 |
View unanswered posts | View active topics
|
Page 1 of 1
|
[ 13 posts ] |
|
Author |
Message |
Krysak
|
Post subject: OPRAVENO - Kyselinový mrak houbáci Posted: 10:44 01. Feb 2014 |
|
 |
Bůh |
|
Joined: 11:55 09. Jan 2012 Posts: 3517
|
Místo: houbové tunely
Kdo: mykanodoidi
Čím: kyselinový mrak
Popis: kyslinový mrak trvale zpomalí, nelze to jinak obejít než meditací. Efekt je kumulativní, že se pak postavička skoro neplazí. Předpokládám, že efekt má skončit po opuštění mraku.
|
|
Top |
|
Shaman88
|
Post subject: Re: Kyselinový mrak houbáci Posted: 11:56 01. Feb 2014 |
|
Joined: 09:41 01. Sep 2010 Posts: 9754
|
Asi stejný problém jako s temnotou achjo..... tohle bude ale komplikovanější.
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Kyselinový mrak houbáci Posted: 12:47 01. Feb 2014 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
A co je s tim za problémy? Proč to ty kouzla najednou dělaj?
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Shaman88
|
Post subject: Re: Kyselinový mrak houbáci Posted: 17:01 01. Feb 2014 |
|
Joined: 09:41 01. Sep 2010 Posts: 9754
|
Protože mají vlastní skripty.
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Kyselinový mrak houbáci Posted: 17:06 01. Feb 2014 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Vlastní scripty měly vždycky. Můžeš ten problém trochu rozepsat? Já bych třeba docela rád věděl, v čem je problém, abysme si na to dali pozor i u jiných věcí.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Shaman88
|
Post subject: Re: Kyselinový mrak houbáci Posted: 22:30 01. Feb 2014 |
|
Joined: 09:41 01. Sep 2010 Posts: 9754
|
Area effekty a jejich propojení s normálnímy skripty spellů. Resp. hodně efektů má hodně dementně udělané OnAreaEffect Exit eventy.
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Kyselinový mrak houbáci Posted: 22:44 01. Feb 2014 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
A co presne je tam za problem? Ze se ty eventy nespusti, nebo co? Na ST jsme to zpravidla obchazeli cyklicky spoustenym kratkodobym efektem.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Shaman88
|
Post subject: Re: Kyselinový mrak houbáci Posted: 23:21 01. Feb 2014 |
|
Joined: 09:41 01. Sep 2010 Posts: 9754
|
Pro AoE efekty je hodně omezená skriptová sada, dost funkcí tam nefunguje jak má, a jsou tam problémy na zjištění kdy postava opustí oblast + rozpoznaní které efekty to má odstranit.
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Kyselinový mrak houbáci Posted: 23:23 01. Feb 2014 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Pres nwnx structs ty efekty jdou poznavat uz docela dobre.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Shaman88
|
Post subject: Re: Kyselinový mrak houbáci Posted: 00:46 02. Feb 2014 |
|
Joined: 09:41 01. Sep 2010 Posts: 9754
|
kucik wrote: Pres nwnx structs ty efekty jdou poznavat uz docela dobre. To je nutné vyzkoušet. Bojím se aby to nebugovalo. Pro PC věci nwnx není problém, ale u NPC to dost blbne, kor když můžeš navíc daný spell použít i jako feat abilitu, tzn. effekt spell ID pak snandardní skript nevytáhne ven.
|
|
Top |
|
Nalkanar
|
Post subject: Re: Kyselinový mrak houbáci Posted: 16:37 09. Feb 2014 |
|
Joined: 14:21 13. Feb 2010 Posts: 9274 Location: Brno/"Znojmo"
|
Krysak wrote: Místo: houbové tunely
Kdo: mykanodoidi
Čím: kyselinový mrak
Popis: kyslinový mrak trvale zpomalí, nelze to jinak obejít než meditací. Efekt je kumulativní, že se pak postavička skoro neplazí. Předpokládám, že efekt má skončit po opuštění mraku. Funguje i u standartního kouzla na jistých místech.
_________________ .
|
|
Top |
|
Nalkanar
|
Post subject: Re: Kyselinový mrak houbáci Posted: 22:04 25. Feb 2014 |
|
Joined: 14:21 13. Feb 2010 Posts: 9274 Location: Brno/"Znojmo"
|
Stále dává perma slow.
_________________ .
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Kyselinový mrak houbáci Posted: 22:18 25. Feb 2014 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
opraveno.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
|
Page 1 of 1
|
[ 13 posts ] |
|
Who is online |
Users browsing this forum: Bing [Bot] and 9 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |