 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
Sylmael
|
Post subject: Posted: 21:55 14. Jun 2007 |
|
Joined: 22:49 27. Apr 2007 Posts: 473 Location: The Oblivion
|
Tak casto ako ponozky. Kazdy den...
_________________ Kazdy hrdina ma svoj osud urceny.
Kazda jeho volba nesie nasledky.
No raz, to vsetko aj tak skonci...
|
|
Top |
|
steel_martin
|
Post subject: Když už spam tak... Posted: 22:28 14. Jun 2007 |
|
Joined: 17:43 18. May 2007 Posts: 168 Location: Plzeň / Železná Ruda
|
Sylmael wrote: Pekny tucnak co? 
Linux rulez?
_________________ Venori'elginn N'Abarn _______________
 _______________
|
|
Top |
|
Sylmael
|
Post subject: Posted: 23:31 14. Jun 2007 |
|
Joined: 22:49 27. Apr 2007 Posts: 473 Location: The Oblivion
|
Linux ownes. 
_________________ Kazdy hrdina ma svoj osud urceny.
Kazda jeho volba nesie nasledky.
No raz, to vsetko aj tak skonci...
|
|
Top |
|
jaara
|
Post subject: Posted: 01:00 15. Jun 2007 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 410
|
Tak ja jeste jednou vytahnu ten ohranej vtip
Code: The only thing made by Microsoft, that wouldn't suck would be vacuum cleaner!
_________________
ICQ: 299-576-552
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Posted: 15:31 15. Jun 2007 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Nenadavejte na Microsoft, nepouzivejte jeho shitky 
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Sylmael
|
Post subject: Posted: 17:55 17. Jun 2007 |
|
Joined: 22:49 27. Apr 2007 Posts: 473 Location: The Oblivion
|
No, vyzera to tak ze nakoniec budu nejaky novy pritelickovia. A preto sa pytam, boli by ste zato aby sa pocas hry uz nedali menit pritelickovia za inych? To by znamenalo ze na lvl 1 si zvoli hrac svojho staleho pritelicka, ktoreho musi potom pocas vsetkych lvl vyberat.
_________________ Kazdy hrdina ma svoj osud urceny.
Kazda jeho volba nesie nasledky.
No raz, to vsetko aj tak skonci...
|
|
Top |
|
Daanri
|
Post subject: Posted: 18:05 17. Jun 2007 |
|
Joined: 16:37 27. Apr 2007 Posts: 3452 Location: Slovakia
|
hh to nie je zly napad...mne by sa ale skor pacilo aj to ze ked ma carodej dobre presvedcenie moze vybrat len dobreho pritelicka a nie zleho a zas naopak.
_________________ When you make a deal with devil, there will be hell to pay.
„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“
Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných. (E.Hubbard)
Yeasterday, we sought each other. Today, we face. For one of us, tomorrow will never be.
|
|
Top |
|
liuk
|
Post subject: Posted: 18:16 17. Jun 2007 |
|
 |
WB Thalie |
|
Joined: 14:16 09. May 2007 Posts: 220
|
Stejně tak pokud by šlo rozlišit podle rasy mága, které přítelíčky mít může.
|
|
Top |
|
Sylmael
|
Post subject: Posted: 18:23 17. Jun 2007 |
|
Joined: 22:49 27. Apr 2007 Posts: 473 Location: The Oblivion
|
To by slo ale je tu problem. Na 1lvl si vytvaras postavu a vyberas zo vsetkych priatelickov. Takze az po logine na server a spusteni dialogu Thaala, tak tam by sa dala podmienka na test spravnosti pritelicka a nasledne pustenie/nepustenie hraca do hry. No to je zly pristup pretoze by vznikali postavy ktore by neboli do hry pustene prave koli tomu ze hrac neprecita na forume ako vyberat spravne pritelicka.
Takze je tu moznost c.2 a to :
Na 1lvl ked hrac vytvori postavu tak server ignoruje akeho pritelicka si vezme. A potom od 2 levelu sa vybera ten spravny pritelicek podla presvedcenia/rasy a upozorni to hraca ze takeho nemoze ak nieje prenho urceny. Od toho 3 lvl by sa testovalo ci nezamenuje pritelicka za vyhodnejsieho pre dany level.
_________________ Kazdy hrdina ma svoj osud urceny.
Kazda jeho volba nesie nasledky.
No raz, to vsetko aj tak skonci...
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Posted: 19:40 17. Jun 2007 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12264 Location: Plzeň
|
Moznost c. 2 by sla, jen se bojim toho zakazu menit pritelicka. Mozna by slo, ze by postava ztratila xp za zmenu pritelicka.
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
Daanri
|
Post subject: Posted: 19:44 17. Jun 2007 |
|
Joined: 16:37 27. Apr 2007 Posts: 3452 Location: Slovakia
|
Teraz ma asi ukamenujete ... co tak nech strace carodej xp za smrt pritelicka??? *pre istotu sa kryje*
Inac s tou zmenou pritelicka, nedalo sa spravit aby mohol zmenit pritelicka len ak by ho niekde v hre nak ziskal, kupil, ochocil alebo nieco take? 
_________________ When you make a deal with devil, there will be hell to pay.
„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“
Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných. (E.Hubbard)
Yeasterday, we sought each other. Today, we face. For one of us, tomorrow will never be.
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Posted: 19:49 17. Jun 2007 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12264 Location: Plzeň
|
Spravne by mel pritelicka povolat nakym ritualem. XP za ztratu pritelicka by byly fajn. Nebo by slo, aby pri smrti zranil majitele za 1k4/level, ne jen za 14 celkove, jako je tomu ted. Pak by si ho snad kazdy vazil vice.
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
Zyga
|
Post subject: Posted: 19:49 17. Jun 2007 |
|
Joined: 19:34 12. May 2007 Posts: 350 Location: Praha
|
Ztrácet xp za smrt přítelíčka, to bys to pak musel hodit i druidovy za smrt animal companiona.... co spíš že by nešel nějakou dobu vyvolat (nevim jak složitej by byl systém, tak to kdyžtak hodit jako pravidlo založený na poctivosti hráče)?
|
|
Top |
|
Daanri
|
Post subject: Posted: 19:51 17. Jun 2007 |
|
Joined: 16:37 27. Apr 2007 Posts: 3452 Location: Slovakia
|
To by taky bolo fajn...ono by aj stacilo aby sa nedal pritelicek "naspat" do rezervy ako to skoro kazdy robi (o poctivost hracov sa bavit nebudeme  ). Mne by sa vyslovene na toho pritelicka pacil naky riadny ritual a tak, nech si ho naozaj kazdy mag vazi.
_________________ When you make a deal with devil, there will be hell to pay.
„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“
Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných. (E.Hubbard)
Yeasterday, we sought each other. Today, we face. For one of us, tomorrow will never be.
|
|
Top |
|
Zyga
|
Post subject: Posted: 19:56 17. Jun 2007 |
|
Joined: 19:34 12. May 2007 Posts: 350 Location: Praha
|
V pohodě by to bylo jako komponentový kouzlo, ale to by nesměl mizet při odlogu. Když už sme u těch změn, nemohl bych poprosit jestli by šlo někam připíchnout změny u doby trvání kouzel? Občas je to docela překvápko.
EDIT: nebo aspoň dopsat že Animate dead ( teď si nemůžu vzpomenout jak je to v češtině snad oživ nemrtvého? je taky jenom round/lvl)
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 13 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |