Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 22:11 27. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 37 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject: Koňe
PostPosted: 16:57 10. Aug 2008 
Offline
Obyvatel
User avatar
 Profile

Joined: 17:35 03. May 2008
Posts: 100
Po par testech jsme zjistily nejake problemy u vzhledu zbrani a zbroji na koni.

1. U starych i novych koni se nezobrazuje zadny plast. (zobrazuje se pozue pokud je primo soucasti zbroje)

2. U starych koni se nezobrazuji nove vzhledy zbroji. (nove znamena pridane patchem, mozna CEPem 2.1)

3. U novych koni se nezobrazuje zadny stit.

_________________
Isabel


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Koňe
PostPosted: 21:23 10. Aug 2008 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
To jsi zkousel ve svym modulu? Asi jo, predpokladam.

Starych koni si nevsimej, ty se zrusej.
Nove kone ted prochazim (dost me zklamaly nefunkci animace u vetsiny z nich).

Stity se v leve ruce zobrazuji jen pri jousting nasednuti na koni. Pri normalnim ma v leve ruce oteze.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Koňe
PostPosted: 23:59 10. Aug 2008 
Offline
Obyvatel
User avatar
 Profile

Joined: 17:35 03. May 2008
Posts: 100
No po pravde to zkouselo DM ve hre ja na to jenom koukal. 8)

_________________
Isabel


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Koňe
PostPosted: 09:48 11. Aug 2008 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Aha. Mno nový koně jsou trošku zklamáním, jednak bych čekal, že bude víc použitelných modelů a druhak mě docela děsí, jak vypadají na koních malé rasy. Snad to nějaká ta sada haků srovná...uvidíme.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Koňe
PostPosted: 09:51 11. Aug 2008 
Offline
Měšťan
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 20:26 05. Dec 2007
Posts: 287
Location: KutnaHora/Praha
Naštěstí nejsem žádné nedochúdče ;) Mě se koně celkem zamlouvaj, ale musím souhlasit, že modelů je žalostně málo a žádnej z nich nesedí k řádovejm barvám :(
To je ale celkem malichernej problém

_________________
Maric Asen "Ó Pane úsvitu, vnes prosím světlo do života těchto lidí. Neboť přes mamon a požitkářství kterým se obklopili, již nevidí záhubu, do které se řítí!"


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Koňe
PostPosted: 10:37 11. Aug 2008 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 18:11 27. Apr 2007
Posts: 1274
Location: Praga
No právě...jsou to fešáci, ale na co to je Rytířům Úsvitu, když noví koně maj leda fialovo-hnědo-špinavé přehozy. :)

Jinak ty koně jsem zkoušel za asistence Morendreda a Pivase ve hře, když se jim nezobrazila nově vykovaná zbroj na starém vraníkovi. A ten štít - všiml jsem si, že pajdulák (human rider) třímá otěže, to vypadalo pěkně...ale ne zrovna když má v invu štít. Ten by měl mít na ruce navlečený za všech okolností...bláznovství vydat se v plném trysku do houfu nebo proti turnajovém soku, když si nekryje bok.

No, tak se bude příště i do bitvy jezdit na turnajovejch, co naplat, pokud to fachá alespoň u nich. Anebo si budeme hrát na mongolské válečníky a u běžných jezdeckých leda tak střílet z hřebu koňského lukem.

_________________
Slovotepec Žorž = Písmák Matlafousek

Částečně mimo thalijský provoz, ovšem v psaní neustávající: http://kibucim.blogspot.cz/


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Koňe
PostPosted: 11:00 11. Aug 2008 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Žorž wrote:
...


Eeeh. Jsem tě moc nepochopil. Tam jsou prostě dvě možnosti posezu. Jedna s rukou na otěžích a jedna s volnou rukou pro štít.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Koňe
PostPosted: 12:16 11. Aug 2008 
Offline
Měšťan
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 20:26 05. Dec 2007
Posts: 287
Location: KutnaHora/Praha
Cože? teda já to zkoušel jen v toolu a nevšiml jsem si jiného příkazu než v radialmenu a to nasednutí a hromadné nasednutí, což moc nchápu, jedině by to byl rozkaz pro velitele skupiny, vypadalo by to dobře na přehlídkách, kdyby všichni nasedali a sesedali naraz....
Každopádně ať tak či tak, pořád mi držel chlapík oťeže. Spíš mě mrzí, že nepřidali do hry dřevce, nebo jsem si aspoň nevšimnul, ale možná by to nešlo moc dobře řešit.

_________________
Maric Asen "Ó Pane úsvitu, vnes prosím světlo do života těchto lidí. Neboť přes mamon a požitkářství kterým se obklopili, již nevidí záhubu, do které se řítí!"


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Koňe
PostPosted: 12:19 11. Aug 2008 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Tohle jsem teda ještě nezkoušel. Zatim jsem jen zkoušel kombinovat vzhledy v toolu. Trochu se bojim, jak to vlastně bude fungovat.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Koňe
PostPosted: 12:50 11. Aug 2008 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 16:37 27. Apr 2007
Posts: 3452
Location: Slovakia
Drevce su k dispozicii ale este nie su v hre v predaji, ale v palete by sa mali nachadzat. :wink:

_________________
When you make a deal with devil, there will be hell to pay.

„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“

Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných.
(E.Hubbard)


Yeasterday, we sought each other.
Today, we face.
For one of us, tomorrow will never be.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Koňe
PostPosted: 12:57 13. Aug 2008 
Offline
Obyvatel
User avatar
 Profile

Joined: 17:35 03. May 2008
Posts: 100
Neni to sice chyba, ale tyka se to koni.

Kdyz se budou predelavat, nebylo by mozne pridat jim inventar? Byli by neco jako mula treba s nizsi nosnosti. Po nasednuti nemusi byt do inventre pristup.

Pripada mi to realisticke. Kun neni jenom dopravni prostredek, ale i nakladni. Vecinou se na neho odkladalo vse co neni nezbytne mit primo po ruce (jidlo, deka, nahradni obleceni, atd.)

_________________
Isabel


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Koňe
PostPosted: 13:04 13. Aug 2008 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 18:00 26. Aug 2007
Posts: 3090
Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
vypada to hezky, ale me se to nezamlouva. Kdyz uz jedes na koni, tak ten kun nebozak taha tebe, takze jestli mas neco u sebe, tak to stejne ten nebozak uz z tebou taha.. a ono tahat dve plny platovky da zabrat a ty by si mu jest chtel pritizit.. proste kun je na jezdeni a mula na vozeni nakladu.

_________________
A zase se craftí...


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Koňe
PostPosted: 13:16 13. Aug 2008 
Offline
Obyvatel
User avatar
 Profile

Joined: 17:35 03. May 2008
Posts: 100
To co pises dava smysl, jenze je take rozdil jestli kun veze bojonika v plne platovce a kdovi co jeste, ktery (priznejme si to) s nosnosti nema problemy. Nebo zlodeje v hadrech, ktery nema nosnos na to aby unesl i tu zbroj. 8) Navic kun je docela draha hracka a inventar s nosnosti treba 100 liber neni zase tolik.

_________________
Isabel


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Koňe
PostPosted: 13:20 13. Aug 2008 
Offline
Obyvatel
User avatar
 Profile

Joined: 19:08 18. Sep 2007
Posts: 139
Rozhodne souhlasim s Isabel, sedlove brasny na koni nejsou prece nic neobvykleho.

_________________
Asshen Shugarr "Drakobijce" - bojovnik oslehany plameny mnoha bitev, neformalni brucoun, nekdy dost naladovy se zalibou v nejapnych zertech, boji, kriku umirajicich a krvi ..
Esstarriol Eldarrhean - moudry carodej z lesu Prahvozdu bojujici proti temnym silam, patrajici po vrazich svych rodicu.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Koňe
PostPosted: 13:28 13. Aug 2008 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Uvažuju o tom, v případě že by si postava ke koni dokoupila bagáž. Nebylo by to ale perzistentní, takže by na koni nešlo nechávat věci přes restart.

Každopádně to má svý pro a proti a můj názor neni rozhodující.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 37 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits