Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 22:30 21. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 13 posts ] 
Author Message
 Post subject: Cleric - posunutí kouzel.
PostPosted: 12:21 28. Feb 2014 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 21:47 12. Mar 2010
Posts: 4674
Location: Kobka
Mám dotaz ohledně neviditelností.

Quote:
Klam:

- Doménová schopnost: Bonus k dovednostem Skrývání (Hide), Přesvědčování (Persuade), Hledání (Search), Odstranění pasti (Disable trap), Tichý pohyb (Move silently), Otevírání zámků (Open lock) a Kradení (Pick pocket) + 1 za dvě úrovně klerika. Tato schopnost se dá použít jednou denně a trvá 5 kol + klerikova oprava za charisma.

- Bonusová kouzla: Neviditelnost - Invisibility (6), Koule neviditelnosti - Invisibility sphere (7), Zlepšená neviditelnost - Improved invisibility (8)


Mág má obyč neviditelnost na 5.kruhu. Vylepšenou na 7.kruhu.

Proč to má klerik posunutý ještě o kruh výše?
Jako vážně vylepšená prodloužená neviditelnost na 9.kruhu - tom nejvyšším? :shock: :shock:

_________________
O podtemnu se v posledních letech říká, že tam hrají samé čuňata a PKčka. Tento mýtus bohužel nemáme čas vyvracet, protože "JEDEME BOMBY!"

Dočasně mimo.
Jsem Žena!


Nhill'nue Zau'ndar
Anirrinths Zau'ndar
Izzrar Zau'ndar - ten druhej, nebo první


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Cleric - posunutí kouzel.
PostPosted: 12:30 28. Feb 2014 
Offline
Bůh
 Profile

Joined: 23:30 05. Dec 2010
Posts: 4064
-darkvision- wrote:
Mám dotaz ohledně neviditelností.

Mág má obyč neviditelnost na 5.kruhu. Vylepšenou na 7.kruhu.

Proč to má klerik posunutý ještě o kruh výše?
Jako vážně vylepšená prodloužená neviditelnost na 9.kruhu - tom nejvyšším? :shock: :shock:
DUvod nevim...

Jen podotknu ze jsou kouzla identickych skriptu a identickych nazvu, ktere ma klerik na nizsim kruhu nez mag a nektera ma mag drive jak klerik...

Pokud si pamatuji tak "Banishment" je jedno z takovych kouzel kdy ma klerda drive nez wiz/sorc.

_________________
Diagnostikovany.
Každý moudrý má nač pomysliti,
kdyby ho pobídlo hovno v zápas jíti,
porazíš-li je, co z toho budeš míti,
a pakli ono tebe porazí, hned do lázně musíš jíti.
. . . . . . . . . Holan, V.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Cleric - posunutí kouzel.
PostPosted: 12:31 28. Feb 2014 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 10:07 13. Mar 2012
Posts: 4376
Pro klerika je přece neviditelnost bonusem.

Rychlost je také výrazně posunutá a vždy byla

_________________
je cosi shnilého ve státě dánském
...ale plíseň je dobrá pro penicilín
z hodně léků však bolí hlava
...a tvoří se závislost
Vhodný čas na odvykací kůru

člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Cleric - posunutí kouzel.
PostPosted: 12:44 28. Feb 2014 
Offline
Bůh
 Profile

Joined: 11:55 09. Jan 2012
Posts: 3517
Má to logiku, není to jeho doména, kouzlí to obtížněji. Je to takhle u vetsiny kouzel, která má vice povolání, pro nekteré je snazší, pro nekteré ne.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Cleric - posunutí kouzel.
PostPosted: 13:38 28. Feb 2014 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
V základu měl taky mág na 4ce vylepšenou neviditelnost a klerik na 5ce tedy o taky 1 výše.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Cleric - posunutí kouzel.
PostPosted: 14:14 28. Feb 2014 
Offline
Bůh
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 16:12 06. Oct 2008
Posts: 3269
Location: Petrovice u Rakovníka
Jakej bonus, mám invisku z domény je to nelogické jak to je posunuté. V doméně vynikáš snad ne, takže by to mělo být dřív a ne později.

_________________
Zara´thea Zau'ndar oddaná služebnice Xi´an


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Cleric - posunutí kouzel.
PostPosted: 14:19 28. Feb 2014 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 21:47 12. Mar 2010
Posts: 4674
Location: Kobka
Barbar321 wrote:
Pro klerika je přece neviditelnost bonusem.

Rychlost je také výrazně posunutá a vždy byla


Co tím chtěl básník říci? Že haste je taky bonus? A pokad to jsou bonusy, co to má společného s mou otázkou? :shock: :shock:

Jako beru někdo má některá kouzla dříve.. jiná později.. ale narvat prodloužený vylepseny invis na 9.kruh.... :wall: Co takhle tam narvat rovnou i haste, na 8.kruh. A prodlouzenej na 9.kruh.
Tohle se mi nezdá jako balanc, ale totální výsměch danému povolání ...
Na devátým kruhu jsou věci jako balor, imploze, ochrana pred nemrtvymi, bouře odplaty .. ale ii? :lol:

Jako zkousl bych že jste prostě invisy dali o pár kruhů vejš, sice nevím proč, protože low lvl jste tím strašně stížili hru. Stačilo sledovat forum jen :D ..ale posunout to až na 8/9 kruh je fakt přestřelený.
Čím více se budete vrtat v těch kouzlech, tím budete akorát zvětšovat propast mezi lidma co z buildu vytáhnou maximum a těma co sou rádi když vědí co danej spell vůbec dělá.

_________________
O podtemnu se v posledních letech říká, že tam hrají samé čuňata a PKčka. Tento mýtus bohužel nemáme čas vyvracet, protože "JEDEME BOMBY!"

Dočasně mimo.
Jsem Žena!


Nhill'nue Zau'ndar
Anirrinths Zau'ndar
Izzrar Zau'ndar - ten druhej, nebo první


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Cleric - posunutí kouzel.
PostPosted: 14:20 28. Feb 2014 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 14:21 13. Feb 2010
Posts: 9274
Location: Brno/"Znojmo"
Nevynikáš, jen tě doména odlišuje od kněží jiných bohů.

_________________
.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Cleric - posunutí kouzel.
PostPosted: 14:20 28. Feb 2014 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 21:47 12. Mar 2010
Posts: 4674
Location: Kobka
Krysak wrote:
Má to logiku, není to jeho doména, kouzlí to obtížněji. Je to takhle u vetsiny kouzel, která má vice povolání, pro nekteré je snazší, pro nekteré ne.


Lol.. bez domény bys neviditelnost ani neměl.. prosímtě zjisti si nejdříve fakta a pak vypouštěj bludy.. :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

_________________
O podtemnu se v posledních letech říká, že tam hrají samé čuňata a PKčka. Tento mýtus bohužel nemáme čas vyvracet, protože "JEDEME BOMBY!"

Dočasně mimo.
Jsem Žena!


Nhill'nue Zau'ndar
Anirrinths Zau'ndar
Izzrar Zau'ndar - ten druhej, nebo první


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Cleric - posunutí kouzel.
PostPosted: 14:41 28. Feb 2014 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 10:07 13. Mar 2012
Posts: 4376
Radim wrote:
Jakej bonus, mám invisku z domény je to nelogické jak to je posunuté. V doméně vynikáš snad ne, takže by to mělo být dřív a ne později.


To souhlasím, ale za předpokladu, že jí má klerik i normálně. Pokud ne, je toto kouzlo doménou dodáno jako bonus

Standard je to kouzlo wizny, socky a *pokrčí rameny* barda

tj.

má klerik standard kouzlo? Ano=> s doménou dříve či vylepšené
má klerik standard kouzlo? Ne=> doména mu ho dává oslabené jako bonus

_________________
je cosi shnilého ve státě dánském
...ale plíseň je dobrá pro penicilín
z hodně léků však bolí hlava
...a tvoří se závislost
Vhodný čas na odvykací kůru

člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Cleric - posunutí kouzel.
PostPosted: 14:47 28. Feb 2014 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 10:07 13. Mar 2012
Posts: 4376
-darkvision- wrote:

Co tím chtěl básník říci? Že haste je taky bonus? A pokad to jsou bonusy, co to má společného s mou otázkou? :shock: :shock:


Přesně. A proto ve standardu dostává klerik toto kouzlo doménou bonusem a dokáže se s tím vypořádat hůře, než standardní povolání (proto jsem také na ST u klerika haste nepoužíval, i když jsem ho doménou měl)

-darkvision- wrote:
Jako beru někdo má některá kouzla dříve.. jiná později.. ale narvat prodloužený vylepseny invis na 9.kruh.... :wall: Co takhle tam narvat rovnou i haste, na 8.kruh. A prodlouzenej na 9.kruh.
Tohle se mi nezdá jako balanc, ale totální výsměch danému povolání ...
Na devátým kruhu jsou věci jako balor, imploze, ochrana pred nemrtvymi, bouře odplaty .. ale ii? :lol:


Já souhlasím s tím, že je to poněkud později, ale na druho stranu musíš uznat, že na ST byla inviska standardem pro každého a v každém okamžiku. Už to tu několikrát padlo, že tomu se chtějí tvůrci vyvarovat.

Taky se mi nelíbil ten posun kouzel a jejich úpravy. Socka teď také bude muset krutě vybírat a na některá důležitá kouzla zapomenout :cry:

_________________
je cosi shnilého ve státě dánském
...ale plíseň je dobrá pro penicilín
z hodně léků však bolí hlava
...a tvoří se závislost
Vhodný čas na odvykací kůru

člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Cleric - posunutí kouzel.
PostPosted: 15:03 28. Feb 2014 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
-darkvision- wrote:
Barbar321 wrote:
Pro klerika je přece neviditelnost bonusem.

Rychlost je také výrazně posunutá a vždy byla


Co tím chtěl básník říci? Že haste je taky bonus? A pokad to jsou bonusy, co to má společného s mou otázkou? :shock: :shock:

Jako beru někdo má některá kouzla dříve.. jiná později.. ale narvat prodloužený vylepseny invis na 9.kruh.... :wall: Co takhle tam narvat rovnou i haste, na 8.kruh. A prodlouzenej na 9.kruh.
Tohle se mi nezdá jako balanc, ale totální výsměch danému povolání ...
Na devátým kruhu jsou věci jako balor, imploze, ochrana pred nemrtvymi, bouře odplaty .. ale ii? :lol:

Jako zkousl bych že jste prostě invisy dali o pár kruhů vejš, sice nevím proč, protože low lvl jste tím strašně stížili hru. Stačilo sledovat forum jen :D ..ale posunout to až na 8/9 kruh je fakt přestřelený.
Čím více se budete vrtat v těch kouzlech, tím budete akorát zvětšovat propast mezi lidma co z buildu vytáhnou maximum a těma co sou rádi když vědí co danej spell vůbec dělá.

Já si myslím že je to právě naopak. Když jsem navrhoval tuto úpravu tak jsem si vzal kouzla daných okruhů a ta která jsou nejvýhodnější jsem prostě zvedl, a zvedal jsem je tak dlouho dokud to dávalo smysl. Vem si že neviditelnost + 30% concealment je úplně na jiné úrovni než nějaké kužely mrazu či něco takového, srovnání s implozí už je reálnější.

A myslím si že zásahy do mechaniky právě úplně zrušíš buildery, kteří jsou zvyklí na základní mechaniku a stále nedokáží myslet v souvislostech nových úprav.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Cleric - posunutí kouzel.
PostPosted: 15:12 28. Feb 2014 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 21:47 12. Mar 2010
Posts: 4674
Location: Kobka
Máte pravdu. Nechte to na 8./9.kruhu.. ono to vlastně není vůbec ale vůbec na škodu.. ale daleko více k užitku. A posílí to akorát buildery.
Že jsem si toho nevšiml dřív.
Topic klidně můžete smazat.

Ps. Díky za debatu, bez ní bych si to neuvědomil.

_________________
O podtemnu se v posledních letech říká, že tam hrají samé čuňata a PKčka. Tento mýtus bohužel nemáme čas vyvracet, protože "JEDEME BOMBY!"

Dočasně mimo.
Jsem Žena!


Nhill'nue Zau'ndar
Anirrinths Zau'ndar
Izzrar Zau'ndar - ten druhej, nebo první


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 13 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 14 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits