marži
* prodloužením výroby při zachování stávajících parametrů řemesel by mělo za následem snížení počtu výrobku a tím pádem navýšení poměru prodeje koncovým PC uživatelům oproti prodeji výrobků z učení NPC

Jenže:
* Doba výroby je pro některé už takhle dost dlouhá. To už by ty postavy nedělaly nic než dřepěly v dílně.
* Cenu výrobku ti přímo určije její užitná hodnota. Pokud snížíš vstupní náklady a nezvedneš náklady jinde (třeba v nepovedených kusech) zvedneš akorát zisk craftera.

Imho je hlavní ekonomický problém v NPC výkupu. Tam se generuje nekonečné množství zlata. Pokud by se omezil příjem z craftu jen na gp, které už v modulu jsou (tzn.) které PC získal jinými způsoby, může se prakticky uvolnit spousta věcí, jako čas výroby a rychlost levelení.


Rozumím, já měl na mysli to, že by se prostě výrobek nedělal najednou, ale máš pravdu, že by to dopadlo tak, že by řemeslník tvrdnul v dílně dokud by to nedodělal a pak by brblal jak dlouho to trvalo.
Já v zásadě nejsem proti zvednout crafterovi zisk s ohledem na prodloužení doby výroby a s ohledem na to že zvýšeného zisku dosáhne pouze interakci s jinou postavou a realizovaným prodejem PC. Naopak NPC obchodník by se choval dále dle nastavení tedy náklady + max. 5%, tak aby zlehka kompenzoval ztrátu při neúspěsných pokusech, které by se ale díky nižšímu přírůstku/úbytku % při povedeném/nepovedeném pokusu skoro neobjevovaly. Ve výkupu se generuje nekonečné množství zlata stejně jako v jiných odvětvích (prodej trofejí, dobívání podkladů atd.), to by jsi do oběhu musel vpustit pouze omezený počet peněz, které by se "točili", ale to je cesta do pekel, co cesta rychlostní komunikace né-li dálnice. Peníze by se hromadili u omezené skupiny a ostatní by šli o žebrotě (opět nic zábevného), jak pořešit postavy na odpočinku kde se ti zamrazí peníze na jejich účtě, nově založené postavy kde buď budou nosit do systému nové prostředky, které budou navyšovat množství oběživa nebo jim nedáš nic, protože všechno zlato už někdo vlastní nebo je pokladech, a co s poklady, v pokladu bude nic, protože veškerou hotovost mají PC potažmo NPC? Tohle zkoušel Neus na K II ... slušně řečeno katastrofa. Dle mého je pro zachování zdravého rozumu nejlepší se smířit s tím, že do systému pořád proudí zlato a jen regulova +- tak aby jednotlivá PC moc nevyčnívala :twisted: . Můžeme si to probrat v Plzni za týden.

_________________
Theogil Mistrovské ostří - strážce králova pokladu, kovář v Ivory
Boindil - trpasličí zvěd, velký čtenář a lenochod
Wahibah Zafirah al Talibah - dědic dračího odkazu, strážce legend


Last edited by Theogil I on 13:12 05. Apr 2012, edited 2 times in total.

Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: úprava kraftů
PostPosted: 13:10 05. Apr 2012 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 10:07 13. Mar 2012
Posts: 4376
Koukám, že jsem šlápl do pořádnýho vosího hnízda :shock: :shock: :shock:

...tak už se uklidněte, bzučálci. Já už vás nebudu svou blízkostí rušit :lol:

_________________
je cosi shnilého ve státě dánském
...ale plíseň je dobrá pro penicilín
z hodně léků však bolí hlava
...a tvoří se závislost
Vhodný čas na odvykací kůru

člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: úprava kraftů
PostPosted: 13:17 05. Apr 2012 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 12:51 12. Sep 2007
Posts: 1721
Location: Brno
I kdepak, tohle je vše v přátelském gardu, občas je potřeba to provětrat, protože nová krev může přinést něco opravdu super, co by pomohlo. Jak vidíš je to komplexnější a s Kucikem se motáme pořád dokola. Kucikovi vstupní požadavky na "ideální" craf jsou super, jak ale na to, toď záhada.
Na spoustě světů existuje spousta typů craftů a každý má své plusy a mínusy. Kombinace by třeba byla fajn, ale to je o tom udělat nový craft a to z říše sci-fi.

_________________
Theogil Mistrovské ostří - strážce králova pokladu, kovář v Ivory
Boindil - trpasličí zvěd, velký čtenář a lenochod
Wahibah Zafirah al Talibah - dědic dračího odkazu, strážce legend


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: úprava kraftů
PostPosted: 13:19 05. Apr 2012 
Offline
Ďábel
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:24 23. Jun 2007
Posts: 6754
Location: Severní okraj Středozemě
Theogil I wrote:
...jen regulova +- tak aby jednotlivá PC moc nevyčnívala :twisted: ....
Jídlo končí, ručník končí, RDD končí... :biggrin: :lol: :lol: :lol:

to Barbar: Náhodou na tebe byli ještě něžní...úplní včelí medvídci! :twisted: !

_________________
Síla tě osvobodí! - Sithský kodex, 12.12.2011 (TOR-preorder)
Bylo to peklo! - Error 37, Error 3005, Error 3007, 15.5.2012 (Diablo3)
Až s vámi skončím, nebudete věřit vlastní mysli! - Mesmer, 28.8.2012 (GW2)
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují. - Din Dagor, Mrazen 1147 (EQ)
Tento rok bude začátek konce. - neznámý vojín


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: úprava kraftů
PostPosted: 13:21 05. Apr 2012 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Ne, já nemyslim uzavřenej koloběh peněz jako takovej. To je v takovymhle světě prakticky nerealizovatelný. Na téma ekonomiky v PW světech už toho bylo napsáno dost. Nevim co zkoušel Neus, ale když se nad tim pořádně zamyslíš, tak zjistíš, že pokud máš nekontrolovatelnej odliv peněz, nemůžeš mít nulovej přísun peněz.

Nicméně když neberem v úvahu craft, ale pouze klasický výdělek typu creep a pevné questy, pak je ta ekonomika celkem vyvážená, protože k získání peněz musíš zpravidla jiné vydat za vybavení atp.

Problém craftu je, že tam tuhle složku nemáš. Můžeš v podstatě pořád ankupovat suroviny (protože jich je v podstatě víc, než lze spotřebovat) a vstupy a generovat pořád zisk.
V podstatě jde o svázat generování gp v craftu s gp, které se generujou jinak.
Ten vstup gp do modulu tu už je. A není potřeba další. Jde pouze o to, část výstupu gp z modulu přesměrovat na vstup craftu.

Tím zajistíš, že crafteři nevyrobí víc výrobků, než dokáže trh pojmout a nezískají nepoměrně víc zlata, než generuje trh.

A teď jde o ten balanc, kolik crafterů musí systém uživit. Kolik výrobků spotřebuje trh za určitej čas. Tím pádem kolik výrobků připadá na craftera, kolik si tím vydělá a kolik času tím stráví.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: úprava kraftů
PostPosted: 13:24 05. Apr 2012 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 12:51 12. Sep 2007
Posts: 1721
Location: Brno
KaTo wrote:
Theogil I wrote:
...jen regulova +- tak aby jednotlivá PC moc nevyčnívala :twisted: ....
Jídlo končí, ručník končí, RDD končí... :biggrin: :lol: :lol: :lol:

V poslední době se ti daří mě sestřelit ze židle. :mrgreen:

to Barbar: Náhodou na tebe byli ještě něžní...úplní včelí medvídci! :twisted: !

Csss, jako by jsme byli někdy jiní, nějací hrubijáni či hulváti či co ........ :twisted:

_________________
Theogil Mistrovské ostří - strážce králova pokladu, kovář v Ivory
Boindil - trpasličí zvěd, velký čtenář a lenochod
Wahibah Zafirah al Talibah - dědic dračího odkazu, strážce legend


Last edited by Theogil I on 13:25 05. Apr 2012, edited 1 time in total.

Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: úprava kraftů
PostPosted: 13:24 05. Apr 2012 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 10:07 13. Mar 2012
Posts: 4376
KaTo wrote:


to Barbar: Náhodou na tebe byli ještě něžní...úplní včelí medvídci! :twisted: !


Však taky jo. Jen jsem je tu rozdráždil a potichoučku polehoučku, krůček za krůčkem témněř nespatřen se vytrácím z bojiště :lol: :lol: :lol:

_________________
je cosi shnilého ve státě dánském
...ale plíseň je dobrá pro penicilín
z hodně léků však bolí hlava
...a tvoří se závislost
Vhodný čas na odvykací kůru

člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: úprava kraftů
PostPosted: 13:25 05. Apr 2012 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 14:21 13. Feb 2010
Posts: 9274
Location: Brno/"Znojmo"
kucik wrote:
Imho je hlavní ekonomický problém v NPC výkupu. Tam se generuje nekonečné množství zlata. Pokud by se omezil příjem z craftu jen na gp, které už v modulu jsou (tzn.) které PC získal jinými způsoby, může se prakticky uvolnit spousta věcí, jako čas výroby a rychlost levelení.


Ten NPC výkup není až tak zásadní. Věř, že mnohem zásadnější je prodat pár top výrobků PCčkům, kde jsou výdaje obvykle pod 50% z celkové ceny výrobku. Jako mohl bych určité věci "kolečkovat" a prodávat furt v dílně, ale upřímně si myslím, že se mi to moc nevyplatí. Craft třeba mojí postavu sice živí, ale rozhodně mě nebaví jen být v dílně (proto jsem po počáteční ochotě přestal řešit detaily zakázek po tellech, ale prostě vše jedině IC).

Ale samozřejmě můj náhled je jen povrchní z pohledu jednoho člověka (který má dočasný monopol :lol: ). Celkově je to samozřejmě jak píšeš složitější a hlavně tam ty možnosti "jsou" pro ty, kteří je budou chtít využít (ale věř že si nepřipadám ve srovnání stejných lvlů nijak bohatý, spíše naopak ještě docela chudý, protože právěže jen necreepím :D ).

_________________
.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: úprava kraftů
PostPosted: 13:34 05. Apr 2012 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 12:51 12. Sep 2007
Posts: 1721
Location: Brno
kucik wrote:
Ne, já nemyslim uzavřenej koloběh peněz jako .......


Něco jsem pobral a něco asi ne, dořešíme to za týden, ale to co píšeš je potom bližší systému - vyučení s minimem nákladů (skoro zdarma), zisk z prodeje PC
Tenhle systém ovšem jak správně píšeš uživý jen omezený počet crafterů. Možná bych měl nápad jak to množství crafterů zvýšit, ale to bude nejspíš oprus.
* durbalita na všech nositelných věcech - zpoplatněné opravy dají řemeslníkům práci
* v rámci řemesel výroba výrobků "běžné spotřeby" tj. nepravitelných, které časem zmizí a bude je třeba vyrobit znovu

.... ale, má to zase další svoje ale ....

_________________
Theogil Mistrovské ostří - strážce králova pokladu, kovář v Ivory
Boindil - trpasličí zvěd, velký čtenář a lenochod
Wahibah Zafirah al Talibah - dědic dračího odkazu, strážce legend


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: úprava kraftů
PostPosted: 13:37 05. Apr 2012 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 12:51 12. Sep 2007
Posts: 1721
Location: Brno
Nalkanar wrote:
kucik wrote:
Ale samozřejmě můj náhled je jen povrchní z pohledu jednoho člověka (který má dočasný monopol :lol: ). Celkově je to samozřejmě jak píšeš složitější a hlavně tam ty možnosti "jsou" pro ty, kteří je budou chtít využít (ale věř že si nepřipadám ve srovnání stejných lvlů nijak bohatý, spíše naopak ještě docela chudý, protože právěže jen necreepím :D ).


Tohle je možná Nalkanare kus od kusu, já jsem na to stejně, ale vcelku si dovedu představit že to tak není. Craftem jsem si vždy vydělal tolik abych žil, ale ti co kolečkovali prahvozd na tom byli vždy o několik tříd lépe .... asi opravdu kus od kusu.

_________________
Theogil Mistrovské ostří - strážce králova pokladu, kovář v Ivory
Boindil - trpasličí zvěd, velký čtenář a lenochod
Wahibah Zafirah al Talibah - dědic dračího odkazu, strážce legend


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 37 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits