 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
Barbar321
|
Post subject: Re: Par dotazu novacka Posted: 23:18 15. May 2012 |
|
Joined: 10:07 13. Mar 2012 Posts: 4376
|
Bahnak wrote: Tedy meditace ne, ale co spánek? teď jsem to nezkoušel, ale dřív to nešlo také. Jen si vzpomínám, že se mi tenkrát možnost přivolání obnovila, ale po vyzkoušení se neobjevil přítelíček také. Vždy to jen napsalo, že ho povolává, gesta vyvolávání postava udělá také, ale přítelíček se neobjeví
_________________ je cosi shnilého ve státě dánském ...ale plíseň je dobrá pro penicilín z hodně léků však bolí hlava ...a tvoří se závislost Vhodný čas na odvykací kůru
člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii
|
|
Top |
|
Bahnak
|
Post subject: Re: Par dotazu novacka Posted: 06:18 16. May 2012 |
|
Joined: 16:25 16. Nov 2008 Posts: 6579 Location: Praha
|
Bude třeba vyzkoušet oboje, takže logni, vyhajej se v hospodě a zkus. Dále může být chyba ve zvoleném přítelíčkovi, sice si nemyslím že by tam byla chyba, protože by se na ni za ty roky prostě přišlo, ale stejně. Dále mě zajímá co se objeví ve výpisu? Mělo by to hodit hlášku, něco na způsob "povolává přítelíčka" nebo něco takového. Píše to něco? Výpis bude nejspíše k vyřešení klíčový. Řešit toto přes DM je defakto zhola nemožné, předpoklad že bude DM ve hře kdykoliv budeš chtít přítelíčka vyvolat je poměrně optimistické. Ještě na Kucika: Nedělala se nějaká featura na povolávání friendů? Něco se tenkrát řešilo s přčesvědčením tak jestli se to nějak neppodebíralo systémově...?
_________________ KDVP Kucik:153, Bahnak:175, Drake: 48, Fryn:163, Klobouk:19, Derken:8, Vejk:8, Nomis -16, Terka:1
|
|
Top |
|
Barbar321
|
Post subject: Re: Par dotazu novacka Posted: 12:06 16. May 2012 |
|
Joined: 10:07 13. Mar 2012 Posts: 4376
|
Bahnak wrote: Bude třeba vyzkoušet oboje, takže logni, vyhajej se v hospodě a zkus. Dále může být chyba ve zvoleném přítelíčkovi, sice si nemyslím že by tam byla chyba, protože by se na ni za ty roky prostě přišlo, ale stejně. Dále mě zajímá co se objeví ve výpisu? Mělo by to hodit hlášku, něco na způsob "povolává přítelíčka" nebo něco takového. Píše to něco? Výpis bude nejspíše k vyřešení klíčový. Řešit toto přes DM je defakto zhola nemožné, předpoklad že bude DM ve hře kdykoliv budeš chtít přítelíčka vyvolat je poměrně optimistické. Ještě na Kucika: Nedělala se nějaká featura na povolávání friendů? Něco se tenkrát řešilo s přčesvědčením tak jestli se to nějak neppodebíralo systémově...? Tak jsem vyzkoušel oboje. Možnost vyvolání se obnoví, ale při použití napíše jen "povolávám zvířecího společníka", gesta povolávání udělá také, ale přítelíček se neobjeví. Teď se mi to stalo asi po čtvrté a jen jednou z důvodu pro mě neidentifikovatelného. Zbývající tři byly vždy po zvýšení levelu.
_________________ je cosi shnilého ve státě dánském ...ale plíseň je dobrá pro penicilín z hodně léků však bolí hlava ...a tvoří se závislost Vhodný čas na odvykací kůru
člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii
|
|
Top |
|
zachy
|
Post subject: Re: Par dotazu novacka Posted: 13:30 31. May 2012 |
|
Joined: 13:55 05. Oct 2008 Posts: 1491
|
Jak se mám dívat na lokace nastavené jako žádné CvC (např. Eranina zahrada)? kdyby se tam třeba Azhael válel a najednou přišla inkvizice, mohli by mu něco provést nebo by prostě byli... Třeba omámeni krásou té zahrady a nechali ho odejít (třeba jen do druhé lokace  )?
_________________ Jake Buchar, Kybernautický detektiv A když se to těm ouřadům na radnici nelíbí, můžou si strčit do tý svý zazobaný zadnice tenhle prostředníček a tak hluboko, až budou pištět jako prasata na líbánkách!
Azhael Morten Hbitý tiefling s vyššími zájmy, uctívač Helgarona a prince pekla Astarotha Grombo Omborg Vychytralý půlkork s velikými ambicemi, PRASOBIJEC
|
|
Top |
|
davidsoft
|
Post subject: Re: Par dotazu novacka Posted: 20:12 31. May 2012 |
|
Joined: 10:27 08. Mar 2011 Posts: 326
|
zachy wrote: Jak se mám dívat na lokace nastavené jako žádné CvC (např. Eranina zahrada)? kdyby se tam třeba Azhael válel a najednou přišla inkvizice, mohli by mu něco provést nebo by prostě byli... Třeba omámeni krásou té zahrady a nechali ho odejít (třeba jen do druhé lokace  )? To už se jednou diskutovalo a nedořešilo. Můj názor je takový, že by si inkvizice musela postavit stan u mostu, postavit tam stráže a čekat, než přes něj Azhael dobrovolně přejde. V Eranině zahradě není možné žádné násilí, ale týká se to jen ostrůvku a možná přístupového mostu. Zbytek lokace je "no-PvP" jen ze systémových důvodů, protože NWN neumožňuje nastavit jako "no-PvP" jen část oblasti. Na druhou stranu Eranina zahrada není vhodné místo k životu. Dříve nebo později by se inkvizice dočkala.
_________________ Ester Krejčí -- Moje vinná réva, sestry Janů, Vojtěch Verner, Jana Zlomilová a další. Netradiční inteligentní seriál z prostředí gymnázia. <Aktivita ve hře: neaktivní> [Desatero přikázání pro role-playera] [Hry na hrdiny: Teorie RPG]
|
|
Top |
|
Prasokralik
|
Post subject: Re: Par dotazu novacka Posted: 20:29 31. May 2012 |
|
Joined: 01:53 05. Dec 2010 Posts: 4507 Location: Land Down Under
|
Bylo by vhodné non pvp lokace zrušit
_________________ Ignore list: Theogil I, Krysak, Koninho87, Kokosak, Grin, efu_redo
Pain is temporary. Victory is forever.
|
|
Top |
|
G-ladiator
|
Post subject: Re: Par dotazu novacka Posted: 21:17 31. May 2012 |
|
Joined: 17:07 12. Nov 2008 Posts: 2163 Location: Praha
|
Taky si myslím. Jak by fungovala Eranina zahrada, kdyby došlo k dálkovému ostřelování lukem nebo bombardování trebuchetem či něčím podobným?
|
|
Top |
|
Krysak
|
Post subject: Re: Par dotazu novacka Posted: 21:20 31. May 2012 |
|
 |
Bůh |
|
Joined: 11:55 09. Jan 2012 Posts: 3517
|
A co kdyby jste nevymysleli blbosti a nechali tu krásnou poctu jedné staré hře být tak jak je..... skoro dokonalá.
|
|
Top |
|
Bruciacullo
|
Post subject: Re: Par dotazu novacka Posted: 21:26 31. May 2012 |
|
Joined: 20:49 21. Jan 2010 Posts: 2779 Location: Tam kde se slunce bojí a měsíc vždy jen nahlédne
|
G-ladiator wrote: Taky si myslím. Jak by fungovala Eranina zahrada, kdyby došlo k dálkovému ostřelování lukem nebo bombardování trebuchetem či něčím podobným? imho by střela narazila na barieru a rozprskla se 
_________________ Neliaen Fey de Erestor - paladinka Dei-Anangova "Slušnému vychování tě neučili, tam kde tě matka vyvrhla z lůna?"
QamuIs Heg qaq law' lorvIs yInqaq puS.
"Účelem každého života, je smrt." - Agent Smith
DM Galli - "So you have chosen death." / https://youtu.be/f94qpLdX9eA
|
|
Top |
|
G-ladiator
|
Post subject: Re: Par dotazu novacka Posted: 21:29 31. May 2012 |
|
Joined: 17:07 12. Nov 2008 Posts: 2163 Location: Praha
|
Vzhledem k tomu, že možnost ukrytí se tam je zcela reálná mi přijde na místě vyřešit tyto věci rovnou, aby z toho nebyl potom flame. Bruciacullo: Něco takového jsem čekal 
|
|
Top |
|
Caehan
|
Post subject: Re: Par dotazu novacka Posted: 22:37 31. May 2012 |
|
Joined: 18:51 02. Apr 2010 Posts: 2956
|
Možná není z dálky vůbec vidět, protože je tam zakřivený prostor i čas... a celá ta anomálie je řízena kontrolními krystaly shovanými pod Eraninou sochou, která je ve skutečnosti android, který onu zahradu hlídá.
To dává smysl, ne?
Nebo možná kámen, který proletí bariérou, se zastaví ve vzduchu, na chvíli se zamyslí, proč to vlastně dělá, a protože myslící kámen je blbost, za chvíli mu dojde nesmyslnost vlastní existence a vypaří se v obláčku logiky.
Edit: No, to je asi SPAM, hmm...
_________________ Eribor Tanithil - elfský bylinkář a lukostřelec.
Deirdra Monteil - čarodějka z Karathy
Incoherent fire dissipates all contingency. ZANEPRÁZDNĚN
Last edited by Caehan on 22:45 31. May 2012, edited 1 time in total.
|
|
Top |
|
D_E_K_A
|
Post subject: Re: Par dotazu novacka Posted: 22:44 31. May 2012 |
|
Joined: 22:59 03. Aug 2011 Posts: 991
|
Caehan wrote: Možná není z dálky vůbec vidět, protože je tam zakřivený prostor i čas... a celá ta anomálie je řízena kontrolními krystaly shovanými pod Eraninou sochou, která je ve skutečnosti android, který onu zahradu hlídá.
To dává smysl, ne?
Nebo možná kámen, který proletí bariérou, se zastaví ve vzduchu, na chvíli se zamyslí, proč to vlastně dělá, a protože myslící kámen je blbost, za chvíli mu dojde nesmyslnost vlastní existence a vypaří se v obláčku logiky. Hm... ty máš nápady taky... ale třeba na tom něco bude. *pokrčí rameny*
_________________ I´m pixel-based fantasy, a man who is stoic. I hack and slash, who the heck´s more heroic? Xzar: "I know of dragons with feet like rabbits, 'tis true, I swear." (In memoriam - died 1369 DR) Yoshimo: "Hiiiii yah! Heh, tourists love that stuff." Divinity: Original Sin - The talent Pet Pal allows you to speak to animals. Bark, bark. Moo.
|
|
Top |
|
zachy
|
Post subject: Re: Par dotazu novacka Posted: 23:16 31. May 2012 |
|
Joined: 13:55 05. Oct 2008 Posts: 1491
|
Solidně zaspamováno, ale nějak bych očekával vyjádření od týmu, oni jsou ti, kteří tam tu lokaci dali. 
_________________ Jake Buchar, Kybernautický detektiv A když se to těm ouřadům na radnici nelíbí, můžou si strčit do tý svý zazobaný zadnice tenhle prostředníček a tak hluboko, až budou pištět jako prasata na líbánkách!
Azhael Morten Hbitý tiefling s vyššími zájmy, uctívač Helgarona a prince pekla Astarotha Grombo Omborg Vychytralý půlkork s velikými ambicemi, PRASOBIJEC
|
|
Top |
|
davidsoft
|
Post subject: Re: Par dotazu novacka Posted: 06:56 01. Jun 2012 |
|
Joined: 10:27 08. Mar 2011 Posts: 326
|
Bruciacullo wrote: G-ladiator wrote: Taky si myslím. Jak by fungovala Eranina zahrada, kdyby došlo k dálkovému ostřelování lukem nebo bombardování trebuchetem či něčím podobným? imho by střela narazila na barieru a rozprskla se  To je jedna možnost. Já bych si to představoval spíš tak, že šípy, kameny, střely apod. tam budou létat v souladu s běžnými fyzikálními zákony do momentu, než by měly někomu či něčemu ublížit. V takovém případě by se zastavily v jednom okamžiku a neškodně dopadly na zem. (Případnou časovanou bombu si představuji tak, že sice exploduje, ale nikomu se nic nestane. Zbývá vyřešit otravu plynem...) zachy: Nemyslím si, že diskuse o Eranině zahradě je spam; nanejvýš by si zasloužila samostatné téma.
_________________ Ester Krejčí -- Moje vinná réva, sestry Janů, Vojtěch Verner, Jana Zlomilová a další. Netradiční inteligentní seriál z prostředí gymnázia. <Aktivita ve hře: neaktivní> [Desatero přikázání pro role-playera] [Hry na hrdiny: Teorie RPG]
|
|
Top |
|
G-ladiator
|
Post subject: Re: Par dotazu novacka Posted: 08:58 01. Jun 2012 |
|
Joined: 17:07 12. Nov 2008 Posts: 2163 Location: Praha
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 14 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |