 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
-RoF-
|
Post subject: Re: Zlatník Posted: 19:33 13. Apr 2010 |
|
Joined: 20:20 24. Jul 2009 Posts: 5342
|
de Aers wrote: Když už někdo umí kovat ze 180% a může tedy kombinovat ve větších poměrech... proč by to neměl využívat ? Ty chceš říct, že když umíš těch 180%... tak se snažíš vykovat plácnu : 100% na 20%... ale to nejde... protože už umíš vyrábět ze 180% to by ti 60% vysublimovalo kamsi... jestli si myslel tohle, tak je to správně jak to funguje. (snad ste to pochopily) A to nastavování že hlavní část 80% a vedlejší 100% je jasný že nejde... přece nebude mít hlavní část menší poměr než vedlejší... Uf... sem se rozemlel... snad to někdo pochopil... prostě to takhle funguje v pohodě i v plátnéřině. Tak tos špatně pochopil  Zkoušel sem to na věcech kde těch 180% neuplatním, tohle není platnéřina nebo zbrojařina. Zkoušel sem to na stříbře, kde je max 160%. Adamant je max 120%. Takže je to asi fakt chyba craftu 
_________________ Aria Oria - pohledná divoká dívka, která ráda své skvostné tělo vystavuje jen ve skromném oblečení. Její postava nese znaky dračí krve, od rudých křídel, přes oranžové dračí oči, až po tělo hřející tak, jako by měla horečku. Měšťanka Karathy a členka Morusova stánku.
*otisk rudých rtů nad tím malý dráček držící mrkev a to vše ve zlatém poli*
|
|
Top |
|
maliarda
|
Post subject: Re: Zlatník Posted: 20:50 13. Apr 2010 |
|
Joined: 20:45 15. Jan 2010 Posts: 93
|
já na tu chybu upozorňovala, že pokud nastavím vedlejší kámen na víc %, ta se to samo překlopí na kámen hlavní... je to někde o pár stránek zpátky..a přesně napsané jak to píše RoF
ani jsem nezkoušela, jestli je to už opravené a rovnou s tím tak počítám..že to prostě nejde...
takže co se týče těch poměrů.. pokud umím 180%, tak dokud se tohle nespraví, není šance dělat stříbro 80%:80%.. vždycky to udělá 100:80 a ten nastavený vedlejší šutr se přehodí jako hlavní..
_________________ Thea
|
|
Top |
|
nomis_b
|
Post subject: Re: Zlatník Posted: 12:25 21. Apr 2010 |
|
Joined: 18:00 26. Aug 2007 Posts: 3090 Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
|
-RoF- wrote: Tak ted nechápu logiku výroby.
Byl sem 13 lvl zlatník, dělám stinovku s rubínem a s granátem - výroba skákala po 1,5 - 2%.
Ted sem 15 lvl zlatník, pokračuju ve výrobě toho samého výrobku - výroba skáče po 0,1-0,3%.
To tak má být, že čím vyšší lvl, tím pomalejc vyrábím? Proč? Čekal bych že to půjde opačně. jo protoze "system" poznal, ze vyrobek nebude mit vysledne maximum (placam) 120% , ale 140% a prehodnotil opravdepodobnost +dobu vyroby. Jo a jinac mrknu na to prehazovani. asi sem to nekde zapomnel to nastavene prehazovani %. melo by jit nastavit i 80 a 80% samozrejme. (a halvni material dat i na trebas 20%, at jdou ze 40% sperku delat 20% a 20%)
_________________ A zase se craftí...
|
|
Top |
|
maliarda
|
Post subject: Re: Zlatník Posted: 12:52 24. May 2010 |
|
Joined: 20:45 15. Jan 2010 Posts: 93
|
jachyra wrote: Ja bych chcela nahlásiť zaujímavú chybu ... a celkom prekérnu, myslím si  Týka sa to zlatníctva a krajčieriny. Keď vložíte polotovar + prísadu + kamienok ... ale ten kamienok je povedzme zostackovaný = 5ks vkope ... tak vám krásne vyrobí ten ktorý produkt, ale zožerie to z kopy len 1 kamienok a nie dva  to znamená ostane vám kopa = 4ks V platnierine, kováčstve funguje sťahovanie 2ks prútov zo zostackovanej hromady v pohode. já jen k těm nastackovaným kamínkům - pokud ve zlatničině dám dva kamínky ve stacku - vyrobený šperk je správně - prsten s jedním kamenem a jedním bonusem.. pokud dám kameny každý zvlášť, vyrobí se prsten se dvěma kameny...výsledek závisí na nasatavených %..a výkupní cena u NPC je taky správně pokud chci použít hlavní kamínek na max % a použít na doplnění "lacinější kámen" - hlástí to pořád chybu, na kterou jsem upozorňovala při spuštění nového zlatníka, a dělá to i u krejčího: maliarda wrote: zkoušela jsem titanový prstýnek.. pokud přidám dva stejné kameny, je všechno v pořádku, ale jakmile zkusím smíchat dva různé, píše mi to, že musím přidat další kameny dle nastavení..
příklad: hl. kámen ametyst, vedlejší ohnivý achát... chce to po mě další kámen, přidám další ametyst... sežere to všechny tři kameny a výsledný šperk je titanový prsten s ametystem a ametystem ten achát z toho úplně vypadne, poměr smíchání jsem měla na max % hlavního kamene
_________________ Thea
|
|
Top |
|
Dr.Lizard
|
Post subject: Re: Zlatník Posted: 21:01 14. Jun 2010 |
|
 |
Nováček |
|
Joined: 21:09 10. Apr 2009 Posts: 1
|
No já si taky přijdu se svou troškou. Jednak teda "finta" použití jednoho kamene a její vliv na cenu, která dělá ze zlatnictví stroj na prachy.
zlato + alexandridit jako prsten, ale s použitím stacknutého kamene takže to místo dvou sluplo jenom jeden náklady 12418zl, npc zlatnik v karatske dílně nabídl 16903zl, tedy zisk 4485zl, evidentně ten prsten chápe jako by byli použité dva kameny a tomu uspůsobuje cenu na výsledných 485zl zisku pro řemeslníka (což je dle mého teda pěkně mizerná částka na takovéhle úrovni, ale v sumě přimaximu zisku materiálu na jedné otočce to tvoří dejme tomu 100-200% ekvivalentu hmotného lootu prošlých dungů), není to ojedinělá chyba analogicky to bude u každého kovu a kamene cena je prostě nastavená jako by byly užity dva kameny. Příkladem budiž prsten alexandridit + živec, také zlato náklady 14118zl prodáno za 14534, zisk 416zl
Druhá věc cena prachu pro zlato, jeden kus 8k deset kusů 64k? Je to systematická podpora řemeslníku ve snaze importovat do Karathy více zlata nebo bug?
|
|
Top |
|
nomis_b
|
Post subject: Re: Zlatník Posted: 09:05 15. Jun 2010 |
|
Joined: 18:00 26. Aug 2007 Posts: 3090 Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
|
jo mrknu na to . nekdy...
_________________ A zase se craftí...
|
|
Top |
|
maliarda
|
Post subject: Re: Zlatník Posted: 18:26 07. Jul 2010 |
|
Joined: 20:45 15. Jan 2010 Posts: 93
|
tak jsem tu po nějaké době opět s dotazem...
zkoušela jsem prsteny z meteoru..pokud jsem vyráběla prsten s jednou vlastností na maximum procent...výsledek byl bonus +5 do vlastnosti
pokud jsem ale zkoušela kombinaci dvou vlastností..nedostala jsem se na víc než +3 a +1
můj dotaz je, zda to tak je v pořádku a při kombinaci více vlastností se na kombinaci +4 a +1 vlastnosti nedosáhne
+3 a +2 lze, to mám odzkoušeno
_________________ Thea
|
|
Top |
|
nomis_b
|
Post subject: Re: Zlatník Posted: 11:32 12. Sep 2010 |
|
Joined: 18:00 26. Aug 2007 Posts: 3090 Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
|
+1 a +4 by jit melo. napis kdzytak PM, jak presne co si zkousel.
_________________ A zase se craftí...
|
|
Top |
|
Derken-
|
Post subject: Re: Zlatník Posted: 20:17 14. Aug 2011 |
|
Joined: 22:02 12. Mar 2010 Posts: 4748 Location: Kahzet, město smlouvy
|
Chybné ILR u amuletů
Attachments: |

amulety.JPG [ 60.57 KiB | Viewed 3564 times ]
|
_________________ Tvůrce a ničitel ------- Neaktivní ------- .: Damian je můj rypák a Xantipka má bohyně :.
|
|
Top |
|
Nalkanar
|
Post subject: Re: Zlatník Posted: 13:07 16. Aug 2011 |
|
Joined: 14:21 13. Feb 2010 Posts: 9274 Location: Brno/"Znojmo"
|
Je správně, že prsten odolnosti 10/- na oheň má ILR 1? 
_________________ .
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Zlatník Posted: 13:10 16. Aug 2011 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Asi ho někdo dal obchodníkovi hodně pod cenou. LVL 1 je asi málo.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Nalkanar
|
Post subject: Re: Zlatník Posted: 13:13 16. Aug 2011 |
|
Joined: 14:21 13. Feb 2010 Posts: 9274 Location: Brno/"Znojmo"
|
kucik wrote: Asi ho někdo dal obchodníkovi hodně pod cenou. LVL 1 je asi málo. Ale kdeže, to jsem zrovna vyrobil a trošku rozpačitě na to koukám.
_________________ .
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Zlatník Posted: 13:27 16. Aug 2011 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Zkus to nějakýmu jednolevelovi dát do ruky. Skoro bych řekl, že to nebude sedět. (příp. DM to taky uvidí)
Přijde mi to na 1. level dost, no, ale možná ty elementy fakt nejsou tak ceněný.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
karolina
|
Post subject: Re: Zlatník Posted: 21:53 14. Aug 2013 |
|
Joined: 13:01 26. Mar 2012 Posts: 4644 Location: Teplice/Praha
|
+5 amulet ze stinové oceli je IRL 18, +6 amulet z meteoru je IRL 16, záměr nebo chyba?
_________________ Na vyžádání.
|
|
Top |
|
Bahnak
|
Post subject: Re: Zlatník Posted: 15:30 15. Aug 2013 |
|
Joined: 16:25 16. Nov 2008 Posts: 6579 Location: Praha
|
Již hlášená chyba.
Attachments: |

amulety.JPG [ 60.57 KiB | Viewed 3479 times ]
|
_________________ KDVP Kucik:153, Bahnak:175, Drake: 48, Fryn:163, Klobouk:19, Derken:8, Vejk:8, Nomis -16, Terka:1
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 7 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |