Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 13:31 21. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 128 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Next
Author Message
 Post subject: Ragnarok mágů a zaklínačů
PostPosted: 15:11 19. Mar 2014 
Offline
Bůh
 Profile

Joined: 11:55 09. Jan 2012
Posts: 3517
Napíšu ze svého pohledu, co si myslím aktuálně o settingu světa pro mágy a zaklínače a proč si myslím, že budou opravdu vzácní a často naštvaní, tedy na vysoém lvl.

vzdy je uvedena míra vlivu, jak to vnímám.

Plusy oproti ST
+++ zkrácena doba meditace
++ funkční kouzla, nejkterá marná posílena
+ nadeje na slušnější summony za nějaký čas

Mínusy na NT
- posunutí invisu příliš vysoko, tak dobrý není, kolik stojí, blokuje důležitá ostatní kouzla. Lvl kouzla je na vysokém lvl spíše slot, který se nebere výšší/menší ale tím, co je na danem lvl k dispozici a co blokuje, když je na jednom slotu toho moc, je zle. Mně invis blokuje tuny lepších věcí.
- - zrušení kouzla GS - únikovka prostě chybí,
- - - zrušení kouzla Time stop, je to zcela stírající rozdíl - podle mne stačilo nedávat potvorám time stop a hráčům nařídit jak se bude používat, uplne zrušení je škoda, byla to poslední únikovka, když už není GS, je jsem nikdy TS nezneužíval.

Specifický mínus epiků
- - zrušení itemů na disciplínu, sám jsem byl pro zrušení - +12 - bylo moc, ale nějakou disciplínu by měl mág mít možnost urvat, když na to obětuje výbavu.

- - - vsimli jste si, že od určitého lvl mají všechny potvory Oči, nekteré potvory maji přímo v sobě zakodovaný true seeing, at jsem schovaný kde chci, potvora mne vyhodnotí jako nejnebezpečnější cíl a jde po mne jak slepice po flusu, takový vlkodlak je rychlejší než já v haste, ma KD, které neustojím, stačí lag a máme score 2:2 (2 návštevy) a to si nemyslím, že jsem lama, prostě beha rychlejc než já. Mág bez disciplíny, s mizernýmu hody - proste tak to je, AC je u potvor rychlejších než on mrtvola. S rostoucím lvl nad 20 počítám, že snaha týmu bude dávat TS úplně všemu, aby potvory byly hrozbou. Ostatní to ustojí, mág ne, je podpora bez záchranných brzd. Kombo true seeing/KD/+5 zbran ignorující premotion je konec. Prosím bez poznámek o tom, že to mám lomot něčím - to pak je mag leda na sperma, protože ho potvory na stejnem lvl berou dohola i spolubojovníky, schopnost odolat diepsllu je klíčová a není místo moc na lomení, pokud má být užitečný jen pro chut.
- kouzlo premotion - taky ho mám, všimli jste si , jak je super, když ho dostanete? Dostante se vy vyšší lvl a zjistíte, že je uplne nanic, +5 zrbraně má snad každý:). Tady si myslím, že by si zasloužilo posun redukce na +6, aby to uměly jen artíky a ne každej ušák.

Obecně závěrem
Myslím si, že bude spousta mágů do epiku 20-21 lvl, protože do té doby jsou kouzla super a mág si to lidové dává, ale jak se přitvrdí, tak bude zle, mág bez únikovek nebude v náročných dungách hratelný. Za sebe volám po návratu time stopu tak, aby sloužil jako záchranná brzda, jinak nebudu za chvíli vztekle vrčet jen já, ale i další mágové až narazí třeba na tryskovlkodlaka. Bez záchranné brzdy se na mága na epiku každej vykvajzne, protože bude brát jen dluhy.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů
PostPosted: 15:27 19. Mar 2014 
Offline
Vedoucí týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:08 27. Apr 2007
Posts: 12264
Location: Plzeň
Quote:
- posunutí invisu příliš vysoko, tak dobrý není, kolik stojí, blokuje důležitá ostatní kouzla. Lvl kouzla je na vysokém lvl spíše slot, který se nebere výšší/menší ale tím, co je na danem lvl k dispozici a co blokuje, když je na jednom slotu toho moc, je zle. Mně invis blokuje tuny lepších věcí.


S tím souhlasím.

Quote:
- - zrušení kouzla GS - únikovka prostě chybí,


Automatický domeček se vracet nebude.

Quote:
- - - zrušení kouzla Time stop, je to zcela stírající rozdíl - podle mne stačilo nedávat potvorám time stop a hráčům nařídit jak se bude používat, uplne zrušení je škoda, byla to poslední únikovka, když už není GS, je jsem nikdy TS nezneužíval.


Pokud nejde ošetřit nesesílání útočných kouzel a bojování v timestopu, to už je lepší žádný timestop než takový.

Quote:
- - zrušení itemů na disciplínu, sám jsem byl pro zrušení - +12 - bylo moc, ale nějakou disciplínu by měl mág mít možnost urvat, když na to obětuje výbavu.


Alespoň má mág nějakou slabinu, výcvik tam může narvat jako crossclass, nebo pomocí multipovolání.

Quote:
- - - vsimli jste si, že od určitého lvl mají všechny potvory Oči,


Nemají to všechny potvory, tam, kde to bylo moc, jsem to odebral.

Quote:
nekteré potvory maji přímo v sobě zakodovaný true seeing, at jsem schovaný kde chci, potvora mne vyhodnotí jako nejnebezpečnější cíl a jde po mne jak slepice po flusu,


Pravé TS mají jen potvory, u kterých je to opodstatněné.

Quote:
takový vlkodlak je rychlejší než já v haste, ma KD, které neustojím, stačí lag a máme score 2:2 (2 návštevy) a to si nemyslím, že jsem lama, prostě beha rychlejc než já. Mág bez disciplíny, s mizernýmu hody - proste tak to je, AC je u potvor rychlejších než on mrtvola. S rostoucím lvl nad 20 počítám, že snaha týmu bude dávat TS úplně všemu, aby potvory byly hrozbou. Ostatní to ustojí, mág ne, je podpora bez záchranných brzd. Kombo true seeing/KD/+5 zbran ignorující premotion je konec.


Jestli myslíš bosse Prvního z prastatých, tak ten nemá TS a ani nemá +5 vylepšení zbraně.

Quote:
Prosím bez poznámek o tom, že to mám lomot něčím - to pak je mag leda na sperma, protože ho potvory na stejnem lvl berou dohola i spolubojovníky, schopnost odolat diepsllu je klíčová a není místo moc na lomení, pokud má být užitečný jen pro chut.


V dispellech byla chyba, ve skriptu se počítal caster level o 15 vyšší, už je to opraveno.

Quote:
- kouzlo premotion - taky ho mám, všimli jste si , jak je super, když ho dostanete? Dostante se vy vyšší lvl a zjistíte, že je uplne nanic, +5 zrbraně má snad každý:). Tady si myslím, že by si zasloužilo posun redukce na +6, aby to uměly jen artíky a ne každej ušák.


+5 zbraně rozhodně každý nemá.

Quote:
Obecně závěrem
Myslím si, že bude spousta mágů do epiku 20-21 lvl, protože do té doby jsou kouzla super a mág si to lidové dává, ale jak se přitvrdí, tak bude zle, mág bez únikovek nebude v náročných dungách hratelný. Za sebe volám po návratu time stopu tak, aby sloužil jako záchranná brzda, jinak nebudu za chvíli vztekle vrčet jen já, ale i další mágové až narazí třeba na tryskovlkodlaka. Bez záchranné brzdy se na mága na epiku každej vykvajzne, protože bude brát jen dluhy.


Reakce na toto viz výše.

_________________
Vedoucí týmu Thalie


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů
PostPosted: 15:32 19. Mar 2014 
Offline
Bůh
 Profile

Joined: 11:55 09. Jan 2012
Posts: 3517
Pak tedy jen technický dotaz, proč po mně šel jak slepice po flusu i když jsem byl neviditelný.

PS: nevolám po návratu GS, ale jedné unikovky, která mi dá šanci.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů
PostPosted: 15:34 19. Mar 2014 
Offline
Vedoucí týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:08 27. Apr 2007
Posts: 12264
Location: Plzeň
Quote:
Pak tedy jen technický dotaz, proč po mně šel jak slepice po flusu i když jsem byl neviditelný.


Netuším, ale TS nemá, teď jsem se na něj díval.

Quote:
PS: nevolám po návratu GS, ale jedné unikovky, která mi dá šanci.


Od toho je neviditelnost.

_________________
Vedoucí týmu Thalie


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů
PostPosted: 15:35 19. Mar 2014 
Offline
Vedoucí týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:08 27. Apr 2007
Posts: 12264
Location: Plzeň
Už vím. Má okruh vidění poslepu, takže pokud jsi blízko, pravděpodobně vidí i do invis.

_________________
Vedoucí týmu Thalie


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů
PostPosted: 15:36 19. Mar 2014 
Offline
Bůh
 Profile

Joined: 11:55 09. Jan 2012
Posts: 3517
OK jsem moc napřed, myslím, že 22 lvl moc zaklínačů nemá, leda nějaká elita nahoře, která spíš kolečkuje oveřené věci. Doted jsem umíral jen na začátku, když nebyl invis.... Pak jsem byl v pohodě, ted se zase nechávám nosit. Dám tomu čas a až se ozvou ostatní budu jen souhlasně hýkat:). Ono bude i fajn, když na vysoké dungy nebudou mágové, budou tak vzácní.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů
PostPosted: 15:39 19. Mar 2014 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 10:07 13. Mar 2012
Posts: 4376
zapomněl jsi do kladů oproti ST přidat toto:

Vylepšení přítelíčků:
+1 AC za 2 lvly sesílatele
+1 vylepšení zbraně bytosti za 6 lvlů sesílatele (tzn. třeba imp od 36. úrovně sesílatele bude mít vylepšení pro účely snížené zranitelnosti +6)
+1 regeneraci za 5 lvlů sesílatele
+2 ab za 5 lvlů sesílatele
+1 do všech záchraných hodů za 5 lvlů sesílatele

Snížená zranitelnost přítelíčka podle úrovně sesílatele:
- úroveň 1-5 - 5/+1
- úroveň 6-10 - 5/+2
- úroveň 11-15 - 5/+3
- úroveň 16-20 - 10/+4
- úroveň 21-25 - 10/+5
- úroveň 26-30 - 15/+6
- úroveň 31-35 - 15/+7
- úroveň 36+ - 20/+8

redukce přítelíčka, jeho zlepšující se vlastnosti a možnost ho stále boostovat kouzly mága rozhodně zanedbatelná maličkost (jen pouhá naděje) není.

_________________
je cosi shnilého ve státě dánském
...ale plíseň je dobrá pro penicilín
z hodně léků však bolí hlava
...a tvoří se závislost
Vhodný čas na odvykací kůru

člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů
PostPosted: 16:15 19. Mar 2014 
Offline
Bůh
 Profile

Joined: 23:30 05. Dec 2010
Posts: 4064
Barbar321 wrote:
zapomněl jsi do kladů oproti ST přidat toto:

Vylepšení přítelíčků:...
Pritelicci jsou desive nerovnocenni. Chces-li solovat - musis mit pantera. Ten pak dela sneakem 50+ dmg na cca 13 lvlu sesilatele. Jestli nemas pantera ale mephita: tak ten dela cca 7 dmg na temze lvlu sesilate. Na vyssich urovnich (lvl 10+) se ale pritelicek moc nechyta - bez ohledu na jeho vylepseni - nedokaze prezit proti npc srovnatelne vyzvy.

Popravde, srovnavat pritelicka temer epickeho maga s animal companionem druida se neda: co jsem videl druidiho "medu", tak je to tank s temer 500 hp. Srovnej s HP pritelicku maguse (cimz nechci rict aby meli 500 hp!!!).

_________________
Diagnostikovany.
Každý moudrý má nač pomysliti,
kdyby ho pobídlo hovno v zápas jíti,
porazíš-li je, co z toho budeš míti,
a pakli ono tebe porazí, hned do lázně musíš jíti.
. . . . . . . . . Holan, V.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů
PostPosted: 16:16 19. Mar 2014 
Offline
Urozený
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 17:07 12. Nov 2008
Posts: 2163
Location: Praha
Mohlo by s tou nevidtelností pomoct, kdyby se přesunula na původní kruh, ale snížilo se jí trvání?


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů
PostPosted: 16:21 19. Mar 2014 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 14:21 13. Feb 2010
Posts: 9274
Location: Brno/"Znojmo"
Zatím jsem to jen proletěl, přišlo mi, že to Krysák (kupodivu) dobře shrnul.

Co se výcviku týče - Rejty jsi těžce mimo. Mág má dost slabin, výcvik byla zrovna jedna z těch věcí, které se dali aspoň trošku vychytat, aby nebyl každý mág na nejspodnější příčce potravního žebříčku. Úprava True Seeing, které je nyní ještě více oslabené než na ST, společně s globálním posílením hidařů vede k tomu, že mág je dneska už opravdu dole.


Co by bylo rozumné upravit:
- snížit kruh seslání alespoň u obyč invisu
- zvednout minimálně u předtuchy, ale dost možná celkově u spellů s redukcemi hranici redukcí, předtucha místo +5 něco lepšího (možná i víc než +6)
- vrátit true seeing na ST verzi (tzn. +1 spot za lvl, nikoliv za dva lvly)
- navrátit do obchodů itemy s výcvikem (discipline), protože když už nepokryje vždy chabé AC, tak aspoň nejde prostě držet na zemi bez šance na cokoliv

_________________
.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů
PostPosted: 16:21 19. Mar 2014 
Offline
Bůh
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 22:02 12. Mar 2010
Posts: 4748
Location: Kahzet, město smlouvy
G-ladiator wrote:
Mohlo by s tou nevidtelností pomoct, kdyby se přesunula na původní kruh, ale snížilo se jí trvání?


ne

_________________
Tvůrce a ničitel
-------
Neaktivní
-------
.: Damian je můj rypák a Xantipka má bohyně :.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů
PostPosted: 16:32 19. Mar 2014 
Offline
Šlechtic
 Profile

Joined: 17:22 15. Jun 2011
Posts: 371
a co vratit knockovani ze stare Thalie, ze kdyz povora nekoho knocknula, tak nedodelala toho ubozaka na zemi, ale precilila by na jiny cil, pokud by tedy byl?


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů
PostPosted: 16:33 19. Mar 2014 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 14:21 13. Feb 2010
Posts: 9274
Location: Brno/"Znojmo"
harlequin_ichtyosis wrote:
a co vratit knockovani ze stare Thalie, ze kdyz povora nekoho knocknula, tak nedodelala toho ubozaka na zemi, ale precilila by na jiny cil, pokud by tedy byl?

A zavedeš to i do mozku hráčů? :)

_________________
.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů
PostPosted: 16:34 19. Mar 2014 
Offline
Šlechtic
 Profile

Joined: 17:22 15. Jun 2011
Posts: 371
v cvc je mag jeden z nejsilnejsich, tam to neni potreba


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů
PostPosted: 16:35 19. Mar 2014 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 10:07 13. Mar 2012
Posts: 4376
pavad wrote:
Barbar321 wrote:
zapomněl jsi do kladů oproti ST přidat toto:

Vylepšení přítelíčků:...
Pritelicci jsou desive nerovnocenni. Chces-li solovat - musis mit pantera. Ten pak dela sneakem 50+ dmg na cca 13 lvlu sesilatele. Jestli nemas pantera ale mephita: tak ten dela cca 7 dmg na temze lvlu sesilate. Na vyssich urovnich (lvl 10+) se ale pritelicek moc nechyta - bez ohledu na jeho vylepseni - nedokaze prezit proti npc srovnatelne vyzvy.

Popravde, srovnavat pritelicka temer epickeho maga s animal companionem druida se neda: co jsem videl druidiho "medu", tak je to tank s temer 500 hp. Srovnej s HP pritelicku maguse (cimz nechci rict aby meli 500 hp!!!).


To už je otázka volby. Co se týká medvěda, nevím, jak je to na NT, na ST to byla jen hrouda masa s velkým počtem životů, které velmi rychle unikali vniveč. Druid tu ale není a hraničář pokud vím tak vylepšený summony nemá. Kouzlem se vyvolávají standardní sumoni a ty jsou v porovnáním s přítelíčkem podle mě slabý.

Podle mě se přítelíček bude chytat snadno, když z něho dokážeš udělat "něco" na úrovni klasické hráčské postavy. Boostů na to má mág dost. Krom toho, stále ještě je tu možnost aspoň střelecky (byť mizerně) svého summona podporovat. Ale abych nezapomněl na tu největší výhodu. Mág v tomto případě rozhodně moc neriskuje, takže ho nemusí trápit nějaká hustá kritika, která by hráčskou postavu položila.

_________________
je cosi shnilého ve státě dánském
...ale plíseň je dobrá pro penicilín
z hodně léků však bolí hlava
...a tvoří se závislost
Vhodný čas na odvykací kůru

člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 128 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits