 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
Hacanus
|
Post subject: Re: HYDEPARK anebo Pokec o Thalii jen tak lážo plážo beztrestně Posted: 12:24 09. Jun 2008 |
|
Joined: 19:08 18. Sep 2007 Posts: 139
|
nechapte me spatne ja si nestezuju byl to rozhodne dobrej zazitek  ja udelal chybu a zaplatil za ni priste budu vedet ze behat mimo mesta v noci jenom v invisu i kdyz si myslim ze v tehle situaci by mi nebyl byval moc platny ale to je ted nepodstatne, snad by se to dokonce melo dit i castejc aby s tim lide mohli pocitat jako s realnim nebezpecim zda se mi ze hrozba drowu se bere stale jeste na lehkou vahu a to by se nemela...timhle dekuju vsem zucastnenym, priste to snad probehne lip 
_________________ Asshen Shugarr "Drakobijce" - bojovnik oslehany plameny mnoha bitev, neformalni brucoun, nekdy dost naladovy se zalibou v nejapnych zertech, boji, kriku umirajicich a krvi .. Esstarriol Eldarrhean - moudry carodej z lesu Prahvozdu bojujici proti temnym silam, patrajici po vrazich svych rodicu.
|
|
Top |
|
Shifter
|
Post subject: Re: HYDEPARK anebo Pokec o Thalii jen tak lážo plážo beztrestně Posted: 12:40 09. Jun 2008 |
|
Joined: 20:26 05. Dec 2007 Posts: 287 Location: KutnaHora/Praha
|
jen houšť! Většina rozlišuje den a noc jen tím, že v noci se dá dobře lovit támhle a vedne zase jinde.
_________________ Maric Asen "Ó Pane úsvitu, vnes prosím světlo do života těchto lidí. Neboť přes mamon a požitkářství kterým se obklopili, již nevidí záhubu, do které se řítí!"
|
|
Top |
|
Darien
|
Post subject: Re: HYDEPARK anebo Pokec o Thalii jen tak lážo plážo beztrestně Posted: 12:41 09. Jun 2008 |
|
Joined: 03:04 03. Feb 2008 Posts: 510 Location: Praha
|
Hele, tady asi došlo k nějakému nedorozumění. Já jsem několikrát jasně napsal, že si přeci nestěžuju na duergary a jejich chování a ted tady v x příspěvcích čtu jejich obhajobu.
Když už ale mluvíte o té situaci - líbí se mi ty rady, co jsem měl udělat. Bylo to naprosto nečekaný, naše skupinka šla tím lesem získat peníze do hor, abychom mohli opustit tohle území a jít hledat do Alwarielu mé rodiče kvůli požehnání k svatbě. Neměli jsme tam tudíž žádnou milostnou scénu, to se dělo předtím v Karathe a my jsme tu jen probíhali.
Měl jsem tu smůlu, že mne mezitím na icq hodně psala moje přítelkyně z jiného města, což je můj problém, ale v podstatě mne Arto protáhl přes les na "follow" a nestihli jsme se na kouzlit. O to ale nejde. Pak se to seběhlo strašně rychle a překvapivě. Nemám s těmito situacemi zkušenost právě proto, ež se PVP vyhýbám a proto mne to HODNĚ zaskočilo a popravdě řečeno hodně naštvalo, že si nás vybrali jako cíl, protože my jsme byli uprostřed "své hry" a oni nám do toho dost nešetrně vstoupili. V té krátké chvíli jsem fakt, i díky nezkušenosti z PVP netušil, jak máme proti sobě silné protivníky. Moje reakce byla zkusit hodit kouzlo, které by nás zachránilo (takové to plošné zkamenění), který asi nezaúčinkovalo jak mělo. Pak ke mně přistoupila ta jedna postava a řekla mi, abych toho nechal. Byl jsem naštvanej, zaskočenej, naprosto nepřipravenej na takovou situaci, poblíž byl bojovník, který je velmi schopný a který, kdyby se uvolnil, tak z mého pohledu mohl dost otočit situaci (netušil jsem, že proti nám stojej dvě dvacítky). TAk jsem hodil proměnu lítého grizzlyho, která by každého podle mne přinejmenším na chvíli hodně zaskočila.
Jenže kupodivu toho duergara nezaskočila ani trošku, dostal jsem čtyři rány a ležel jsem.
Pokud to ale někdo nepochopil, tak já odcházím, jelikož mi nevyhovuje celkový systém a nastavení. Ta smrt v přepadení byla spíš trešínkou na dortu, která mne vrhla pod level, ze kterého se nejsem schopen pořád dostat a to pro mne znamená, že moje herní schopnosti schopnosti a zároveŃ moje očekávání neodpovídají tuhému nastavení této hry.
Jsem primárně hravý roleplayingový hráč. Nebaví mne běhat hodiny a hodiny po jeskyních a pořád v podstatě nesmyslně zabíjet spousty NPC. Musí to mít nějaký smysl. Jenže podpora takové hry, jakou jsem tu očekával, tu prostě není. Questovní DM team je tu v žalostném stavu. Není tu žádná long story, není tu patrna aktivní pomoc zhora na vytvoření nějakých politicko geografických uskupení. Hráč, který by nechtěl nic zabíjet a prostě jen žil normální postavičku, nemá podporu. Pak je párkrát nešťastně zabit a jeho postava je naprosto nepoužitelná.
TAdy bylo několik pokusů od některých DM oživovat strnulá prostředí karathy, coj sem zažil, ale prostě to nevydrželo. Při tak malém počtu hráčů na velké ploše to prostě bez "zábavy zhora" nejde, pokud nejste jen ubíječ NPC.
Projevil jsem tu xkrát snahu vytvářet svou postavou zábavu pro jiné, což je pro mne hlavní herní motivátor. Thalii jsem považoval za hodně roleplayingový server,a le co chcete hrát s lidma, kteří mají díky systému takovej problém sehnat peníze a postoupit výš, že velkou část života tráví právě tím lootováním a pobíjením kde čeho. To se pak lognete v Ivory - kde nic tu nic, jen občas narazíte na hráče, který je schopen vytvářet nějaké situace. Pak se necháte ukecat a jdete s někým na výpravu a jelikož nejste neustálý obíhač, tak jedna smrt (a tady fakt není těžké umřít), vás hodí pořádně dozadu.
Suma sumárum - tento server je opět primárně postavený na nutnosti zabíjet hromadu NPC pokud možno v partě. K jeho posunům ve smyslu podpory RP nepochybně patří ty 4 body za nějaký čas. Ale to je v podstatě vše. Není možná žádná pořádná roleplayingová interakce se systémem. Hraní role není nijak významne bonusováno, pořád se prostě vyplatí to mlátit do bezvědomí. Pak je hráč mého typu nutně bit a frustrován, protože občas nějaké ty peníze a expy z boje potřebujete a smrt je zničující.
Takže milí duergaři byli jen pouze takovým posledním momentem. Možná odcházím už pár stránek, ale odcházím zcela určitě, jen si tady prostě dovoluji poukazovat na záludnosti hry z pohledu různých hráčů, vždyt jsme v HYDEPARKU a jinam vám už nelezu a nepolezu:)
_________________
Kariena - zabita duergary chvíli po té, co jí byla poprvé v životě vyznána láska.... zemřela v lese, daleko od svého rodného hvozdu
|
|
Top |
|
Hacanus
|
Post subject: Re: HYDEPARK anebo Pokec o Thalii jen tak lážo plážo beztrestně Posted: 12:52 09. Jun 2008 |
|
Joined: 19:08 18. Sep 2007 Posts: 139
|
Krata: pro uvedeni veci na pravou miru - kdyz jsem te tenkrat opetovne zabil nemel jsem ani tucha o tom, ze nejake stinove zraneni existuje :0) - takze vazne sorry. A mas pravdu, s temi levely to je jedno, jeste nejsem moc zkusenej v PvP ani CvC takze jsem zareagoval blbe, pripoustim, snad se to jeste zopakuje a zabavime se na tom oba 
_________________ Asshen Shugarr "Drakobijce" - bojovnik oslehany plameny mnoha bitev, neformalni brucoun, nekdy dost naladovy se zalibou v nejapnych zertech, boji, kriku umirajicich a krvi .. Esstarriol Eldarrhean - moudry carodej z lesu Prahvozdu bojujici proti temnym silam, patrajici po vrazich svych rodicu.
|
|
Top |
|
LDamian
|
Post subject: Re: HYDEPARK anebo Pokec o Thalii jen tak lážo plážo beztrestně Posted: 13:36 09. Jun 2008 |
|
Joined: 21:02 21. Jun 2007 Posts: 4205
|
Nebudu se vyjadrovat k te udalosti s Karienou, je to tam myslim dost jasne (a je fajn vedet, ze ty prepady jsou hrany rozumne).
Ale vsiml jsem si tu dvou veci:
Prvne nekdo tyhle boje popisoval, jako by slo o frakcni boje (mam rad frakcni boje..) a za druhe se tu nekdo pozastavoval nad tim, ci je vina, ze povrch neni jednotny.
Tedy za prve, nejdedna se o frakcni boje. Povrch neni frakce, coz je mozno dolozit uz tim, ze nema vlastni forum pro povrch. Frakci jsou napriklad zoldaci. Naproti tomu se zda, ze podtemno urcitou aspon polofrakci jsou. Tohle vytvari v CvC do urcite miry zmatek, kdy valcici strany nejsou jasne urceny a neda se jasne rict, kdo je civilista a kdo je neco jako vojak (clen bojujici frakce). Vzhledem k tomu, ze povrch neni frakce, neda se od nej ani ocekavat, ze se tak bude chovat.
Za druhe, za to, ze povrch neni jednotny mohou DM a WB. Je ale spatne rict, ze je to jejich chyba - neni to chyba, je to zamer nebo aspon vedlejsi dusledek zameru. Povrch neni koncipovan jako jednotny, staci se podivat na dejiny (trpaslici - elfove - Kel A Hazr - podsveti - intrikujici skupiny). Nema vubec smysl mluvit o povrchu jako jednotnem celku - kdyz uz tak Karathske kralovstvi, Elfi kralovstvi, Trpaslici kralovstvi (ktere nema zatim fakticky mesto), poustni uzemi Kel A Hazru a u hracu je to jeste horsi, vetsina neni soucasti niceho (narozdil od toho, jak je to dole automaticke). Rasy jsou zde do znacne miry jednotne a svobodne, zatimco v podtemnu je svoboda potlacovana (napriklad kdyz ma nekdo cerneho skreta nebo orka nebo jak se to jmenuje, tak tezko muze byt svobodny).
Podtemno je tedy do znacne miry staveno a hrano jako agresivni, do znacne miry jednotna frakce. Je otazka, nakolik je to dobre, klidne by i v ramci podtemna mohly byt vzpoury, roztristenost a ruzne zajmove celky, ktere by se navzajem likvidovaly. Zatim to tak ale zrejme neni a jede se na dvojhlavy tym duergari-drowove, ktery je zvenku (zrejme nepravem) vniman jednotne. Mozna se mohou rezat tyhle dva celky mezi sebou. Vetsina hracu v podtemnu si zrejme uz od zacatku bere postavy s tim, ze se planuji boje s povrchnany.
Povrch je delany jako neorganizovana, rozstristena zmet, rozhodne ne frakce. Je to tak diky historii, postaveni ruznych gild, lokaci... Neni automaticke, ze si lide vytvareji postavy s ohledem na boj s podtemnem. Neni ani zrejme co podtemno vlastne chce a zpusob jeho postupu alespon mne pripada nelogicky a divny. Pokud je to zde koncipovano na frakcni boje, tak povrch na to naprosto neni pripraven a hlavne neni moznost byt "mimo frakci" - ktera ale neexistuje z hlediska vyhod.
Celkove tedy je nekolik moznosti:
- podtemno bude povrch pojizdet kdykoli si vzpomene proste proto, ze bude organizovane - a to ne zasluhou hracu, ale uz z konceptu WB a z logiky veci, na povrchu vzniknou nejaka uskupeni schopna hracum z podtemna vzdorovat, ale zbytek nezarazenych hracu to bude vzdy odnaset, dokud nevzniknou nejake dohody o tom, jak se stavet k "civilistum"
- utoky a setkani budou tak ojedinele, ze to nema cenu resit (zatim se mi nezda, ze by to byl ten pripad)
- povrch bude prestaven tak, aby byl jednotny - to vyzaduje nejen snahu hracu (jak to nekdo zminuje), ale predevsim zasahy ze strany WB a DM - pod hrozicim utokem drowu by npc frakce (ktere pritahuji pc) se musely tvrde sjednotit, cela atmosfera povrchu by se musela zmenit a povrch by se stal proste jednotnou frakci stojici proti frakci podtemno
- povrch bude nejednotny, podtemno do znacne miry jednotne a boje budou vyvazene - tohle muze byt tehdy, pokud v podtemnu bude hrat minimum hracskych postav co bude chodit do CvC - tak treba 1/10... proste aby povrchnanske frakce typu zoldaci se poctem vyrovnaly celemu podtemnu... pak se da mluvit o nejake rovnovaze pro frakcni boje a ty prepady pak mohou mit charaktery rychlych utoku z podzemi a stahnuti se zpet - zatim to pomalu smeruje k tomu, ze pokud budou hraci z podtemna chtit, tak budou mit moc povrch proste smest, pokud povrchu vylozene nebudou pomahat DM jako npc...
Upozornuji, ze si na nic nestezuji. CvC mi nevadi, navic tady je zrejme hrane rozumne. Ale ukazuji na to, ze nejde o frakcni boje a ze je v tom bordel a nema smysl tvarit se ze neni. Muzem maximalne rict, ze presne takhle je to ok a verit, ze se to vyvrbi samo (aktivitama hracu) - a mozna to tak vazne bude.
_________________ Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR! Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)
Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru
Last edited by LDamian on 13:44 09. Jun 2008, edited 2 times in total.
|
|
Top |
|
Marvin
|
Post subject: Re: HYDEPARK anebo Pokec o Thalii jen tak lážo plážo beztrestně Posted: 13:37 09. Jun 2008 |
|
Joined: 12:50 13. Oct 2007 Posts: 838
|
Darien wrote: A: my jsme byli uprostřed "své hry" a oni nám do toho dost nešetrně vstoupili.
B: V té krátké chvíli jsem fakt, i díky nezkušenosti z PVP netušil, jak máme proti sobě silné protivníky.
C: TAk jsem hodil proměnu lítého grizzlyho, která by každého podle mne přinejmenším na chvíli hodně zaskočila. Jenže kupodivu toho duergara nezaskočila ani trošku, dostal jsem čtyři rány a ležel jsem.
D: Questovní DM team je tu v žalostném stavu.
E: Není tu žádná long story, není tu patrna aktivní pomoc zhora na vytvoření nějakých politicko geografických uskupení. Hráč, který by nechtěl nic zabíjet a prostě jen žil normální postavičku, nemá podporu.
A: "kdyz hra, tak pro vsechny!" .... hrajes vo svete kde hraju aj ine postavy, tak musis ocakavat interakciu s nimi ze vam vstupia do "vasej hry" B: nejde o skusenosti z PvP.. vidim dvoch nabusenych trpaslikov v zbrojach z podtemna, tak logicky to asi nebudu nejaky čajíčci ... C: Skuseneho duergariho valecnika, ktory denno denne bojuje s najrozmanitejsimi potvorami podtemna moze nejaky macko len rozosmiat, popripade pohorsit-preto utok a tvoja smrt .. D: Q tu su, samozrejme nie kazdy den sa ti moze nejaky DM venovat, ale myslim ze Questovnych prilezitosti je tu dost, a ked nie je DM mozes si Q spravit aj sam, sam tvrdis ze dokazes robit zabavu pre ostatnych, tak ju rob .... E: Long story-valka povrchu s podtemnom, zijes vo svete plnom strachu a vojny..toto treba mozes brat ako long story -zit normalnu postavicku ti nikto nebrani ale nepocitaj s tym ze kazdy den bude u viac ako 30 postav stat DM a hrat im psika, rastucu kvetinku alebo nahnevanu babicku ... Das ist alles ...
_________________ Cesta spravedlivého ze všech stran lemována jest nespravedlností,sobectvím a tyranií lidské zloby.Požehnán buď ten,kdo ve jménu lásky a dobré vůle vyvede slabé z údolí temnoty,neb ten jest skutečným pastýřem a spasitelem zbloudilých dětí.A já srazím k zemi mocným trestem a divokým hněvem všechny,kdo se pokusí otrávit a zničit mé bratry.A když uvalím svou mstu na tebe,seznáš,že jméno mé je DM!
Last edited by Marvin on 13:53 09. Jun 2008, edited 2 times in total.
|
|
Top |
|
Pivo
|
Post subject: Re: HYDEPARK anebo Pokec o Thalii jen tak lážo plážo beztrestně Posted: 13:38 09. Jun 2008 |
|
Joined: 00:38 11. Dec 2007 Posts: 235 Location: Praha
|
Já se musím duergarů zastat.Vše bylo v pohodě.Při slovech *vyrval mu sekeru z ruku* jsem byl spocený.(sekeru jsem si dal jako noob do inv).To samé bylo s brněním!Po hodně dlouhé době jsem si řekl,že bude lepší dát věci opravdu na zem a počkat jak to dopadne.Nakonec jsem přišel pouze o prsten.Mohl jsem přijít o všechno!(s tím jsem docela počítal).Na lvl rozdíl se vymlouvat nikdo nemůže!
_________________ Simon Elken voják Karatské armády s hodností"Jezdec" "Důvtip je často nejlepší zbraní proti přesile" Arrswil tiefling nekroman "A oni povstanou z jejich hrobů, aby pochodovali po světě živých. Každý smrtelník, který padne, rozšíří jejich počet, až do doby než zůstane pouze svět temnoty. Pouze poté svět pozná nekonečný řád, který leží uvnitř klidu nemrtvých."
|
|
Top |
|
LDamian
|
Post subject: Re: HYDEPARK anebo Pokec o Thalii jen tak lážo plážo beztrestně Posted: 13:52 09. Jun 2008 |
|
Joined: 21:02 21. Jun 2007 Posts: 4205
|
Jeste neco mne napadlo. Je mi jasne, ze tohle nevim proto, ze jako hrac nemam moc duvod to vedet, ale presto.
Je cely ten konflikt zamyslen tim stylem, ze jedna ze stran muze vyhrat?
A co jde jednotlivym stranam, co budou vnimat jako vitezstvi? Chce podtemno povrch zotrocit a vladnout na nem? Nebo chce pozabijet vsechny zive bytosti (skrety, obry, bandity, lidi v Karathe, elfy v Alwarielu)... Zrejme nema nebo aspon nemelo zajem jen o loupezne najezdy, to by neobsadili drowove Karathu...
O co potom jde "povrchu"? Ma nejakou jednotnou koncepci? Snazi se zamezit a znicit pristupove cesty? Snazi se postavit armadu a vyhladit podtemno? Nebo mu jde ciste o to se branit, pripadne zatim nezaujima zadny postoj a je v pozici ovce, ktere chybi pastyr kdyz kolem jsou vlci?
Ocekava se aktivita v tomto ze strany hracu nebo je zohledneno, ze hraci nehraji mocensky zadnou vyznamnou roli? Totiz Karathe hraci nevladnou, nejsou tusim dokonce ani mezi slechtou, neovladaji ani zadne spolky. Dokonce kdesi kdysi bylo na foru psano, ze ani vyhledove se nepocita s hraci na nejvyssich postech (vysoka slechta, kralove, vudci gild). Takze z rp hlediska je jejich vyznam zanedbatelny a hlavni aktivity jen tezko mohou vychazet od nich - zohlednuje se to? Protoze neni zrejme, co vlastne podnikaji ty velke masy npc drowu a npc povrchnanu... Zda se stretavaji v konfliktech a potyckach, vyjednavaji spolu nebo se pripravuji armady na regulerni valku.
Pripadne resim to prilis vazne a do hloubky a pritom to vse maji byt jen jakesi nehybne kulisy slouzici jako podklad pro pravidelne cvc mezi hracskymi postavami, ktere nebude ani podtemno ani povrch nijak ovlivnovat? A je treba to resit ciste z hlediska zabavnosti mezi hracskymi postavami a brat tu situaci jako defakto nemennou?
Jeste jedna vec:
1. je situace na svete DM tymem vnimana tak, ze hraci jsou okrajovou a do znacne miry extremni soucasti svych etnik, celku a usporadani a hlavni tah udalosti je v rukou npc?
2. je situace na svete vnimana "optikou hracu" tedy ze hraci jsou jacisi reprezentanti toho co se deje a treba pokud je videt, ze trpaslici chodi s elfama, tak to muze znamenat priblizovani tech dvou celku jako takovych a pokud hraci bojuji proti podtemnu a vyhravaji tak to znamena i urcitou obdobu na strane npc a naopak?
3. DM tym na nejake posuzovani techto veci nema ted vubec cas, kulisy jsou temer nemenne a je proste na hracich, aby se v nich zabavili?
Pokud plati bod 3, tak potom je na hracich, aby si jako hraci stanovili takova pravidla, ktera budou co nejvic lidi bavit.
_________________ Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR! Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)
Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru
Last edited by LDamian on 13:58 09. Jun 2008, edited 1 time in total.
|
|
Top |
|
Shifter
|
Post subject: Re: HYDEPARK anebo Pokec o Thalii jen tak lážo plážo beztrestně Posted: 13:56 09. Jun 2008 |
|
Joined: 20:26 05. Dec 2007 Posts: 287 Location: KutnaHora/Praha
|
2Pivo: Tak to věřím, že si měl půlky pořádně staženy, při těch cenách bych byl snad raději umučenej 
_________________ Maric Asen "Ó Pane úsvitu, vnes prosím světlo do života těchto lidí. Neboť přes mamon a požitkářství kterým se obklopili, již nevidí záhubu, do které se řítí!"
|
|
Top |
|
Darien
|
Post subject: Re: HYDEPARK anebo Pokec o Thalii jen tak lážo plážo beztrestně Posted: 14:03 09. Jun 2008 |
|
Joined: 03:04 03. Feb 2008 Posts: 510 Location: Praha
|
Marvin wrote: A: "kdyz hra, tak pro vsechny!" .... hrajes vo svete kde hraju aj ine postavy, tak musis ocakavat interakciu s nimi ze vam vstupia do "vasej hry" To samozřejmě vím, ale nic to nezmění na tom, že to člověka nepříjemně zaskočí, když na to není připravený
B: nejde o skusenosti z PvP.. vidim dvoch nabusenych trpaslikov v zbrojach z podtemna, tak logicky to asi nebudu nejaky čajíčci ... Já jsem v té tmě viděl houby, co to je, dokonce jsem si to pak tady spletl s drowy, než mne dodatečně opravili. Ještě navíc byli vidět jen na půl, fakt jsem netušil, co to tam stojí.
C: Skuseneho duergariho valecnika, ktory denno denne bojuje s najrozmanitejsimi potvorami podtemna moze nejaky macko len rozosmiat, popripade pohorsit-preto utok a tvoja smrt .. Macko? Lítej medvěd je velkej jako kráva a když se ti objeví z ničeho nic...no to je fuk.
D: Q tu su, samozrejme nie kazdy den sa ti moze nejaky DM venovat, ale myslim ze Questovnych prilezitosti je tu dost, a ked nie je DM mozes si Q spravit aj sam, sam tvrdis ze dokazes robit zabavu pre ostatnych, tak ju rob .... Samozřejmě, že ne každý den, ale asi se mi tedy záměrně vyhýbají. Jediné případy, kdy jsem (krom poděkování žoržovi na foru) slyšel o nějakém questu, bylo z Pekla od známých ve smyslu "Hmm, Dm se zase bavil". A tu radu, abych dělal questy pro ostatní - to je už tak otřepaný, že jsi to snad našel v nějaké příručce pro DM a tvorbu FAQ:)
E: Long story-valka povrchu s podtemnom, zijes vo svete plnom strachu a vojny..toto treba mozes brat ako long story -zit normalnu postavicku ti nikto nebrani ale nepocitaj s tym ze kazdy den bude u viac ako 30 postav stat DM a hrat im psika, rastucu kvetinku alebo nahnevanu babicku ... Válka mezi povrchem a podtemnem žádná není. Povrch je vlastně celá planeta s x různými královstvími, spolky, guildami a podobně. Long story je něco jiného a každý, kdo hraje MMPORG ví, co tím myslím. A nikdo nechce, aby mu pořád stálo DM za zadkem. Nemluv o krajnostech.
F: ak chces hrat s ludma "normalny zivot postavicky" ako to zavisi od lvlu a sta tisicov zlatych? Nevím, jak to závisí od sta tisíců zlatých, ale obyčejný alchymista tu má obrovskou spotřebu peněz. A bez onoho levelu můžeš sedět na prdeli v jednom městě za hradbami a nevystrčíš nos, jinak umřeš. Navíc - je někde psáno, že RP postavy se vyznačují tím, že špatně levelují? Je snad v reálém světě lidská zkušenost získávána jen bojem? Já nechápu, proč se pořád všechny hry tak drží zabíjení. Das ist alles ...
Das is alles
_________________
Kariena - zabita duergary chvíli po té, co jí byla poprvé v životě vyznána láska.... zemřela v lese, daleko od svého rodného hvozdu
|
|
Top |
|
photter
|
Post subject: Re: HYDEPARK anebo Pokec o Thalii jen tak lážo plážo beztrestně Posted: 14:06 09. Jun 2008 |
|
Joined: 21:39 17. May 2007 Posts: 1313
|
LDamian wrote: .... Organizovaně jednotnej povrch je dost nesmysl a nevim, koho by to bavilo - kdo je se svoji postavou ochotnej se začlenit do vojenský struktury, de hrát dolu dočasně sjednotit povrch za nějakým účelem (třeba ukázat tý černý chamradi, zač je toho loket) je něco jinýho ale řekni mi, naco k tomu potřebuješ podporu DM, WB a nevimkoho eště ? dyk vám ty černý svině vlastně pomáhaj ! vyvolávaj pocit nebezpečí a nejistoty a jestli ani to neni pro nikoho impuls nějak konat, pak děte hrát singla výhoda agresora - ten kdo právě vyleze zezdola (nebo naopak ten, kdo právě slezl dolu) je paradoxně ve výhodě - průchody nejsou procházka růžovým sadem, takže se nejspíš bude jednat o sehranou partičku v přiměřeným počtu a bude jen náhoda, pokud narazej na srovnatelnou, organizovaný frakce ano ne nehraje roli a neberte tý černý sebrance určitej cit pro přiměřenost - když nás vylezlo halda, nevodchytávali sme osamělý poutníky ale podnikli sebevražednej útok na vesnici, když holt duergaři byli dva asi nezaútočej na karathu, že ?
_________________ Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh
|
|
Top |
|
DenGrasse
|
Post subject: Re: HYDEPARK anebo Pokec o Thalii jen tak lážo plážo beztrestně Posted: 14:07 09. Jun 2008 |
|
Joined: 01:37 21. Feb 2008 Posts: 5869
|
LDamian wrote: ... jo to jsou přesně správné otázky. Narážel jsem na to už dříve, když jsem se dožadoval reakce světa, která nepřišla... zemanovi v Ivory je jedno, že se mu za humny potloukají drowové, zabíjejí farmáře a pálej úrodu. Králi, armádě a lidem v Karathě je to taky jedno. To mě, musím se přiznat, trošku mrzí. Jak říkáš, hráči neurčují běh světa a nemají v rukou organizaci jeho chování. Pokud by se to změnilo, to by byla jiná píseň, ale to patrně nehrozí (nebo v dohledné době určitě ne). Takže na tyhle otázky si musí odpovědět sám tým a pak podle toho něco podniknout - protože svět jako statická nereagující kulisa alespoň mně úplně odbourává jakýkoli pocit z RP... Klidně by svět mohl reagovat i záporně, tj. král nebude věřit, že to jsou drowové, vydá prohlášení o zákazu šíření paniky (která se už určitě šíří) atd. s tím se dá něco dělat, nějak pracovat, např. začít shánět drowí hlavu nebo zajatce, aby se podařilo někoho přesvědčit, pohůnci krále tomu mohou chtít zabránit atd... nebo naopak je král čestný a laskavý, je zděšen a burcuje do zbraně, nebo je líný a zavřený v paláci a po městě roste napětí a šuškanda... ale neděje se NIC. po drowech ani pes neštěkne (pokud teda Darien zrovna není transformován v psa) a to má být ústřední námět celého serveru? nevím jak je na tom podtemno, ale z některých reakcí soudím že podobně. co se týče nebezpečnosti, tam myslím není co řešit. svět se nebude přizpůsobovat tomu, kdo se chce vyhýbat nebezpečí, musí tomu být naopak. je tu spousta možností, odjet do alwarielu, kel-et-hazru a být spokojeně mimo. moje postava je looser, tak se chová opatrně a nevylejzá. to je celý.
_________________ hyperpasivní myšohryz pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...
|
|
Top |
|
nomis_b
|
Post subject: Re: HYDEPARK anebo Pokec o Thalii jen tak lážo plážo beztrestně Posted: 14:07 09. Jun 2008 |
|
Joined: 18:00 26. Aug 2007 Posts: 3090 Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
|
To LDamian: To jsou pekne kecy. Podtemno je taky nejednotne, taky sou tam frakcni boje, mozna zhavejsi nes myslis, protoze reknes neco spatneho knezce amuzes byt mrtvy na permku. Jen proste nejsou vynasene ven a resime si je po svem. Valka slechty v drowi spolecnosti je naprosto automaticka. Viz realie a pod..
uz mne to nebavi, ze tady furt kecate, jak ste nejednotni.. tak pozadejte rejtyho o to, at mate vlastni gildu povrchnane kde bude jen OOC pokec. Verim, ze vam ji klidne udela, a vsechny kdo budou mit zajem tak tam da pristup. Verim, ze se do tydne udela v OOC pokecu tak 5 zalozek a pak zustane mrtve. Uprimne: budete pak skutecne stastnejsi, nebo budete porad rikat, ze podtemno ma neco navrch??
_________________ A zase se craftí...
|
|
Top |
|
Pivo
|
Post subject: Re: HYDEPARK anebo Pokec o Thalii jen tak lážo plážo beztrestně Posted: 14:09 09. Jun 2008 |
|
Joined: 00:38 11. Dec 2007 Posts: 235 Location: Praha
|
Shifter wrote: 2Pivo: Tak to věřím, že si měl půlky pořádně staženy, při těch cenách bych byl snad raději umučenej  Přesně tak počítal jsem se smrtí  Je to jen hra 
_________________ Simon Elken voják Karatské armády s hodností"Jezdec" "Důvtip je často nejlepší zbraní proti přesile" Arrswil tiefling nekroman "A oni povstanou z jejich hrobů, aby pochodovali po světě živých. Každý smrtelník, který padne, rozšíří jejich počet, až do doby než zůstane pouze svět temnoty. Pouze poté svět pozná nekonečný řád, který leží uvnitř klidu nemrtvých."
|
|
Top |
|
photter
|
Post subject: Re: HYDEPARK anebo Pokec o Thalii jen tak lážo plážo beztrestně Posted: 14:10 09. Jun 2008 |
|
Joined: 21:39 17. May 2007 Posts: 1313
|
mně totiž jímá podezření, že pro většinu postav na povrchu je daleko důležitější expit a lootit než nějaká "hrozba z podtemna" nebo se pletu ?
_________________ Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: Google [Bot] and 8 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |