Předně chci poděkovat za úpravu, přítelíček mága teď neumírá, když se na něj někdo zle podívá, a skutečně se regeneruje, což je super!

Ještě chce trochu poladit, ale je to začátek.
Pokud vím, bylo řečeno, že dobrodruh by měl zvyšovat caster level o 1 (což zatím nedělá)... měl by se tedy stejným způsobem získávat i přítelíček? (tedy na úrovni 1./9. přítelíček mága na 10.?
Panter byl samozřejmě výjimka, protože v klasickém NWN měl vždy o jednu kostku na životy víc, než vlastník, bohužel díky jeho vlastnictví nepoznám, jestli se změnil panter nebo se dobrodruh započítává

)
Quote:
Vylepšení přítelíčků:
+1 AC za 2 lvly sesílatele
+1 vylepšení zbraně bytosti za 6 lvlů sesílatele (tzn. třeba imp od 36. úrovně sesílatele bude mít vylepšení pro účely snížené zranitelnosti +6)
+1 regeneraci za 5 lvlů sesílatele
+2 ab za 5 lvlů sesílatele
+1 do všech záchraných hodů za 5 lvlů sesílatele
(viz
tady)
Panter (Dobrodruh 10 - vyvolávaný postavou Dobrodruh 1 / Čaroděj 9)
- AC je 21 = 10 + 4 za obratnost + 2 za bytí panterem + 5 za 10. úroveň... (zdá se, že se AC počítá z úrovně pantera... nebo se opravdu započítává dobrodruh)
- vylepšení zbraně jsem netestoval...
- regenerace je trochu záhadnější... tenhle panter má regeneraci 3 za kolo, buď se počítá se základní regenerací 1 a ta je pak zvýšená o 2 za 2x5 úrovní, nebo tam něco přebývá...
- AB je 14 = 4 za obratnost (finty) + 8 BAB + 2, což je buď panterovi vrozené, nebo se to v něčem liší d získávání AC (tedy buď se nezapočítává, nebo ano, ale z hodnoty 9 místo 10, což možná je a možná není dobře, ale rozhodně to není konzistentní)
- záchranné hody odpovídají jen bonusům za příslušné vlastnosti, základní jsou nulové... měly by být nejen vyšší v základu, ale ještě zvýšené za úrovně čaroděje (alespoň o +1 za 9., možná dokonce o +2 za 10.)
A mám k nahlášení ještě jednu a to to, že přítelíček mága nejde odvolávat přes dialog (opět minimálně panter).