Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 02:11 01. Nov 2024

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Post new topic Reply to topic  [ 127 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Next
Author Message
 Post subject: Re: Ani nevím jak to pojmenovat.
PostPosted: 12:34 12. Aug 2020 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 05:40 31. Jan 2008
Posts: 1829
kokosak wrote:
Modelování fungující společnosti s magií vede ke stráži s TS helmami a komandy insta-teleportujících se epických mágostráží. To nechcete.

Chce to konejšit svoje ego jinak, než pohledem na vycreepovaný level postavy, zvlášť v souvislosti se silou NPC a NPC skupení. Víte vy vůbec, kolik časovek nasbírali? :D

Vím bezpečně že nevyčistili ani jeden dung a že každý schopný dobrodruh si se stráží vytře zadek, když bude chtít.

S tím honěním ega jinak než creepováním, o tom víš své viď? tys na to třeba používal DM konzoli ;)

_________________
Your strikes are way too quick to parry Your expression I can't read The game is on! Here I go, but you frighten me!


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ani nevím jak to pojmenovat.
PostPosted: 12:36 12. Aug 2020 
Offline
Rytíř
 Profile

Joined: 19:45 13. Jan 2012
Posts: 599
kokosak wrote:
Modelování fungující společnosti s magií vede ke stráži s TS helmami a komandy insta-teleportujících se epických mágostráží. To nechcete.

Chce to konejšit svoje ego jinak, než pohledem na vycreepovaný level postavy, zvlášť v souvislosti se silou NPC a NPC skupení. Víte vy vůbec, kolik časovek nasbírali? :D



jsou ve hře 24/7 .... hodně ?

_________________
------------------ =^.^=
Titulovaná sekretářka Rodiny Zručných


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ani nevím jak to pojmenovat.
PostPosted: 12:39 12. Aug 2020 
Offline
Obyvatel
User avatar
 Profile

Joined: 21:55 13. Feb 2013
Posts: 145
Děkuji Braenn za tvůj příspěvek, krásně jsi doplnila, co jsem chtěla říct a neřekla :)

Nesq, situace o respektu se netýkala mé vyhublé postavy, ale právě můžeme předpokládat dvoumetrového zkušeného chlapa, i když nepopírám, že následky se pak týkaly i mé postavy. Stěžovat si na nedostatek respektu jen vůči mé postavě bych si nedovolila, chtěla jsem poukázat všeobecně... A zde souhlasím s Braenn, ten respekt by měl vycházet tak nějak už jen z toho postavení, protože již zmíněné možné následky... To, že se snaží být stráž hodná je proto, že si nechceme navzájem znepříjemňovat hru, byla bych ráda, kdyby si to uvědomili i někteří hráči a chovali se prostě smysluplně - a nebo přišla ta podpora ze strany DM a ty následky si nesli - možná je to i důvod, proč Svenn nikdy nezískal vyšší postavení, hm :)

Stráž jsem přirovnala k policii, protože na Thalii nepohlížím jako na odraz středověku. To tu právě vůbec nefunguje - viz další můj bod, nikdo neví, kde se inspirovat, neukotvenost, hráči se chovají nějak, DM se chovají nějak, pak je to strašný chaos... Snad tomu pomůže Nalkanarova úprava reálií... Prostě se středověkem Thalie nemá nic společného, takový názor jsem měla kdysi a mám ho stále.

Lopkop, nemyslím si, že by se alespoň ze strany PC stráže nedostával postavám dostatek respektu. Ano, stráž se chová hloupě, však jsem to tam také popisovala. Mě to také netěšilo. Ale úplně s tebou nesouhlasím, proč by měl mít nějaký zabíječ jezevců nebo seschlých kostlivců nějaký zvláštní respekt, když proti němu strážný ve zbroji třeba ve volném čase zabíjí draky? :) Trochu a záměrně přeháním - myslím, že je cesta, jak oficiálně jako zabiják příšer mít respekt - založit spolek, navázat ho jako pomocnou složku venku a pak to tedy vydávat jako ,,oficiální,, poslání - tudíž i respekt... > ale zase, je zde potřeba aspoň nějaká podpora ze strany DM, aspoň aby vystavil nějaké lejstro... Jako dobrodruh bez ničeho, jsi prostě nic... I o tom byl můj sáhodlouhý příspěvek.

_________________
Amal - inspiraci pro ní jsem nalezla u tohoto klipu: https://youtu.be/nuckTcoZG4Q
Zar´tyriel
Nazyia - její příběh byl dovyprávěn <3 https://youtu.be/9yT0OW_GOpI

Moje <3 https://youtu.be/EugpuiJFfKo


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ani nevím jak to pojmenovat.
PostPosted: 12:47 12. Aug 2020 
Offline
Poutník
 Profile

Joined: 02:09 21. Jan 2010
Posts: 52
sandoftime wrote:
Vím bezpečně že nevyčistili ani jeden dung a že každý schopný dobrodruh si se stráží vytře zadek, když bude chtít.


A jsou to právě podobné myšlenky postavené na nepodložených základech, které vedou situace nežádoucím směrem. Ono bude totiž vždy platit, že ti nahoře si mohou dovolit výrazně víc než kterákoliv hráčská postava. Ať už co se výstroje nebo nájemné síly týká.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ani nevím jak to pojmenovat.
PostPosted: 12:51 12. Aug 2020 
Offline
Rytíř
 Profile

Joined: 19:45 13. Jan 2012
Posts: 599
Moc se mi líbí co píše Lusignan a hrozně bych takový pohyblivý funkční svět chtěla vidět. Za ty roky jsem se naučila že i dungy jsou taková ta věc na kterou se nesmí sahat , max pokud to dává smysl... (odendání mrchozřourtů z karathskýho hřbitova nahrazeného krysama).

I fakt že v zákonu je psáno že braní zákona do vlastních rukou je také zločin a pokud někdo případně zabije lapku má vymalováno. Myslím že by nám těch postav co nevraždili jiné lidi asi moc nezbylo :D

Někde už sem vypisovala že kdyby byla Thálie více RP svět tak by byla dokonalá a je jedno na kterém z těch systému který tu kdy byl. Z dungů by zmizela většina bossů a zmenšilo se množství potvor co tam žije, třeba z mravenců by byl ohromný dungeon s nesmyslným množstvím pater, chodbiček... bylo by to z venku opevněné, neustálá stráž. Takový smysluplný (aspoň doufám že smysl vidí i někdo jinej) dungeon, který logicky prostě nejde jen tak vymítit celý, bylo by to náročné a nákladné, takže by na tom všichni dobrodruhové začínali. Bezva pro creepery i s RP nádechem pro ten zbytek.

Dungo hrobky zamořené nemrtvýma by udělali PUF .... byli by z toho krásné hrobky, obyčejné... ale pro někoho s odpaštěním a odzámkováním, nějak si ten zloděj vydělat musí že? s šancí že nějakého nemrtvého probudí při vykrádání a bylo by to moc hezké.

_________________
------------------ =^.^=
Titulovaná sekretářka Rodiny Zručných


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ani nevím jak to pojmenovat.
PostPosted: 12:57 12. Aug 2020 
Offline
Ďábel
User avatar
 Profile

Joined: 11:18 05. Feb 2008
Posts: 6102
Hur dur, já vyčistila dunž, hur dur. Já RANAŘ! Já BŮCH! Na mě nikdo nemít! Co ty, nýmand, chtít. Já mít obrovská epen! Co? Ne? Nebýt já střed vesmír? TY HLOUPÁ DM TY TOMU NEROZUMĚT! VZTEKYLIČKY VZTEKY VZTEK!

...za co já mít banán? ONI NA MĚ ZASEDNOUT! PROTOŽE NEZVLÁDNOUT MŮJ ÚŽAS! ZÁVIDĚT MUJ EPEN!

Milá deníček, zas na mě být všichni na svět ošklivá. Nikdo nevidět má obrovská velikost. Je to JEJICH chyba. Asi mít víc rozčílínkovat. A vztekylíčkovat. Ono jim dojít, že JÁ ten, před kým by si na zadek sednout. Já jim ukázat.

_________________
PUF!


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ani nevím jak to pojmenovat.
PostPosted: 12:59 12. Aug 2020 
Offline
Nováček
User avatar
 Profile

Joined: 12:32 30. Apr 2020
Posts: 11
NesQe wrote:
Moc se mi líbí co píše Lusignan a hrozně bych takový pohyblivý funkční svět chtěla vidět.



Hele jsem rád, že se toho někdo chytil. Ono ostatně všechno jde vysvětlit. Šlo by vysvětlit i to, proč některé dungy jdou a některé nejdou vyčistit, přinejhorším. Není to jen myšlenka s hlavou v oblacích, ale něco, co reálně může fakt zajímavě podpořit hru. A to, že se vyčistí jeden dung.. No tak někam se ti vyhnaní banditi posunou, třeba z nich vznikne nějaká zlá, organizovanější frakce, nebo něco.. Prostě těch možností jsou hory.

Jediné, co je potřeba, je vůle hráčů to prozkoumávat a pátrat po možnostech řešení, a také vůle DM se zamyslet nad tím kompromisem status quo X příležitost k uvěřitelnému vývoji světa a společnosti, ve kterých se hraje.

kokosak wrote:
Hur dur


Taková normální a zdravá odpověď na to, že Tě někdo osočí ze zneužívání DM konzole. Slyšel jsem to už z více stran a docela by mě zajímalo, o co tedy šlo. To zejména z toho důvodu, že Tě mám zafixovaného jako jistý standard kvality hry. Když ale vidim, jak na to reaguješ, člověk si mnohé domyslí. Nechceš k tomu uvést něco konstruktivnějšího?

_________________
Lucius da Sagrati (1537 - xxxx)

https://imgur.com/a/n2YBtaF


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ani nevím jak to pojmenovat.
PostPosted: 13:03 12. Aug 2020 
Offline
Ďábel
User avatar
 Profile

Joined: 11:18 05. Feb 2008
Posts: 6102
Ještě bych upozornil, nezaměňovat DM a WB. Na Thalii jsou to odlišné entity a zatímco WB staví svět (systémy, lokace), DM řeší příběh.

Živý svět je děsně super myšlenka, jenže na NWN engine neuskutečnitelná, anžto by vyžadovala víc práce od týmu, jak od hráčů :)

_________________
PUF!


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ani nevím jak to pojmenovat.
PostPosted: 13:04 12. Aug 2020 
Offline
Poutník
 Profile

Joined: 02:09 21. Jan 2010
Posts: 52
Pokud nemrtvé v hrobce neoživuje aktivně nějaký magus, ale povstvávají kvůli "negativně naladěnému" přírodnímu pozadí, tak je vyčistit bude podobný problém jako s mravenci. Jen by nejspíš lidi začali pohřbívat mrtvé na místa, kde mají ověřeno, že se prapraděda nebude vracet co druhou neděli k večeři.

EDIT: Živý svět je myšlenka uskutečnitelná při výrazně vyšší snaze jak ze strany DM, TAK hráčů. Čím větší populace, tím větší nároky na koordinaci, toleranci a čas všech zůčastněných, takže proveditelné asi jen v NwN světech na pokraji vymření. Ale ne zcela nemožné, dovolím si tvrdit.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ani nevím jak to pojmenovat.
PostPosted: 13:12 12. Aug 2020 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
kokosak wrote:
Živý svět je děsně super myšlenka, jenže na NWN engine neuskutečnitelná, anžto by vyžadovala víc práce od týmu, jak od hráčů :)

Neřekl bych neuskutečnitelná myšlenka přes engine, ten dovoluje dynamicky skoro vše.
Spíše neuskutečnitelná v naší velikosti WB týmu.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ani nevím jak to pojmenovat.
PostPosted: 13:13 12. Aug 2020 
Offline
Rytíř
 Profile

Joined: 19:45 13. Jan 2012
Posts: 599
Samozřejmě beru v potaz to že je to nereálné přání, právě kvůli tomu že by tým Thálie musel mít na straně jak WB tak DM o dost více členů. Je to takový začarovaný kruh, server by potřeboval víc lidí v týmu, ale ti nejsou.

_________________
------------------ =^.^=
Titulovaná sekretářka Rodiny Zručných


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ani nevím jak to pojmenovat.
PostPosted: 13:15 12. Aug 2020 
Offline
Ďábel
User avatar
 Profile

Joined: 11:18 05. Feb 2008
Posts: 6102
Lusignan wrote:
Taková normální a zdravá odpověď na to, že Tě někdo osočí ze zneužívání DM konzole. Slyšel jsem to už z více stran a docela by mě zajímalo, o co tedy šlo. To zejména z toho důvodu, že Tě mám zafixovaného jako jistý standard kvality hry. Když ale vidim, jak na to reaguješ, člověk si mnohé domyslí. Nechceš k tomu uvést něco konstruktivnějšího?


Taková normální a zdravá odpověď na flamebait od trola.

Mě neznáš, než jsem se stal DM, tak sem s chutí troloval, protože rozčílínkování ostatních mě děsně baví. Pak sem musel, bohůmžel, jako člen týmu polevit a být profesionální, anžto je to na takové pozici nutné.

Jsou obecně dva typy lidí. Jedni, kteří se chovají za klávesnicí tak, jako v životě. V závislosti na věku, zkušenostech, psychické stabilitě. A pak tu máš takové, kterým jejich elektronické ego dává falešný pocit nepostižitelnosti a kteří se bohužel nenaučili komunikovat civilizovaně. S prvním typem dává komunikace smysl. S druhým ne.

Ale taky by mě zajímalo o co šlo. Obecně platí, co jsem napsal výš. Pokud má hráč problém s DM, který není schopen vyřešit, má se obrátit na hlavního DM, případně na vlastníka světa. Typicky se potom takové hlášení dostává na DM fora, kde se k němu vyjádří zbytek týmu. Bohužel, dost lidí se bude, nehledě na výše zmíněný proces a jeho výsledek, cítit nemístně ublíženo kdykoli, pokud se někdo dotkne jejich křehkého ega a nejsou schopni uznat vlastní chybu, ale raději ji hledají jinde :)

_________________
PUF!


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ani nevím jak to pojmenovat.
PostPosted: 13:19 12. Aug 2020 
Offline
Nováček
User avatar
 Profile

Joined: 12:32 30. Apr 2020
Posts: 11
Shaman88 wrote:
kokosak wrote:
Živý svět je děsně super myšlenka, jenže na NWN engine neuskutečnitelná, anžto by vyžadovala víc práce od týmu, jak od hráčů :)

Neřekl bych neuskutečnitelná myšlenka přes engine, ten dovoluje dynamicky skoro vše.
Spíše neuskutečnitelná v naší velikosti WB týmu.


Je možné udělat nějaký WB workshop? Já bych se třeba v tomhle docela rád zrealizoval, vážně mi přijde, že by to mohlo dost pomoct, ta myšlenka živého světa podle mě určitě nereálná není. Jako přeci se ty věci nemusí měnit v real-time, a nemusí se jednat o masivní úpravy světa. Minimálně ne zpočátku.

_________________
Lucius da Sagrati (1537 - xxxx)

https://imgur.com/a/n2YBtaF


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ani nevím jak to pojmenovat.
PostPosted: 13:23 12. Aug 2020 
Offline
Ďábel
User avatar
 Profile

Joined: 11:18 05. Feb 2008
Posts: 6102
Shaman88 wrote:
kokosak wrote:
Živý svět je děsně super myšlenka, jenže na NWN engine neuskutečnitelná, anžto by vyžadovala víc práce od týmu, jak od hráčů :)

Neřekl bych neuskutečnitelná myšlenka přes engine, ten dovoluje dynamicky skoro vše.
Spíše neuskutečnitelná v naší velikosti WB týmu.


Dovolím si nesouhlasit. Musel bys překopat kompletně NWN a postavit na takový superdynamické myšlence celý svět. Protože bys musel řešit nejen spawn, ale v rámci možností i lokace, placeably, všechno. Jsou (nebo byly) takové sandbox NWN světy, s dynamickou vládou herních frakcí nad městy, dynamickým počasím, dopočítávaným spawnem atd, ale stejně musely lokace zůstávat statické a dymamický byl jen obsah.

Na každý pád obsah práce s tím spojený je něco naprosto mimo aktuální možnosti NT

_________________
PUF!


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ani nevím jak to pojmenovat.
PostPosted: 13:35 12. Aug 2020 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
kokosak wrote:
Dovolím si nesouhlasit. Musel bys překopat kompletně NWN a postavit na takový superdynamické myšlence celý svět. Protože bys musel řešit nejen spawn, ale v rámci možností i lokace, placeably, všechno. Jsou (nebo byly) takové sandbox NWN světy, s dynamickou vládou herních frakcí nad městy, dynamickým počasím, dopočítávaným spawnem atd, ale stejně musely lokace zůstávat statické a dymamický byl jen obsah.

Na každý pád obsah práce s tím spojený je něco naprosto mimo aktuální možnosti NT

Přibyly nové možnosti na EE + nové NWNX. Nyní už jde z templatů vytvářet přímo za běhu nové lokace, skládat je a různě napojovat.
Samozřejmě, přesně jak píšeš je to nereálné v naší velikosti.


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 127 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits