Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 22:27 20. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 385 posts ]  Go to page Previous  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 26  Next
Author Message
 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 17:36 04. Apr 2013 
Offline
Ďábel
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 21:37 08. Aug 2008
Posts: 6885
Location: Praha
No - a zatímco hrát služebnou/sluhu NPC šlechtice vyžaduje DM skoro pořád, hrát sluhu PC šlechtici se obejde totálně bez DM.

_________________
Kraki Skengdrang a nejzlejší DM


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 17:52 04. Apr 2013 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
J.F.Payne wrote:
No - a zatímco hrát služebnou/sluhu NPC šlechtice vyžaduje DM skoro pořád, hrát sluhu PC šlechtici se obejde totálně bez DM.


Avšak nikoliv tak bez onoho PC :mrgreen:

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 18:21 04. Apr 2013 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 18:51 02. Apr 2010
Posts: 2956
KaTo wrote:
tP.S.
V papírovém dračáku, když někdo z kámošů nemohl odehrát, jsme mu pak dohazovali level podle zbytku party se kterou hrál. //i nadále pravda, nicméně v kontxtu s předchozím se jedná o začátek trollingu - kupodivu ani jeden z kámošů neměl kecy o komunismu, že jsme Jirkovi 50'% expů dali naprosto ZADARMO. Fakt nevím čím to bylo. Asi jiná doba :wink: :roll: .

Tak on komunismus funguje.... když nepřesáhneš tři lidi... a ty další dva můžeš v případě neshod vyměnit za jiné dva lidi (díky téměř kapitalistické vymoženosti jako je volný trh potenciálních přátel :P).

_________________
Eribor Tanithil - elfský bylinkář a lukostřelec.

Deirdra Monteil - čarodějka z Karathy

Incoherent fire dissipates all contingency.

ZANEPRÁZDNĚN


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 18:23 04. Apr 2013 
Offline
DM Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 20:49 21. Jan 2010
Posts: 2779
Location: Tam kde se slunce bojí a měsíc vždy jen nahlédne
važně jsem jediný komu přijde absurdní aplikovat politicke systemy na nwn server resp srovnávat jakýkoli přístup na nich s těmito systemy? to je přece nesrovnatelne... jde tady o zabavení co nejvíce hráčů a pokud vy přistupu ktery to zabaveni zajisti řikate komunismus? tak at neni to nic hanliveho... *pokrčí rameny*

_________________
Neliaen Fey de Erestor - paladinka Dei-Anangova "Slušnému vychování tě neučili, tam kde tě matka vyvrhla z lůna?"

QamuIs Heg qaq law' lorvIs yInqaq puS.

"Účelem každého života, je smrt." - Agent Smith

DM Galli - "So you have chosen death." / https://youtu.be/f94qpLdX9eA


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 18:39 04. Apr 2013 
Offline
Ďábel
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:24 23. Jun 2007
Posts: 6754
Location: Severní okraj Středozemě
Caehan wrote:
Tak on komunismus funguje.... když nepřesáhneš tři lidi... a ty další dva můžeš v případě neshod vyměnit za jiné dva lidi (díky téměř kapitalistické vymoženosti jako je volný trh potenciálních přátel :P).
Bylo nás pět (skoro jako v tý knížce :twisted: ), z toho tři to hráli vpodstatě pravidelně (oni bylo to, čemu se dnes říká HC-RP jádro), já měl tak pětinu absencí, další kámoš onu polovinu.

Btw - na Thalii se bavíme o jak velké komunitě? (fuj, cítím z toho základ slova komunismus!!! :surprised: , doufám že se vybraným jedincům nepřitíží :lol: :lol: )
Přesně ví asi přesně kucik a jeho databáze, možná RoF a jeho statistiky.
Hádám, že neprohádám, když tipnu, že se bavíme o 30-80 "hry" schopných/ochotných hráčích pro Thalii? Celkem má NWN komunita lidí odhaduji o řád víc.

to Bruce: Ne, nejsi jediný, ale tady jde o to přečůrat druhého, to se pak hodí jako argumentace ledacos (i odkazy na wikinu :lol: ).
Vůbec tu nejde o to najít kompromis nebo "vizi", jak srovnal již rozjetý systém levelení (přísun expů v čase vs nároky na lvl vs smrt) na Thalii pro případné "nově" začínající hráče (ááno, lobuje pro to jeden rádbysevracející :lol: ), případně postavy, aby si vedle dinosaurů hrajících tu roky nepřišli pořád jako podržtažky.

_________________
Síla tě osvobodí! - Sithský kodex, 12.12.2011 (TOR-preorder)
Bylo to peklo! - Error 37, Error 3005, Error 3007, 15.5.2012 (Diablo3)
Až s vámi skončím, nebudete věřit vlastní mysli! - Mesmer, 28.8.2012 (GW2)
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují. - Din Dagor, Mrazen 1147 (EQ)
Tento rok bude začátek konce. - neznámý vojín


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 18:45 04. Apr 2013 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 18:51 02. Apr 2010
Posts: 2956
Nemyslím si, že na tak malé úrovni existuje efektivnější způsob řízení, než je veřejná diskuze a dohoda s ostatními. Politické systémy jsou dobré teprve od chvíle, kdy lidé ztrácí kontakt jeden s druhým (no a často nejsou ani tehdy).

_________________
Eribor Tanithil - elfský bylinkář a lukostřelec.

Deirdra Monteil - čarodějka z Karathy

Incoherent fire dissipates all contingency.

ZANEPRÁZDNĚN


Last edited by Caehan on 19:37 04. Apr 2013, edited 1 time in total.

Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 18:59 04. Apr 2013 
Offline
DM Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 21:02 21. Jun 2007
Posts: 4205
ad diskuze rekreanti vs noliferi - k Bahnakovi:

Mas pravdu, ze omezovat lidi, kteri hraji hodne a radi se neda povazovat za podpora lidi, kteri hraji jen obcas nebo kratce. A chapu, ze se ti to nelibi, tak jak je podane (ty limity a stropy).

Na druhou stranu, pouzil si primer: full time hrac udela 20-25 level za mesic (nolifer je IMHO urazlive samo o sobe) - extremy rychleji, ale dejme tomu. Rekreacni hrac za rok. Oba u toho stravi stejne casu, nakonec oba dosahnou stejneho postaveni. Takze vlastne je to celkem vyrovnane. Ok?

Oba hraji dal.

Full time hrac udela 40. level treba za rok, az rok a pul. No a rekreacni hrac treba za deset let az patnact let. Bylo by to fer az na to, ze realne = rekreacni hrac maximalniho levelu nedosahne nikdy s vysokou pravdepodobnosti. I kdyz on sam vydrzi, tak napriklad proto, ze mezi tim dojde pravdepodobne k wipu a zacne se hrat Thalie zase jinak nastavena - je tam aspon vysoka pravdepodobnost, ze se to stane.

Samozrejme je otazka jak dulezite je mit level 40? Pokud to pro tebe dulezite je a chces se nekdy v budoucnu te postave full time hrace vyrovnat a mit s ni treba rovnocene CvC, tak ti samozrejme ten system vyhovovat nebude. Protoze to neni o tom, ze si pockas dele. Spis toho proste nedosahnes.

Ve skutecnosti je to tak, ze prave ten level 40 je uz existujici strop pro full time hrace, je to tedy to, co navrhoval Kato - omezujici system, ktery je ale zavedeny a lidi se s nim smirili (i kdyz Shamman obcas navrhuje neomezeny level :) ). Je tam prave proto, ze kdyby nebylo omezeni maximalniho levelu, tak 0,1% hracu tu chodi treba na 53. urovni a soluji v CvC cele frakce. To zde ocividne nebylo cilem a proto je strop.

Kato tak podle mne vlastne rika, ze ten strop neplni svou ulohu . Nestaci si jen rict - ok, on toho 40. levelu dosahne rychleji, ja pomaleji. Spis je tendence si rict - hmmm tak na to kaslu, to nevyexpim nikdy a tim padem budu vzdycky ten slabsi v parte, otloukanek v CvC bez ohledu na to, ze to budu hrat treba tri roky.

Samozrejme cast lidi i tohle bude brat, ze je v poradku a mozna i je.

Osobne take nesouhlasim se zavedenim jakychkoli restrikci typu stropy na expy po urcitem case a podobne. Je to silne demotivujici. Ale chapu, ze se casti lidi nemusi libit, ze zde nikdy nedosahnou maxima ve vyvoji postavy, zatimto jini kamaradi / nepratele jsou na nem uz vice nez rok.

Jako mozne reseni (pokud se tedy vubec DM tym prikloni k tomu, ze je to treba resit) bych videl treba upravu expovaciho vzorce nasledujicim zpusobem.

Navrh mozneho reseni:

Prvnich treba 1 000 expu ten den clovek ziskava casovky jako by byl treba na tom 15. levelu a stejne tak se mu pocita koeficient kterym se nasobi ziskane expy jako by byl treba na levelu 20. Po zisku tohoto mnozstvi nabehnou opet soucasne vzorce.

Samozrejme zase se mohou ozvat nekteri lide, ze je to nefer, protoze oni mohou hrat jen jeden den v tydnu nebo jen pres vikendy. Pokud by jim DM tym chtel vyjit vstric, muze se ten limit nascitavat az treba do maxima 10 000 za den pokud si ho v jinych dnech nevyberou.

Slo by to nascriptovat mimochodem?

PS: nevazal bych to zvyhodneni treba na prvni hodinu denne, ale na mnozstvi expu. Resime expy. At to neskonci tak, ze prvni hodinu budou vsichni pobihat jak sileni a snazit se nabrat co nejvic. :wink: Kromě toho by se nejspíš ukázalo, že úzká část hráčů dokáže s přípravou a supportem jiných postav nabrat za takovou hodinu třeba 10 000 expů. :twisted:

PPS: i s tímto nastavením bude hráč, který bude hrát skutečně jen hodinu až dvě denně a nabere vždy těch 1000 expů potřebovat přes 700 dní hraní. Hráčům, kteří hrají deset hodin denně to zrychlí expování odhadem tak o 30%. Tedy z roku až roku a půl by to bylo na 9-12 měsíců.

_________________
Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR!
Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)

Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru


Last edited by LDamian on 19:17 04. Apr 2013, edited 5 times in total.

Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 19:00 04. Apr 2013 
Offline
Rytíř
User avatar
 Profile

Joined: 09:15 21. Jun 2007
Posts: 508
Location: Morava
Zkusím krátkou reakci na poslední 4 stranky:
Kucík :
Zásadní problém s NPC frakcema je zátěž na DM. Kdy je hráč zpravidla v roli pasivního příjemce a vyžaduje neustálou DM péči. Proto jsme tenkrát ty NPC frakce přestali podporovat. Nešlo to utáhnout.
Souhlasím s Kucíkem – tu dobu pamatuji a nebylo to dobré . Bylo by nutné pojmout tento problém trochu jinak.

Kato: - 4) Jak zmírnit rozdíl síly postav mezi nolifery a "rekreačními hráči"?
snadno, tenhle problém se řešil (a řekl bych i úspěšně vyřešil) i v jiných hrách se tomu říká "Daily". Je to "minimum", které když denně odehraješ, dostaneš "denní odměnu (expy, goldy, a spešl ěnu za kterou se nechají nakupovat předměty jinak nesehnatelné)". Cokoli odehráté nad "daily" je bonus, který ale už není tak velký. Takže nolifer si pořád nakolečkuje víc než rekreant, pokud nolifer točí nějaký kolečko "do zblbnutí", ale rekreant se pořád udržuje nadohled.

Toto je zajímavý nápad

Theogile s tebou také souhlasím , ale rozhodně bych nevnucoval hráčům nic . At si hráči samy rozhodnou jak se budou jejich guildy jmenovat a o čem budou . Já to vidím např. takto :
Využil bych církve abych mohl udělat tři okruhy a hráči nevymýšleli uplné blbiny, ale v rámci jedné z třech církví (vše na to již tady máme) by se mohli realizovat a klidně si udělat guildu . Co by na to potřebovali : 1 Hlasy voličů (lidé by si mohli koupit za 20 zl lístek, ale jen jeden, pak si může jeden stoupnout na bednu a udělat přednášku o své vizi světa . Pokud zaujme lidi dají mu svůj jediný lístek budeli jich mít předepsaný počet – splnil první podmínku)
2 Peníze a hmotné statky (za co to bude nechávám zcela na DM to má přehled o financích)
3 Struktůra guildy a její orgány – tedy min 3,4 či 5 postav .
Jednotlivé církve by měli ale pevné struktůry , dosažení hodnosti v církvi by bylo zaležitostí DM za předpokladu splnění stanovených podmínek.

Co se týče rekreantů a intenzivně hrajících. Nejsem vševědoucí , ale mohu zavzpomínat. Na Demoně byla doba kdy se jí říkalo relax server . Když někdo někde umřel – zvedli ho buďto jiné postavy a nebo někdy i DM. Prostě rekreačka. V té době začalo hrát na Demoně asi 60 hráčů denně a na vstup do hry se stála fronta . Theogil to jistě pamatuje. Proto si myslím že NWN potřebuje oba dva typy hráčů.

Odpověd Šamanovi : "Proč ti připadá situace na Thalii jako neuspokojivá, proč se tohle vůbec řeší?"
Šamane jen jsem se chtěl přesvědčit , že všichni chápete že hození šlahounů za zeď Ivory je nekoncepční omyl. A za druhé mám uděsnou radost jak se mi topic pěkně rozrostl :D :D :D (dělám si srandičku).

_________________
Menhiri Dierta


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 19:42 04. Apr 2013 
Offline
Měšťan
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 04:34 21. Mar 2010
Posts: 163
Location: Psychedelict
Rád bych, aby se kdokoli kdo se bude pokoušet aplikovat velké teorie a systémy na malou komunitu NWN dal do pucu a načetl si nejdřív Teorii středního dosahu od Roberta. K. Mertona prosím. :biggrin:

_________________
Všichni jsme výsledkem toho, o čem jsme přemýšleli.
PSYTRANCE POWER

Laelaan Caana


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 20:11 04. Apr 2013 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
Není nejjednodušší výrazně navýšit odměny za hru s DM, questy a rozvoj osobního příběhu.
A to tak že časovky a expení mobu k tomu budou jen prkotiny?
Pak je jedno kdo je nolifer a kdo rekreační hráč....


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 20:16 04. Apr 2013 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 16:25 16. Nov 2008
Posts: 6579
Location: Praha
Jo LD, máš recht, relaxační hráč si prostě na Thalce na 40 nesáhne. Ale na druhou stranu tak velký lvl ani nepotřebuje.
Hráč který logne v průměru týdně na 7-8 hodin loguje převážně kvůli IC, potlachu a Q. 90% Dungů má levlovou náročnost družinu cca 4 lidí pod 25 level. A třeba drow s ECL dokáže dát 25-26 level i v malé družince hraním po pár hodinách měsíčně pod rok (odzkoušeno, můj případ). Tzn dotyčný rekreační hráč je schopný dosáhnout efektivního levlu nutného i pro přežití v těžkém dungeonu, kupodivu nejtěžší dungy taky dokáží drowata s levly 20-30 projít. Levly 30-40 tedy z pohledu settingu Thalie defakto nepřináší nic jiného než usnadnění života, zkrácení bojů a zvyšují pravděpodobnost přežití v CvC (i když v CvC je stejně nejbrutálnějším faktorem připravenost, build a moment překvapení, level taky ale proti třem zmíněným je až na čtvrtém místě a ve většině případů nehraje až tak zásadní roli - bráno z pohledu mě jakožto člověka který už nějakým tím CvCčkem prošel a tak trochu znám jak mechaniku, tak hráče a Thalii jako takovou)

Ano, PB/creeper s hromadou času na tom bude vždy za libovolný časový úsek lépe než rekreační hráč který se plácá v mechanice, a ano, dosáhne si i na 40. level. Bude tomu muset věnovat ale stejný čas u klávesnice jako kdokoliv jiný. A ruku na srdce, po 26-28 už není moc možností jak expit jinak než časovkama a to na těch levlech lítá opravdu tragické čísílko, jeho ještě krutější zmenšení by prostě přineslo jen ohromnou demotivaci hráčům, a tak zapřičinilo ještě větší propast mezi stávajícími levly 35+ a čerstvými 20+

Možnosti jak propast řešit je více a dost jich tu zaznělo.
1) Zvýšit odměny za Q od DM - klidně v rozmezí 1.000 - 20.000 XP za Q
2) Epické dungeony kde expí i levly 26-40
3) Zredukovat postih za smrt - smrt na levlu 30+ je ohromná rána která nejde nabrat jinak než časovkama, už jen kvůli tohoto se nikdo moc necpe do bojů na vysokém levlu, představa že případnou smrt budu jako rekreační hráč kompenzovat třeba další půlrok je prostě frustrující.

To vše je řešení, ale rozhodně ne zaříznout nolifery a dát jim trest za to že mají více času než pracující lid co se stará o rodinu. A že je nolifer lepší v CvC? Že má lepší staty a více HP? No a? Nezasloužil si je snad? HP ani AB přece postavě nezaručí že bude pasován na rytíře, že bude povýšen do šlechtického stavu, že něčeho velkého IC dokáže a že si o ni budou bardi zpívat na každém rohu...

_________________
KDVP
Kucik:153, Bahnak:175, Drake: 48, Fryn:163, Klobouk:19, Derken:8, Vejk:8, Nomis -16, Terka:1


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 20:29 04. Apr 2013 
Offline
DM Thalie
 Profile

Joined: 20:48 17. Jun 2007
Posts: 1261
Přiznám se, že jsem četl jen výcuc z příspěvků týkajících se omezování xp na den, jakýchsi jejich stropů atd..., ale i tak se nemůžu nezeptat - o co tady vlastně jde ?

V čem je ten problém ? Jedná se o to, že některé postavy jsou dalece levelem před jinýma ? Jde o to, že mít postavy přibližně na tom stejném lvl je pro svět to pravé ořechové ? Proč ? Že ten kdo věnuje hře více času od ní zákonitě i "více" získává ? To je ta chyba ?

Pokud se hraje podle pravidel, tak opravdu nevidím problém, proč by se větší časová investice do hry neměla patřičným způsobem projevit i na vývoji postavy.

Promiňte mi, ale toto je neskutečná prkotina, u které mi opravdu nepřijde, že by jejím řešením měli WBčka ztrácet svůj čas. Rozdíly v lvl tu byli vždy a to (světě div se) úměrně podle toho, jak se kdo hraní věnoval (případně jak byl šikovný). Sám si dobře pamatuju, jak na jiném světě mou epickou postavu několikrát předběhly i ty nově založené a kupodivu, dalo se to přežít.

Je to asi podobné, jako bych se divil, že tamten kolega v práci pobírá větší plat za to, že dělá přesčasy a dožadoval se, že chci stejné prachy, i když já v práci trávím na stejné pozici o poznání menší dobu.

Když se to přenese na NWN (Thalii). Je tou největší motivací z hraní zisk max. lvl ? Za sebe osobně můžu říct, že ne. Je to fajn možnost, která tam čeká někde "v budoucnu", kterou se dá hezky opájet, ale od hry očekávám spíš jiné zážitky. Jinými slovy, říkat, že od lvl se vůbec nic neodvíjí by bylo pěkně pokrytecké, ale systém co je na Thalii, dává dost dobré možnosti k tomu, aby se postavy dostaly na velmi vysokou úroveň, pokud se tomu věnuje dostatek času a snahy. Pokud tedy nejde někomu o dostihy a dělá mu vrásky, že je někdo "před ním".

Jestli je to debata na odvěké téma, "creep" vs "RP" a co z toho každému plyne, tak obecně vždy platilo to, že postava co neustále kolečkuje, bude ve světě vnímáná hůře než ta, která si buduje nějaké své postavení (třebaže toho budovatele třeba sejme obvykle jedním kliknutím). Pokud to vadí, není asi jiného lepšího řešení, než prostě a jednoduše dát těm hráčům, kteří rozvíjejí společenský status své postavy něco, co by je zvýhodnilo (systém pověsti) nebo aspoň vyrovnalo jejich podmínky. To už je ale na tvůrcích a DMkách.
Zavádění xp stropů podle času a nějakých dalších omezení, není podle mě to správné řešení.

_________________
DM aktivita podle časových možností (případně podle nálady).


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 20:37 04. Apr 2013 
Offline
Ďábel
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 21:37 08. Aug 2008
Posts: 6885
Location: Praha
Shaman88 wrote:
Není nejjednodušší výrazně navýšit odměny za hru s DM, questy a rozvoj osobního příběhu.
A to tak že časovky a expení mobu k tomu budou jen prkotiny?
Pak je jedno kdo je nolifer a kdo rekreační hráč....


No, zas tak dramaticky bych je nezvyšoval, ale nějak bych odměny za hru s DM určitě navýšil. Tahle. Je sice fajn, že za pěknou hru dostanu 200 XP, ale to je 10 zabitých středně těžkých mobů a 5 zabitých těžších. Nebo prostě 10 minut v Prahvozdu.

_________________
Kraki Skengdrang a nejzlejší DM


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 20:38 04. Apr 2013 
Offline
Ďábel
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 21:37 08. Aug 2008
Posts: 6885
Location: Praha
Fryn wrote:
...


Bez výhrad souhlasím.

_________________
Kraki Skengdrang a nejzlejší DM


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 21:06 04. Apr 2013 
Offline
Urozený
 Profile

Joined: 12:43 01. Mar 2010
Posts: 1619
Dobrá....řeknu to jinak, snad více srozumitelně. Bylo by fajn zpříjemnit hru těm kdo tu nemohou (kladu důraz na slovo nemohou) trávit tolik času. Omezit jejich frustrace ze ztrát xp a levelových rozdílů na přijatelnější normu. Nikdo tu nikomu nevnucuje level 40 za týden hraní, ale znám několik lidí co dali z těchto důvodů přednost jiným serverům, nebo úplně jiné zábavě a považuji to za zbytečnou škodu. Fascinují mě vaše přirovnání s pracemi a povinnostmi. Je to hra a hra má být zábavná....pokud možno pro co největší množství lidí, kteří se té hře chtějí věnovat. Namísto toho mám občas obavy o duševní zdraví některých jedinců, kteří hledají příklady v zaměstnání.

_________________
WIPED
MAYBIES AND MY NEW BABIES
Milovaný sympoš Eritai se možná ve hře ukáže!
Rodwen - divoká elfka, druidka


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 385 posts ]  Go to page Previous  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 26  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 16 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits