 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
kucik
|
Post subject: Re: Craft Posted: 11:12 29. Aug 2008 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
DenGrasse: Mě se spíš nelíbí představa, že se ten soubor nafoukne desetkrát.
Fakt se na to chce podívat, plácat to takhle z hlavy nemá moc smysl.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Theogil I
|
Post subject: Re: Craft Posted: 11:38 29. Aug 2008 |
|
Joined: 12:51 12. Sep 2007 Posts: 1721 Location: Brno
|
Sehnat peňauze že nejní problém jóó *rozčiluje se hněvem zarudlý trpaslík skákajíce půl metru nad zem* sopak tady všeci kradó, se mi zdá, že se jim budu mušet kóknót do pytlíčků, škudlilům vysokém. Místo teho haby tlókli hubama prázdnó slámu, tlučhubové, keby radějác vymyslili haby se krumpáče dali do pazóry vzít ha poctivó robotu dělat, ty těžky vokovaný krámy só jen pro takový vazóny co je brácha ha jiný hovaďáky. //Kluci omlouvám se za oftopic, ale nemohl jsem si pomoct, něk to ze mě vyklouzlo  . K těm svitkům, marně jsem si lámal hlavu k čemu vlastně jako hotový výrobek mají sloužit, používat je dle zaměření mouhou jen jednotlivé kouzlící postavy nebo ty s UMD - což je/bylo tady na Thalii ještě dále upraveno tuším, že přes čarozpyt. Výsledkem mého zkoumání bylo využití svitků spíše v tom negativnějším světle (např. pár svitků léčení, prstů smrti, vylepšeného útočiště, úplného vyléčení atd.) s významným dopadem na hráčské postavy. Zatím co teď mág přemýšlel jaká kouzla se učit s příchodem dostupnějších svitků může mít brzy vše a navíc si pak dělat vlastní tak říkajíc opisy. O mágovi mluvím jen pro to, že je v podstatě jediný, který toto musí řešit a může se učit, jinak vše ostatní platí pro všechny kouzlící povolání. Svitky mi moc nesedí, spíše by se mi líbilo hůlkařství, jež by mohlo dávat možnost použít nekterá základní kouzla všem včetně nekouzlících postav. Mě osobně se svitky jeví trošku jako Pandořina skříňka, ale mohu se mýlit.
_________________ Theogil Mistrovské ostří - strážce králova pokladu, kovář v Ivory Boindil - trpasličí zvěd, velký čtenář a lenochod Wahibah Zafirah al Talibah - dědic dračího odkazu, strážce legend
|
|
Top |
|
DenGrasse
|
Post subject: Re: Craft Posted: 11:50 29. Aug 2008 |
|
Joined: 01:37 21. Feb 2008 Posts: 5869
|
Shifter wrote: Já tě chápu, ale obávám se, že to tak právě nefachá, bere se nejnižší lvl na kterém je možné kouzlo seslat. Ze svitku je jedno jestli ho přečte čaroděj na lvl 1 nebo lvl 20. Ovšem kdyby šlo tohle odbourat, bylo by to něco jiného. Za dané situace bych se ale obával stejné věci jako Foter, nač by potom mág meditoval, kdyby si napsal svitky s vysokym caster lvl? A buďme upřímní, sehnat peníze není pro postavu na vyšším lvl žádnej problém. přečíst ho může na jakymkoli levelu, ale záleží na levelu mága co svitek napsal - myslím. výroba svitku by měla být náročná a něco stát. rozhodně tím nikdy nenahradíš meditaci (aspoň ne cenou). kdyby to fungovalo jakpíšeš, nebylo by možné ze svitku seslat vícenásobnou magickou střelu, což ale jde. kucik wrote: DenGrasse: Mě se spíš nelíbí představa, že se ten soubor nafoukne desetkrát.Fakt se na to chce podívat, plácat to takhle z hlavy nemá moc smysl. jj, to chce, já si myslím, že s trochou štěstí by tam ty itemy pro více caster levelů mohly bejt, třeba aspoň do casterlevelu 4 (pokud teda shifter nemá depresivní pravdu  ) Theogil I wrote: ... hele pokud vim tak na výrobě těžařskejch věcí se pracuje, tak nám nespamuj topic  pokud to chceš urychlit, můžeš je v tom haku vyrobit sám, neni to těžký (zkopíruješ pár řádek textu a v některých kolonách přepíšeš čísla). dostupnost svitků je na Thalii zatím kritická, otázka je jestli je to dobře nebo ne (prosím myš v zadní řadě, aby přestala s potleskem). jak říkám, masivního rozšíření kouzel bych se neobával a i kdyby, nepovažuji to za natolik důležité, aby stálo za to se tím vzrušovat.
_________________ hyperpasivní myšohryz pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Re: Craft Posted: 12:42 29. Aug 2008 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12264 Location: Plzeň
|
Proc by nesly udelat svitky jako jsou udelany lektvary? Da se lektvaru vzhled papiru, omezeny pouzivani jen povolani danyho kouzla a je to, ne? 
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Craft Posted: 12:46 29. Aug 2008 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Ale nebude to prostě svitek. Nenaučíš se z toho to kouzlo a tak..to mi přijde naprd.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Re: Craft Posted: 12:47 29. Aug 2008 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12264 Location: Plzeň
|
Aha, tohle mi nenapadlo.
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
DenGrasse
|
Post subject: Re: Craft Posted: 13:38 29. Aug 2008 |
|
Joined: 01:37 21. Feb 2008 Posts: 5869
|
kucik wrote: Ale nebude to prostě svitek. Nenaučíš se z toho to kouzlo a tak..to mi přijde naprd. to přece ničemu nevadí, navíc by to odstranilo tu všudypřítomnou hrozbu vševědoucích mágů, která tak tíží některé hráče PS: seš si jistej, že naučení kouzla neumíš naskriptovat?  nedá se to někde vobšlehnout?
_________________ hyperpasivní myšohryz pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Craft Posted: 13:44 29. Aug 2008 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Myslim, že to bude hardcoded. Nějak se mi nelíbí, že by ty svitky vlastně nebyly svitkama.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Sathiran
|
Post subject: Re: Craft Posted: 14:28 29. Aug 2008 |
|
Joined: 16:54 15. Aug 2008 Posts: 11 Location: Kladno
|
Nechal bych zakladni NwN svitky, sice jejich caster level nebude odpovidat caster levelu craftera, ale mozna je to tak dobre - nebudou v budoucnu kolovat po serveru desitky svitku Flame Weapon (20) apod. Svitek je pomerne slaby magicky predmet, takze se mi zda i z IC pohledu rozumne, aby svitek vypustil "sve" kouzlo na nejnizsi mozne urovni
|
|
Top |
|
DenGrasse
|
Post subject: Re: Craft Posted: 15:00 29. Aug 2008 |
|
Joined: 01:37 21. Feb 2008 Posts: 5869
|
kucik wrote: Myslim, že to bude hardcoded. Nějak se mi nelíbí, že by ty svitky vlastně nebyly svitkama. zrovna v tom bych neviděl žádný zvláštní problém (mě taky vadí bronzový kordy  ). Já bych bral svitky i tak, navíc by se v týhle podobě daly přidělat ty side effecty o kterých jsi mluvil. jako kompromisní (nebo cílové, kdoví) řešení mně napadlo, že by se dala přidělat nějaká ovládací funkce, která by finální výrobek (pokud by splnil všechna kritéria, tedy byl vyroben přesně v daných intencích bez vedlejších efektů) přeměnila do klasického výrobku (lektvaru/svitku) prostou záměnou itemů.
_________________ hyperpasivní myšohryz pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...
|
|
Top |
|
PavelA.
|
Post subject: Re: Craft Posted: 10:36 03. Sep 2008 |
|
 |
Nováček |
|
Joined: 10:24 03. Sep 2008 Posts: 3
|
jen se vam vmisim do debaty technickymi pripominkami - se skripty svitku a kouzel jsem si hral pomerne dost... kucik wrote: Ale nebude to prostě svitek. Nenaučíš se z toho to kouzlo a tak..to mi přijde naprd. Tohle jde obejit celkem jednoduse, kdyz tedy netouzis po ultra skriptovaci nadhere... Proste pri pouziti=cteni "custom" svitku pro nauceni se kouzla spustis skript, ktery ti vhodi do invu klasicky BW svitek a zbavi te toho "custom". Z klasickeho svitku uz se lze kouzlo naucit dle libosti. Neni to postup elegantni ale je funkcni - a nemusi se zasahovat do hardcodu. Nemusis pritom jak pitomec upravovat tisicovku radku v 2da souboru. edit: DenGrasse me uz predehnal jsem jsem prehledl jeho prispevek. Pritom na "custom" svitku muze byt jak lvl sesilatele, tak metamagicke featy a i muze byt zohledneno zamereni kouzelnika a zamereni na dane skoly magie. Ale tohle uz znamena titernou praci sestavajici se z prekopani _vsech_ skriptu kouzel. dengrasse wrote: přečíst ho může na jakymkoli levelu, ale záleží na levelu mága co svitek napsal - myslím. Myslis spatne - pokud nikdo nemenil defaultni 2da soubor (v kterem jsou defaultni hodnoty lvl caster pro svitky), tak jsou temer vsechny wiz/sorc svitky sesilane s takovym lvlem, jako je uroven maga kdyz se poprve muze dane kouzlo naucit. Tzn. 1. kruh kouzel je s 1 lvl kouzlo, 2 kruh kouzel je 3 lvl kouzlo. Da capo al fine ad libitum infinitum. Co se tyce debaty na tema "jak funguji magicke svitky" - nevymyslejte davno vymyslene a kouknete se na D&D.
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Craft Posted: 10:44 03. Sep 2008 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Díky moc za info.
Pokud by se to napsalo takhle, asi by to bylo dost podobný alchymii. Nejsem si jistej, nemělo li by to ještě nějaká úskalí. Teď zrovna mě napadá různá vzdálenost, na kterou se dají různá kouzla castit. Každopádně ještě se do psaní svitků nikdo nepouští.
BTW: Málem jsem se zacyklil.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
PavelA.
|
Post subject: Re: Craft Posted: 11:15 03. Sep 2008 |
|
 |
Nováček |
|
Joined: 10:24 03. Sep 2008 Posts: 3
|
kucik wrote: Díky moc za info. neni zac kucik wrote: Pokud by se to napsalo takhle, asi by to bylo dost podobný alchymii. Nejsem si jistej, nemělo li by to ještě nějaká úskalí. Teď zrovna mě napadá různá vzdálenost, na kterou se dají různá kouzla castit. Každopádně ještě se do psaní svitků nikdo nepouští. Rozsah (typicky urceny konstantami tvaru SHAPE_ABC), a dosah kouzla (konstanty float RADIUS_SIZE_XYZ) jsou veliciny "natvrdo" urcene ve skriptu kouzla. Patri k tomu co jsem psal vyse - jdou zmenit (zparametrizovat). Ale znamena to spolu s dalsim podstatne prekopani struktury a aby jsi tohle vsechno zohlednil tak to implikuje spise spolupraci s externi DB. edit: Tady trochu matu, konstanty RADIUS i SHAPE jsou vazane na tvar v kterem kouzlo pusobi, vzdalenost na kterou je kouzlo sesilatelne je zavazbena v 2DA, ale pod cim a kde to takhle z hlavy nedam. Musis si dohledat. Kdyz si s tim dost pohrajes tak jsi schopny menit komplet vse - efekty, dobu trvani, delku kouzleni, druh udelovaneho dmg, pravdepodobnost neuspechu seslani, unavu po kouzleni vcetne skillovych postihu/anebo snizeni abilit, lvl sesilatele, bonusy/postihy za kouzla z jinych trid a klidne muzes zohlednit i vliv pocasi nebo pritomnost (a'la PRC balik) podpurnych magu ve skupine (at zije kruh Rudych magu z Thaye). Jde to - ale opravdu to znamena prekopani vsech skriptu. btw: zacykleni nechapu, ale asi nejde o nic duleziteho
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Craft Posted: 11:34 03. Sep 2008 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
S tou vzdáleností jsem měl na mysli něco jiného. Jde o to, že pokud budu pro sesílání kouzla používat jiný předmět než svitek, znamená to, vymyslet mu nějakou aktivaci (,,přečtení"). Jako první připadá do úvahy unique power, které má samo o sobě pevně definovaný range, na který se používá.
První co mě napadá je, vytvořit si víc takový "kouzel" jako unique power tak, aby to nasimulovalo sesílání všech kouzel.
BTW: Měl jsem na mysli to ,,Da capo al fine ad libitum infinitum"
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
PavelA.
|
Post subject: Re: Craft Posted: 12:27 03. Sep 2008 |
|
 |
Nováček |
|
Joined: 10:24 03. Sep 2008 Posts: 3
|
kucik wrote: S tou vzdáleností jsem měl na mysli něco jiného. Jde o to, že pokud budu pro sesílání kouzla používat jiný předmět než svitek, znamená to, vymyslet mu nějakou aktivaci (,,přečtení"). Jako první připadá do úvahy unique power, které má samo o sobě pevně definovaný range, na který se používá. Tak v tom pripade si musis dat pozor, pze skripty kouzel jsou psany vzdy z pohledu "OBJECT_SELF". Tj. pri pozdejsim volani fci GetCasterLevel(OBJECT_SELF) na itemu/placeablu bys mohl dost pohoret. Opet jsi tedy u prekopavani skriptu kouzel jednoho po druhem abys do kazdeho dostal zapouzdrenou proceduru co ti ohlida/nadefinuje lvl castera a jeho dalsi promenne. kucik wrote: První co mě napadá je, vytvořit si víc takový "kouzel" jako unique power tak, aby to nasimulovalo sesílání všech kouzel. Do unique power jsem se nestoural - ale to co popisujes mi prijde jako ekvivalentni prekopavani vsech X kouzel co jsou na neco vic pratelskeho, vic flexibilniho, vic kooperativniho. Dalsi vec je, ze unique power neni counterspellovatelna a snad ani prerusitelna (? uz nevim) a pokud si dobre pamatuji, tak unique power kouzla (=epicka kouzla) jsou seslat i tehdy kdyz je kouzleni znemozneno; tj. kdyz je sesilatel premorfovan (kouzla shapechange, polymorph self, atd). Tzn. ze bys odepsal dost hezkou, ac ne moc vyuzivanou cast jiz naskriptovanych veci. kucik wrote: BTW: Měl jsem na mysli to ,,Da capo al fine ad libitum infinitum" Mae culpa - to je tak kdyz pisi pri praci z prace - aneb Aliud ex alio malum. 
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: Bing [Bot] and 13 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |