 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
Braenn
|
Post subject: GS versus modrý ioun Posted: 19:12 21. Dec 2012 |
|
Joined: 13:37 02. Feb 2008 Posts: 2654 Location: Praha
|
Zajímalo by mě, zda může postava mága (nebo kohokoli jiného) rozeznat efekt GS od efektu modrého iounského kamene. Jedná se mi pěkně prosím o IC technickou stránku věci z pohledu postavy, nikoli systém.
Jak vlastně vypadá v praxi iouňák seslaný na postavu? Rotující kamínek? Jaké je odůvodnění toho, že postava v GS je pro ty, pro které nemá odpor, viditelná? Jde to zdůvodnit i IC?
_________________ Ryudern Tann - 29 level fňukna, 1 level "muž". Píšu přesně to, co mám na mysli. Nemohu za to, že někteří čtou to, co mají na mysli oni. Vrchní prohledávač cizích trezorů, zabavovatel dóz, nejvyšší šátrač ve stolcích a pověřený prohmatávač koberců.
|
|
Top |
|
G-ladiator
|
Post subject: Re: GS versus modrý ioun Posted: 19:15 21. Dec 2012 |
|
Joined: 17:07 12. Nov 2008 Posts: 2163 Location: Praha
|
Podle mě iounský kámen od kouzla poznat jde, protože jde o magický kámen, co ti poletuje kolem hlavy
|
|
Top |
|
KaTo
|
Post subject: Re: GS versus modrý ioun Posted: 19:41 21. Dec 2012 |
|
Joined: 15:24 23. Jun 2007 Posts: 6754 Location: Severní okraj Středozemě
|
Co se pamatuju, tak jsem to IC viděl postavy hrát (a j to převzal), že Iuňák je "kouzelný" šutr poletující okolo postavy jako víla Zubnička a trousící za sebou různě barevné zubní kazy...teda různě barevnou záři. OOC ty dva efekty od sebe rozpoznat nelze. Buďto víš, že postava není schopna sama si GSko seslat (tj. není klerik nebo čáryfuk), tak pak je to vždy ioňák. Mno a u čáryfuček se asi budeš muset ptát.
_________________ Síla tě osvobodí! - Sithský kodex, 12.12.2011 (TOR-preorder) Bylo to peklo! - Error 37, Error 3005, Error 3007, 15.5.2012 (Diablo3) Až s vámi skončím, nebudete věřit vlastní mysli! - Mesmer, 28.8.2012 (GW2) Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují. - Din Dagor, Mrazen 1147 (EQ) Tento rok bude začátek konce. - neznámý vojín
|
|
Top |
|
klobouk
|
Post subject: Re: GS versus modrý ioun Posted: 19:44 21. Dec 2012 |
|
Joined: 11:21 20. Aug 2011 Posts: 1400
|
Odbočka Možná by nebylo úplně od věci změnit u útočiště efekt - najít nějaký na vaultu/vybrat nějaký nevyužitý vhodný z nwn. Ještě mě napadlo hodit všem postavám ve hře odpor při zakouzlení GS, ale to je už takové moc ujeté.
|
|
Top |
|
slencak
|
Post subject: Re: GS versus modrý ioun Posted: 19:46 21. Dec 2012 |
|
Joined: 23:13 14. May 2010 Posts: 555 Location: Khar-Durn
|
G-ladiator wrote: Podle mě iounský kámen od kouzla poznat jde, protože jde o magický kámen, co ti poletuje kolem hlavy Naopak já ho beru jako kterékoli kouzlo na vlastnost s efektem barevné ,,aury" ( záříš barvou kamene). GS vs hráči bez odporu je hloupá chyba.
_________________ S bratrstvem oceli nikdy na věčné časy a nikdy jinak....ten s Leprou. [color=#804000]Gorhunk Dračí kůžeProtector of mankind! Hrdinný trpaslík, který se pouze s pivem v ruce pustil do klepetnatce a nakonec padl vyčerpán k zemi http://www.youtube.com/watch?v=gD5tU-5NXd4
|
|
Top |
|
innfra
|
Post subject: Re: GS versus modrý ioun Posted: 19:47 21. Dec 2012 |
|
Joined: 16:59 15. Mar 2009 Posts: 1551
|
GS by mělo být přesunutí postavy do jiné pláně jakoby... takže i přes systémovou chybku ve viditelnosti by postava neměla nic vidět. Alespoň se tak domnívám já. Jestli je to jinak, tak by mě to taky zajímalo dík.
_________________ Tariel Reynolt - "Kde mám dárečka?" Tomas Tane - "Tady si jeden neodpočine." Finnean Násir Taran - "Za kodex a za sestru!" Alexandr Rázný - "Už mě to tu nebaví! Puste mě ven!" Tomáš Alrik Tane - "Já vim, moc mluvim." Tagar Kovadlina - "Háááá Hřbitůváčka!" - Smazán
Elitní Kazišuk!
|
|
Top |
|
Braenn
|
Post subject: Re: GS versus modrý ioun Posted: 20:02 21. Dec 2012 |
|
Joined: 13:37 02. Feb 2008 Posts: 2654 Location: Praha
|
GS je částečné přesunutí/prolnutí postavy do ethereal sféry nebo něčeho takového, nepletu-li se, taková sféra ovšem v TH reáliích není. Vlastně žádná sféra. Systémová chybka se obvykle řeší odporem, v případě že se nenastaví by mě právě zajímalo IC vysvětlení toho, proč hráč může dotyčéhzo vidět, a klidně si s ním povídat.
_________________ Ryudern Tann - 29 level fňukna, 1 level "muž". Píšu přesně to, co mám na mysli. Nemohu za to, že někteří čtou to, co mají na mysli oni. Vrchní prohledávač cizích trezorů, zabavovatel dóz, nejvyšší šátrač ve stolcích a pověřený prohmatávač koberců.
|
|
Top |
|
Caehan
|
Post subject: Re: GS versus modrý ioun Posted: 20:06 21. Dec 2012 |
|
Joined: 18:51 02. Apr 2010 Posts: 2956
|
innfra wrote: GS by mělo být přesunutí postavy do jiné pláně jakoby... takže i přes systémovou chybku ve viditelnosti by postava neměla nic vidět. Alespoň se tak domnívám já. Jestli je to jinak, tak by mě to taky zajímalo dík. Zase je otázka, nakolik je bug, že tě vidí lidé v partě a že na ně můžeš sesílat z té jiné sféry kouzla... nevím, no, je divné, když tě vidí vlastní, ale v partě se to hodí.
_________________ Eribor Tanithil - elfský bylinkář a lukostřelec.
Deirdra Monteil - čarodějka z Karathy
Incoherent fire dissipates all contingency. ZANEPRÁZDNĚN
|
|
Top |
|
innfra
|
Post subject: Re: GS versus modrý ioun Posted: 20:18 21. Dec 2012 |
|
Joined: 16:59 15. Mar 2009 Posts: 1551
|
No, pokud nejsou definované sféry, tak jak pak vysvětlit povolávání démonů a jiných sumonnů? Heh, no řeknu to tak, že GS v partě jsem nepoužíval  Takže asi tak... Rozhodně by to chtělo vyjádření někoho kompetentního v oboru magie... tohle je třeba jeden z důvodů proč nerozjedu mága... byl by to čistě ooc charakter i když by se mi líbil 
_________________ Tariel Reynolt - "Kde mám dárečka?" Tomas Tane - "Tady si jeden neodpočine." Finnean Násir Taran - "Za kodex a za sestru!" Alexandr Rázný - "Už mě to tu nebaví! Puste mě ven!" Tomáš Alrik Tane - "Já vim, moc mluvim." Tagar Kovadlina - "Háááá Hřbitůváčka!" - Smazán
Elitní Kazišuk!
|
|
Top |
|
Barbar321
|
Post subject: Re: GS versus modrý ioun Posted: 21:35 21. Dec 2012 |
|
Joined: 10:07 13. Mar 2012 Posts: 4376
|
Dle mého soudu posuzujete opět dvě OOC informace. Na "dislike" jsem se tu nedávno ptal.
„pár dotazů nováčka“ v 17:17 07. Říj 2012 a reakce na něj (odkaz sem hodit neumím)
Pokud je odpor pouze OOC informací a v odporu a v GSku postava IC vidět nejde, je logické, že i bez nastavení odporu jde vidění postavy v GSku pouze OOC informace.
tj. postava v GSku vidět za normálních okolností nejde (a dle pravidel Thalie nejde vidět ani s pomoci pravdivého vidění)
_________________ je cosi shnilého ve státě dánském ...ale plíseň je dobrá pro penicilín z hodně léků však bolí hlava ...a tvoří se závislost Vhodný čas na odvykací kůru
člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii
|
|
Top |
|
Braenn
|
Post subject: Re: GS versus modrý ioun Posted: 21:50 21. Dec 2012 |
|
Joined: 13:37 02. Feb 2008 Posts: 2654 Location: Praha
|
No... OOC info. To se hezky řekne, OOC info, a co třeba kouzla, co zraňují jen nepřátele? Tam je odpor taky OOC info, a mělo by to zraňovat všechny, ne?
IC vysvětlení by se nabízelo, že mág to dokáže nějak ovlivnit. A to včetně GS. Jinak to jde do drobných paradoxů. Nějak si neumím představit přesvědčování hráče, kterého jsem právě bez odporu smahla IGMS (a udělalo to prázdné vššš), aby si odečetl xy životů, které by mu to bylo bývalo sebralo, protože odpor je jen OOC info. A nebo se rovnou zabil.
_________________ Ryudern Tann - 29 level fňukna, 1 level "muž". Píšu přesně to, co mám na mysli. Nemohu za to, že někteří čtou to, co mají na mysli oni. Vrchní prohledávač cizích trezorů, zabavovatel dóz, nejvyšší šátrač ve stolcích a pověřený prohmatávač koberců.
|
|
Top |
|
kokosak
|
Post subject: Re: GS versus modrý ioun Posted: 22:04 21. Dec 2012 |
|
Joined: 11:18 05. Feb 2008 Posts: 6104
|
Ještě lepší - jak přesvědčíš stráž, že si nechtěla zabít toho kolemjdoucího, kterej si na tebe hodil odpor, když si smažila nebezpečnou zvěřinu?
_________________ PUF!
|
|
Top |
|
Barbar321
|
Post subject: Re: GS versus modrý ioun Posted: 22:09 21. Dec 2012 |
|
Joined: 10:07 13. Mar 2012 Posts: 4376
|
Braenn wrote: No... OOC info. To se hezky řekne, OOC info, a co třeba kouzla, co zraňují jen nepřátele? Tam je odpor taky OOC info, a mělo by to zraňovat všechny, ne?
IC vysvětlení by se nabízelo, že mág to dokáže nějak ovlivnit. A to včetně GS. Jinak to jde do drobných paradoxů. Nějak si neumím představit přesvědčování hráče, kterého jsem právě bez odporu smahla IGMS (a udělalo to prázdné vššš), aby si odečetl xy životů, které by mu to bylo bývalo sebralo, protože odpor je jen OOC info. A nebo se rovnou zabil. ...jenže přesně na to jsem se ptal v tom příspěvku v dotazech. Bylo mi řečeno, že v případě odporu se jedná pouze o OOC informaci, že na ní není možné prakticky nijak IC reagovat.
_________________ je cosi shnilého ve státě dánském ...ale plíseň je dobrá pro penicilín z hodně léků však bolí hlava ...a tvoří se závislost Vhodný čas na odvykací kůru
člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii
|
|
Top |
|
innfra
|
Post subject: Re: GS versus modrý ioun Posted: 22:20 21. Dec 2012 |
|
Joined: 16:59 15. Mar 2009 Posts: 1551
|
kokosak wrote: Ještě lepší - jak přesvědčíš stráž, že si nechtěla zabít toho kolemjdoucího, kterej si na tebe hodil odpor, když si smažila nebezpečnou zvěřinu? Aoe kouzla účinkují na všechny nehledě na odpor. Hrajeme na HC pravidlech tuším. Takže všechny efekty mají plné účinky a aoe kouzla účinkůjí i na členy party. Edit: Příjde mi to jako řešení chyby systému, který je po většinou v jádru a nejde upravit tuším. U odporu je problém v landování skillů, prostě se musí nastavovat, ale vzhledem k RP u GS si myslím, že není tak nutný pokud nejde o útok na PC.
_________________ Tariel Reynolt - "Kde mám dárečka?" Tomas Tane - "Tady si jeden neodpočine." Finnean Násir Taran - "Za kodex a za sestru!" Alexandr Rázný - "Už mě to tu nebaví! Puste mě ven!" Tomáš Alrik Tane - "Já vim, moc mluvim." Tagar Kovadlina - "Háááá Hřbitůváčka!" - Smazán
Elitní Kazišuk!
|
|
Top |
|
kokosak
|
Post subject: Re: GS versus modrý ioun Posted: 22:49 21. Dec 2012 |
|
Joined: 11:18 05. Feb 2008 Posts: 6104
|
Jenže IGMS nemá plošný (AoE) zranění, tam by to fungovalo. IGMS si vybírá cíle v prostoru a ty pak konkrétně cílí. Proto se dá střílet i do bitevní vřavy.
_________________ PUF!
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: Google [Bot] and 24 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |