Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 10:52 22. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 128 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Next
Author Message
 Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů
PostPosted: 16:38 19. Mar 2014 
Offline
Rytíř
User avatar
 Profile

Joined: 19:11 19. May 2011
Posts: 614
Rejty wrote:
Pokud nejde ošetřit nesesílání útočných kouzel a bojování v timestopu, to už je lepší žádný timestop než takový.


No a co udelat GS co by trval jako Timestop?a klidne jako devitkovy kouzlo. Bylo by osetrene to, ze by v nem neslo utocit a jinak prasit, byla by to kratkodoba unikovka maga a urcite slabsi nez timestop..

_________________
Ra'wirr - specialista na přežítí, podobný spíše kryse, se kterými dlouhá léta žil, než ušlechtilému drowovi
Ragnrak - Duergaří bouřlivák, pramálo věrný tradici svých předků... Momentálně maňáskový a břichomluvecký samouk.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů
PostPosted: 16:52 19. Mar 2014 
Offline
Bůh
 Profile

Joined: 23:30 05. Dec 2010
Posts: 4064
Reakce v textu. Zkus cist informace ktere jsou psane - a ne to co si domyslis...
Barbar321 wrote:
Co se týká medvěda, nevím, jak je to na NT, na ST to byla jen hrouda masa s velkým počtem životů, které velmi rychle unikali vniveč. Druid tu ale není a hraničář pokud vím tak vylepšený summony nemá.
Animal companion, ne summon.
Barbar321 wrote:
Kouzlem se vyvolávají standardní sumoni a ty jsou v porovnáním s přítelíčkem podle mě slabý.
Jak kteri summoni, jak ktery pritelicek. Primarne zalezi proti cemu je chces poslat.
Barbar321 wrote:
Podle mě se přítelíček bude chytat snadno, když... Mág v tomto případě rozhodně moc neriskuje, takže ho nemusí trápit nějaká hustá kritika, která by hráčskou postavu položila.
Napada me otazka: hrajes maga/sorce? Pokud ne - vyzkousej si sve teorie. Oni te kdyz tak opravi kluci (Nalk, podtemnaci). Ja na tohle omilani tehoz porad dokola nemam nervy.

_________________
Diagnostikovany.
Každý moudrý má nač pomysliti,
kdyby ho pobídlo hovno v zápas jíti,
porazíš-li je, co z toho budeš míti,
a pakli ono tebe porazí, hned do lázně musíš jíti.
. . . . . . . . . Holan, V.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů
PostPosted: 16:53 19. Mar 2014 
Offline
Vedoucí týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:08 27. Apr 2007
Posts: 12264
Location: Plzeň
Quote:
Co se výcviku týče - Rejty jsi těžce mimo. Mág má dost slabin, výcvik byla zrovna jedna z těch věcí, které se dali aspoň trošku vychytat, aby nebyl každý mág na nejspodnější příčce potravního žebříčku. Úprava True Seeing, které je nyní ještě více oslabené než na ST, společně s globálním posílením hidařů vede k tomu, že mág je dneska už opravdu dole.


Takže podle tebe je OK, aby mág nasadil tři itemy +12 výcvik, dal bodíky jako cross class a byl nesrazitelný? Sražení by měla být jeho slabina. Jaké jsou podle tebe další výrazné slabiny?

Quote:
- snížit kruh seslání alespoň u obyč invisu


Už jsem psal, že v tom nevidím problém.

Quote:
- zvednout minimálně u předtuchy, ale dost možná celkově u spellů s redukcemi hranici redukcí, předtucha místo +5 něco lepšího (možná i víc než +6)


Zvednout víc než +6 by ve výsledku znamenalo, že by se to rovnou mohlo nechat bez prosekávání...

Quote:
- vrátit true seeing na ST verzi (tzn. +1 spot za lvl, nikoliv za dva lvly)


V tom problém nevidím.

Quote:
- navrátit do obchodů itemy s výcvikem (discipline), protože když už nepokryje vždy chabé AC, tak aspoň nejde prostě držet na zemi bez šance na cokoliv


Mág se má držet daleko od nepřítele, nemá běhat v první řadě a bez problémů odolávat sražení jako bojovník.

_________________
Vedoucí týmu Thalie


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů
PostPosted: 17:09 19. Mar 2014 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 14:21 13. Feb 2010
Posts: 9274
Location: Brno/"Znojmo"
Kdy mluvím o +12? Já jen mluvím o itemech s výcvikem. Mág sice nemusí být v první lajně, ale podívej se na většinu dungů, kde jsou velké prostory a prostě není možnost, pokud musí mág začarovat, aby nebyl ohrožen. O hidovacích potvorách, potvorách s prohlédnutím invisu a CvC nemluvě, tam nemá mág jak se vyhnout ohrožení a sražení je pro něj prostě konečná.

Další slabiny - především AC. Každý bojovník si může nabrat equip na savy, aby se ubránil kouzlům čaroděje. Čaroděj jen horko těžko dorovná AC na úroveň bojovníka. Na ST i se vší snahou stačilo být jedno, max dvě, kola v dosahu bojovníka a mág byl ubit bez šance - +5 zbraně, popř. větší dmg než stačí pohlcení (dmg zbraně u silových buildů, sneaky apod. u dexařů). Dobrý kritik mága takřka instantkillne.
S tím souvisí i HPčka - pohlcení jsou fajn, ale pokud je probije v zásadě kdokoliv, tak mága neubrání. A HPčkově se nikdy nevyrovná jiným classám.
Neexistence únikové metody - prohlídnout invis už je opět velice běžný, takže invis prostě nestačí.


Nicméně jsem rád, že aspoň na tom TSku se shodneme a itemy by šlo přidat s něčím menším? Řekněme +5 až +10 - dle kvality předmětu, tak jako to mají i bojová povolání?

_________________
.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů
PostPosted: 17:16 19. Mar 2014 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 10:07 13. Mar 2012
Posts: 4376
pavad wrote:
Napada me otazka: hrajes maga/sorce? Pokud ne - vyzkousej si sve teorie. Oni te kdyz tak opravi kluci (Nalk, podtemnaci). Ja na tohle omilani tehoz porad dokola nemam nervy.


Ano, na ST jsem hrál socku nejdéle z postav, na NT jsem za ní hrál na povrchu. Teorie byly vyzkoušeny a porovnány s realitou v porovnání s jinou postavou.

S čím ale souhlasím je, že je podle mě chyba, když mágům byly ořezány možnosti úniku ze scény.

ad Animal companion - na ST jsem hrál druida, dostal jsem ho na 19-tou úroveň. V úpravách jsem nepostřehl, že by byla nějaká změna, takže zatím považuju companiona z ST a NT za rovnocenného (pokud tomu tak není, omlouvám se). Platí ale u něj přesně to, co jsem ve svém příspěvku psal. Hromada masa, které rychle mizí (dmg dealer bez regenerace).

Neměli jste náhodou místo companiona na myslí vlastnost animal empathy? Ta schopnost byla obdivuhodná i na ST, ono ovládnout opakovaně na čtvrt hodiny prastarého medvěda už k něčemu byla. Problém byl jen v tom, že jsi ho odněkud musel získat.

_________________
je cosi shnilého ve státě dánském
...ale plíseň je dobrá pro penicilín
z hodně léků však bolí hlava
...a tvoří se závislost
Vhodný čas na odvykací kůru

člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů
PostPosted: 17:22 19. Mar 2014 
Offline
Ďábel
User avatar
 Profile

Joined: 11:18 05. Feb 2008
Posts: 6104
Na NT zatím druid vůbec není. Těžko tak s ím něco porovnávat ;)

_________________
PUF!


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů
PostPosted: 17:25 19. Mar 2014 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 17:31 22. Jan 2012
Posts: 5998
Location: Nový Jičín / Brno
Rejty wrote:
Takže podle tebe je OK, aby mág nasadil tři itemy +12 výcvik, dal bodíky jako cross class a byl nesrazitelný? Sražení by měla být jeho slabina. Jaké jsou podle tebe další výrazné slabiny?

Ke zbytku se vyjadřovat nebudu, nejsem žádný odborník na systém, ale tady mě napadá hned několik odpovědí:
- nicotné AC a AB
- miniaturní damage vůči bossům v porovnání s ostatními (omezený damage a počet kouzel)
- většina skillů je cross class
- vyčerpatelná použitelnost (omezený počet užitečných kouzel, bez kterých je úplně k ničemu)

Určitě jsem na spoustu věcí zapomněl. Podle mého jsou lepší boosteři než mág, kteří toho vydrží víc. Mág není narozdíl od klerika nezbytný, družina se bez něj celkem snadno obejde. Pokud ho už má, musí se navíc starat o to, aby ho příšery nesrazily a nesundaly (nebezpečí je daleko výraznější než u jiných povolání). Mág má sice o něco vylepšena útočná kouzla, ale počet životů a imunit, kterými bossové oplývají, tohle zvýhodnění poněkud degraduje.

Takto vidím mága já a přesto že je to moje oblíbené povolání, na NT je pro mě ještě méně atraktivní (systémové) než na ST. Přesto, že bych po něm jako hráč ze sympatie sáhl jako po prvním, alespoň minimální pochopení mechaniky by mi v tom zabránilo. Mohl by mi (a potenciálním hráčům - nováčkům tohoto povolání) prosím někdo stručně nastínit, v čem spočívá mágova síla a využitelnost na NT? Jsem si vědom toho, že problém bude nejspíš v mé neschopnosti ho hrát správně, ale tahle odpověď nikomu příliš nepomůže.

_________________
"Všechny hranice jsou konvence, které čekají, až je někdo přesáhne. Někdo může přesáhnout konvenci, pokud mu k tomu někdo jiný vydá podnět." David Mitchell, Atlas mraků
"But what do we have left once we abandon the lie? Chaos. A gaping pit waiting to swallow us all.”


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů
PostPosted: 17:29 19. Mar 2014 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
Já myslím že by se mělo navrátit invis na původní okruhy a nejlépe přidat GS.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů
PostPosted: 17:37 19. Mar 2014 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 14:21 13. Feb 2010
Posts: 9274
Location: Brno/"Znojmo"
Aulus:
Naboostím partu, vleču se za ní, když je to moc drsné, tak se použije sem tam nějaké to kouzlo (spěchy, temnoty, apod.) a pak až u bosse - oslabit, zastavit, lehce nadmgovat (oproti zbytku obvykle nic moc).

Nehrát Aliho kvůli jeho příběhu a charakteru, tak už jsem ho na ST vyměnil za něco použitelnějšího (což je ve srovnání skoro cokoliv).

_________________
.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů
PostPosted: 17:51 19. Mar 2014 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 17:31 22. Jan 2012
Posts: 5998
Location: Nový Jičín / Brno
Nalkanar wrote:
Aulus:
Naboostím partu, vleču se za ní, když je to moc drsné, tak se použije sem tam nějaké to kouzlo (spěchy, temnoty, apod.) a pak až u bosse - oslabit, zastavit, lehce nadmgovat (oproti zbytku obvykle nic moc).

Nehrát Aliho kvůli jeho příběhu a charakteru, tak už jsem ho na ST vyměnil za něco použitelnějšího (což je ve srovnání skoro cokoliv).
Jo, tohle si představit dokážu, ale jak sám píšeš, nic moc atraktivního na tom není a v podstatě všechna ostatní povolání jsou lepší volbou.

_________________
"Všechny hranice jsou konvence, které čekají, až je někdo přesáhne. Někdo může přesáhnout konvenci, pokud mu k tomu někdo jiný vydá podnět." David Mitchell, Atlas mraků
"But what do we have left once we abandon the lie? Chaos. A gaping pit waiting to swallow us all.”


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů
PostPosted: 18:23 19. Mar 2014 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 19:58 10. Nov 2011
Posts: 1500
Location: Žatec
Asi takhle......
na Thalii hraju uz nejakej ten rok a od zacatku az do konce ST jsem hral tanka supr povolani proste nabehnes a nechas delat praci na ostatnich....

Tedka hraju Maga(za 3 roky poprve-takze novacek) a bavi me to vice nez tank....jak tady pisete co ma byt a nema....ja beru jako vyzvu, kdyz nekam jdes tak se RP na to pripravis...cesta tam neco zabere takze nejakej zakladni boost....pak vis ze bude boss tak se taky na nej patricne pripravis(uz bude urcite dalsi medit co vyrazis z mesta)

Nevim vidim tam vyhodu lekaren ze lecis druzinu
Tedka jak budou hromadne boosty, ,,hejsty,,(prece jen ty cesty jsou zdlouhave)
Ostrost
Bigbiovky
A dalsi veci....

Za me....mag se proste hodi do kazde party

_________________
Rau'nun Zau'ndar jeho čas opět přišel!!!
Riu'kis zahalená Drowka, a cvičitelka zvířátek...

Renderis i tupej nůž ti může skončit v zádech

Za pěknou RP hru, ti poděkuju pěknou smrtí

Kde neni Krocák, tam se nechodí!!



Jako děti jsme se báli příšer pod postelí, pak přijde den kdy pocítíme, že ta příšera je v nás

Quote:
Země je jiná forma pekla, a lidé jsou jeho démoni


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů
PostPosted: 18:38 19. Mar 2014 
Offline
Bůh
 Profile

Joined: 23:30 05. Dec 2010
Posts: 4064
Aulus wrote:
Takto vidím mága já a přesto že je to moje oblíbené povolání, na NT je pro mě ještě méně atraktivní (systémové) než na ST. Přesto, že bych po něm jako hráč ze sympatie sáhl jako po prvním, alespoň minimální pochopení mechaniky by mi v tom zabránilo. Mohl by mi (a potenciálním hráčům - nováčkům tohoto povolání) prosím někdo stručně nastínit, v čem spočívá mágova síla a využitelnost na NT?
Jak ja to vidim, jeho primarni "sila" a "vyuzitelnost" je:

CvE - primarne imka na mysl, coz je kouzlo ktere jine prsk-povolani nema, see-invis, dalsi boosty/podpurna kouzla da bud klerda nebo nejsou tak nezbytna aby bylo nutne maga tahat. Dalsi prinos do druziny je v leceni lekarnami - tim ze mag nic netrefi a aktivne se tedy do boje nema sanci zapojit, tak ma moznost - ne, povinnost - lecit. Magove co nemaji sebeuctu jeste delaji marodery - vybiraji popadany loot z NPC (je to jen pro pocit, nic se tam najit neda). K nicemu jinemu IMHO mag v CvE neni.

CvC - je-li pripraven na CvC (coz znamena zcela jiny vyber kouzel nez na CvE), je pro (nektera) PC stale nebezpecny.

Zbytek je jak psal Nalk. Pripokakane se drzet vzadu a modlit se aby nechytil agro. Jestli se tak stane - nepomuze ani svecena voda.

Edit: Radekdnd me predbehl. Ono hodne zavisi na lokacich. Co mohu soudit (z toho co jsem v podtemnu videl) tak lokace vytvorene pro podtemno maji trochu vic soudnosti - vetsinou vice mista na manevrovani, vice uniformni skladbu NPC, mene "prepastovany" loot.
K pouzitelnym kouzlum: keen super - nez Ti zacnou druzinici psat ze neni treba, ze jiz maji keen inherentne na zbrani. Plamenka sucks. Mass haste - vyborne kouzlo, lec setreno na tuhy boj - nevidel jsem jej zrovna moc pouzivat na transfer mezi lokacemi, na to je moc "drahe". Mag je uzasne povolani, pro me srdcova zalezitost. Muze byt variabilni - kdyz ma kouzla (viz opet Rejtyho presvedceni "svitky jsou" - jen nevim tedy kde, tedy vyssi jak 3. kruh, klidne se, panove, vyjadrete jak shanite svitky?). Aktualne ho hrat je dost masochizmus. Bude mit epicka kouzla - na co se nejvic tesi hraci? Na maga-autobusaka, co jim udela transport mesto-dung-mesto...

_________________
Diagnostikovany.
Každý moudrý má nač pomysliti,
kdyby ho pobídlo hovno v zápas jíti,
porazíš-li je, co z toho budeš míti,
a pakli ono tebe porazí, hned do lázně musíš jíti.
. . . . . . . . . Holan, V.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů
PostPosted: 18:50 19. Mar 2014 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 18:51 02. Apr 2010
Posts: 2956
Tak dejte na druhou úroveň invisku, která funguje jen na sesilatele?

Tři předměty s +12 výcvikem... +36 na výcvik u mága (tzn. dejme tomu 50 s body) sražení ve chvíli, kdy tuhle výbavu sežene, vždycky nezabrání. Přijde mi adekvátní, že by taková výbava měla být dostupná.

Já si nejsem jistý, kde žijí vaše postavy, ale tam, kde žije ta má, není rána za 60 hp, která jí mimochodem nejspíš zruší kouzlo, žádná výhra CvC nebo i CvE... (pokud nemá další 2, 3 předměty na soustředění)
V tu chvíli, kdy vás nesrazí první ranou, obvykle totiž obvykle protivníka nezabijete, ale začnete utíkat.
Soustředění bez výcviku je (nablízko proti srážejícímu) úplně k ničemu - sražení je automatické přerušení kouzla.

Dva prsteny, amulet, boty, rukavice, pásek, přilba, zbroj, hůl, to je nějakých 9 předmětů... 3 na výcvik, 3 na inteligenci, do zbytku se musí narvat odolnost a soustředění a ideálně i třeba rukavice léčení... mně to nepřjdě jako nějak přesílené, že by se 3 nebo 4 z nich mohly obětovat jen na to, aby člověk neskončil na zemi.


Silnější útočná kouzla jsou použitelná jen v relativní blízkosti nepřátel, pokud se tedy neudělá s mágovou životaschopností, tak na tom moc vesele nebude.

_________________
Eribor Tanithil - elfský bylinkář a lukostřelec.

Deirdra Monteil - čarodějka z Karathy

Incoherent fire dissipates all contingency.

ZANEPRÁZDNĚN


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů
PostPosted: 18:58 19. Mar 2014 
Offline
Bůh
 Profile

Joined: 23:30 05. Dec 2010
Posts: 4064
radekdnb wrote:
Za me....mag se proste hodi do kazde party
Osobni zkusenosti magu z povrchu (a ne, nemluvim jen o temer-vyhnanci tieflingovi), caster lvl 3-12: bud maji stalou partu - nebo je na ne peceno. Pro vybiti vetsiny dungu nejsou (zatim) potreba, naopak - kdyz nekdo zhebne je to (vetsinou) mag a ano, je-li v parte, zbytek se musi starat o to aby mu kazdou chvili zachranoval prdelku.

_________________
Diagnostikovany.
Každý moudrý má nač pomysliti,
kdyby ho pobídlo hovno v zápas jíti,
porazíš-li je, co z toho budeš míti,
a pakli ono tebe porazí, hned do lázně musíš jíti.
. . . . . . . . . Holan, V.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů
PostPosted: 19:06 19. Mar 2014 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 14:21 13. Feb 2010
Posts: 9274
Location: Brno/"Znojmo"
Jediné plus - tak jako na ST, při dosažení vyšších kruhů se dají sólovat dungy, ze kterých ale nemáte expy, jen loot. Jinak jak píšou kolegové.


Svitky - měl jsem jich pár ze starých lootů, to jsem se naučil. Ale i tak toho bylo jen pár kousků. V zásadě cokoliv nad 5. kruh nejde sehnat, do 5. kruhu je něco v obchodech, ale né vše. Některé zásadní věci chybí.

_________________
.


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 128 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits