Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 11:56 28. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 151 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Next
Author Message
 Post subject: Re: stínová zraneni
PostPosted: 13:41 27. May 2008 
Offline
Ďábel
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 01:37 21. Feb 2008
Posts: 5869
Rejty wrote:
Co je Efu?
Escape from Underdark, je to americký server zaměřený na Podtemno. Řek bych že je i jeden z nejlíp udělanejch (bez haků, zato spoustu vytuněnejch věcí) a hojně navštěvovanej, což asi souvisí s rozsáhlou frakční politikou a tím, že některé věci jsou prakticky kompletně v rukou hráčů.

_________________
hyperpasivní myšohryz
pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete
jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: stínová zraneni
PostPosted: 14:10 27. May 2008 
Offline
Rytíř
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 03:04 03. Feb 2008
Posts: 510
Location: Praha
Pánová, já vaše pravidla respektuji, konec konců je to váš server, ale to neznamená, že s vámi budu souhlasit:) Už proto, u NPC si můžu vybrat, jestli na něj půjdu nebo nepůjdu a tudíž je to moje riziko, že tam můžu umřít. Ale v PVP mne může v podstatě napadnout kdokoliv a RP to okecá vždycky a já prostě lehnu a umřu a nazdar.

Bezztrátová smrt při PVP je často motivátorem toho, aby hráči chtěli vůbec do soubojů jít a reflektovali tak určitou herní realitu. Budete se divit, ale je spousta RP hráčů, kteří nemají rádi PVP (jako třeba já a nejsem fakt jedinej), protože když si na vás bude chtít smlsnout někdo s PVP stavěnou postavou, tak prostě nemáte šanci, jak z toho uniknout a jste obětní ovce. Pro ně je tento stínový systém ideální příležitost, jak v určitých situacích skutečně hrát svou postavu a klidně i umřít (třeba se hrdině zastat nějaké ženy proti namakanému agresorovi) a přitom na tom nebýt bit zkušenostmi a penězi.

Už ze samotného rozdílu principu boje s NPC a boje s jinými PC vychází tenhle rozdíl. NPC většinou zabíjíme pro experience zisk, pro poklady a ne ze sportu nebo kvůli roleplayingu. PVP akce jsou součástí herní interakce, umožňují vytvářet negativní politiku a odrážet tak určitou lidskou realitu, ale nevidím důvod, proč by se u toho muselo přicházet o zkušenost atd.

Takže - v tomto směru jste mne pánové nepřesvědčili a vaše argumentace z mého pohledu pokulhává. Pro mne je možnost skutečné smrti při PVP důvodem, aby se moje postava raději neúčastnila konfliktů a dávala si pozor, aby se s někým nedostala do křížku. Asi jsem vadnej, ale mně umírání fakt vadí, hodně si ho beru a umřít se ztrátou jen proto, že to pobaví jiného hráče, který mne zabil, to není můj šálek kávy.



EDIT: stínová zranění jsou například super věc, pokud někdo bude chtít hrát loupeživou bandu v lese. Pokud bude udělovat stínová zranění a po smrti oběti jim ta obět OOC něco dá, jakože byla okradena, tak to bude zábava pro všechny a nikdo na ně nebude nasranej mimo hru, jak tomu bývá a mám tu zkušenost mnohaletou, že ten kdo hraje zabijáka dříve či později způsobí hodně skutečných negativních emocí. Když by tahle řečená banda lidi fakt mordovala a jen tak pro svoji zábavu z role bandity by ten hráč přišel o pár tisíc experience, tak až na nějaké HC RP výjimky to bude velmi jednostranná zábava.

_________________

Kariena - zabita duergary chvíli po té, co jí byla poprvé v životě vyznána láska.... zemřela v lese, daleko od svého rodného hvozdu


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: stínová zraneni
PostPosted: 14:16 27. May 2008 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 18:00 26. Aug 2007
Posts: 3090
Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
Darien wrote:

EDIT: stínová zranění jsou například super věc, pokud někdo bude chtít hrát loupeživou bandu v lese. Pokud bude udělovat stínová zranění a po smrti oběti jim ta obět OOC něco dá, jakože byla okradena, tak to bude zábava pro všechny a nikdo na ně nebude nasranej mimo hru, jak tomu bývá a mám tu zkušenost mnohaletou, že ten kdo hraje zabijáka dříve či později způsobí hodně skutečných negativních emocí. Když by tahle řečená banda lidi fakt mordovala a jen tak pro svoji zábavu z role bandity by ten hráč přišel o pár tisíc experience, tak až na nějaké HC RP výjimky to bude velmi jednostranná zábava.

Zase riskuje trestnou vypravu na jeho hlavu.. pred wipem tu radila carodejka, zabijela postavy okolo Ivory a tak ji chytli upalili, no a smrt byla trvala. Takze maji se ceho bat :mrgreen:

_________________
A zase se craftí...


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: stínová zraneni
PostPosted: 14:19 27. May 2008 
Offline
Ďábel
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 01:37 21. Feb 2008
Posts: 5869
Darien wrote:
...
jak mělo z mého příspěvku o EfU vyplynout, běžné potyčky mezi postavami (vyprovokovaná rvačka, zmlácení někoho nebo i přepadení) se dají a v rámci situace bych i upřednostňoval, odehrávat v módu stínovývh zranění. nicméně, pokud je postav cílem vražedného útoku atd., těžko lze vyžadovat, aby ji útočník "jenom" zmlátil... a totéž platí pro válku s drowy. pokud není situace jednostranná a jedna či druhá strana nechce zrovna vzít zajatce/otroka, v bitvě zcela určitě bude plné zranění a není se čemu divit...
prostě, záleží na konkrétní situaci a citu pro hru toho či inoho hráče.

_________________
hyperpasivní myšohryz
pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete
jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: stínová zraneni
PostPosted: 14:24 27. May 2008 
Offline
Rytíř
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 03:04 03. Feb 2008
Posts: 510
Location: Praha
Hele, já mluvím ze zkušenosti. Ve spoustě her je PVP velkým kamenem úrazu a rozděluje komunitu na půl. Tady jste chlapi vymysleli naprosto ideální řešení. Já bych byl proto, aby byla stínová zranění zapnuta DEFAULTNĚ s možností si je vypnout, ale jen tam, kde se na tom obě strany OOC domluví. Jestliže na mne prostě někde vyjede naboostovanej připravenej hráč, co mne bude chtiít zabít, protože to prostě umí a baví ho to, tak fajn, ať mne jako zabije a já mu to zahraju, ale čemu uškodí, když na tom nebudu škodný zkušeností?

Bezplatná smrt je škodlivá na serverech, které NEJSOU RP, paradoxně, ale je to tak - protože tam je spousta pubertálních idiotů, nabušenců s postavami, z jejichž buildu přechází zrak, kteří jsou prostě PKáčka. A když už by člověk PKáčko zabil, tak by mu to nevadilo a šlo by otravovat ostatní dál jen tak z principu by lidi napadalo a zabíjelo. To na Thalii nehrozí, naopak stínová zranění můžou být fakt hodně dobrej motivátor pro boje mezi Drowy a ostatními, pro hrdinské činy a podobně a přitom s nulovým potenciálem nasraných, ublížených hráčů. Dejte na mně.

_________________

Kariena - zabita duergary chvíli po té, co jí byla poprvé v životě vyznána láska.... zemřela v lese, daleko od svého rodného hvozdu


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: stínová zraneni
PostPosted: 14:25 27. May 2008 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 16:37 27. Apr 2007
Posts: 3452
Location: Slovakia
No Dariene myslim, ze sme znova u toho jednoho. Tebe nieco nesedi, tak to zavedme na cely server. Je v poriadku, ze ti nesedia PvP a ze sa ich nechces zucastnovat a budes si davat pozor s kym sa dostanes do krizku a radsej asi zdrhnes. Nikto ti to nebrani. Ale niekomu suboje medzi postavami vyhovuju a rad si ich zahra. A u nas prave tu moznost maju vsetci, ten kto chce zabija a ten kto chce omracuje. A holt smrt ma boliet vzdy, ci od hraca ci od NPC, ak chcete beztrestnu smrt chodte si zahrat naku strielacku ako CS a tam zakapete respawnete zakapete respawnete zakapete respawnete atd atd atd

_________________
When you make a deal with devil, there will be hell to pay.

„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“

Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných.
(E.Hubbard)


Yeasterday, we sought each other.
Today, we face.
For one of us, tomorrow will never be.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: stínová zraneni
PostPosted: 14:32 27. May 2008 
Offline
Rytíř
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 03:04 03. Feb 2008
Posts: 510
Location: Praha
Daanri wrote:
No Dariene myslim, ze sme znova u toho jednoho. Tebe nieco nesedi, tak to zavedme na cely server. Je v poriadku, ze ti nesedia PvP a ze sa ich nechces zucastnovat a budes si davat pozor s kym sa dostanes do krizku a radsej asi zdrhnes. Nikto ti to nebrani. Ale niekomu suboje medzi postavami vyhovuju a rad si ich zahra. A u nas prave tu moznost maju vsetci, ten kto chce zabija a ten kto chce omracuje. A holt smrt ma boliet vzdy, ci od hraca ci od NPC, ak chcete beztrestnu smrt chodte si zahrat naku strielacku ako CS a tam zakapete respawnete zakapete respawnete zakapete respawnete atd atd atd



Daanri, ale tohle od tebe není fér. Každej přeci vidí věci ze svého úhlu a já tu proboha snad nemluvím jen za sebe, ale i za sebe. Jako hráč i jako GM jsem byl xkrát svědkem OOC hádek mezi hráči kvůli zabití ve hře, všemožně RP okecávanému, kdy hráči přicházeli o zkušenosti a byli neskutečně nasraní.

Ty píšeš - kdo chce, ať zabíjí a kdo chce, ať omračuje. A já to říkám opačně - kdo chce mít full PVP - ať si ho zapne a je zabíjen, kdo ho nechce, ať si zapne stínové a není zabíjen. V čem bude výhoda? Nikdo se nebude PVP bát.

Ty píšeš - smrt má bolet - ale to je přesně ten rozdíl mezi PVM a PVP. Když jdu zabíjet NPC, tak riskuju a smrt má bolet. Když mne někdo "nevyžádaně" napadne, proč mne má smrt sakra bolet? Výsledkem bude jen sada negativních emocí OOC.

_________________

Kariena - zabita duergary chvíli po té, co jí byla poprvé v životě vyznána láska.... zemřela v lese, daleko od svého rodného hvozdu


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: stínová zraneni
PostPosted: 14:44 27. May 2008 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
:lol: :lol: :lol:
Předně, aby se předešlo nedorozuměním:
CvC = Character versus Character je konflikt dvou postav ve světě. CvC může vést u hráčů, kteří to psychycky nezvládnou k PvP.
PvP = Player versis Player je chování, kdy se hráči navzájem vraždí, bez IC důvodu. Často i napříč hráčovými postavami.

Ale myslim, že jsem pochopil, co tím v tomhle případě myslíš.

I NPC tě může nepadnout neočekávaně. Ano v CvC tě může napadnout kdokoliv. Když já budu bandita, vyhlídnu si Tě coby oběť a rozhodnu se Tě zabít, tak je prostě hodně pravděpodobné, že umřeš Ty, nebo já. Tak to prostě je.

Bezstrátová smrt v CvC je motivátorem, aby do soubojů hráči šli, ale proč by to tak mělo být? To vede jen k masovým bitkám. Co je za herní realitu, že umřu a vlastně se mi nic nestane? Spousta hráčů nemá rádo CvC. Ano, tak by se asi měli CvC vyhýbat a ne spoléhat na to, že umřou ale vlastně se jim nic nestane. Proč bys měl umírat klidně?! To nechápu. Umíráš, sakra! Co horšího se ti může v životě stát? :lol: Pokud se někoho hrdině zastaneš, tak holt podstupuješ riziko. Co je na tom divného? Pokud bys riziko nepodstupoval, tak na tom přece není nic hrdinského.

NPC zabijím pro prachy. Když budu hrát záludnýho vraha a uvidim PC kupce s naditym měšcem, tak ho vesele píchnu taky. Proč bych mezi tim měl dělat rozdíly? To je metagame jak prase.

Ano, to tak většinou bývá, že vyhlídka na smrt je důvodem, proč se držet stranou. :lol:

Silně záporné postavy tu už pěknejch pár hráčů hrálo. Často se to hraje pro větší adrenalin a především pro oživení světa a velmi často si tito hráči berou permku po tom, co je chytí. Už se mi párkrát stalo, že mě někdo zabil, ale bylo to tak pěkně zahrané, že jsem se prostě skěle bavil. Ten strach, napětí a i negativní emoce k tomu prostě neodmyslitelně patří.

Proč by se sakra neměl nikdo CvC bát? Je to konflikt, vyhlídka na smrt, poslední stanice pro ty, co hrajou na permku. Proč by do toho měl někdo nabíhat s vědomím, že nic neriskuje?

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: stínová zraneni
PostPosted: 15:01 27. May 2008 
Offline
Ďábel
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 01:37 21. Feb 2008
Posts: 5869
dovoluji si upozornit, že jsme všichni, včetně mně, dosti OT. někdo rozdělte tenhle topic a přesunte debatu kam patří, ať se nemotá u hlášení chyb....

_________________
hyperpasivní myšohryz
pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete
jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: stínová zraneni
PostPosted: 15:03 27. May 2008 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Já to právě přesunul sem. protože to sem patří aspoň o chlup víc, než do topicu, kde to bylo předtím. ...No dobrá, tak to šoupnu ještě jinam.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: stínová zraneni
PostPosted: 15:10 27. May 2008 
Offline
Rytíř
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 03:04 03. Feb 2008
Posts: 510
Location: Praha
Kucik - inu, to vychází z odlišného pojetí každého hráče, co je pro něj zábava a co je pro něj utrpení:) To co píšeš už je pro mne argumentačně mnohem vydatnější, než to co se tu psalo před tím, to uznávám. Možná je to otázka pro určitý meta sociální experiment in game - jak se začnou chovat hráči v RP prostředí za podmínek bez postihu za smrt od hráče a jak oproti tomu s postihem.

Je to prostě o rozdílnosti nás lidí. Třeba konkrétně pro mne je jakýkoliv boj s jiným hráčem adrenalinová záležitost neskutečně silného kalibru a to ne kvůli smrti, ale kvůli tomu, že je to živej člověk proti živýmu člověku, že tam hraje roli to chlapský ego (OOC - kua, ten hajzl mne dostal) a při tom turnaji v Karathe mne doslova brnily prsty, měl jsem sucho v puse a já nevím co.

Předpokládám, že nějakej jinej hráč, co tam byl, se u toho šťoural v nose, byl naprosto v klidu, neprožíval to. Jsme prostě jiní. To, o čem tu ale píšu, není jen otázka mé smrti. Já prostě ctím pravidlo - nedělej ostatním to, co sám nemáš rád. Nerad napadám a zabíjím hráče, protože vím, jak je to sakra nepříjemný, přijít o život, o experience, o peníze. Pokud tedy existují stínová zranění, je to skvělá věc, pro mne jako pro druida při ochraně lesa naprosto perfektní, protože

já nechci prostě jinejm hráčům zabíjet jejich postavy. Souboj? Proč ne - jeho výsledek je pro mne věc k sehrání scénky, at už budu mrtvej já nebo on... SMRT postavy by měla smysl jen tehdy, pokud by byla permanentní. Jak jste říkali - u někoho, koho chci odstranit ze světa jednou pro vždy. Protože jaký má pro mne význam to, že můj nepřítel byl zabit, prošel Podsvětím a někde ve světě existuje zas?

Navíc v CvC naprosto postrádá logiku - zapomeňte, na posledních 20 minut. To nemá logiku, že obět neví, že měla souboj, že neví, že támhleten hejhula ji zabil a vesele se na ni směje, nebo dva duelanti, co si navzájem choděj za ženskou si nebudou pamatovat (teda jeden znich), že už měli souboj. Právě v CvC - resp. PvP tenhle institut zapomnění zřetelně kulhá.

Já si prostě stále budu myslet, že v CvC - PvP nemá v globále ztráta zkušeností za smrt význam - a že ho má jen v těch případech, kdy má být postava skutečně zabita (Jak tady byl ten příklad s čarodějnicí nebo masovým vrahem nebo třeba vraždou krále). Každopádně respektuji to, co tady je a osobně má zapnutá stínová zranění:)))

_________________

Kariena - zabita duergary chvíli po té, co jí byla poprvé v životě vyznána láska.... zemřela v lese, daleko od svého rodného hvozdu


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: stínová zraneni
PostPosted: 15:33 27. May 2008 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Ano, oživování v těchto světech pokulhává, o tom žádná. Ideální řešení je permka, nicméně málokdo je ochotný zahodit postavu, s kterou hrál půl roku, která má skvěle rozehrané vztahy s okolím a má nějakou svojí historii a svoje vzpomínky. Taky s tím váhám, dokud není zbytí. Ztráta paměti je kompromis, aby hráč mohl hrát dál postavu, ale aby se zároveň ukončil CvC konflikt.

To, co navrhuješ Ty, ale kulhá podstatně více. Jaký má postava IC důvod, aby svého soka nechala žít? To je přece mnohem větší nesmysl. Navíc pokud hráč nemá rád CvC, mělo by se to promítnout i do chování jeho postavy, tudíž ona by měla být opatrnější a proto je velmi malá pravděpodobnost, že se do takového konfliktu zaplete. Navíc rozumní hráči, kteří hrají záporné postavy, často i přihlédnou k povaze hráče, než ho zatáhnou do CvC. I hráči drowů, když někoho loví (a že jsou to svině), tak radši vynechají hráče, který by to třeba nezvládl, protože by to byla otrava pro obě strany.

Pro příklad:
Na návsi stojí například Berserk. Přijde k němu postava a začne mu nadávat, rejpat do něj a podobně. Proč? Protože se hráč, potažmo postava nebojí smrti. Berserkovi v jednu chvíli rupnou nervy a prostě jí sejme. On půjde do vězení za zabití a provokatérovi se vlastně nic nestalo. Ne, nevymyslel jsem si to, ale vážně jsem to takhle hrát už viděl.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: stínová zraneni
PostPosted: 15:55 27. May 2008 
Offline
Rytíř
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 03:04 03. Feb 2008
Posts: 510
Location: Praha
Kucik - no pozor, já nenavrhuji, aby někoho nechala žít - stínové zabití by se mělo v RP považovat za stejné, jako zabití se ztrátou experience - jen si narozdíl od jiných nemyslím, že by tam měl pro zabitého být postih. Krom situací, kdy je to předem jasné všem zúčastněným.

Co se stane teď? Představ si, že hráč X má zapnutý stínový zranění a hráč Y je nemá. Dojde k náhodnému CvC konfliktu třeba v hospodě a následně k bitce. Pokud vyhraje hráč X, který je má zapnutý, bude mít hráč Y kliku, ale naopak, pokud ten, kdo je paradoxně má vypnutý vyhraje, tak zabije skutečně hráče, který do souboje vstupoval za jiných podmínek.

Bylo by velmi proti logice roleplayingu a konečně i proti pravidlům Thalie, kde se má omezovat tell, aby se v průběhu té hádky hráči spolu OOC domlouvali, jestli maj oba zapnout nebo vypnout stínovky. Já si myslím, že by to tu mělo být nastaveno jinak, protože tohle povede k výše uvedenému průseru a nerovnosti.

Hráč, který si VYPNE STÍNOVÁ zranění automaticky není imunní vůči stínové smrti. aneb - chceš skutečně ubližovat ostatním? Počítej s tím, že tím pádem budeš sám nést tohle riziko v každém případě. Ideální by byla nějaká odlišená barva nicku ...ale to asi nejde. Ale nad tím příkladem, co jsem napsal, bych doporučoval se fakt zamyslet a prostě kdo nebude mít zapnutá stínová zranění, tak by na něj ani neměla stínová zranění od jiných fungovat jako stínová, ale jako opravdová.

_________________

Kariena - zabita duergary chvíli po té, co jí byla poprvé v životě vyznána láska.... zemřela v lese, daleko od svého rodného hvozdu


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: stínová zraneni
PostPosted: 16:07 27. May 2008 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Darien wrote:
Kucik - no pozor, já nenavrhuji, aby někoho nechala žít - stínové zabití by se mělo v RP považovat za stejné, jako zabití se ztrátou experience - jen si narozdíl od jiných nemyslím, že by tam měl pro zabitého být postih. Krom situací, kdy je to předem jasné všem zúčastněným.

Čili on ho zabije a pak se OOC zas rozejdou domu? A co se teda stalo IC?
Kdy to někomu ze zůčastněných není jasné? Podle mě jakýkoliv tvor se špetkou inteligence chápe, že když se jde s někým rvát, může se mu něco stát - může umřít.

Darien wrote:
Co se stane teď? Představ si, že hráč X má zapnutý stínový zranění a hráč Y je nemá. Dojde k náhodnému CvC konfliktu třeba v hospodě a následně k bitce. Pokud vyhraje hráč X, který je má zapnutý, bude mít hráč Y kliku, ale naopak, pokud ten, kdo je paradoxně má vypnutý vyhraje, tak zabije skutečně hráče, který do souboje vstupoval za jiných podmínek.

Pokud má zapnutá stínová zranění, tak ho jenom omráčí.
Pokud nemá, zabije ho - zavřou ho za zabití. Žalář je v těchto hrách zpravidla horší trest, než smrt.

Darien wrote:
Bylo by velmi proti logice roleplayingu a konečně i proti pravidlům Thalie, kde se má omezovat tell, aby se v průběhu té hádky hráči spolu OOC domlouvali, jestli maj oba zapnout nebo vypnout stínovky. Já si myslím, že by to tu mělo být nastaveno jinak, protože tohle povede k výše uvedenému průseru a nerovnosti.

Proč by se měli domlouvat? Na čem? to je přeci každé postavy IC vlastní rozhodnutí, jestli protivníka chce, nebo nechce zabít.

Darien wrote:
Hráč, který si VYPNE STÍNOVÁ zranění automaticky není imunní vůči stínové smrti. aneb - chceš skutečně ubližovat ostatním? Počítej s tím, že tím pádem budeš sám nést tohle riziko v každém případě. Ideální by byla nějaká odlišená barva nicku ...ale to asi nejde. Ale nad tím příkladem, co jsem napsal, bych doporučoval se fakt zamyslet a prostě kdo nebude mít zapnutá stínová zranění, tak by na něj ani neměla stínová zranění od jiných fungovat jako stínová, ale jako opravdová.

Čili někdo si to zapne a je v CvC nesmrtelnej. A ještě podle OOC informace poznávat "aha, támhleten mě nezabije, támhleten jo."

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Stínová zraneni
PostPosted: 16:32 27. May 2008 
Offline
Měšťan
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 20:26 05. Dec 2007
Posts: 287
Location: KutnaHora/Praha
no barevné rozlišování jmen by byla už totální blbost. Říkejte si co chcete, ale i sebelepší a sebetvrdší RP hráč je ovlivněnej jménem nad postavou, lvl protihráČe a podobně. Sice to třeba normálně zahraje, ale ví svoje a v následné hře se to může(nemusí) promïtnout.

K bitce v hospodě:
co se týká mě, tak v knajpě bych asi stínové dmg zapnul, ale proč to zase vyžadovat, nebo zapínat defaultně? Když se někdo začne navážet do toho hromotluka co kalí na baru, tak ať nese následky, když místo pěstí dostane nožem do ledvin.

Další hromada písmenek určená spíš Darienovi:
Pokud nechceš zabíjet a raději se vyhneš souboji, můžeš použít některé z rozmanitých kouzel, které má druid k dispozici. Z mých celkem bohatých PvP (ne opravdu ted nemyslim CvC) zkušeností vím, že druid dokáže bejt hoodně nepříjemnej. Ale myslim, že se dá vždycky utéct (pokud nenarazíš na totální hovado) a pokud tomu upravíš i chování postavy do konfliktu se ani nemusíš dostávat.

Stínové dmg a Shifter(tedy já):
Co se týče mě, stineve dmg nepoužívám nikdy. Po dlouhé době hraju dobrou postavu, takže kdo si o to vyloženě neříká, ten se se mnou do křížku nedostane (kromě kacířů, po nich jdu i kdyby to byl lvl 1 vs lvl 20), jinak soubojům se nevyhýbám.... Jiná věc je setkání s rasou podtemna, ale v jejich případě bych si na 90% stínovou dmg nezapnul a jsem smířenej s tím, že se mnou bude nakládáno stejně

_________________
Maric Asen "Ó Pane úsvitu, vnes prosím světlo do života těchto lidí. Neboť přes mamon a požitkářství kterým se obklopili, již nevidí záhubu, do které se řítí!"


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 151 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits