 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
Theogil I
|
Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií Posted: 15:55 10. Apr 2013 |
|
Joined: 12:51 12. Sep 2007 Posts: 1721 Location: Brno
|
kucik wrote: @LD: Jednotnej strop mi prijde jako takovy dost nestastny reseni. Treba me osobne prijde na tom 20 - 25 uz docela pozde. Radeji jsem pro plynule reseni.
No ba .... když to muší bét tak - progrese ... začneš na 10% na 1 lvl a půjdeš po celých procentech k 1% na 40 lvl. Jesli chceš tak to můžu spočítat a odstupňovat tak aby ztráta v absolutní hodnotě pořád stoupala a procentuelní hodnota v průběhu klesala. Edit.: Za mírnější nebo skoro žádné postihy v CvC se zase a tudíž opakovaně taky přimlouvám.
_________________ Theogil Mistrovské ostří - strážce králova pokladu, kovář v Ivory Boindil - trpasličí zvěd, velký čtenář a lenochod Wahibah Zafirah al Talibah - dědic dračího odkazu, strážce legend
|
|
Top |
|
Barbar321
|
Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií Posted: 16:44 10. Apr 2013 |
|
Joined: 10:07 13. Mar 2012 Posts: 4376
|
-RoF- wrote: Nevím jaký by mělo smysl odstraňovat pixii. Dle mě by stačilo zvýšit TO pastí a zámků a dát do craftů a obchodů víc věcí na odemykání a odstranění pastí. Ale tak to je fuk. Vám se nelíbí nic Jinak to vzájemné rýpaní do sebe si strčte do řiti. Chcete víc hráčů, ale tímhle stylem to asi nepůjde  Osobně bych byl také pro její zrušení nebovelmi výrazné omezení. Moje postava jí má a přecejen když otevře zámek s TO50 bez komplikací, nebude něco v pořádku.
_________________ je cosi shnilého ve státě dánském ...ale plíseň je dobrá pro penicilín z hodně léků však bolí hlava ...a tvoří se závislost Vhodný čas na odvykací kůru
člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii
|
|
Top |
|
Barbar321
|
Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií Posted: 16:47 10. Apr 2013 |
|
Joined: 10:07 13. Mar 2012 Posts: 4376
|
Krysak wrote: 2. Alchymie je doted vlemi obtížně dispellnutelná, nevím proč, ale prostě drží lépe než jiné věci. Alchymii bych neničil, neni až tak strašná.
Jestli ono to nebude v systému NWN. Většina lidí dispeluje silnějším rozptýlením. Ale v pravidlech je psáno, že nedokáže zrušit kouzla z předmětů (tudíž alchymii pravděpodobně nevyjímaje) Toto dokáže jen morka a pokud není wizna/socka po ruce, asi si moc nepomůžeš PS: a strašně přesílená je a to říkám jak z pohledu mága, tak z pohledu postavy, která je na bázi alchymie postavená
_________________ je cosi shnilého ve státě dánském ...ale plíseň je dobrá pro penicilín z hodně léků však bolí hlava ...a tvoří se závislost Vhodný čas na odvykací kůru
člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii
|
|
Top |
|
Barbar321
|
Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií Posted: 16:50 10. Apr 2013 |
|
Joined: 10:07 13. Mar 2012 Posts: 4376
|
Krysak wrote: Já si improved invis s mou vílou kouzlím. Mám stejný problém jako Caehan. Nevka mi kouzlit nejde (ne, že bych to nějak výrazně potřeboval)
_________________ je cosi shnilého ve státě dánském ...ale plíseň je dobrá pro penicilín z hodně léků však bolí hlava ...a tvoří se závislost Vhodný čas na odvykací kůru
člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii
|
|
Top |
|
LDamian
|
Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií Posted: 16:53 10. Apr 2013 |
|
Joined: 21:02 21. Jun 2007 Posts: 4205
|
kucik wrote: @LD: Jednotnej strop mi prijde jako takovy dost nestastny reseni. Treba me osobne prijde na tom 20 - 25 uz docela pozde. Radeji jsem pro plynule reseni. Co presne myslis upravou vzorce na ziskavani levelu? Rozmisteni potvor je zrovna vec, kterou bych v soucasnym modulu uz nechtel predelavat.
@Shaman88: To nam ale praci zrovna neusnadni. Je to řešení "baj voko" principem - ne přesným návrhem levelů. A šlo mi prostě o jednoduchost a to, aby se kvůli tomu nemusely upravovat žádné další věci. Udělat to odstupňované by vypadalo elegantněji. Tou úpravou vzorce myslím koeficient kterým se získané levely násobí v závislosti na tom, na jakém jsi levelu. Takže (nemám tu tabulku, tak budu plácat jen příklad)... pokud jsi na 10. levelu, tak se to násobi 0,5, pokud jsi na 20. levelu, tak 0,2 a pokud jsi na 26. levelu tak 0,05 a pak snad až 0,01. Ten koeficient v podstatě říká, že pokud máš 30. level a zabiješ srovnatelně mocnou potvoru s CR 30, tak místo abys dostal třeba těch 20 expů, tak se to ještě vynásobí tvým koeficientem nula celá nula skoro nic a dostaneš 3-4 expy. Samozřejmě tohle je úprava, která by se musela důkladně otestovat, protože je otázka, zda jsou na ni vyladěné potvory (jak velká pečlivost tam byla u nastavování). Je to tam složitější, protože skutečná síla postavy se vzrůstajícím levelem neroste lineárně. Osobně bych přemýšlel nad úpravou typu: a) od 25. levelu žádné postihy za příliš mocnou potvoru (1 exp za draka, protože má příliš vysoké CR) b) koeficient pro výpočet expů bych přestal snižovat někde na úrovni 25. levelu a místo toho bych zkusmo upravil ten vzorec, který porovnává průměrný level party a CR potvory a zavedl něco jako: za každé dva levely nad 25. levelem je srovnatelné CR potvory level+1. Tedy: 25. level - CR 25+0=25 35. level - CR 35+5=40 40. level - CR 40+8=48 Tedy pokud 25. level dostane z potvory s CR 25 třeba 20 expů, tak 35. level by dostal 20 expů z potvory s CR 40. Prostě by to nebylo jako teď, že neexistuje nic, z čeho by ty expy mohl dostat, ale bylo by to jen o tom, že musí poráže dostatečně silné mrchy. Tohle je věc, která si vyžádá dost testování. Pokud bych to měl navrhnout přímo, hodilo by se: vidět aktuální vzorec výpočtu expů vidět tabulku potvor na Thalii podle jejich CR (aby se dalo odhadnout, na čem by reálně museli expit a zda takové potvory jsou) projít si s pár partama zkusmo několik epických dungů
_________________ Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR! Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)
Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií Posted: 16:59 10. Apr 2013 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Ted je za smrt 1% 3% a 5% pokud se nepletu. Takze na 20. je to 1 900, 5 700 a 9 500
Ted jak to chces pocitat?
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Barbar321
|
Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií Posted: 17:00 10. Apr 2013 |
|
Joined: 10:07 13. Mar 2012 Posts: 4376
|
J.F.Payne wrote: Ty časy mezi restama jsou vážně hrouzivý. A vtipný je, že zatímco mág level 1 sešle třeba 4 x kouzelnou střelu než se vyčerpá, mág level 26 jí síce sešle třeba 9 x. Jenže level 1 mág se namedituje během doby na meditaci high lvela nevím kolikrát, takže v podstatě level 1 mág líp zachází s astrální energií... nebo nevím!  ) Jak je čas na meditaci větší než půl reálný hodiny, je to otrava. ...tak snad tu funguje i efekt lvl kouzla, ne? Zatímco on jí sice sešle hodněkrát, nezabije ani jezevce. Ale jinak si taky osobně nedovedu představit, jak by mág mohl sám vyčistit pomocí kouzel nějaký dung 
_________________ je cosi shnilého ve státě dánském ...ale plíseň je dobrá pro penicilín z hodně léků však bolí hlava ...a tvoří se závislost Vhodný čas na odvykací kůru
člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii
|
|
Top |
|
Nalkanar
|
Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií Posted: 17:02 10. Apr 2013 |
|
Joined: 14:21 13. Feb 2010 Posts: 9274 Location: Brno/"Znojmo"
|
Barbar321 wrote: Jestli ono to nebude v systému NWN. Většina lidí dispeluje silnějším rozptýlením. Ale v pravidlech je psáno, že nedokáže zrušit kouzla z předmětů (tudíž alchymii pravděpodobně nevyjímaje) Pleteš jablka a hrušky. Dle mé zkušenosti se nedají dispelovat kouzla z itemů. Myšleno buffy dané na nějakém itemu, nikoliv vytvořené buffem. Když si dá někdo obyčejný NWN lektvar, tak ho dispelneš, ale zdispelnout někomu třeba plamenku už skoro nejde. Třeba na EQ jsme kvůli tomuhle záměrně (leč někdy zbytečně) buffovali zbraně, protože tam měla mnohá NPC přesílené dispel hůlky, kterými sundali všechny buffy, ale zůstal nám přinejhorším kompletní buff meče.
_________________ .
|
|
Top |
|
Shaman88
|
Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií Posted: 17:04 10. Apr 2013 |
|
Joined: 09:41 01. Sep 2010 Posts: 9754
|
kucik wrote: Ted je za smrt 1% 3% a 5% pokud se nepletu. Takze na 20. je to 1 900, 5 700 a 9 500
Ted jak to chces pocitat? A co to teda počítat jen s bojovejch expů, tzn. ta ztráta nebude lineární protože čím jsi vyšší lvl tím máš více časovek a zároveň budou na tom lépe dlouhohrající postavy.
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií Posted: 17:07 10. Apr 2013 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Mozna by ses divil, ale jsou postavy, ktere maj xp z potvor (po odecteni smrti) nulovy (protoze do zaporu to nejde). Tim padem ti by meli smrt zadarmo 
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Barbar321
|
Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií Posted: 17:09 10. Apr 2013 |
|
Joined: 10:07 13. Mar 2012 Posts: 4376
|
KaTo wrote: Tím by se zabránilo, aby postava šla ihned z fleku znova umřít a zároveň by to RPerovi dalo možnost den zahrát si "následky" znovuzrození, aniž by to znamenalo, že musí znova půlroku expit na ztracený lvl. To je zajímavá věc, ale jistě se nebude líbit creeperům, protože zatímco sice RPer to bude dohánět půl roku, creeperum bude vadit, že nebude moct dost dlouhou dobu ven a za tu dobu by mohl řádné množství expů (hlavně díky nastavení ve hvozdu) dostat zpět. Mě osobně by to až zas tak moc nevadilo (i přesto, že patřím spíše do druhé skupiny), protože bych si pro tuto dobu našel jinou činnost. Ruku na srdce, při takovém nastavení se ale o svou postavičku prakticky přestanu bát a budu riskovat několikrát tolik. Vždyť kromě trochy času není co ztratit
_________________ je cosi shnilého ve státě dánském ...ale plíseň je dobrá pro penicilín z hodně léků však bolí hlava ...a tvoří se závislost Vhodný čas na odvykací kůru
člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii
|
|
Top |
|
Shaman88
|
Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií Posted: 17:12 10. Apr 2013 |
|
Joined: 09:41 01. Sep 2010 Posts: 9754
|
kucik wrote: Mozna by ses divil, ale jsou postavy, ktere maj xp z potvor (po odecteni smrti) nulovy (protoze do zaporu to nejde). Tim padem ti by meli smrt zadarmo  To je okrajový případ. (nějaké minimum by tam být mělo) Nicméně si myslím že takoví lidí by měli mít menší výrazně postih za smrt než normální bijci, takže to by odpovídalo.
|
|
Top |
|
Barbar321
|
Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií Posted: 17:14 10. Apr 2013 |
|
Joined: 10:07 13. Mar 2012 Posts: 4376
|
Aulus wrote: ... jaký přínos pro modul má hráč, který sice hraje stále, ale 99% procent času tráví nad craftem v dílně... To by ti nejspíš řekli ti, kteří zoufae nutně potřebujou novou výbavu pro svou novou postavičku 
_________________ je cosi shnilého ve státě dánském ...ale plíseň je dobrá pro penicilín z hodně léků však bolí hlava ...a tvoří se závislost Vhodný čas na odvykací kůru
člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii
|
|
Top |
|
Nalkanar
|
Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií Posted: 17:16 10. Apr 2013 |
|
Joined: 14:21 13. Feb 2010 Posts: 9274 Location: Brno/"Znojmo"
|
Barbar321 wrote: Aulus wrote: ... jaký přínos pro modul má hráč, který sice hraje stále, ale 99% procent času tráví nad craftem v dílně... To by ti nejspíš řekli ti, kteří zoufae nutně potřebujou novou výbavu pro svou novou postavičku  Jsem takhle jeden čas nelogoval, pak jsem se logl a měl zakázek na celý týden hraní 
_________________ .
|
|
Top |
|
Barbar321
|
Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií Posted: 17:21 10. Apr 2013 |
|
Joined: 10:07 13. Mar 2012 Posts: 4376
|
kucik wrote: Jenze prvni levely jsou v podstate k tomu, aby se postava vubec seznamila s tim, jak to ve svete chodi. Pokud budou pomerove stejne postihy na prvnim levelu jako na desatem, tak by to noveho hrace asi trochu odradilo. Je pravda, že když jsem si zde založil novou postavu, získat 200exp byl pro mě úkol na celý herní den. Do teď si pamatuju, jak mě nějaký lidumil barbar vzal k plivníkům. Mě nic neudělaly, jeho ovládly a jednou ranou mě sejmul. Jeho hláška "Sorry, zvedat tě nebudu, stejně to máš hned zpět" mě tenkrát fakt dostala a měl jsem v tu chvíli chuť s celým NWN seknout. Takže opravdu dokážu pochopit problémy začínajících hráčů, kteří nemají páru, jak získat nějaké zkušenosti a postoupit výš
_________________ je cosi shnilého ve státě dánském ...ale plíseň je dobrá pro penicilín z hodně léků však bolí hlava ...a tvoří se závislost Vhodný čas na odvykací kůru
člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: Google [Bot] and 10 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |