Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 17:57 19. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 139 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 07:39 05. Jun 2007 
Offline
Mistr
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 16:10 27. Apr 2007
Posts: 885
Location: Ivory
Děkji všem dobrým bohům Thalie za to, že není dost skripterů, kteří by některé z těchto nápadů realizovali !

_________________
Co neumím, se naučím ( a nebo taky ne )
+ Lucia Exos, kněžka a řemeslnice, Hřbitov v Ivory, první řada vpravo, osmý hrob
+ Ranuncula Acera, řemeslnice a zaklínačka s halapartnou, Hřbitov v Karathe třetí řada vpravo
Sandra Ztruhly, nalezenec, Aasimar, kněžka a řemeslnice
Ga Muru, nešťastný plod náhodného setkání lidského ožraly a orčí děvky
Elena Spod, dívka která ztratila paměť


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 17:15 05. Jun 2007 
Offline
Šlechtic
User avatar
 Profile

Joined: 22:49 27. Apr 2007
Posts: 473
Location: The Oblivion
@monstera : ako by bolo dobre bez scripterov ze? :lol:
-ziaden kraft, vsemozne systemy na nutene rp atd
-len vela lokacii bez zivota plne priser ;) no zato bez omedzeni

_________________
Kazdy hrdina ma svoj osud urceny.
Kazda jeho volba nesie nasledky.
No raz, to vsetko aj tak skonci...


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 18:47 05. Jun 2007 
Offline
Mistr
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 16:10 27. Apr 2007
Posts: 885
Location: Ivory
neříkám, že některé nápady nejsou dobré, ale některé by opravdu omezovaly a znechucovaly hru . Prošel jsem všechny servery NWN kromě Dragon Hammeru a jsem na Thalii právě proto, že je to tu liberální a bez zbytečných omezování.

_________________
Co neumím, se naučím ( a nebo taky ne )
+ Lucia Exos, kněžka a řemeslnice, Hřbitov v Ivory, první řada vpravo, osmý hrob
+ Ranuncula Acera, řemeslnice a zaklínačka s halapartnou, Hřbitov v Karathe třetí řada vpravo
Sandra Ztruhly, nalezenec, Aasimar, kněžka a řemeslnice
Ga Muru, nešťastný plod náhodného setkání lidského ožraly a orčí děvky
Elena Spod, dívka která ztratila paměť


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 10:38 06. Jun 2007 
Offline
Rytíř
User avatar
 Profile

Joined: 12:49 30. May 2007
Posts: 500
Všechno se mi líbí, jen ty lékarny...

http://www.nwnwiki.org/Healer's_Kit (musí se překopírovat celé)

Omezení v boji:
1) Postava hází 1k20 + heal skill a nemá automaticky 20 + heal skill
2) Sice to negeneruje AOO, ale člověk je "flat-footed" - mírné snížení AC.


Myslim, že přidání AOO by se to vyrovnalo.
Možná jim trochu zvednou navíc váhu.
Na jednom cizím serveru jsem videl variantu, kde byly lékarny nahrazeny pytlíkem, který lečíl v no combat dc 11 na heal a vylečil, co kdo přehodil a v combatu dc 21. Měl vlastnost, že za jedno kolo vylečil 1-2 životy, efekt tak byl spožděný jako postupná regenerace.


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 14:09 06. Jun 2007 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Lekarna je ted porad jedina moznost pro nekouzlici postavy, jak zachranit jinou postavu lezici na zemi. AoO myslim neni nic proti nicemu, ale uplne bych leceni v boji nerusil.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 14:50 06. Jun 2007 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 18:00 28. Apr 2007
Posts: 2864
Location: Božský trůn
Nechal bych to tak jak to je

_________________
jsem uctívač démonů
jsem otec tvé smrti
já vyvolávám dávné zlo
já kontroluji každý jeho nádech
já podněcuji vaše neštěstí
zrozením i zabíjením
já vyvolám armageddon
krmen tisícem duší.


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 14:55 06. Jun 2007 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 16:37 27. Apr 2007
Posts: 3452
Location: Slovakia
No rusit pocas boja urcite nie...ako bolo uz povedane nedala byt sa ozivit ta padla postava...maximalne vazne prilezitostny utok alebo nake znizenie OC pri pouziti lekarny by bolo tiez fajn...pripadne aj to zvysenie vahy je fajn napad...aspon by ich postava nevlacila 300 ale par a setrila by ich prave na take veci :wink:

_________________
When you make a deal with devil, there will be hell to pay.

„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“

Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných.
(E.Hubbard)


Yeasterday, we sought each other.
Today, we face.
For one of us, tomorrow will never be.


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 16:14 06. Jun 2007 
Offline
Obyvatel
 ICQ  Profile

Joined: 18:32 27. Apr 2007
Posts: 138
Vždyť v boji se při použití lékárny už teď hází 1k20 + skill Léčení. A mimo boj je automatická 20, která je snad odůvodněná i v pravidlech DnD. Jako že postava má mimo boj dostatek času udělat to co nejlíp, trvá ale ta akce léčení 20 krát dýl než kdyby si hodil a vzal číslo co padne. Je to jako by 20 krát házel a statisticky by mu měla jednou padnout 20. Jestli si to dobře pamatuju :)

_________________
DM


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 22:52 08. Jun 2007 
Offline
Šlechtic
User avatar
 Profile

Joined: 22:49 27. Apr 2007
Posts: 473
Location: The Oblivion
http://nwvault.ign.com/View.php?view=Sc ... il&id=2194

A ze vraj sa neda v nwn skakat. :lol:

_________________
Kazdy hrdina ma svoj osud urceny.
Kazda jeho volba nesie nasledky.
No raz, to vsetko aj tak skonci...


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 02:03 09. Jun 2007 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Me by zajimalo co se stane, kdyz tu vodu/diru nepreskoci. Ale do online sveta je to podle me strasne velkej zasah, takze spis tak pro pobaveni.

Jo jeste k tem lekarnam. S tim zvysovani vahy bacha, me uz ted dela problemy petilibrova cutora a sestilibrova kniha sablon.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 07:42 09. Jun 2007 
Offline
Šlechtic
User avatar
 Profile

Joined: 22:49 27. Apr 2007
Posts: 473
Location: The Oblivion
-ked chces vediet co sa stane ak tu vodu/dieru nepreskoci tak preco si ten modul z vaultu nestiahnes a neodskusas, ved to je jednoduche

-zvisovanie vahy leakrny je blbost uz len z toho dovodu ze ked zvisis vahu predmetu tak sa mu automticky dviha cena nakupna a predajna (da sa to samozrejme zrusit cez 2da subory ale kto by sa s tym babral ze?)

_________________
Kazdy hrdina ma svoj osud urceny.
Kazda jeho volba nesie nasledky.
No raz, to vsetko aj tak skonci...


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 09:28 09. Jun 2007 
Offline
Nováček
 ICQ  Profile

Joined: 18:11 28. Apr 2007
Posts: 31
monstera wrote:
Děkji všem dobrým bohům Thalie za to, že není dost skripterů, kteří by některé z těchto nápadů realizovali !


velmi pekne povedane, osobne si myslim ze smer ktorym sa Thalia ubera je hrozny :) zachvilu clovek ani nebude musiet hrat, staci sa pripojit a potom iba odklikavat "nadych a vydych" aby to postava vobec ustala. RP je o hracoch nie o systeme.


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 11:04 09. Jun 2007 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 16:37 27. Apr 2007
Posts: 3452
Location: Slovakia
To mas pravdu ze RP nie je o systemoch ale holt to by sa niektori hraci museli hodne uvedomit.... a tiez berete tie systemy az moc negativne...ten kto hra RP tak tomu je jedno ci je nieco dane systemovo alebo to len hra. :wink:

_________________
When you make a deal with devil, there will be hell to pay.

„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“

Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných.
(E.Hubbard)


Yeasterday, we sought each other.
Today, we face.
For one of us, tomorrow will never be.


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 11:35 09. Jun 2007 
Offline
Nováček
 ICQ  Profile

Joined: 18:11 28. Apr 2007
Posts: 31
Daanri wrote:
To mas pravdu ze RP nie je o systemoch ale holt to by sa niektori hraci museli hodne uvedomit.... a tiez berete tie systemy az moc negativne...ten kto hra RP tak tomu je jedno ci je nieco dane systemovo alebo to len hra. :wink:


nie je to tak uplne jedno, ak ho hra zacne buzerovat, moze to byt aj naopak ze systemy narusaju hranie ked napriklad uprostred dialogu zacne byt postava hladna etc, osobne si myslim ze zavadzat take restrikcie pri primernom pocte hracov cez den 2-3 je "mimo misu" ak ma server naozaj zit treba ho spopularnit, rozsirit komunitu v radoch hracov aj dms, sylmael sa zda ze prichadza s dobrym vstupom lenze vhodnym pre servery kde hra 20+ ludi, ja viem ze obmedzenie na cesko slovensku komunitu zuzuje moznosti ale osobne si myslim ze kazdy kto aspon trochu zvlada anglictinu si najde ovela lepsie svety kde hrat, nemyslim to v zlom ale podla mna politika "prevencie rp" ako su tieto systemy odradza hracov od serveru. Aj ten najlepsi hrac potrebuje ostatnych aby zil vo svete ktory "zije"


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 11:42 09. Jun 2007 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 16:37 27. Apr 2007
Posts: 3452
Location: Slovakia
hmm takze chces povedat ze ked hras RP tak ho hras len ked ti to vyhovuje? Holt ked dostanes hlad v strede dialogu tak sa proste najes...natom nic nie je vytiahnut medzi recou jablko a schrumat ho...ono je to len o pristupe...ci budem brat veci negativne a prisposobovat hru sebe alebo sa prisposobim hre. A kto chce hrat na zahranicnom serveri nech hra...v tom mu nikto nebrani.

_________________
When you make a deal with devil, there will be hell to pay.

„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“

Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných.
(E.Hubbard)


Yeasterday, we sought each other.
Today, we face.
For one of us, tomorrow will never be.


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 139 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 30 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits