 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
kucik
|
Post subject: Re: Omezeni Summonu Posted: 13:53 17. Jun 2008 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
U pritelicku to moc nejde. Taky jsem teda toho názoru, že golem z masa by měl patřit ke zlejm a né k neutrálním.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Hacanus
|
Post subject: Re: Omezeni Summonu Posted: 14:03 17. Jun 2008 |
|
Joined: 19:08 18. Sep 2007 Posts: 139
|
No muj pritelicek je panter ten je myslim neutralni golem z masa je summon VII kruhu
_________________ Asshen Shugarr "Drakobijce" - bojovnik oslehany plameny mnoha bitev, neformalni brucoun, nekdy dost naladovy se zalibou v nejapnych zertech, boji, kriku umirajicich a krvi .. Esstarriol Eldarrhean - moudry carodej z lesu Prahvozdu bojujici proti temnym silam, patrajici po vrazich svych rodicu.
|
|
Top |
|
pepa48
|
Post subject: Re: Omezeni Summonu Posted: 14:21 17. Jun 2008 |
|
Joined: 15:18 27. Apr 2007 Posts: 447 Location: Thalie
|
ale golem z masa je i přítelíček
|
|
Top |
|
LDamian
|
Post subject: Re: Omezeni Summonu Posted: 07:55 23. Jun 2008 |
|
Joined: 21:02 21. Jun 2007 Posts: 4205
|
Mam pracovni dovolenou a tak to tu moc nectu ani nehraju, ale aspon zpetne se jako clovek co se podilel na tvorbe summonu vyjadrim. Summony jsem dostal k uprave, protoze byli prilis silni a nehodili se - byli mezi nimi nemrtvi a podobne, kteri meli podle zameru jit do jinych kouzel (mela se vytvorit podobna kniha i pro nemrtve a pro planarni bytosti). Upravy jsem provadel docela dlouho a zval hrace k testovani summonu - je mozno to dohledat v prislusnem topicu v kosi. Upravoval jsem kruh 0 (ktery nebyl zrejme zanesen, ac vytvoren je) az 11, k uprave 12. kruhu jsem se nedostal, mimo jine proto, ze tehdy nebylo jasne, jaka ma byt vlastne jejich sila. Az zhruba na 1-2 obcasne vyjimky nebyla odezva. Takze jsem si to testoval prevazne sam na potvorach - jeste pred wipem za jine situace s predmety a podobne s tim, ze vyssi kruhy summonu byly od pocatku zamysleny jako komponentove!! Tedy sila summonu levelu 10-12 mela byt od pocatku dle zadani kompenzovana komponentami na ne. Od komponent se zrejme upustilo nebyly jeste zavedeny, ale ta sila summonu s nimi pocita. Sila summonu podle zadani mela byt plus minus takova, ze summon treba 8. kruhu zde by mel mit silu summonu 7. kruhu normalne. Takze zdejsi 9. kruh by mel byt asi jako 8. normalne a 10. kruh jako devaty. Samozrejme je vetsi vyber a pokud se nekdo summony nauci ovladat, muze z toho vytezit vic (ruzne dohledy, regenerace, odolnosti na ruzne elementy, vlastni kouzla klericke dostupne castecne pres summony magum a magovske dostupne klerikum, druidum, bardum..). Jeste poznamka pro Kucika - to, ze si summon povolava dalsi summon neni nezname ani u klasickych Bioware summonu a osobne to povazuji za pekny a zajimavy napad, ktery by se mohl vic vyuzivat hlavne v budoucnosti u nemrtvych summonu treba pro pale mastery (aby mohly mit houf slabsich summonu teoreticky). Existuje dokonce i druidske kouzlo, ktere povola 4 nejsilnejsi elementalny za sebou.Ohledne prinosnosti skillu se nemohu vyjadrit - neposoudim to. Ale je fakt, ze jsem na foru na ktere jsem mel pristup navrhoval konkretni upravu vzorce pro vyvolavani, ktery zohlednoval caster level (puvodni ne), featy na vyvolavani, vetsi a epicke vyvolavani a zamereni u maga (plus snizeni vyhody pro kleriky s animal na uroven zamereni pro maga, jenz kvuli tomu zamereni obetuje treba haste). Nevim, zda byl zaveden, odsouhlasen byl. Navazovat to na vuli (will save) sesilatele je dle meho mineni chyba, ci to aspon neni moc vhodne. Tlaci to sice k brani featu na vuli, ale vyrazne to zvyhodnuje tvorbu buildu casteru, ktere maji vysoke will savy (kdyz tedy pominu, ze s neexistujicimi summony 10. a vyssich kruhu nema smysl na to stavet build, protoze cela ta schopnost je nic moc). Nejde tu sice muj equilibrijsky zaklinac-paladin, ale i tak existuji cesty... a bylo by to prilis zvyhodnujici napriklad pro kleriky a druidy (bonus z vule) na ukor bardu a v podstate i magu a zaklinacu treba. Pricemz nikdo nepsal, ze cilem je udelat nejlepsi vyvolavace z druidu a kleriku a magy, zaklinace, bardy... odsunout trochu do pozadi. Toto by se stalo. Nekdo uz zvolil zruseni summonu 10. a vyssich kruhu - no co uz. Osobne bych mozna spis volil cestu komponent a upravu tech summonu, kteri jsou prilis mocni. Takze treba je toto jen docasne reseni, kdo vi. Mimochodem... on uz tu nekdo zkousel epicke summony, ze to porovnava s temi normalnimi? Mimochodem2: kdyz jsem predelaval ty summony, tak se par lidi shodlo na tom, ze diky mizerne AI neni mozne udelat slusny summon, ktery budou zaroven kouzlit a zaroven bojovat. Jako priklad byl uvaden treba hound archon ci ten silnejsi celestial, ktereho jeho vlastni boosty svym zpusobem oslabuji. Hrani si se summony, ktere se boosti nebo maji zvlastni schopnosti zabralo dost casu, chtel jsem ruznorodost a chtel jsem, aby casteri meli co u summonu objevovat. Je tam dost summonu, kteri jsou svymi schopnostmi nebezpecni i vyvolateli (pulzni utok, zkameneni...), jsou tam summoni, pro ktere je treba vytvorit cas na naboostovani nebo summoni, kteri se hodi spis jako podpora pro jine summony/pritelicka/druzinu nez jako solo zabijaci a hraci co to moc neumi a nezkoumaji je podle mne prilis nevyuziji. A treba musim rict, ze mne moc bavilo pozorovat, jak se chova netopyrodlak v boji. Je temer jiste, ze je takhle na volne vyvolavani pri soucasnem nastaveni itemu moc silny, ale jinak je to muj asi nejoblibenejsi summon.  To jen tak na okraj.
_________________ Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR! Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)
Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru
Last edited by LDamian on 08:19 23. Jun 2008, edited 2 times in total.
|
|
Top |
|
nomis_b
|
Post subject: Re: Omezeni Summonu Posted: 08:05 23. Jun 2008 |
|
Joined: 18:00 26. Aug 2007 Posts: 3090 Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
|
Jo, no ale momentalni stav byl opravdu zoufaly. Jestli to bylo planovano s komponentama a udelalo se to tak jak to je bez komponent, tak je pak uplne jasne, ze se nekde stala chyba. Bohuzel asi ne na tve strane. Ale to se tak stava, ze kazdy to vidi jinak a vyslidek neodpovida ani jedne vizi. HLAVNE je to ted nejak vyresene a uvidi se, jak se to vyvine dal. kdyz to bylo mysleno s komponentama tak je mi opravdu jasne, proc takovi byli. Mimochodem s tim povolavanim pres vuli a tim padem znevyhodneni bardu mas pravdu. A povolavani dalsiho summona summonem mi taky nevadi. btw: Hm, tak knizka summmonu nemrtvych.. + pro pale mastra mala armada nemrtvych, to se mi moooc libi, dalo by se s tim neco udelat?? Jak moc je to obtizne, myslite, ze bych to zvladl sam prepsat a vypustit na Thalii 
_________________ A zase se craftí...
|
|
Top |
|
LDamian
|
Post subject: Re: Omezeni Summonu Posted: 08:32 23. Jun 2008 |
|
Joined: 21:02 21. Jun 2007 Posts: 4205
|
nomis_b castecne by na to zrejme sla pouzit ta kniha co je na normalni summony... - myslim ten script.. otazka je, jak se vyvrbi nazor na vyhodnost skillu na toto... totiz bud se bude dal postupovat dalsim michanim skill systemu s level systemem nebo se to udela jinak. Treba ted se zda, ze od skillu se upousti (i alchemy uz je pres levely), ale chtelo by to doresit a udelat si jednotnou koncepci a zaroven neposkodit hrace, co uz si nejaky skill vydreli (nekoho by mohlo napadnout rusit treba i skilly pro sber nebo stahovani). Takze ti nemrtvi se bud navazi na samostatny skill jako vyvolavani, na nejakou obdobu craftskeho levelu (asi ne, ale kdo vi) nebo se proste udela nejaky vzorec zavisly na caster levelu plus bonusy za featy, domenu smrt, zamereni, pale mastera... (vyhoda pure casteru a potencionalni dalsi problem pale mastera s jeho potizi s caster levelem dokud nebude vyresena nebo obejita treba prave sikovnym bonusem plus x za level pale mastera). Tohle je treba vyjasnit. Take zda se bude pocitat s komponentami a ma smysl delat nejake ultra huste nemrtve pro ne. Jinak celkove u nemrtvych narazis na problem s vysokymi redukcemi ktere casto mivaji a regeneraci, takze se snadno dostanes k tomu, ze tvi nemrtvi budou prilis silni na spravnych mistech nebo naopak velmi slabi nebo nebudou pusobit nemrtve systemove. Pak potrebujes vedet, zda budes delat jedno vyvolavani nemrtvych pro vsechny za stavajiciho stavu (a navazes to na kouzla co uz jsou) nebo zda to vyzaduje upravu kouzel (summony mas normalne ve vsech kruzich u vsech caster povolani v podstate, u nemrtvych je to slozitejsi - projdi si to a nastuduj). No a nebo se na upravu vyvolavani nemrtvych z kouzla vykasles a misto toho upravis primo tu schopnost pale mastera diky ktere vyvolava nemrtve on a nejsou vyvazeni a nemuze si vybirat ktere a podobne... Tohle je treba si take ujasnit, co vlastne chces upravovat. Pokud tu schopnost budes navazovat na knihu pro pale mastera only s vyberem (zrejme proste podle levelu na kterych dostava toho ktereho nemrtveho), tak si vytvor v builderu pale mastera, projdi si nemrtve co ma a sepis si jak bys je rad upravil a ktere. Rejty nebo nekdo ti muze poslat seznam npc co jsou na thalii a muzes si s tim zacit hrat a testovat. Pokud ted nebudes delat nic tak narocneho jako knihu nemrtvych, tak muzes zacit jen upravou tech schopnosti pale mastera a proste mu jen upravit jiz stavajici nemrtve, tak, aby byli vyvazeni a odpovidajici levelu (nekteri jsou nepouzitelne slabi). To udelas snadno a nepotrebujes na to zadne scripty. Proste si najdes kde ta npc jsou ulozena a upravis je a pak se to nahraje na server.
_________________ Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR! Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)
Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru
|
|
Top |
|
nomis_b
|
Post subject: Re: Omezeni Summonu Posted: 08:53 23. Jun 2008 |
|
Joined: 18:00 26. Aug 2007 Posts: 3090 Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
|
LDamian wrote: potencionalni dalsi problem pale mastera s jeho potizi s caster levelem dokud nebude vyresena nebo obejita treba prave sikovnym bonusem plus x za level pale mastera). Tohle je obecna lez, ze je to bug. Ono to ma totiz i podle WIKI takhle fungovat : NWN wiki wrote: Every 2 levels, the pale master gains additional spell slots per day, as if she had leveled in her previous spell caster class. This gain only applies to spells per day — not caster level — and it does not grant additional spell slots past the usual maximum at level 20. Akorat je tam doplneno: NWN wiki wrote: On some servers the pale master prestige class has been modified to receive more caster levels in necromancy. Za coz bych se primlouval, ale je blbe to rozjet az ted, kdy uz ma hodne lidi svoje postavicky udelane jak chtela a treba by se zpetne rozmysleli jinak. LDamian wrote: Tohle je treba vyjasnit. Take zda se bude pocitat s komponentami a ma smysl delat nejake ultra huste nemrtve pro ne. Jinak celkove u nemrtvych narazis na problem s vysokymi redukcemi ktere casto mivaji a regeneraci, takze se snadno dostanes k tomu, ze tvi nemrtvi budou prilis silni na spravnych mistech nebo naopak velmi slabi nebo nebudou pusobit nemrtve systemove. No, a co takhle jenom obnovit moznost starych summonu, treba ta spectra, ktera tam ma byt ze singlu. je strasne slaba, ale je proste jina nez ta mumie, takze se hodi na jine veci. Ale opravdu to neni jednoduche, nerikam ze je. LDamian wrote: No a nebo se na upravu vyvolavani nemrtvych z kouzla vykasles a misto toho upravis primo tu schopnost pale mastera diky ktere vyvolava nemrtve on a nejsou vyvazeni a nemuze si vybirat ktere a podobne... No tady je to tezke.. asi nejvice kvuli tomu, ze je proste rozdil, zda mas Pale mastra hned od 3lvlu wizny, kdy by ti nemrtvi nemeli byt zas tak dobri, treba nedovedu si predstavtit na lvl5 postavu , co vyvola nejakou spektru. Ale zase kdyz mas vice lvlu maga, tak ti nemrtvi budou vzdy slabsi. Tam je nejhorsi, zda kdyz je to Prestige class jestli ma smysl se zabyvat predchozimi lvly jinych povolani. PS: No nejhorsi je, ze jedinej necormant a pale master sem asi na serveru ja, takze je to vlastne jen lobbing pro me samotnyho.. ach jo. Ale mne staci i jak je, buglej atd. Jenom ta moznost, ze by mel najednou vic, nez jednoho nemrtveho, treba i jen 3 kostry s 4HP by bylo nadherny.. Proste ta krasa budovani valstni armady  EDIT: hm, ted me napadlo, co takhle aspon jen prepsat to 1kouzlo Pale mastra animate dead tak, aby seslal "pritelicka" nebo to co maji klerici z domeny , tudiz by k tomu mohl mit jeste summona(treba tu mumii) najednou. Je to mala zmena, ktera mi neprijde nijak zvlast velka, presto pro RP nadherna.
_________________ A zase se craftí...
|
|
Top |
|
Zyga
|
Post subject: Re: Omezeni Summonu Posted: 09:02 23. Jun 2008 |
|
Joined: 19:34 12. May 2007 Posts: 350 Location: Praha
|
2 LDamian: Podle toho co sem se dozvedel na srazu by snad komponenty mely bejt u neceho zavedeny, janze s tim co vsecko se ted dela to proste potrva. Ale prej sou v poradi.
_________________ Crasz´ar - sermir rodu N´Abarn
|
|
Top |
|
LDamian
|
Post subject: Re: Omezeni Summonu Posted: 09:15 23. Jun 2008 |
|
Joined: 21:02 21. Jun 2007 Posts: 4205
|
Nomis_b ohledne toho, ze to neni bug ale vlastnost to beru. Mne to bylo prezentovano jako bug, osobne si myslim, ze pale master ma potencionalne silne buildy ale az na vysokych levelech zde zatim nedosahovanych. Quote: No tady je to tezke.. asi nejvice kvuli tomu, ze je proste rozdil, zda mas Pale mastra hned od 3lvlu wizny, kdy by ti nemrtvi nemeli byt zas tak dobri, treba nedovedu si predstavtit na lvl5 postavu , co vyvola nejakou spektru. Bral bych to jako po 3. levelu spis.. ale o to nejde IMHO. Jde o to, ze u pana smrti mas nejakeho nemrtveho, udelas level, dostanes jineho (nemuzes si vybirat) a ten je IMHO celkove slabsi nez jsi mel na puvodnim levelu. Ze ti nemrtvi postupne s levelem neposiluji, ale spis tak ruzne kolisaji, vyber zadny, zajimavost nizka. To uz treba Blackguard ma zajimavejsi demony. Treba predelat ty jinak moc slabe nemrtve tak, aby aspon povolavaly jakoby kouzlem jine nemrtve, uz by to bylo pekne. Umim si treba predstavit kouzelnickeho kostlivce vzssiho levelu vyvolavajiciho dalsi kostlivce valecniky (je treba mu nastavit spravny level) a podobne hracky. Celkove ti nemrtvi pale mastera by si IMHO zaslouzili, aby si nekdo pohral s jejich chovanim a trochu je "vytunil". 
_________________ Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR! Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)
Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Omezeni Summonu Posted: 09:45 23. Jun 2008 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Ja vim, ze schopnost povolavat summony meli i orig summoni od Bioware, take jsem to psal. Neprijde mi to ale jako prilis stastny napad. Mozna mam vuci tomu jen predsudky.
Ze meli byt summoni komponentovi - dobre, ale holt to nikdo neudelal.
Vazat povolavani na will mozna neni nejlepsi. Zkus teda prosim najit ten vzorec, o kterym pises.
Vyssi summoni se klidne muzou znovu zavest, pokud budou na nejakou vzacnejsi komponentu.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
DenGrasse
|
Post subject: Re: Omezeni Summonu Posted: 10:20 23. Jun 2008 |
|
Joined: 01:37 21. Feb 2008 Posts: 5869
|
moje ideové (pač mechanice nerozumim) představy jsou asi tyto:
- všechni summoni by mohli bát komponentoví - nebo by mohla existovat možnost za komponentu zvýšit kruh povolávaného summona (komponenty by mohly mít vlastní level, který by určoval o kolik). tím by se zároveň vyřešila i možnost povolávat summony vyšších lvl. než 9 jen pomocí komponent.
- povolávání by mohlo zohledňovat: - level druida, hraničáře, pro povolávání zvířat - doménu klerika (animal atd.) - zaměření (základní či feat) wizzarda (vyvolávání, nekromancie) - u nemrtvých levely pale mastera
rozlišil bych summony: - obyčejné - s vlastní inteligencí (kostlivec mág atd.). na tyto druhé by byl zapotřebí hod na vůli, jestli je vyvolavatel ovládne. jen ti samozřejmě mohou přivolat další (vždy nižší) summony.
neni to ucelený návrh, spíš jen souhrn idejí.
_________________ hyperpasivní myšohryz pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...
|
|
Top |
|
nomis_b
|
Post subject: Re: Omezeni Summonu Posted: 14:19 23. Jun 2008 |
|
Joined: 18:00 26. Aug 2007 Posts: 3090 Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
|
Hm, no jeste sem to netestoval, protoze sem v praci, ale nasel jsem neco hezky vypadajiciho. Je to prej na feat, pristupnej jen pro pale mastry, jeste nevim co to umi, ale melo by jim to dovolit, co za nemrtveho seslou : http://nwvault.ign.com/View.php?view=Pr ... ail&id=817
_________________ A zase se craftí...
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Omezeni Summonu Posted: 14:24 23. Jun 2008 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
To je to samý, jako povolávací knihy. Jen je to samozrejme bude vázaný na jinej item, než se používá pro ukládání variablů na Thalii. Nejjednodušší je patřičně upravit scripty pro výběr summonů.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
LDamian
|
Post subject: Re: Omezeni Summonu Posted: 21:06 23. Jun 2008 |
|
Joined: 21:02 21. Jun 2007 Posts: 4205
|
kucik wrote: Vazat povolavani na will mozna neni nejlepsi. Zkus teda prosim najit ten vzorec, o kterym pises.
Jak jsem psal, mam pracovni dovolenou a nevim kdy presne se dostanu k puvodnimu pocitaci se soubory. Vidim to tak na dva tydny. Kazdopadne ten vzorec co jsem navrhoval stale pocital se skillem, jen zohlednoval i caster level, featy a podobne. Navic nevim, zda je to tu na nejakou blizsi diskuzi o tom, at nevynasim informace. Celkove by to i s vyloucenim skillu mohlo byt dost podobne, jen se bude vic procent pricitat za caster level a bonus za skill se smaze. Rekneme hod 0-100% plus bonus 4% za caster level Proti narocnosti 10% za kruh kouzel (5. kruh 50%) Mozne rozsireni - pri hodu 0 az 5 vzdy neuspech Bonusy budou za: zamereni vyvolavani u maga: 20% domenu animal u klerika: 20% feat vyvolavani: 5% feat vetsi vyvolavani: 5% feat epicke vyvolavani: 5% Postihy budou za: vyvolavani o kruh vys: 20% vyvolavani o dva kruhy vys: 40% vyvolavani o tri kruhy vys (pouze pro dvanacty kruh): 70% vyvolavani summona z jine skupiny presvedceni: 10% Doporucena zmena: Snizit pravdepodobnost, ze summon nezmizi, ale zustane a bude cerveny. Summoni by meli obvykle proste zmizet (nebo se proste neobjevi) a pouze tak s 10% pravdepodobnosti by mohli zustat a napadat vse okolo (idealne by mel byt prvni cil vyvolavajici). Celkove by to takto melo fungovat tak, ze bezny pure caster (klerik, druid, mag, zaklinac) bude mit pri vyvolavani sveho kruhu 95% sanci na uspech na prvnim levelu z prvniho kruhu a 78% na 17. levelu z 9. kruhu a 58% pri pokusu o summona 10. Caster level 24 bude mit 95% pri vyvolavani z 9. kruhu i bez bonusu. Plne zamereny mag nebo klerik (domana ci zamereni a prvni dva featy) bude mit 95% sanci uz na 17. levelu pri vyvolavani z 9. kruhu a 88% sanci pri vyvolavani summona 10 pres 9. kruh. Take bude moct snaz vyvolavat summona 9 pres 8. nebo i 7. kruh kouzel a vic si vybirat. Plne zamereny vyvolavac na 21. levelu (vsechny 3 featy, zamereni nebo domena) vyvola summona 12 s 59% pravdepodobnosti. Na 30. levelu by mel tech 95%. Takze 12. level by se zrejme nevyvolaval moc casto a delali by to spis odbornici, pokud by na nej byla vzacna komponenta. Je to jen hruby navrh a nemam po ruce ten script, takze dost mozna mi neco uniklo.
_________________ Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR! Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)
Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru
|
|
Top |
|
DenGrasse
|
Post subject: Re: Omezeni Summonu Posted: 22:56 23. Jun 2008 |
|
Joined: 01:37 21. Feb 2008 Posts: 5869
|
LDamian wrote: ... tyhle čísla vypadají celkem dobře.
_________________ hyperpasivní myšohryz pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 17 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |