 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
Theogil I
|
Post subject: Re: Alchymie Posted: 10:11 25. Apr 2008 |
|
Joined: 12:51 12. Sep 2007 Posts: 1721 Location: Brno
|
Daanri wrote: Stara bezat nemohla, svet by se totiz vazne zboril. Stary craft totalne narusoval a rozhadzoval ekonomiku. Ty si si to mozno nevsimol a ani neuvedomil, ale ked sme ako DM videli, co za zverstva niektory stvaraju a kolke prachy zarobia na crafte, tak to bolo az neunosne. Takze kedze sa zaviedol novy system ekonomiky, tak sa musel zmenit aj craft aj vsetko ostatne, avsak cely model nie je ani zdaleka hotovy a vyladuje sa. Pracuje natom zopar ludi vcelku usilovne a venuju tomu svoj volny cas, ver ze nikomu z nich nejde o to kazit zabavu druhy, ale holt niektore veci sa nedaju vyladit inac ako za behu. A ako vravi Krata, keby sa cakalo na craft tak Thalia stale este nebezi, ale holt niektorim ludom sa zavdacit neda. A najlepsie je kritizovat pokial clovek nic neudelal. A reci o prikyvovani a podobnych blbostiach si vazne mozes odpustit, pretoze myslim, ze vcelku dame na nazory a kritiku druhych a kazdy sa tu moze slobodne vyjadrit a nazor hracov sa hodne zohladnuje. To že na tom někdo loupal prachy jsem opravdu neviděl ... nemám ty možnosti jako vy. Když je loupal co s nimi dělal ... dyť si je mohl rvát třeba do míst kde slunce nesvítí ... když mu to dělá dobře. Upřimně opravdu mě to netrápilo. Na DM je pak jak povolí takovému člověku ty peníze investovat ... Theogil pokud by se jednou do tohoto stavu dostal chtěl začít se stavbou Nordova chrámu ... třeba by to bylo hezké co já vím, to už se nikdy nedovím. Craft má nějaký model .. mě spíš připadá, že se teprve na tom modelu pracuje ... pokud umím číst tak alchimie běží v testovacím režimu a bude se opravovat zásadnějším způsobem, Melvik má cca 30% platnéřiny a Kucik začal s čepelemi, o ničem jiném jsem neměl možnost číst a z toho vycházím. Ladit za běhu .... s tím souhlasím, ale asi se neshodneme na tom co si kdo z nás představuje pod slovem ladit. Nedávno jsem narazil na jeden tvůj rozhovor na stránkách SOZ a pod ty slova co jsi odpovídal bych se s chutí podepsal, vždyť tobě se líbilo přesně to co nám, měl si stejnou radost z kraftu tak jak byl, ze zkoušení nových a nových věcí, ze hry jako takové, z atmosféry prostě ze všeho -- alespoň podle tvých odpovědí jsi to cítil stejně jako já/my .... to se vážně tolik za 1,5 roku změnilo? Nevím, asi mě vážně neberte vážně asi jsem se moc upnul v minulosti a nevidím ty zářné zítřky ... no budu na tom pracovat a ...... (rači nic) T.
_________________ Theogil Mistrovské ostří - strážce králova pokladu, kovář v Ivory Boindil - trpasličí zvěd, velký čtenář a lenochod Wahibah Zafirah al Talibah - dědic dračího odkazu, strážce legend
|
|
Top |
|
photter
|
Post subject: Re: Alchymie Posted: 10:24 25. Apr 2008 |
|
Joined: 21:39 17. May 2007 Posts: 1313
|
theo, je to tvůj názor a já ti ho nechci a nebudu se ani snažit brát nicméně není to jedinej názor, jsou i jiný názory i já jeden mám: starej kraft byla nechutná parodie craftu kazící hru a likvidující ekonomiku a mám i druhej: než takovej craft, to radši žádnej a teď si vem, že se někdo snaží, abysme ty i já byli spokojený, nebo aspoň spokojenější...žádná prdel asi, co ?
použitelná hotová kostra, kterou by stačilo jen upravit a doladit neexistuje, začinalo se na čistým stole a jedná se o unikátní projekt, zatím se nikomu na český scéně vlastní craft napsat nepodařilo (i když labir je údajně hodně daleko)
seš za těchdle okolností a cirkumstancí ochotnej vzít naše obětavý tvůrce na milost a akceptovat, že způsob, jakým postupujou je fakt cesta nejmenšího odporu ?
_________________ Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Alchymie Posted: 10:36 25. Apr 2008 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Stackovat by se mely, pokud, jsou stejne pripravene a tudiz v sobe maji stejne latky. Nenapada me zrovna duvod, proc by se nestackovaly. Vetsinou je spis problem, ze se stackuje neco, co by se stackovat nemelo.
Jiste, bylo by mnohem lepsi, kdyby bylo s wipem vse hotove. Puvodne to tak bylo planovano, jenze tohle je dobrovolny projekty. Lidi prichazeji slibuji a zase odchazeji. Veci, co mely byt v zari hotove, se dodelavaly tyden po wipu. A z planovanych se postupne vybiraly jen ty nejpalcivejsi problemy. Krati se taky cas, ktery muzu stravit v toolsetu. Zatimco o vanocich, jsem si vzal dovolenou a nekolik dni jsem nevypnul toolset, posledni dobou je casu stale mene a mene. Vcera jsem zase sel chrnet ve tri hodiny v noci, abych stihnul poslat nejake upravy a obcas je to pro me problem. Take se pocitalo s tim, ze po wipu bude cas venovat se jen craftu. Bohuzel sami jste asi videli, ze se resily jine veci. Musim rict, ze to zachranil melvik, kdyz se do craftu pustil. Zaroven se ted objevuje minimum novych veci a uprav, protoze se snazime delat hlavne na craftu. Jakmile ten bude venku, muze se pokracovat na necem dalsim. Ted holt ale nechci behat od jedne veci k druhe.
To, ze se testuje ve hre, ano, je tomu tak. Me se to treba taky tak uplne nelibi. Pokud budu dostavat za praci pro server mesicne padesatkrat Frantiska Palackyho, tak budou na server chodit uz jen hotove a uhledne zabalene balicky systemu, protoze budu denne travit mnoho hodin dukladnym testovanim. Dokud se tak ale nedeje, necham testovani na hracich.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Theogil I
|
Post subject: Re: Alchymie Posted: 10:38 25. Apr 2008 |
|
Joined: 12:51 12. Sep 2007 Posts: 1721 Location: Brno
|
photter wrote: theo, je to tvůj názor a já ti ho nechci a nebudu se ani snažit brát nicméně není to jedinej názor, jsou i jiný názory i já jeden mám: starej kraft byla nechutná parodie craftu kazící hru a likvidující ekonomiku a mám i druhej: než takovej craft, to radši žádnej a teď si vem, že se někdo snaží, abysme ty i já byli spokojený, nebo aspoň spokojenější...žádná prdel asi, co ?
použitelná hotová kostra, kterou by stačilo jen upravit a doladit neexistuje, začinalo se na čistým stole a jedná se o unikátní projekt, zatím se nikomu na český scéně vlastní craft napsat nepodařilo (i když labir je údajně hodně daleko)
seš za těchdle okolností a cirkumstancí ochotnej vzít naše obětavý tvůrce na milost a akceptovat, že způsob, jakým postupujou je fakt cesta nejmenšího odporu ? No to víš že jsem, od těď přestávám na fórum přispívat, vždy to spustí lavinu byť bych to chtěl, nelíbí se mi to a připadám si pak trapně, dohadovat se z Rejtym nebo Daanrim si nepřeji stejně tak si je jakkoli rozhněvat. Myslím že svůj podled na věc jsem tu prezentoval dostkrát a je naprosto zbytečné opakovat se jak papoušek pořád dokola. Tak se teď vrhnu do práce jako ďas a s časem co mi pak vybude naložím tak, že budu psát reálie k trpaslíkům ať tam zase někdo něco napíše že jo. P.S. Pro Kucika ... to měření provedu a dám ti přes PM nebo ICQ vědět. Dopils, dojeds, dohutorels ... T.
_________________ Theogil Mistrovské ostří - strážce králova pokladu, kovář v Ivory Boindil - trpasličí zvěd, velký čtenář a lenochod Wahibah Zafirah al Talibah - dědic dračího odkazu, strážce legend
|
|
Top |
|
DenGrasse
|
Post subject: Re: Alchymie Posted: 11:58 25. Apr 2008 |
|
Joined: 01:37 21. Feb 2008 Posts: 5869
|
kucik wrote: ... já (a myslim že všichni (možná krom monstery  )) si vážíme toho co WB dělají... a craftu dvojnásob. Nechci, aby si někdo myslel, že někoho kritizuju nebo shazuju, já jsem si jen tak pofňukával, že vlastně testovat pořádně nemůžu. jasně, je to moje chyba, že mám low lvl. a chudou postavu..., protože já bych jinak testoval daleko víc a rád. toť vše.
_________________ hyperpasivní myšohryz pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...
|
|
Top |
|
kaz
|
Post subject: Re: Alchymie Posted: 18:19 25. Apr 2008 |
|
Joined: 10:46 21. Mar 2008 Posts: 297 Location: Morava
|
az chytim berserkra  , zkusim se ovladnout abych ho nezabil, jen mu useknu obe ruce halapartnou, a pak ho dovedu do Karathy kde ho privazu k alchymisticke dilne na testovani  , on toho vydrzi nez umre s pozdravem zregenerovany trpaslik 
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Alchymie Posted: 19:23 25. Apr 2008 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
kaz wrote: az chytim berserkra  , zkusim se ovladnout abych ho nezabil, jen mu useknu obe ruce halapartnou, a pak ho dovedu do Karathy kde ho privazu k alchymisticke dilne na testovani  , on toho vydrzi nez umre s pozdravem zregenerovany trpaslik  Jen kdybys vedel... 
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Jachym
|
Post subject: Re: Alchymie Posted: 21:22 25. Apr 2008 |
|
Joined: 09:15 21. Jun 2007 Posts: 508 Location: Morava
|
Dobrý večer, na Thálii také už hraji nějaký pátek tak snad se na mne nebudete zlobit když napíšu též svůj názor. 1. Ve většině věcí a názorů už delší dobu souhlasím s Theogilem, je to podle mne starý ostřílený harcovník NWN světů a neplácá jen tak po čem nic. 2. Starý craft - ano Daanri máš naprostou pravdu , hned jsem si už tenkráte toho všimnul že poškozuje ekonomiku, a to bylo podle mne tím , že craftmen prodával obchodoval s NPC, to ale šlo podle mne celkem snadno upravit, jinak craft se mi jevil celkem dobrý (dělal jsem krejčího) celý systém nebyl tak špatný. Ano hleděl jsem že mohu namlátit hromadu lékáren a prodat je NPC - ale to odstranit šlo prodejem jen hráčům a případně zavedením více úkonů craftu poskytované pro hráče. Např opravy a údržba zbraní a zbroje atd. 3. Alchymie versus včelařství. Na ostatních NWN světech jsem si všiml že je celkem fajn když je v nabídce snadný a také hlavní těžký craft. Proč je nasnadě - nováčci nebo netrpělivý sáhnou po snadném craftu. Thálie je velmi rozmanitá - bohatá, slepice snášejí vejce (nikdo neví co s nimi) Včeli nesou med, můžete se věnovat včelařství. Tak jsem to s Menhiri zkusil. Je to takový ten snadný craft i když je náročný, ale OUVEJ dnes jsem se zděsil kvůli tomu že je včelí vosk potřebný jako item do alchymie se objevilo nelimitované tedy jakékoli množství včelího vosku ve včelínech volně k odebrání !!! Přitom včelí vosk je špičkový produkt včelaře a získává se z plástve. No nebudu to rozebírat dál, ale nehodláte zlikvidovat včelařství ve prospěch alchymie? Ano alchymie, no když jsem četl co a jak a že je ve hře více jak 200 smíchatelných a upravovaných itemů řekl jsem si - no to nebude asi fungovat - ale nemaluj čerta na zeď , že . Variace, permutace, kombinace tak jsem se to tušim učil na střední škole někdy před 25-30 lety a snad to platí dál a ty počty kombinací jsou dost velké. Co tak rozdělit alchymii na A: - Alchymii botanickou - přírodní - kde by se používali rostliny a jejich produkty. vydal by se 2-4 dílný herbář květeny thalijské a tam by byli zevrubně popsány základní vlastnosti rostlinek (má ráda vlhkou půdu a půlčíci ji sbirali na mast na klouby atd) B: - Alchymii černou (nebo abstraktní nebo okultní atd atd) kde by se používali ostatní itemy . Vlastně základy takového logického dělení vidíte i v knihách z historie takže by jsme se ani moc od reálu neodklonili. Po takovém rozdělení by už nemělo být až tak složité něco vyrobit. Jen jsem se snažil i něco vymyslet ať jen nekritizuji. Opakuji všech co na tom pracují si velmi vážm Asi stejně plácám protože už jsem hotovej, unavenej z práce. Jinak jsou to jen úvahy , pokud se nebudou hodit tak je hoďte za hlavu.
_________________ Menhiri Dierta
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Alchymie Posted: 16:29 26. Apr 2008 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Jachym wrote: .... To si muzes rozdelit klidne sam. Kup si jen herbar o lecivkach (az budu ve hre) a s jinych rostlin si proste nevsimej. A je po problemu.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
nomis_b
|
Post subject: Re: Alchymie Posted: 18:17 26. Apr 2008 |
|
Joined: 18:00 26. Aug 2007 Posts: 3090 Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
|
Jachym wrote: Ano hleděl jsem že mohu namlátit hromadu lékáren a prodat je NPC - ale to odstranit šlo prodejem jen hráčům
to je blbost.. protoze pak by pro kovare, kterej tuctove delal sekery +2 i +3, nemeli zadnou cenu a rozdaval by je na potkani. Karadske podzemi se snazilo tyto ceny sledovat a to by ses divil, kolik lidi sme meli na cerny listine, bo sme vedeli, ze prodavaj pod cenou. Nebyt wipe, tak se o karadskym podsveti dozvi vice lidi, nez Theogil Ale nikdy to neuhlidas vsechno..
_________________ A zase se craftí...
|
|
Top |
|
monstera
|
Post subject: Re: Alchymie Posted: 20:39 26. Apr 2008 |
|
Joined: 16:10 27. Apr 2007 Posts: 885 Location: Ivory
|
DenGrasse wrote: já (a myslim že všichni (možná krom monstery  )) si vážíme toho co WB dělají... a craftu dvojnásob. I Monstera si váží hromady práce, která se věnuje Thalii. Avšak hrozně ho mrzí, že ta práce je uhnutá někam, kde nakonec bude promarněna, protože vychází ze špatné filozofie. Příliš snahy o dokonalost, o originalitu, o něco , co se ještě nikde neobjevilo . Kraf, který před wipem byl možná likvidující ekonomiku, ale běžel na odzkoušených a i jinde používaných principech, stačilo jen vyladit upravit obtížnost a ekonomiku jedotlivých kraftů, a ne stavět celý znovu. Doufám, že ostatní krafty nebudou postaveny tak šíleně jako alchymie a že se sem Sandra bude moct brzy vrátit - už se jí po Thalii stýská....
_________________ Co neumím, se naučím ( a nebo taky ne ) + Lucia Exos, kněžka a řemeslnice, Hřbitov v Ivory, první řada vpravo, osmý hrob + Ranuncula Acera, řemeslnice a zaklínačka s halapartnou, Hřbitov v Karathe třetí řada vpravo Sandra Ztruhly, nalezenec, Aasimar, kněžka a řemeslnice Ga Muru, nešťastný plod náhodného setkání lidského ožraly a orčí děvky Elena Spod, dívka která ztratila paměť
|
|
Top |
|
Darien
|
Post subject: Re: Alchymie Posted: 10:45 07. May 2008 |
|
Joined: 03:04 03. Feb 2008 Posts: 510 Location: Praha
|
No, tak to tady čtu a po zkušenostech odjinud se chci zeptat v souvislosti s topicem diskuse:
- alchymii tu může dělat úplně každý? Nejsou tu omezení daná výší nějakých charakterových bodů, tak jako jinde? Například že na alchymii je třeba mít vysokou moudrost a odolnost?
- pochopil jsem to správně, že když vyrobíte lektvar, tak je bez popisu, i když je účinný? A jak je budou hráči moci pak identifikovat? To si budou muset pamatovat, že tahle žlutá flaštička je to a to? A když to budou chtít někomu prodat, tak ten jim to bude muset prostě věřit a taky si to pamatovat, na co je která ta barevná flaška s nějakou zkratkou?
- neznamená toto postupné spouštění bez omezení toho, kdo může alchymii provozovat, že prostě všichni díky nedostatku jiných profesí budou dělat alchymii?
_________________
Kariena - zabita duergary chvíli po té, co jí byla poprvé v životě vyznána láska.... zemřela v lese, daleko od svého rodného hvozdu
|
|
Top |
|
nomis_b
|
Post subject: Re: Alchymie Posted: 10:59 07. May 2008 |
|
Joined: 18:00 26. Aug 2007 Posts: 3090 Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
|
Ano, muze ji delat kazdy. Ano, je to momentlane jediny spusteny craft na serveru, takze kazdy kdo chce delat craft, je zatim odsouzen na alchymii, presto se ji nevenuje kazdy. Lahvicky ktere nemaji popis nic nedelaji, ty co neco delaji maji urcity nazev. Treba BU a sam si ho musis vyzkouset, co dela, nenapise se ti to samo, takze potrebujes testera, a uzivas si tim daleko vetsi srandy pri experimentovani. Mne se ten craft libi. Akorat sem se jeste k nemu od te zmeny barev ingredinenci nedostal. Jen sem vsemozne sbirall a tesim se, az se nekde zavru a vsechno to spracuju. Good job Melvik 
_________________ A zase se craftí...
|
|
Top |
|
DenGrasse
|
Post subject: Re: Alchymie Posted: 11:03 07. May 2008 |
|
Joined: 01:37 21. Feb 2008 Posts: 5869
|
Darien wrote: - alchymii tu může dělat úplně každý? Nejsou tu omezení daná výší nějakých charakterových bodů, tak jako jinde? Například že na alchymii je třeba mít vysokou moudrost a odolnost? pokud vím, tak ne (i když, vysoká odolnost = více životů, což se hodí) a ani neshledávám žádný zásadní důvod, proč by tomu tak mělo být. alchymii může dělat každý (někteří hráči jsou ovšem přesvědčeni, že je to pro postavy od 10. lvl.  ) Darien wrote: - pochopil jsem to správně, že když vyrobíte lektvar, tak je bez popisu, i když je účinný? A jak je budou hráči moci pak identifikovat? To si budou muset pamatovat, že tahle žlutá flaštička je to a to? A když to budou chtít někomu prodat, tak ten jim to bude muset prostě věřit a taky si to pamatovat, na co je která ta barevná flaška s nějakou zkratkou? lektvar má nějaké na první pohled nic neříkající označení , které má svůj vlastní význam (modří už vědí). a ano, kupující musí věřit (pokud je tvrďák, může alchymistu donutit ho vyzkoušet) a pak si pamatovat, jaké označení že je to dobré (nabo si to zapsat do deníku postavy...) jinakflaštičky mají eště navíc stejnou barvu Darien wrote: - neznamená toto postupné spouštění bez omezení toho, kdo může alchymii provozovat, že prostě všichni díky nedostatku jiných profesí budou dělat alchymii? určitě bude zájem o alchymii větší, než by byl spolu s ostatním craftem, ale většina těch, kteří to nemyslí vážně, velmi brzy odpadne... po zavedení herbářů to bude trochu přehlednější, ale pořád ne úplně lehké.
_________________ hyperpasivní myšohryz pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...
|
|
Top |
|
melvik
|
Post subject: Re: Alchymie Posted: 11:11 07. May 2008 |
|
Joined: 15:22 29. Apr 2007 Posts: 385
|
Darien wrote: No, tak to tady čtu a po zkušenostech odjinud se chci zeptat v souvislosti s topicem diskuse: - alchymii tu může dělat úplně každý? Nejsou tu omezení daná výší nějakých charakterových bodů, tak jako jinde? Například že na alchymii je třeba mít vysokou moudrost a odolnost?
Jen bych upresnil tohle. K alchymii se hodi vysoka moudrost. Neni nutna, ale alchymista se s vyssi moudrosti uci rychlej. Tj. dostava vic xp za lektvary. Neni to nijak drasticke. Tahle zavislost napadla kucika a podle me je to lepsi.
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 7 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |