Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 15:53 20. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 385 posts ]  Go to page Previous  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26  Next
Author Message
 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 11:16 12. Apr 2013 
Offline
Mistr
User avatar
 Profile

Joined: 22:59 03. Aug 2011
Posts: 991
Krysak wrote:
Rori a Deka, fajn příspěvky.

Prase a králik se ptají, proč by měli na Thalii lognout, taky jsem zvědavej na Vaši odpověď.
Rovněž by mne zajímal Váš názor na to, zda není v něčem konkurence dál, pokud ano, v čem.
A poslední otázka, kdyby jste měli neco zlepšit, co by to bylo?


Důvod proč logovat je snad se zabavit, relaxovat u hry a užívat si ji takovou, jaká je ne? Opět záleží na snaze hráče, jestli on sám vyvine nějakou aktivitu, přitáhne do dějství další hráče (at už s pomocí DM nebo bez nich), či ovlivnuje svět sám za sebe. Když někdo v tomhle nevidí smysl, tak zřejmě logovat opravdu nemusí.

O konkurenci se nestarám, často zde čtu, co a jak udělali jinde a proč. jaké jsou tam výhody a nevýhody. Mně se na TH líbí, osobně jsem přijal změny na TH takové jaké jsou a přizpůsobil se, leč sám bych několik úprav provedl, ale opět na to jsem narážel předtím.

S nabídkou na výpomoc jsem se obracel na Shamana, stejně tak mu zaslal návrh a ukázku několika kouzel, která by měla využití jak po RP stránce, tak třeba i v CvC a celkově jsem tím chtěl podpořit mágy, kteří jsou zde tak "utlačovaní". Opravdu je to jen on přístupu. :)


PS.: S LDamianem souhlasím s cca polovinou "bodů", přesto DM aktivita je taková, jaká je vyvinutá aktivita u hráčů a jejich zájem o nějaký větší zásah do světa TH. V IC novinkách se stále něco děje, aspoň tedy na povrchu a jsou nezbytnou součástí. DM s jejich vložením poskytují nový náhled, nové možnosti :arrow: :arrow: :arrow: tj. Questy. Opět questy at už v podobě hry s DM u spolků nebo jen mezi samotnými hráči musí hlavně vyvinout hráči, tzn.: Chcete pryč překážky, které ovlivnují chod světa v rámci IC dění? Vyvinte aktivitu a budou pryč rychleji. TH je svět s pevným jádrem, avšak proměnlivá a hlavní myšlenkou bylo, aby vzbuzovala u hráčů pocit, že žije svým vlastním životem, což dle mého splňuje perfektně!
Naneštěstí hráči ne vždy vykazují zájem o dění ve světě poskytnuté ze strany DM. Momentálně se na povrchu naskytnulo několik nabídek a já bych na tom i rád podílel...JENŽE když se podívám do seznamu hráčů, tak u poloviny z nich odhadnu, co právě dělají, popř. nemají vůbec o nějaké Questy vůbec zájem. Jaká je pak motivace ze strany DM dělat i krátkodobý Q. jen pro jednoho hráče? takřka nulová...

Kucika plně chápu a v tomhle podpuruji. NT se stále vyvíjí, valná část je již hotová, pokud se nemýlím. Tak si tedy raději počkejte a hrajte prozatím s tím co je hm?

_________________
I´m pixel-based fantasy, a man who is stoic. I hack and slash, who the heck´s more heroic?
Xzar: "I know of dragons with feet like rabbits, 'tis true, I swear." (In memoriam - died 1369 DR)
Yoshimo: "Hiiiii yah! Heh, tourists love that stuff."
Divinity: Original Sin - The talent Pet Pal allows you to speak to animals. Bark, bark. Moo.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 11:30 12. Apr 2013 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 14:21 13. Feb 2010
Posts: 9274
Location: Brno/"Znojmo"
Krysak wrote:
Zpráva, že ranger je předělaný a že všechny postavy rangerů se mají hlásit u GM na předělávku, protože nově budou mít HIPS, to by byla bomba a zloději by se vrátili do hry, protože by čekali, že příjde zpráva za měsíc i pro ně.


Anebo začnou někteří ranger-SDčka remcat, že proč teda teď vlastně mají SD. Jiná SDčka můžou remcat a tak a nikdo si už na ten update zloděje nepočká.


Osobně mám problém jako Prasokrálík nebo RoF. Prostě kouknu na seznam hráčů a výjde mi z toho, že drtivá většina někde creepí, pak jsou tam teoreticky noví jedinci, ale ze zkušenosti hádám, že opět někde creepí, nebo je beztak nepotkám a nemám důvod lognout. Relaxovat můžu v poslední době mnohem líp a snáz u jiných her, v poslední době singlových nebo coop akcích.

Zároveň ale jediná motivace v poslední době byly ony DM akce. Problém je, že to mě nažene párkrát do hry, něco vyřešit, nejčastěji jen s DM, ale dlouhodobě nemám, co bych ve hře dělal. Momentálně jsem doufal v řešení nějakých věcí okolo entů, ale jsou v tom problémy s netem, dohodou času atd.
Nová postava pro RP nemá smysl, když není skoro možné zaRPit si se starou postavou. Nová postava na creep mě neláká, creep na TH nemá hlubší smysl, krom honění XP a peněz (na EQ za tím byla aspoň historie a pořádné výzvy).

Takže proč lognout? Už nějakou dobu raději občas lognu na EQ, kde si užiju nějaké RP, než abych půlhodiny, hodinu chodil po TH a potkával leda pobíhající creepry.

dodatek: a NT mě vůbec neláká. Mám z dobrých zdrojů představu o změnách a bude to sračka. To je můj názor. Budu rád příjemně překvapen, ale nemyslím si, že se překvapení dočkám.

_________________
.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 13:05 12. Apr 2013 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 01:53 05. Dec 2010
Posts: 4507
Location: Land Down Under
Mě třeba nejde ani tak o nějaké systémové změny. Já nehraju kvůli systémům, já hraju kvůli tomu co se děje ve světě. Svět bez hráčů je mrtvý svět. Nezáleží na tom, jeslti za to můžou technické nedostatky, na halvu psotavené reálie, přístup k hráčským postavám obecně, nebo "krátkodobé" úkoly které mění tvář světa na trvalo spíš k nechuti hrajících. Výsledekm je, že hráči odešli jinam. A to jak hodně aktivních povrchňanů tak černohub bohužel v jeden moment a výsledkem je počet hráčů ve šipčce odpovídající prstům dřevorubce.

Občas se ještě ve hře objevím, projdu si s jednou ze svých postav třeba Doren, z nostalgie, ale jinak nemám chuť hrát singelplayer. Resp. signleplayer hry mě baví, ale za dobu mrknutí oka mě napadne 10 lepších her pro hraní sólo než je Thalie.

_________________
Ignore list: Theogil I, Krysak, Koninho87, Kokosak, Grin, efu_redo

Pain is temporary. Victory is forever.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 13:08 12. Apr 2013 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 13:01 26. Mar 2012
Posts: 4644
Location: Teplice/Praha
Prasokralik wrote:
... já hraju kvůli tomu co se děje ve světě. Svět bez hráčů je mrtvý svět.....

Hmmm, circulus vitiosus.

Když ve hře nejsou hráči, tak se nikdy nepřipojí ani nepřijde nikdo další, takže důsledkem je zase jen nedostatek hráčů.

_________________
Na vyžádání.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 13:16 12. Apr 2013 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 01:53 05. Dec 2010
Posts: 4507
Location: Land Down Under
D_E_K_A wrote:
Důvod proč logovat je snad se zabavit, relaxovat u hry a užívat si ji takovou, jaká je ne?


Ano, DEKO, důvod proč logovat je zabavit se a užít si hru. thalie bohužel není ve stavu, aby ti umožnila jedno nebo druhé. Thalie je nyní ve stavu, že jiného hráče nepotkáš, pokud se s ním nedomluvíš po tellu.

Říkáš že je to naše vina, protože nic neorganizujeme? To jsi trochu přestřelil. Z těch šesti hráčů co hraje si dva někde honí kraft další dva expíky a my jim máme vymášelt zábavu jo? Kolik akcí jsi teda uspořádal v poslední době ty hm? Kolik jich bylo úspěšných hm?

Já hraju a vždy jsem byl zvyklý hrát ve světech, kde hráči hledají interakci, ne pasivně čekají, až někdo vyhlásí nějakou akci, které navíc imrvére bývají za a) stupidní a za b) tam dorazí polovina těchto pasivních hráčů stejně jen za účelem si to tam tzv. "odsedět" přínos nula nula nic doufajíc v nějakou odměnu/výhodu na konci.

Vyzkoušel jsem si v minulosti několik českých serverů. Dokud jsou hráči, se kterými se dá hrát, kteří tě v táhnou do děje a motivují k tomu, aby tys rozvíjel zápletku naopak pro ně a oplácel jim stejnou mincí, pak je hra zábavná. Na Thalii jsem takových příběhů taky pár zažil. Teď je to pryč, tak hraju jinde.

Sorry, ale na mou otázku jsi mi nedal odpověď.

_________________
Ignore list: Theogil I, Krysak, Koninho87, Kokosak, Grin, efu_redo

Pain is temporary. Victory is forever.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 13:52 12. Apr 2013 
Offline
Mistr
User avatar
 Profile

Joined: 22:59 03. Aug 2011
Posts: 991
Sic jsme už opět OT, ale ono je to už tak nějak jedno. Za dobu, co jsme zde hrál, tak jsem se z 80% účastnil jak hry s hráči, kteří pořádali nějaké akce, tak i questů, které se naskytnuli tak či onak.
Pokud se člověk chce bavit, nemusí nutně vymýšlet akce a připravovat si je dopředu a může čistě jen improvizovat? Na druhou stranu pokud je ve spolku, tak musí vykazovat nějakou aktivitu, atd.
Ti jenž se podíleli na společenských akcích v době nepřítomnosti i přítomnosti DM můžeme jen děkovat, že tím zabavili všechny, kteří o to měli zájem. Bez nich by bylo na TH o dost méně hráčů v těch dobách určitě.
Za sebe jsem nic většího nepořádal, nejsem příliš organizátorský typ, avšak z mého pohledu jsem se za své postavy a TH ne jednou projevil a něco změnil, at už to třeba nemělo větší dopad na dění TH, nýbrž jen u postav hráčů samotných. ;)
Stejně tak bych se mohl zeptat i já tebe a zřejmě by jsi mi podal stejnou odpověď. :)

Prasokralik wrote:
Říkáš že je to naše vina, protože nic neorganizujeme? To jsi trochu přestřelil. Z těch šesti hráčů co hraje si dva někde honí kraft další dva expíky a my jim máme vymášelt zábavu jo? Kolik akcí jsi teda uspořádal v poslední době ty hm? Kolik jich bylo úspěšných hm?


Tohle jsem v podstatě zodpověděl nyní a i předtím, když jsem psal ohledně "seznamu hráčů".

PS.: Už před půl rokem jsem měl na něco spadeno a jen jsem si to utvářel v hlavě, nyní když jsem se sem znovu dostal po takové době, začal jsem to sepisovat a utvářet dál. Momentálně je stav takový, že se čeká, jak se mi k tomu pár lidí ještě vyjádří a hlavně jestli to povolí ti "výš", jakmile se to komplet sepsané odešle. Ne vždy je to viditelné hned na první pohled...

_________________
I´m pixel-based fantasy, a man who is stoic. I hack and slash, who the heck´s more heroic?
Xzar: "I know of dragons with feet like rabbits, 'tis true, I swear." (In memoriam - died 1369 DR)
Yoshimo: "Hiiiii yah! Heh, tourists love that stuff."
Divinity: Original Sin - The talent Pet Pal allows you to speak to animals. Bark, bark. Moo.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 14:01 12. Apr 2013 
Offline
Bůh
 Profile

Joined: 11:55 09. Jan 2012
Posts: 3517
karolina wrote:
Prasokralik wrote:
... já hraju kvůli tomu co se děje ve světě. Svět bez hráčů je mrtvý svět.....

Hmmm, circulus vitiosus.

Když ve hře nejsou hráči, tak se nikdy nepřipojí ani nepřijde nikdo další, takže důsledkem je zase jen nedostatek hráčů.



Vyjmenuj mi proším ty důvody, proč lognout.


Jak my napsal jeden nejmenovaný hráč, když jsme řešil, jestli zase bude hrát:

"chtel sem aby dm reklo tak joo ukazte ja postavite lodku a ja vam udelam cestu na nejaky zajimavy misto...chtel sem aby dm reklo , tak joo zoorganizujte kopani tunelu , nastradejte dostatek materialu atd... a ja pak s vama odehraju Q na otevreni tunelu na povrch na nejaky pekny misto, ale dm rekli lod spatne tunely spatne mame mnohem lepsi napad tak cekejte az se o nem dovite v ic a pak se nic nedělo."


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 16:42 12. Apr 2013 
Offline
Ďábel
User avatar
 Profile

Joined: 11:18 05. Feb 2008
Posts: 6104
Z mého čistě soukromého hlediska - běhat po světě a kydlit potvory mě nebaví. Když se člověk logne, nosí balíky a za celou dobu potká dvě postavy, z čehož jedna kraftuje v dílnách a druhá kolem člověka proběhne dřív, ne stačí napsat "hmmm", tak šance na interakci je mizivá. A i když byly v playerlistu zajímavé postavy, tak nebyla moc šance je potkat. Jediné, co fungovalo, bylo hodit partu lidma, s kterejma chce člověk hrát a "tak nějak náhodou" se sejít.

Takže jedna stránka thalkoproblému je podle mě nepoměr rozlohy a počtu hráčů.

Myslím, že jsou světy, kde je lepší akční stránka. Myslím, že jsou světy, kde je lepší RP stránka. Většinou mají jasno v tom, které hráče chtějí a podle toho mají nastavené prostředí. Thalka, jak se mi zdá, bere hráče všechny a tak není nastavená pro nikoho.

A druhá stránka thalkoproblému je podle mě nejasné zaměření.

Přesto ale měla Thalie do relativně nedávné doby slušnou návštěvnost. Co se změnilo?

_________________
PUF!


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 16:52 12. Apr 2013 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 10:07 13. Mar 2012
Posts: 4376
kokosak wrote:
...za celou dobu potká dvě postavy, z čehož jedna kraftuje v dílnách...


Tak zkus postavu kraftující zapojit do svého dění. Postavy na nižších lvl často potřebujou nějak pomoc (čímž nemyslím hned nutně nějaký předmět).

_________________
je cosi shnilého ve státě dánském
...ale plíseň je dobrá pro penicilín
z hodně léků však bolí hlava
...a tvoří se závislost
Vhodný čas na odvykací kůru

člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 16:53 12. Apr 2013 
Offline
Bůh
 Profile

Joined: 11:55 09. Jan 2012
Posts: 3517
Zapomněl jsem ještě jeden postřeh, tak ho sem dodám. Prudký úbytek lidí je dle mého daný Novou Thalií.
Jak se zintenzivnila řeč o NT, lidé cítí nejistotu, rozvoj postav bude ohrožen, spousta lidí odešla proto, že neví, co bude. Komunikace ze strany GM s veřejností co a jak bude, je nulová. Motivace hrát v nejistém prostedí rovněž nízká.
Nikdo neví dne ani hodiny, kdy se všechno zlomí a neví, jestli pak bude mít chut hrát, protože nezná setting.

Pak je tu další skupina, do které se řadím já, kteří si prostudovali dostupnou část NT a bojí se, že to nemůže jít vyladit. V každém případě jsem vděčný týmu, že jsem mohl vidět nastavení povolaní.

Pokud si představíme GM, hráče jako hráče pokru tak bych to přirovnal k tomu, že většina hráčů nezná nejen svoje dvě karty, ale ani 5 karet na stole.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 16:56 12. Apr 2013 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Kdyz jsem to zkousel graficky, tak jsem zjistil, ze bez toho zlomu to stejne asi nejde udelat

LDamian wrote:
Zvýhodnění při resurekci epickým klerikem třeba:

(0,01*počet expů/5+100000*0,0) - 2,5% za každý caster level klerika nad 20. level
[/attachment]

Tohle jsem nepochopil, jak ten vypocet myslis. Ale uz ted je od 25. vyhodnejsi PC klerik, protoze ma stejnou ztratu a nestoji vlastne nic.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 16:59 12. Apr 2013 
Offline
Ďábel
User avatar
 Profile

Joined: 11:18 05. Feb 2008
Posts: 6104
Barbar321 wrote:
Tak zkus postavu kraftující zapojit do svého dění. Postavy na nižších lvl často potřebujou nějak pomoc (čímž nemyslím hned nutně nějaký předmět).

Neřikej ;) Nicméně trpká zkušenost říká, že craftující postava je vděčná za interakci pouze do chvíle, než by znamenala nutnost jejího opuštění kovadliny/stavu/čehokoli, co zrovna v dílně dělá. A to mluvím ze zkušenosti hráče i DMka.

_________________
PUF!


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 17:15 12. Apr 2013 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 10:07 13. Mar 2012
Posts: 4376
kokosak wrote:
Barbar321 wrote:
Tak zkus postavu kraftující zapojit do svého dění. Postavy na nižších lvl často potřebujou nějak pomoc (čímž nemyslím hned nutně nějaký předmět).

Neřikej ;) Nicméně trpká zkušenost říká, že craftující postava je vděčná za interakci pouze do chvíle, než by znamenala nutnost jejího opuštění kovadliny/stavu/čehokoli, co zrovna v dílně dělá. A to mluvím ze zkušenosti hráče i DMka.


...ses asi netrefil do správné doby :roll:

_________________
je cosi shnilého ve státě dánském
...ale plíseň je dobrá pro penicilín
z hodně léků však bolí hlava
...a tvoří se závislost
Vhodný čas na odvykací kůru

člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 17:16 12. Apr 2013 
Offline
DM Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 21:02 21. Jun 2007
Posts: 4205
kucik wrote:
Kdyz jsem to zkousel graficky, tak jsem zjistil, ze bez toho zlomu to stejne asi nejde udelat

LDamian wrote:
Zvýhodnění při resurekci epickým klerikem třeba:

(0,01*počet expů/5+100000*0,0) - 2,5% za každý caster level klerika nad 20. level
[/attachment]

Tohle jsem nepochopil, jak ten vypocet myslis. Ale uz ted je od 25. vyhodnejsi PC klerik, protoze ma stejnou ztratu a nestoji vlastne nic.


Já myslel, že PC klerik oživí s nižší ztrátou expů než npc v chrámu. Dosud jsem si myslel, že se tam nějak zohledňuje caster level a klerik se dostane na 80% ztrátu oproti chrámu. Možná jsem něco jen špatně pochopil. Jak to je ve skutečnosti?

A ten vzorec je prostě postavený tak, že 25. level klerik oživí se ztrátou o 5x2,5% nižší než je chrám a 40 level klerik oživí se ztrátou 20x2,5%=50% nižší ztrátou než je v chrámu. Není to žádná nezbytnost, jen jsem tam chtěl vložit výhodu čistého klerika nebo klerika s vysokým caster levelem oproti klerik/neco kombinacím. Klidně to mimochodem může být i 1% za každý level klerika nad 20. level (takže by se 40 level klerik dostal na 80%).

PS: snažil jsem se v podstatě vyhovět tvému požadavku na postupnou progresi místo stropu nebo skoků.

_________________
Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR!
Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)

Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 17:32 12. Apr 2013 
Offline
Bůh
 Profile

Joined: 11:55 09. Jan 2012
Posts: 3517
To kucík:
zadání :
1. lvl 13 - 3% ztráta xp
2. lvl 20 - 1% ztráta
4, lvl 40 - 0,5 % ztráta


Pokud souhlasiš, udělám ti na to vzoreček.


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 385 posts ]  Go to page Previous  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 16 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits