Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 18:54 27. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 25 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: upravy kouzel
PostPosted: 23:44 11. May 2008 
Offline
Obyvatel
User avatar
 Profile

Joined: 21:54 14. Sep 2007
Posts: 127
Melviku prozrad mi prosim co te vedlo k uprave KURY co bolo na nej take
zle ze si ju tak rapidne upravil smerom dole? podla mna je to strasny brutal +1 OC za 5lvl ?!? nemyslis? konecne som dosiahol 13lvl klerika a fakt som sa tesil na lepsie OC ktore fakt nemam vysoke a teraz mam namiesto 5 bdov iba 2. fakt ma to sklamalo....
:( :( :(

_________________
Luthien Thiudien - bardka tulajuca sa po Thalii
Lilienn Wood - trochu netradicna knazna boha Lothiana
Lazhar z mrtveho lesa - prestrihany druid milujuci zvieratka, ked su tak trochu mrtve
acc in game: black_smith


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: upravy kouzel
PostPosted: 08:48 12. May 2008 
Offline
Rytíř
User avatar
 Profile

Joined: 09:15 21. Jun 2007
Posts: 508
Location: Morava
Kdyby tu nebyl založený tento topic chystal jsem se ho založit.
To přece není možné zlikvidovat jednu DOMÉNU klerikovi a takto mu totálně zničit build na modulu kdy naexpení postavy na 15 lvl trvá skoro čtyři měsíce.
A co druidi už vidím tu děkovačku od nich.
To je jako kdyby vaši oblíbení fotbalisti nebo hokejisti dostali v půli hry kouli na nohu ,obrazně řečeno, nebo se zmenili pravidla v jejich neprospěch.
Nevím proč na tu mou malou Menhiri musí padat jedna morová rána za druhou.
Pokud na Vás vytváří jedna skupina nátlak ohledně síly kouzel tak jim nepodlehejte.
Na Demoně každého půl roku dávají zloději petici DM teamu s žádostí o zrušení Domeny klam u kleriků - samozřejmě že marně. Nikdo si přece nikde nedovolí měnit v rozjetém modulu základní atributy postav!
Jinak o Demoně se říká že Dextrová , ale Thalie je bohužel plechovková.
Jen tak pro orientaci mate přehled kolik tu hraje silových ,kolik dextrů kolik elfů atd ?
Myslím stabilně , mám pocit (pokud nepočítam mágy) že silové buildy naprosto vítězí.
NWN je unikátní hra v tom že tu hráči nemusí stavět jen výkonné buildy ale i srdcové, tedy slabé ale oblíbené, sebrat jim poslední dobrou věc že mohou nabostovat partu a tím být v ní vítáni je dost nezodpovědné.
A poslední věc - už jsem si psal s některými DM , vysvětlení je naprosto divné a to např - srovnání s jinými BOSTY ? No ale Kamenka zůstala nedotčená i ostatní bosty zůstali stejné. Prosím napište ten pravý důvod , myslim si ale že asi pravý důvod nám zůstane zahalen.

_________________
Menhiri Dierta


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: upravy kouzel
PostPosted: 09:07 12. May 2008 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 21:39 17. May 2007
Posts: 1313
pokud někdo chápat nechce, zůstane mu zahaleno
NWN je velmi špatně vybalancovaný co se síly jednotlivejch classů týká, vo tom asi nikdo nepovede spor
mávnout nad tím rukou, je to nejsnažší
pokoušet se to co nejlíp narovnat je to nejtěžší ale holt někdo je toho názoru, že má cenu to zkoušet a zkoušet a zkoušet
i já sem toho názoru
bohužel, někdy v dřevních dobách budování persistentních světů se to začalo řešit oslabováním silnejch
já bych to třeba radši řešil posilováním slabejch ale na to je opravdu ten vlak už moc dlouho rozjetej
že každý oslabení někomu ublíží je jasný, že kvůli tomu spustí pláč pak navýsost pravděpodobný
zkuste se dycky, než začnete ublíženě fňukat zamyslet a podívat se na celou věc z pohledu jinejch classů, než toho vašeho oblíbenýho buildu

máme frakční svět, i když eště k žádnejm frakčním bojům nedošlo
frakční svět je na balanc mezi classama daleko citlivější, než plyšákov, pokud má mít nepřátelství/soupeření mezi frakcema nějakej vtip a náboj, je třeba se pořád pokoušet o co nejlepší vybalancování, protože dokud svět stojí tak, že silnější frakce je ta, která má víc prskavek/kleriků nějak se z toho celej náboj vytrácí
druhá věc je pak celkovej balanc obtížnosti světa - pokud některý classy/buildy silově daleko utíkaj, jak potom kurva blancovat obtížnost ? pro ty silný, aby si ostatní ani neprdli nebo pro ty slabý, aby si ty silný mohli cokoli sólovat s prstem v nose ? hmm ? teď se rozepište, plačky :evil:

a jako poslední si neodpustim - všimli ste si už, že máme tým, kterej umí uznat, že se něco nepovedlo, přestřelilo a je třeba se s něčím vrátit, z něčeho ustoupit ? nevšimli ? tak se kurva pořádně koukejte !

_________________
Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: upravy kouzel
PostPosted: 10:07 12. May 2008 
Offline
Měšťan
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 11:29 02. Jan 2008
Posts: 200
Location: Brno
Už jsem to pisnul i rovnou Melvikovi – nechtěl jsem dělat topic, ale když už to tu je tak něco i oděně

to z tou rychlostí se mě zdá taky trošku divný – rychlost dávala 1 útok navíc a ty 4 AC(jsi rychlejší lehčeji uhýbáš úderům)

Ale to 1AC a 1AB – no nevím --- útok navíc tam je?
--- 1 AC budiž (snížení)
--- ale 1 AB si myslím, že není úplně ono – myslím si, že pokud jsi rychlejší tak to neznamená, že jsi přesnější(ba naopak rychlostí se snad ani přesnosti nedá dosáhnout)

Leda, že by to 1 AB bylo místo toho 1 útoku navíc, ale to by jsi pak zase mohl to kouzlo rovnou zrušit


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: upravy kouzel
PostPosted: 10:32 12. May 2008 
Offline
Rytíř
User avatar
 Profile

Joined: 09:15 21. Jun 2007
Posts: 508
Location: Morava
Darien se tu snažil na několika stranách cosi popsat a vesměs celkem dobře.
Také si myslím že by tu měli hrát hráči kteří si budují své postavičky a mají je rádi
, snaží se aby ta jejich postavička uměla to co umí málokterá jiná postava na serveru, aby měla příběh , aby měla přátele. Tím se svět stane pestrý nebude tu jeden povinný build který má každy , jak na některém serveru a takový pestrý svět se mi líbí.
Já opravdu nevím komu tu klerici ubližují já skutečně nevymlátím žádný těžší dung
(to umí tady právě plechovky) bez party se nikam neodvážím a do party mne bez slušných bostů ani nikdo chtít nebude , nač budu jen užírač expů a zisku.
Prostě a jednoduše rozčilovat a vzrušovat se u PC rozhodně nebudu to přenechám
mladíkům jenž pokud nenapíší za každou větou KURVA tak se zřejmě cítí méněcení
a musí si tak dodat důležitosti a síli.

_________________
Menhiri Dierta


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: upravy kouzel
PostPosted: 10:44 12. May 2008 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 21:39 17. May 2007
Posts: 1313
sice mě docela sereš s tim tvým věčným kafráním ale mladíkem si mě potěšil :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

_________________
Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: upravy kouzel
PostPosted: 10:49 12. May 2008 
Offline
Velmistr
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 18:37 29. Apr 2007
Posts: 1260
Location: vsudeANDnikde
Jachym wrote:
.... to přenechám
mladíkům jenž pokud nenapíší za každou větou KURVA tak se zřejmě cítí méněcení
a musí si tak dodat důležitosti a síli.


Je to vytazeny, pac mam pocit, ze se to tyka zrovna me postavy. Podobny slovni prujem patri k charakteru ;-) pokud to nepohorsuje jen tvoji postavu ,lae i tebe tak sry, ale nehraju tzc vycpanyho medveda polozenyho na posteli. Nekoukam na to jakej kdo ma lvl, ale socialni postaveni jako postava. Nepisu tak jenom za sebe. Diky a sry za offtopic

_________________
stiznosti sem -> 291472609
jsem to co (ne)jsem. Zhrzena laska ***
ministerstvo zabavy varuje:
creeping zabiiji!!!

Pisu sam za sebe


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: upravy kouzel
PostPosted: 10:58 12. May 2008 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 18:00 28. Apr 2007
Posts: 2864
Location: Božský trůn
taky sem nepochopil tenhle tah, mě se zdá že se tady oslabujou PGčka, ale normal hráč co má postavu jen pro RP se tim stává ještě slabšim než je.. kůra samozřejmě nezničí celej build a celou postavu ale zamrzí když už to neni co to bejvalo a klerik přišel o jednu svou parádičku

_________________
jsem uctívač démonů
jsem otec tvé smrti
já vyvolávám dávné zlo
já kontroluji každý jeho nádech
já podněcuji vaše neštěstí
zrozením i zabíjením
já vyvolám armageddon
krmen tisícem duší.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: upravy kouzel
PostPosted: 11:04 12. May 2008 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
phottere slysis to? Jses mladik. :lol:

Kouzla se upravuji do podoby DnD 3.5. Proc? Protoze je snaha to nejak vybalancovat.

Haste:
The transmuted creatures move and act more quickly than normal. This extra speed has several effects.
When making a full attack action, a hasted creature may make one extra attack with any weapon he is holding. The attack is made using the creature's full base attack bonus, plus any modifiers appropriate to the situation.
A hasted creature gains a +1 bonus on attack rolls and a +1 dodge bonus to AC and Reflex saves.

V tom pripade bych se tedy primlouval za zvyseni tech reflexy. Jestli se nepletu, tak dodge samo o sobe je nezvysuje.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: upravy kouzel
PostPosted: 11:08 12. May 2008 
Offline
Libovej frajírek
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 15:14 27. Apr 2007
Posts: 1047
Location: Plzeň
Podle pravidel DnD 3.5 je kůra standartně +2, a každou další třetí úroveň (nad 3. lvl) se zvyšuje bonus o +1 až do maxima +5 na 12. lvlu, tj:
default +2
6. lvl +3
9. lvl +4
12. lvl +5

Pravidla 3.5 http://www.wizards.com/default.asp?x=d20/article/srd35 (jinak na http://www.d20.cz, u kterejch teď nejdou kouzla)
Konkrétně http://www.wizards.com/d20/files/v35/SpellsA-B.rtf

_________________
Kdo si to se mnou rozdá muž proti muži? Kdo si troufá?
Kazuko "drakobijec a bijec drakobijců" - drsňák, jehož pěsti budí posvátnou úctu.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: upravy kouzel
PostPosted: 11:08 12. May 2008 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 21:39 17. May 2007
Posts: 1313
kucik wrote:
phottere slysis to? Jses mladik. :lol: ....

no...přírodu nevosereš, lepší už to bylo...ale zase na to, jakej sem ved zhýralej život vypadám docela zachovale, nebo ? :?

_________________
Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: upravy kouzel
PostPosted: 11:16 12. May 2008 
Offline
Vedoucí týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:08 27. Apr 2007
Posts: 12264
Location: Plzeň
photter wrote:
no...přírodu nevosereš, lepší už to bylo...ale zase na to, jakej sem ved zhýralej život vypadám docela zachovale, nebo ? :?


Jo, jeste nepatris do staryho zeleza. :wink:

_________________
Vedoucí týmu Thalie


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: upravy kouzel
PostPosted: 11:19 12. May 2008 
Offline
Měšťan
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 11:29 02. Jan 2008
Posts: 200
Location: Brno
kucik wrote:
phottere slysis to? Jses mladik. :lol:

Kouzla se upravuji do podoby DnD 3.5. Proc? Protoze je snaha to nejak vybalancovat.

Haste:
The transmuted creatures move and act more quickly than normal. This extra speed has several effects.
When making a full attack action, a hasted creature may make one extra attack with any weapon he is holding. The attack is made using the creature's full base attack bonus, plus any modifiers appropriate to the situation.
A hasted creature gains a +1 bonus on attack rolls and a +1 dodge bonus to AC and Reflex saves.

V tom pripade bych se tedy primlouval za zvyseni tech reflexy. Jestli se nepletu, tak dodge samo o sobe je nezvysuje.


Prosím česky , děkuji


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: upravy kouzel
PostPosted: 11:23 12. May 2008 
Offline
Měšťan
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 20:26 05. Dec 2007
Posts: 287
Location: KutnaHora/Praha
kucik wrote:
Haste:
The transmuted creatures move and act more quickly than normal. This extra speed has several effects.
When making a full attack action, a hasted creature may make one extra attack with any weapon he is holding. The attack is made using the creature's full base attack bonus, plus any modifiers appropriate to the situation.
A hasted creature gains a +1 bonus on attack rolls and a +1 dodge bonus to AC and Reflex saves.

V tom pripade doufam, ze zustal aspon ten utok navic a ubralo se pouze z AC a pridalo se +1 AB

_________________
Maric Asen "Ó Pane úsvitu, vnes prosím světlo do života těchto lidí. Neboť přes mamon a požitkářství kterým se obklopili, již nevidí záhubu, do které se řítí!"


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: upravy kouzel
PostPosted: 11:23 12. May 2008 
Offline
Libovej frajírek
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 15:14 27. Apr 2007
Posts: 1047
Location: Plzeň
2Awadar:
Normálně se pohybuješ zrychleně, máš o jeden útok (ten 1.) za kolo navíc, dál dostaneš bonus +1 do hodů na útok a +1 za uhejbání do AC a do reflexů.

_________________
Kdo si to se mnou rozdá muž proti muži? Kdo si troufá?
Kazuko "drakobijec a bijec drakobijců" - drsňák, jehož pěsti budí posvátnou úctu.


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 25 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 14 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits