Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 15:24 20. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 385 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 26  Next
Author Message
 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 16:28 03. Apr 2013 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 13:01 26. Mar 2012
Posts: 4644
Location: Teplice/Praha
Barbar321 wrote:
karolina wrote:
Jo taky mi to přijde kravina, to že jsem někde sama neznamená, že nehraju.


V tom je právě zakopaný ten pes. Co jeden označuje za hru, druhý bere jen jako nějaképlácání mimo RP. Řekl bych, že je to opravdu dost subjektivní názor.

Hrou je třeba to, že když někam vejdu, tak pozdravim, odejdu rozloučim se. V Nordovce "hodim řeč" se strážnejma. Překecávam potulnýho alchymistu aby prodal nějakej recept. V dílnách popisuju co dělám, jen proto, aby okolní postavy tušili co tma kutím, když tam hodinu stojim sama u kotle, tak většinou nic nepíšu, nezasloužim si expy za hru kterou nehraju. Nejvíc mě štvou hráči, kteří stojí vedle mě a cíleně loví časovky: Hmm, hmmm, uf, chmm.. myslím, že jsem tohle ve větší míře viděla třeba u zkladatele toho flamu...

_________________
Na vyžádání.


Last edited by karolina on 18:43 03. Apr 2013, edited 1 time in total.

Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 16:44 03. Apr 2013 
Offline
Ďábel
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 16:55 18. Sep 2009
Posts: 5217
Location: Bad Reichenhall
Aulus wrote:

1) Jak zajistit, aby nebyl čistě creeperský přístup výhodnější pro postavu než RP snaha?
2) Jak zajistit, aby svět nebyl jen městem duchů a nereagujících NPC?
3) Jak usnadnit utváření skupin, které spolu mohou jít do dungeonu (a něco jim to přinese)?
4) Jak zmírnit rozdíl síly postav mezi nolifery a "rekreačními hráči"?



Zkusím dát nějaké návrhy:

1. bod: Jednou jsem psal návrh, aby odměny za RP snahu byli více členité, dá se říct jako levely s tím, že místo čísel by byli nějaké posty, hodnosti. Na srazu se diskutoval systém věhlasu. To je fajn nápad! Jenže RP hráč možná více ocení, když je mu přidělen nějaký statut. Forma by mohla vypadat tak, že by byla jakási pyramida statutů a na každý stupeň by byla potřeba nějaká hodnota věhlasu. Ta hodnota by ale nezaručovala získání statutu. Statut by znamenal výši společenského postavení v hierarchii a tudíž i výhodu eRPerů oproti creeperům. Dle mě dnešní nastavení není dostatečně rozděleno a náročnost dostat se výše je velmi vysoká. Mnohem vyšší než se vycreepet na vysoký lvl.

2. bod: Některé NPC mohou být zastoupeny hráči s vyšším postavením, kterým bude svěřena funkce. Tím se může ulehčit práce DMs, že nemusí řešit každou ptákovinu, ale mohou ji předat těmto hráčům. Dám za příklad třeba Johannese. Přistihli jste černokněžníka při oživování babičky? Zajdu za Alderingem! Stejně tak by to mohlo být i s obchodníky, strážníky, kněžími atd. Pokud by hráč třeba odešel. Bude nutné jej zase nahradit NPCčkem.

Toto řešení ale potřebuje otevřenost NPC spolků. Tyto spolky mohou být ze začátku řízeny DMs. Ale pak ho mohou vést sami hráči.

3. bod: Zde bych ani tak neviděl problém v nějakém mechanismu jako v lidech. Netuším jak bych to řešil. Samotnému mi to nepřijde jako problém.

4. bod: Oddechovým hráčům zařídit chůvy pro děti, jejich ženuškám pořídit kopii nwn, šéfovi v práci taky atd. poté můžeme být všichni nolifeři. Tady bych fakt taky neviděl problém :D oddechový hráč si to vynahradí jinými činnostmi v reálném světě. :wink:

_________________
▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬
Molly23 alias Mišák

▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬


Last edited by Molly23 on 17:00 03. Apr 2013, edited 1 time in total.

Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 16:50 03. Apr 2013 
Offline
DM Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 20:49 21. Jan 2010
Posts: 2779
Location: Tam kde se slunce bojí a měsíc vždy jen nahlédne
Nelze vytvořit po všech stranách vyvážený sever leda by jsi svět rozdělil na dvě nepropojené části a jedna by se jmenovala creep a druhá RP kdyby to šlo už dávno takový server existuje... Je potřeba udělat jediné... Učinit volbu... Buď RP nebo creep... Ten takzvaný vyvážený stav je to právě v této chvíli a zjevně to není ideální (usuzuji z této diskuse)...

RP server- větší časovky potažmo o hodně větší skupinové XP mimo boj+ snížení nebo odebrání XP za potvůrky tim pádem se stanou jen zdrojem financí a to sníží frekventovanost dungů částečně a levlové rozdíly se také hodně zmenší...

Creep server- no to už si každý domyslí


líbí se mi jak se tu každý z toho snaží dělat strašnou složitost

_________________
Neliaen Fey de Erestor - paladinka Dei-Anangova "Slušnému vychování tě neučili, tam kde tě matka vyvrhla z lůna?"

QamuIs Heg qaq law' lorvIs yInqaq puS.

"Účelem každého života, je smrt." - Agent Smith

DM Galli - "So you have chosen death." / https://youtu.be/f94qpLdX9eA


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 16:53 03. Apr 2013 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 17:31 22. Jan 2012
Posts: 5998
Location: Nový Jičín / Brno
Molly23 wrote:
Zkusím dát nějaké návrhy:

1. bod: Jednou jsem psal návrh, aby odměny za RP snahu byli více členité, dá se říct jako levely s tím, že místo čísel by byli nějaké posty, hodnosti. Na srazu se diskutoval systém věhlasu. To je fajn nápad! Jenže RP hráč možná více ocení, když je mu přidělen nějaký statut. Forma by mohla vypadat tak, že by byla jakási pyramida statutů a na každý stupeň by byla potřeba nějaká hodnota věhlasu. Ta hodnota by ale nezaručovala získání statutu. Statut by znamenal výši společenského postavení v hierarchii a tudíž i výhodu eRPerů oproti creeperům. Dle mě dnešní nastavení není dostatečně rozděleno a náročnost dostat se výše je velmi vysoká. Mnohem vyšší než se vycreepet na vysoký lvl. :

S tímhle souhlasím. Mám stejný názor.

Molly23 wrote:
2. bod: Některé NPC mohou být zastoupeny hráči s vyšším postavením, kterým bude svěřena funkce. Tím se může ulehčit práce DMs, že nemusí řešit každou ptákovinu, ale mohou ji předat těmto hráčům. Dám za příklad třeba Johannese. Přistihli jste černokněžníka při oživování babičky? Zajdu za Alderingem! Stejně tak by to mohlo být i s obchodníky, strážníky, kněžími atd. Pokud by hráč třeba odešel. Bude nutné jej zase nahradit NPCčkem.

Toto řešení ale potřebuje otevřenost NPC spolků. Tyto spolky mohou být ze začátku řízeny DMs. Ale pak ho mohou vést sami hráči.

Souhlas.

Molly23 wrote:
4. bod: Oddechovým hráčům zařídit chůvy pro děti, jejich ženuškám pořídit kopii nwn, šéfovi v práci taky atd. poté můžeme být všichni nolifeři. Tady bych fakt taky neviděl problém :D oddechový hráč si to vynahradí jinými činnostmi v reálném světě. :wink:

Já osobně to taky nevidím jako problém, protože ten kdo tráví na Thalii více času by za to něco dostat měl. Dal jsem tu otázku spíš proto, že tu několikrát zazněla.

_________________
"Všechny hranice jsou konvence, které čekají, až je někdo přesáhne. Někdo může přesáhnout konvenci, pokud mu k tomu někdo jiný vydá podnět." David Mitchell, Atlas mraků
"But what do we have left once we abandon the lie? Chaos. A gaping pit waiting to swallow us all.”


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 16:54 03. Apr 2013 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 14:21 13. Feb 2010
Posts: 9274
Location: Brno/"Znojmo"
Aulus wrote:
Je důležité si stanovit základní otázky, na které je třeba odpovědět.
Mě z výše psaného napadají tyto:

1) Jak zajistit, aby nebyl čistě creeperský přístup výhodnější pro postavu než RP snaha?
2) Jak zajistit, aby svět nebyl jen městem duchů a nereagujících NPC?
3) Jak usnadnit utváření skupin, které spolu mohou jít do dungeonu (a něco jim to přinese)?
4) Jak zmírnit rozdíl síly postav mezi nolifery a "rekreačními hráči"?


Pokud pomineme Auloidní naivitu a fakt, že bod 1 a bod 3 si IMHO protiřečí, pak bych odpověděl následujícně.
1) Již mnohokrátě zmíněné - uvážit nastavení světa, co se týče společenského postupu. Momentálně je takový společenský postup podle všeho příliš náročný, anebo vyžaduje celkou skupinu pro dosažení ambic jedné postavy. Myslím si, že to bylo z velké části řešeno zde. RP má výhodu jedině v nějaké snaze zapůsobit na svět, společenském postupu atd.
Další myšlenkou je začít vyplácet finanční odměny členům různých organizací atd., nabízet questíky takové, které nejsou ani o creepu, ale víc o přemýšlení a odRPení nějaké činnosti. Nepředpokládám, že by RPeři kdy překonali creepery, ale jsou to možnosti jak zmenšit ten rozdíl. Mimochodem - nezdá se to, ale dobře situovaný crafter si taky může vydělat docela dost peněz, ačkoliv asi creepera nepředžene.

2) V zásadě dát hráčům takové podmínky a místa, aby mělo smysl se tam shromažďovat. Jaké přesně podmínky nevím. Dílny jsou takovým stabilním místem, ale jinak se to hodně mění. Svého času to byla zahrádka v Ivory, poté Racek v Karathě, chvíli když Molly hrál a oživoval svět, tak to byl Škopek v přístavu.
Celkově to vždy záviselo na nějakém hráčském tahounovi, který způsobil, že se hráči se svými postavičkami na daném místě byli ochotni zastavit a dát řeč, něco vymyslet, někam pak třeba jít a tak. Jenže takové postavy se dají vypočítat na prstech jedné ruky - Aria, Farah, Nessa, Vilma. Je to podobné jak s hráčskými spolky, jen poněkud širší, protože spolek bývá řekněme úzce zaměřen, kdežto aby se většina postav scházela na určitých místech a ve hře to žilo, tak se musí postavy snést více, než jen v gildě.
Jak tohle podpořit? Netuším. Možná těmhle lidem, co oživují svět nějak projevit uznání. Možná více reagovat na jejich činnost, snahy a záměry. Ale možná to ani nejde.

3) IMHO blbost.
Úprava v toleranci rozdílů lvlů pro lepší XP už tu nějaká byla. Postavy z toho vždy mohou mít loot. Pokud by na TH bylo víc dungů s myšlenkou, historií, nějakými odkazy atd., tak by procházení dungů mělo i větší smysl než jen honění XP a lootu.
Takže pokud podporovat creepery, tak ještě více přezkoumat ty problémy s rozdíly lvlů, summony apod. Pokud i víc pro RP, tak místo opakujících se nudných jeskyní začít promýšlet zajímavé dungy s návazností na historii a reálie (a to ty platné reálie, né to, co vlastně není platné, ale visí to třeba na webu *rejp rejp*)

4) Nelze.
Jedině k tomu můžeme zaujmout postoj, že nolifeři jsou creepeři, rekreační hráči mají solidnější RP. Pak platí to, co výše, kdy dobrý RPer by mohl i tou "rekreační" snahou docílit nějakého postu a skrz něj užívat jistých výhod (viz Jon a jeho míra hraní :D ). Jinak myslím, že se tu nic moc nedá dělat, pokud chceme být féroví vůči snaze hráčů. Každý do hry investuje tolik času, kolik může a chce a dle toho se odráží úspěchy.
A třeba KaTo je jen rozmslané prasátko z MMOček a je jen líný to expit, ač by toho mohl dosáhnout i s jeho hraním snadno a rychle.

_________________
.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 17:00 03. Apr 2013 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
Bruciacullo wrote:
RP server- větší časovky potažmo o hodně větší skupinové XP mimo boj+ snížení nebo odebrání XP za potvůrky tim pádem se stanou jen zdrojem financí a to sníží frekventovanost dungů částečně a levlové rozdíly se také hodně zmenší...

Tenhle model by mi taky vyhovoval. Výrazně větší časovky, nezávisle na tom zda postava hraje solo v partě.
Nulové expy za potvory (z potvor by měl padat jen loot - pozůstatky) a expy jen z bossů.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 17:03 03. Apr 2013 
Offline
DM Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 20:49 21. Jan 2010
Posts: 2779
Location: Tam kde se slunce bojí a měsíc vždy jen nahlédne
Shaman88 wrote:
Bruciacullo wrote:
RP server- větší časovky potažmo o hodně větší skupinové XP mimo boj+ snížení nebo odebrání XP za potvůrky tim pádem se stanou jen zdrojem financí a to sníží frekventovanost dungů částečně a levlové rozdíly se také hodně zmenší...

Tenhle model by mi taky vyhovoval. Výrazně větší časovky, nezávisle na tom zda postava hraje solo v partě.
Nulové expy za potvory (z potvor by měl padat jen loot - pozůstatky) a expy jen z bossů.



oo shodl jsem es se shamanem

Image

_________________
Neliaen Fey de Erestor - paladinka Dei-Anangova "Slušnému vychování tě neučili, tam kde tě matka vyvrhla z lůna?"

QamuIs Heg qaq law' lorvIs yInqaq puS.

"Účelem každého života, je smrt." - Agent Smith

DM Galli - "So you have chosen death." / https://youtu.be/f94qpLdX9eA


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 17:12 03. Apr 2013 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 17:31 22. Jan 2012
Posts: 5998
Location: Nový Jičín / Brno
Nalkanar wrote:
Pokud pomineme Auloidní naivitu a fakt, že bod 1 a bod 3 si IMHO protiřečí, pak bych odpověděl následujícně.

Když pominu tvou nehynoucí touhu do mě rýt a shazovat, co napíšu, tak ti děkuju za odpovědi. :wall: :mrgreen: Když máš o všem tak dokonalé informace a tvé názory jsou nejlepší, asi už jsi došel i k tomu, že takovým chováním si moc přátel nenaděláš. :P Ale zpátky k věci...

Nalkanar wrote:
1) Již mnohokrátě zmíněné - uvážit nastavení světa, co se týče společenského postupu. Momentálně je takový společenský postup podle všeho příliš náročný, anebo vyžaduje celkou skupinu pro dosažení ambic jedné postavy. Myslím si, že to bylo z velké části řešeno zde. RP má výhodu jedině v nějaké snaze zapůsobit na svět, společenském postupu atd.
Další myšlenkou je začít vyplácet finanční odměny členům různých organizací atd., nabízet questíky takové, které nejsou ani o creepu, ale víc o přemýšlení a odRPení nějaké činnosti. Nepředpokládám, že by RPeři kdy překonali creepery, ale jsou to možnosti jak zmenšit ten rozdíl. Mimochodem - nezdá se to, ale dobře situovaný crafter si taky může vydělat docela dost peněz, ačkoliv asi creepera nepředžene.

A podle tebe je lepší nechat tu výhodu RPerů jen v oblasti společenského postavení a nebo ji posunout i někam dál?

Nalkanar wrote:
2) V zásadě dát hráčům takové podmínky a místa, aby mělo smysl se tam shromažďovat. Jaké přesně podmínky nevím. Dílny jsou takovým stabilním místem, ale jinak se to hodně mění. Svého času to byla zahrádka v Ivory, poté Racek v Karathě, chvíli když Molly hrál a oživoval svět, tak to byl Škopek v přístavu.
Celkově to vždy záviselo na nějakém hráčském tahounovi, který způsobil, že se hráči se svými postavičkami na daném místě byli ochotni zastavit a dát řeč, něco vymyslet, někam pak třeba jít a tak. Jenže takové postavy se dají vypočítat na prstech jedné ruky - Aria, Farah, Nessa, Vilma. Je to podobné jak s hráčskými spolky, jen poněkud širší, protože spolek bývá řekněme úzce zaměřen, kdežto aby se většina postav scházela na určitých místech a ve hře to žilo, tak se musí postavy snést více, než jen v gildě.
Jak tohle podpořit? Netuším. Možná těmhle lidem, co oživují svět nějak projevit uznání. Možná více reagovat na jejich činnost, snahy a záměry. Ale možná to ani nejde.

A co role DM v oživování světa? Připadá ti, že 2-3 poloaktivní DM na takovýto svět stačí? Souhlasím s tím, že hráči - lídři jsou hodně podstatní, ale bez DM to taky úplně nejde.

Nalkanar wrote:
3) IMHO blbost.
Úprava v toleranci rozdílů lvlů pro lepší XP už tu nějaká byla. Postavy z toho vždy mohou mít loot. Pokud by na TH bylo víc dungů s myšlenkou, historií, nějakými odkazy atd., tak by procházení dungů mělo i větší smysl než jen honění XP a lootu.
Takže pokud podporovat creepery, tak ještě více přezkoumat ty problémy s rozdíly lvlů, summony apod. Pokud i víc pro RP, tak místo opakujících se nudných jeskyní začít promýšlet zajímavé dungy s návazností na historii a reálie (a to ty platné reálie, né to, co vlastně není platné, ale visí to třeba na webu *rejp rejp*)

Na těch dunzích se pracuje, takže nemusíš mít obavy, nuda by to být neměla. Mám navíc dojem, že i sebelepší RP hráč se neobejde bez kouzel nebo ostrého meče, takže vyvážení systému je podstatné pro všechny.
Líbí se mi Galliho a Shamiho myšlenka se snížením xp za potvory a primárních "chozením dungů" kvůli penězům (+možná ti bossíci). To by pak hra (asi) dostala úplně jiný rozměr.

Nalkanar wrote:
4) Nelze.
Jedině k tomu můžeme zaujmout postoj, že nolifeři jsou creepeři, rekreační hráči mají solidnější RP. Pak platí to, co výše, kdy dobrý RPer by mohl i tou "rekreační" snahou docílit nějakého postu a skrz něj užívat jistých výhod (viz Jon a jeho míra hraní :D ). Jinak myslím, že se tu nic moc nedá dělat, pokud chceme být féroví vůči snaze hráčů. Každý do hry investuje tolik času, kolik může a chce a dle toho se odráží úspěchy.
A třeba KaTo je jen rozmslané prasátko z MMOček a je jen líný to expit, ač by toho mohl dosáhnout i s jeho hraním snadno a rychle.

V zásadě souhlasím. Jak už jsem psal u Mollyho - čas by měl být odměněn.

_________________
"Všechny hranice jsou konvence, které čekají, až je někdo přesáhne. Někdo může přesáhnout konvenci, pokud mu k tomu někdo jiný vydá podnět." David Mitchell, Atlas mraků
"But what do we have left once we abandon the lie? Chaos. A gaping pit waiting to swallow us all.”


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 17:23 03. Apr 2013 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 14:21 13. Feb 2010
Posts: 9274
Location: Brno/"Znojmo"
Kamarády jako jsi ty až tak nepotřebuju. Upřednostňuji kvalitu před kvantitou.

1) Hlavní rozdíl mezi RPery a creepery má být v té snaze. RPeři taky vymlacují a creepeři taky hrají jakési charaktery. Nenapadá mě, kam jinam směřovat ty výhody, pokud chceš odměnit primárně RPery, kteří se snaží o oživování světa, jeho rozvoj, tvorbu zábavy atd.

2) Role DM by mohla být ve tvorbě společenských akcí atd., kterými by poutali hráče k určitému místu. Nicméně většina DM akcí za posledního řekněme půl roku stála na principu - najdi a doveď do lochu, přidej se k výpravě za tím a tím cílem, apod. A ono tohle souvisí i s tím prvním bodem, kdy pokud by v Karathě třeba byl zástupce stráže, obchodníků atd., tak by mohl vysedávat v kanceláři a chodit ve městě a hráči by třeba měli větší zájem se setkávat v Karathě, aby projednávali s těmito jedinci případné práce, zakázky, whatever.

1 a 2 spolu zkrátka velmi úzce souvisí a navzájem se ovlivňují.

3) Jak řekl Galli - je načase si seriózně říct, jestli tohle má být RP server nebo nuda... pardon... creeperský server. Dle toho poštelovat nastavení dungů, XP, atd. Nicméně mě osobně se líbí, že se tu dá creepit, protože řekněme na EQ pak existují no-lifeři jako Balrog, Ungo, kokosák, kteří neustále smrděli ve hře, neustále jim tekly časovky a oproti ostatním nehorázně expili. Na TH existuje aspoň jakási šance, že si ty tři čtyři hodinky večer rozdělíte nějak a něco namlátíte, čímž zmírníte ztrátu rychleji, než když závisíte jen na časovkách.

4) Tam se shodneme.

_________________
.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 17:29 03. Apr 2013 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Shaman88 wrote:
Bruciacullo wrote:
RP server- větší časovky potažmo o hodně větší skupinové XP mimo boj+ snížení nebo odebrání XP za potvůrky tim pádem se stanou jen zdrojem financí a to sníží frekventovanost dungů částečně a levlové rozdíly se také hodně zmenší...

Tenhle model by mi taky vyhovoval. Výrazně větší časovky, nezávisle na tom zda postava hraje solo v partě.
Nulové expy za potvory (z potvor by měl padat jen loot - pozůstatky) a expy jen z bossů.

Možnost to je. Takhle je ale v podstatě nastavená Equilibrie. Je to ale směr, kterým asi nikdy Thalie nešla a osobně nemám moc rád, když se postava učí boji víc sezením na prdeli, než creepem.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 17:33 03. Apr 2013 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 17:31 22. Jan 2012
Posts: 5998
Location: Nový Jičín / Brno
Já bych ty expy za potvory úplně nerušil, ale nechal bych je v takové míře, aby se vyplatily třeba 2x až 3x víc než časovky. Teď je to podle mého převrácené až moc na stranu creeperů.

_________________
"Všechny hranice jsou konvence, které čekají, až je někdo přesáhne. Někdo může přesáhnout konvenci, pokud mu k tomu někdo jiný vydá podnět." David Mitchell, Atlas mraků
"But what do we have left once we abandon the lie? Chaos. A gaping pit waiting to swallow us all.”


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 17:37 03. Apr 2013 
Offline
DM Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 20:49 21. Jan 2010
Posts: 2779
Location: Tam kde se slunce bojí a měsíc vždy jen nahlédne
kucik wrote:
Shaman88 wrote:
Bruciacullo wrote:
RP server- větší časovky potažmo o hodně větší skupinové XP mimo boj+ snížení nebo odebrání XP za potvůrky tim pádem se stanou jen zdrojem financí a to sníží frekventovanost dungů částečně a levlové rozdíly se také hodně zmenší...

Tenhle model by mi taky vyhovoval. Výrazně větší časovky, nezávisle na tom zda postava hraje solo v partě.
Nulové expy za potvory (z potvor by měl padat jen loot - pozůstatky) a expy jen z bossů.

Možnost to je. Takhle je ale v podstatě nastavená Equilibrie. Je to ale směr, kterým asi nikdy Thalie nešla a osobně nemám moc rád, když se postava učí boji víc sezením na prdeli, než creepem.

Ponechání expů u bosů by to řešilo ne? s tím že by se nesnižovali tak rapidně jak teď :) klidně třeba i po jednom rekneme ze by mel bos nastaveno ze za nej je 100XP při druhem zabití by hrác dostal 99 atd v případě bosů za které by bylo třeba plácnu 5000 xp už by ta snižující se částka byla vyšší třeba 10 nebo 50 takže ve výsledku by měla postava dané přesný počet XP který muže získat creepem.. a bylo by na každém jak by se k tomu postavil.. ale xp za obyčejne potvory bych uplně odstranil

_________________
Neliaen Fey de Erestor - paladinka Dei-Anangova "Slušnému vychování tě neučili, tam kde tě matka vyvrhla z lůna?"

QamuIs Heg qaq law' lorvIs yInqaq puS.

"Účelem každého života, je smrt." - Agent Smith

DM Galli - "So you have chosen death." / https://youtu.be/f94qpLdX9eA


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 17:44 03. Apr 2013 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 14:21 13. Feb 2010
Posts: 9274
Location: Brno/"Znojmo"
Návrh:
Vymyslet něco, co by umožňovalo na každém lvlu nacreepit z obyč potvor určitý díl lvlu. Po dosažení daného množství, už by z běžných potvor nebyly XP a záviselo by to na časovkách a bossech. Tím by dávalo smysl pro bojové charaktery to, že se učí bojovat tím, že skutečně bojují, ale zároveň by takto nebylo možné jen vymlátit kompletní lvly a musel by tam být nějaký "odRPený" (ne každý bude skutečně hrotit hraní charakteru a bude jen někde "makrostylovat") čas atd.

Inspirace v nastavení custom games a Coop vs Ai games z LoL

EDIT GALLI: jo tohle by bylo lepší řešení mého návrhu, šlo by to systémově? šamane?

_________________
.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 17:45 03. Apr 2013 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Bruciacullo wrote:
Ponechání expů u bosů by to řešilo ne? s tím že by se nesnižovali tak rapidně jak teď :) klidně třeba i po jednom rekneme ze by mel bos nastaveno ze za nej je 100XP při druhem zabití by hrác dostal 99 atd v případě bosů za které by bylo třeba plácnu 5000 xp už by ta snižující se částka byla vyšší třeba 10 nebo 50 takže ve výsledku by měla postava dané přesný počet XP který muže získat creepem.. a bylo by na každém jak by se k tomu postavil.. ale xp za obyčejne potvory bych uplně odstranil


No jo, jenže si představ, že se dostaneš do stavu, kdy si chceš jít někam zabojovat, protože prostě nemáš náladu na nějaký velký přemejšlení, ale kam jít, když za normální potvory nic nemáš a za bosse už taky ne?
Navíc vezmi si, že když jdeš na nějakou normální potvoru prvně, tak je to pro tebe taky takovej boss. Časem už sice zvládáš tři na jednou ale to první zdolání je adrenalin pro celou partu.
To spíš i u normálních potvor udělat to postupný snižování.
Tím pádem pokud omezíš zisk xp, musí se logicky i zmenšit ztráta xp při smrti.

Ale stejně se mi pořád nelíbí to směřování přísunu xp od creepu k časovkám. A to jsem ty časovky přitom tenkrát zaváděl.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 17:47 03. Apr 2013 
Offline
DM Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 20:49 21. Jan 2010
Posts: 2779
Location: Tam kde se slunce bojí a měsíc vždy jen nahlédne
kucik wrote:
Bruciacullo wrote:
Ponechání expů u bosů by to řešilo ne? s tím že by se nesnižovali tak rapidně jak teď :) klidně třeba i po jednom rekneme ze by mel bos nastaveno ze za nej je 100XP při druhem zabití by hrác dostal 99 atd v případě bosů za které by bylo třeba plácnu 5000 xp už by ta snižující se částka byla vyšší třeba 10 nebo 50 takže ve výsledku by měla postava dané přesný počet XP který muže získat creepem.. a bylo by na každém jak by se k tomu postavil.. ale xp za obyčejne potvory bych uplně odstranil


No jo, jenže si představ, že se dostaneš do stavu, kdy si chceš jít někam zabojovat, protože prostě nemáš náladu na nějaký velký přemejšlení, ale kam jít, když za normální potvory nic nemáš a za bosse už taky ne?
Navíc vezmi si, že když jdeš na nějakou normální potvoru prvně, tak je to pro tebe taky takovej boss. Časem už sice zvládáš tři na jednou ale to první zdolání je adrenalin pro celou partu.
To spíš i u normálních potvor udělat to postupný snižování.
Tím pádem pokud omezíš zisk xp, musí se logicky i zmenšit ztráta xp při smrti.

Ale stejně se mi pořád nelíbí to směřování přísunu xp od creepu k časovkám. A to jsem ty časovky přitom tenkrát zaváděl.


porád z nich máš peníze ne? a co ten nalkuv navrh? proste to udelat třeba primitivně pul na půl.. ze pulka expu potrebynch na dalsi lvl se musi načasovkovat a pulka nacrepet resp pulku jde nacreepit a zbytek se musi dohnat jinak

_________________
Neliaen Fey de Erestor - paladinka Dei-Anangova "Slušnému vychování tě neučili, tam kde tě matka vyvrhla z lůna?"

QamuIs Heg qaq law' lorvIs yInqaq puS.

"Účelem každého života, je smrt." - Agent Smith

DM Galli - "So you have chosen death." / https://youtu.be/f94qpLdX9eA


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 385 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 26  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits