Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 06:03 27. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 37 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
Author Message
 Post subject: Re: Koňe
PostPosted: 09:37 14. Aug 2008 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Nápady to nejsou špatný, ale je třeba vycházet z možností systému.

1. Nepřijdou mi moc reálný různý rychlosti pohybu. Je jen určité rozmezí rychlostí, kdy kůň vypadá, že nějak rozumně běží, jindy vypadá dost divně.
2. Není možné měnit nosnost postavy - je pevně vázaná na sílu.
3. Stále se mluví o tom, že byl-li by inventář u koně, nebyl by persistentní.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Koňe
PostPosted: 10:04 14. Aug 2008 
Offline
Ďábel
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 01:37 21. Feb 2008
Posts: 5869
Shifter wrote:
Možná na tom něco málo k zamyšlení je, s tím pachem, ale vůbec nechápu, proč by dobrodruh nemohl používat mulu. Myslím, že hlavně ty muly jsou pro dobrodruha křižujícího svět, pohodlně si provaz přiváže k sedlu a naloží si na ní právě tu možnou korist, obchodník ať si pořídí ten trakař a soumara na tahaní.....
asi jsi pochopil, že nenamítám nic k tomu, KDO mulu používá, ale PROČ. Putuji-li po světě s nákladem (vezu balík, náklad, zásoby) je jedno jestli jsem dobrodruh, zlodruh či podruh. Mluvil jsem o tahání mul do dungů (trochu to připomíná návštěvu diskošky, před kterou si zaparkuješ motorku :mrgreen: ).

Možná by stačilo přidat do některých lokací pravděpodobnost, že se mula zjančí a uteče.

_________________
hyperpasivní myšohryz
pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete
jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Koňe
PostPosted: 10:37 14. Aug 2008 
Offline
Obyvatel
User avatar
 Profile

Joined: 17:35 03. May 2008
Posts: 100
Me by ta ne persistentnost nevadila, ovsem za predpokladu, ze nebude padat servr. Dokonce by to bylo lepsi, protoze tam pujdou dat i upravene veci a vsechno ostatni co trezor znici.

_________________
Isabel


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Koňe
PostPosted: 10:56 14. Aug 2008 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 18:00 26. Aug 2007
Posts: 3090
Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
Morendred wrote:
Me by ta ne persistentnost nevadila, ovsem za predpokladu, ze nebude padat servr. Dokonce by to bylo lepsi, protoze tam pujdou dat i upravene veci a vsechno ostatni co trezor znici.

coz mi pripomina, nezda se vam, ze po tom patchi 1.69 hra pada casteji, nez predtim ??

A jinak k topicu:
Stejna rychlost pro vsechny kone (kvuli animacim)
inventar tedy jo, ale bez perzistence (po zakoupeni sedla) , nosnost tak do 500, at to neni jak mula.
Nebo udelat celkovou nosnost kone 1000 s tim, ze se bude pocitat i to, kolik ma u sebe postava a ze samotne telo vazi tak 100 liber u malych, 150 u strednich a 200 liber u velkych (half orc) postav.

jinka featy na pouzivani zbrani na koni.. proc ne?? kdyz uz je tam patch ma.. pak bude mit i to novy povolani poradnej vyznam, protoze tech featu tam ma dost a taky nejake ty vyhody na konich.

_________________
A zase se craftí...


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Koňe
PostPosted: 13:29 14. Aug 2008 
Offline
Obyvatel
User avatar
 Profile

Joined: 19:08 18. Sep 2007
Posts: 139
Mimochodem chci se zeptat jestli budou nekdy animace na nasedani a sesedani z kone, pripadne by se sedlo mohlo zobrazovat na koni porad, vzdyt je prece blbost aby nekdo osedlaval kone pokazde kdyz naseda kdyz je to treba s odstupem minuty nebo tak...a jeste jestli se nekdy bude zobrazovat i plast postavy - je to otrava porad si ho opet nahazovat...

_________________
Asshen Shugarr "Drakobijce" - bojovnik oslehany plameny mnoha bitev, neformalni brucoun, nekdy dost naladovy se zalibou v nejapnych zertech, boji, kriku umirajicich a krvi ..
Esstarriol Eldarrhean - moudry carodej z lesu Prahvozdu bojujici proti temnym silam, patrajici po vrazich svych rodicu.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Koňe
PostPosted: 13:48 14. Aug 2008 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Sedlo bych na koni určitě nechal. Animace nasedání a sesedání určitě.
Pláště jsou velká pomsta hráčům nwn. Ty si prostě vždycky a za všech okolností dělaj co chtěj.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Koňe
PostPosted: 17:58 15. Aug 2008 
Offline
Obyvatel
User avatar
 Profile

Joined: 21:54 14. Sep 2007
Posts: 127
no moj navrh je: dat moznost kupit nejaku tu brasnu, ktora by bola perzistentna, a jej velkost cca ako boli napr. zazracne batohy pred wipem (len na take zakladne vybavenie do divociny :D ), viac by to ani nemuselo byt a max nosnost tak 100-150. Mne by sa pacilo, keby som si na toho kona mohol nalozit stan, deku, nejake jedlo a vody, pripadne nejake drobnosti (bylinky, huby a tak). Podla mna
to nemusi mat inventar jak mula, ale zas si mylim ze perzistencia by bola
vhodna hlavne z dovodu nahleho resetu alebo ked clovek v zapale hry pozabudne na reset a tym padom by prisiel o to co by tam bolo nalozene. a mohlo by to stat cca 10 000 zlt.
tot vse :D

_________________
Luthien Thiudien - bardka tulajuca sa po Thalii
Lilienn Wood - trochu netradicna knazna boha Lothiana
Lazhar z mrtveho lesa - prestrihany druid milujuci zvieratka, ked su tak trochu mrtve
acc in game: black_smith


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 37 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits