 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
Aznar
|
Post subject: stinova zraneni Posted: 12:33 11. Nov 2008 |
|
 |
Šlechtic |
|
Joined: 07:49 03. Jul 2007 Posts: 379
|
no uz tu dlouho nebyl zadnej flame, tak zkusim nadhodit tema do diskuse predem rikam, ze sam v tyhle otazce nemam uplne jasno, proto to berte mozna trochu jako brainstorming a ocekavam vase reakce k veci: jakym zpusobem nahlizet na stinovy zraneni? brat je jako smrt, nebo jako omraceni, kdy je pak postava treba tak tezce zranena (ve hre ma 1HP, takze asi je), ze se nemuze ani hybat nebo to brat jako normalni zraneni, s kterym po tom co se zvednu muzu utect pryc? nebo jeste nejak jinak? to co me k tyhle otazce vede je celkem jednoduchy, sam mam ve hre ted docela konfliktni postavu a proto mam zapnuty stinovy zraneni permanentne (nikdo nechce zbytecne umirat a ani ja nemam chut nekoho zbytecne zabijet, mysleno aby musel pres rohatce)... takhle by to mohlo krasne fungovat, kdyby se "stinove zabita" resp. omracena postava chovala podle me adekvatnim zpusobem (teda ze po tom co se zvedne nezacne zas utikat => nova "stinova smrt")... chvili to muze byt sranda, ale kdyz pak behem par minut "zabijim" jednu postavu podesaty a ty postave je to uplne jedno, protoze vi, ze skutecne neumre a z tohohle pohledu ani nemusi nijak spolupracovat, protoze stinovy zraneni pro ni nemaji zadny nasledek, tak me to pak logicky privadi k myslence stinovy zraneni vypnout... piste cokoliv vas napadne, pokud to bude aspon trochu k tematu, docela me zajima nazor ostatnich hracu, teda predevsim na to, co se deje se "stinove zabitou" postavou
_________________ Terner Matson - ivorsky rybar a lovec Lori Blaberk - trochu blazniva trpaslici carodejka Grul - postrach Ivory
|
|
Top |
|
Neithan1
|
Post subject: Re: stinova zraneni Posted: 12:52 11. Nov 2008 |
|
Joined: 17:49 27. Oct 2007 Posts: 992 Location: v každom ľudskom tele
|
no myslim ze teraz je podobnych hracov plny server, smrt je pre nich len strata xp nic viacej, preto asi pisu do kriku "pomoc umieram" a preto ked ich clovek ubije do bezvedomia (stinove zranenia) tak sa znovu postavia a pokracuju kde skoncili.. takze to vyzera ze SZ maju vyuzitie asi len u hracov ktori sa snazia hrat nejake to RP a nielen postavicku bez charakteru ktora beha a vsetko si dava, od toho je tu CSko.
_________________ Riviera Neithan : zvany tez divoky prst ci neklidna klavesnice. Vyzbrojen xenofobnim humorem nejtezsiho kalibru.
http://wiki.mibbit.com/index.php/Icons (>_(>_<)_<)
Když něco chcete, vynucujte si to od okolí. Neptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
|
|
Top |
|
Phantorris
|
Post subject: Re: stinova zraneni Posted: 13:05 11. Nov 2008 |
|
Joined: 13:36 07. Aug 2007 Posts: 341 Location: Plzeň
|
Osobně stínová zranění chápu jako útok na plocho podle pravidel D&D, tedy vedeý plochou částí zbraně (nebo jinou částí podle typu zbraně) např přes hlavu, tak aby nezabil, ale způsobil ztrátu vědomí. Ve hře sem se s tím ještě nesetkal, takže přesně nevim jak to probíhá, ale předpokládam, že poražená postava chvíly leží, jako když umírá (0 až -10 hp) a pak se zvedne a může se normálně pohybovat. Od hráče bych ale předpokládal že to bude hrát tak, že když byl před chvílku v bezvedomí tak nezačne někam sprintovat ale chovat se adekvatne k svym zraněním. Nadruhou stranu je logický, že postava se v tu chvíly cítí ohrožena na životě a nejlogičtější jednání je pokus o útěk. Proto si myslim, pokud chcete s tou postavou ještě něco hrát, je idelní tu postavu během stavu bezvědomí svázat aby nemohla utíkat. (Pokud je teda čim, myslim že od wipu sem lano ještě neviděl) No pokud by utíkal i svázanej tak z toho vyplývají dvě věci: 1) Je to prase a už se s nim nepokoušet nic hrát 2) Příště rovnou zabit 
_________________ Adelath Podkova - mladý bojovník, Dei-Anangův šampion, rytíř řádu Čestných rytířů Úsvitu
Pugor Wogsher - Tupý půlork, mladý barbar, jenž byl obětován Xi'An, když se chtěl pomstít nemtrvému za to, že po něm házel kameny.
|
|
Top |
|
kaz
|
Post subject: Re: stinova zraneni Posted: 14:13 11. Nov 2008 |
|
Joined: 10:46 21. Mar 2008 Posts: 297 Location: Morava
|
Tak jak to vidim ja(jednu zkusenost s tim uz mam-vid lotre Bersekre  ) Podle meho by postava takhle "zabita" mela zustat aspon par minut v bezvedomí, aby se utocnik mohl vyjadrit k jeho stavu-jak bylo psano (a jak jsem v praxi uz poznal) napr. ze vitez vytahne lano a postavu svaze. (myslim ze lano se da koupit v Isilske tvrzi-pro zajemce  ) Pak ji kopnutim probere z mdlob a muze se vesele hrat RP. Pokud postavu nesvaze a ta se probere, muzese samozrejme pokusit utect, ale bud by nemela utikat moc dlouho, nebo si hodit treba nejaky test na vydrz Pokud ale toto nekdo uplne ignoruje, upozornit ho na to, a pokud na to i potom kaká tak bych ho zabil doopravdy 
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: stinova zraneni Posted: 14:22 11. Nov 2008 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Tak stínový zranění jsou skutečně braný tak, že se postava snaží zneškodnik protivníka, aniž by ho zabila.
Postava padne do mínusovejch hodnot, asi 30 vteřin leží a pak se probírá s 1HP. Když se probere, tak by se opravdu měla chovat tak, že sotva žije, ale aby byla trošku větší volnost v tom, jak to zahrát, žádný znemožnění pohybu ani nic podobnýho se nepoužívá.
Dalo by se to samozřejmě upravit, aby měla postava nějaký dočasný postihy, aby se prodloužil interval, kdy leží na zemi a podobně.
Mno a pokud se někdo chová tak, jak je popsáno v prvním postu, neváhal bych ho poslat k rohatýmu.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Neithan1
|
Post subject: Re: stinova zraneni Posted: 14:23 11. Nov 2008 |
|
Joined: 17:49 27. Oct 2007 Posts: 992 Location: v každom ľudskom tele
|
no dost casto tu ludia pisu aby hraci pisali ked sa im niecia hra nepozdava, ale pri hre fakt nema clovek naladu vysvetlovat niekomu ich vlastne chyby.. nepoviem ak sa stane nejaka drobnost, formalna alebo z nepozornosti..ale do oci bijuca imbecilita sa cez tell vysvetlovat neda.. zvlast ked clovek uz dovrsil hranicu dospelosti a mal by byt schopny precitat si aspon nejake zaklady k hre.. koniec koncov je to popisane uplne vsade
_________________ Riviera Neithan : zvany tez divoky prst ci neklidna klavesnice. Vyzbrojen xenofobnim humorem nejtezsiho kalibru.
http://wiki.mibbit.com/index.php/Icons (>_(>_<)_<)
Když něco chcete, vynucujte si to od okolí. Neptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
|
|
Top |
|
Anderson I
|
Post subject: Re: stinova zraneni Posted: 14:36 11. Nov 2008 |
|
Joined: 17:37 08. May 2007 Posts: 188 Location: Hradec Králové
|
Během bezvědomí říct postavě něco jako „lež, nebo tě zabiju“ a když tě neposlechne - splnit slib.
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: stinova zraneni Posted: 15:44 11. Nov 2008 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Když tě poslechne, tak hrál špatně bezvědomí, protože by tě neměl slyšet. Když neposlechne, tak ho zabij. 
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Aznar
|
Post subject: Re: stinova zraneni Posted: 16:25 11. Nov 2008 |
|
 |
Šlechtic |
|
Joined: 07:49 03. Jul 2007 Posts: 379
|
no co me nejvic vadi a co sem naznacoval na zacatku je to, ze hrac proste nema strach, ze umre a prenasi to na postavu... takze i kdyz je v pozici, ze by si nemel moc vyskakovat, tak je mu to jedno a i pod pohruzkou smrti spolupracovat nebude, protoze "stinovy zraneni mi prece nic neudelaji, tak co bych te poslouchal" tohle je jenom ciste o tom, co vi hrac a postava by se v ty situaci chovala v 90% uplne jinak, kdyby nad ni obrovsky pulork maval s tezkym cepem (kdyz pominu nejaky silence, co se fakt smrti bat treba nebudou)
_________________ Terner Matson - ivorsky rybar a lovec Lori Blaberk - trochu blazniva trpaslici carodejka Grul - postrach Ivory
|
|
Top |
|
Marvin
|
Post subject: Re: stinova zraneni Posted: 16:26 11. Nov 2008 |
|
Joined: 12:50 13. Oct 2007 Posts: 838
|
Presne tak ako pise Neithan ... mne sa to stalo nedavno, moj trpaslik ubil pulcika stinovymi zraneniami prvykrat, jemu to vyprsalo on sa postavil a hned pokracoval v tom kde prestal-v urazani mojej postavy, inu poslal som ho na zem druhy krat (opet stinove), situacia sa opakovala-hned ako mu vyprsal cas,postavil sa na nohy,to ze bol "temer mrtev" nijako nevadilo a opat veselo pokracoval v urazani mojej postavy .... vypol som stinove  (bohuzial pre mna ale nastastie pre jeho xp tam stala vedla liecitelka ktora ho zasa narovnala na nohy  ) Zaver: som za pouzivanie stinovych pri prvom utoku, ak podla toho hrac hrat nebude, je to jeho chyba a stinove tym padom nemaju zmysel a vypinam ich ...
_________________ Cesta spravedlivého ze všech stran lemována jest nespravedlností,sobectvím a tyranií lidské zloby.Požehnán buď ten,kdo ve jménu lásky a dobré vůle vyvede slabé z údolí temnoty,neb ten jest skutečným pastýřem a spasitelem zbloudilých dětí.A já srazím k zemi mocným trestem a divokým hněvem všechny,kdo se pokusí otrávit a zničit mé bratry.A když uvalím svou mstu na tebe,seznáš,že jméno mé je DM!
|
|
Top |
|
Marvin
|
Post subject: Re: stinova zraneni Posted: 16:30 11. Nov 2008 |
|
Joined: 12:50 13. Oct 2007 Posts: 838
|
Aznar wrote: no co me nejvic vadi a co sem naznacoval na zacatku je to, ze hrac proste nema strach, ze umre a prenasi to na postavu... takze i kdyz je v pozici, ze by si nemel moc vyskakovat, tak je mu to jedno a i pod pohruzkou smrti spolupracovat nebude, protoze "stinovy zraneni mi prece nic neudelaji Presne tak to je... sere to i mna. Hraci sa neboja smrti v CvC ... moje chovanie pri tom som uviedol v predchozom prispevku, dufam ze si to hraci, ktory na to doplatia uvedomia
_________________ Cesta spravedlivého ze všech stran lemována jest nespravedlností,sobectvím a tyranií lidské zloby.Požehnán buď ten,kdo ve jménu lásky a dobré vůle vyvede slabé z údolí temnoty,neb ten jest skutečným pastýřem a spasitelem zbloudilých dětí.A já srazím k zemi mocným trestem a divokým hněvem všechny,kdo se pokusí otrávit a zničit mé bratry.A když uvalím svou mstu na tebe,seznáš,že jméno mé je DM!
|
|
Top |
|
igor
|
Post subject: Re: stinova zraneni Posted: 17:20 11. Nov 2008 |
|
Joined: 15:14 27. Apr 2007 Posts: 1047 Location: Plzeň
|
Účel jasnej - ubití do bezvědomí aniž by postava zbytečně umřela Pokud hráč nechápe mojí laskavost a pořád utíká, tak holt smůla... vypnu stínový a zabiju ho - jeho minus
_________________ Kdo si to se mnou rozdá muž proti muži? Kdo si troufá? Kazuko "drakobijec a bijec drakobijců" - drsňák, jehož pěsti budí posvátnou úctu.
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: stinova zraneni Posted: 17:33 11. Nov 2008 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
:rejp: Já pořád řikal, že ta smrt málo bolí  Vážně bych tohle neřešil. Pokud se nebojí smrti, tak prostě uvidí rohatýho.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
DenGrasse
|
Post subject: Re: stinova zraneni Posted: 17:33 11. Nov 2008 |
|
Joined: 01:37 21. Feb 2008 Posts: 5869
|
stará věc, sáhodlouze řešeno v jednom starém topicu... CvC a smrt. staré téma, starý návrh: full loot po smrti, případně větší ztráta XP v CvC smrti (případné omyly napraví DM nebo se časem vyrobí nějaká systémová možnost), nebo po smrti v CvC nutná pauza při pobytu v podsvětí atd.
co se týče stínovývh zranění, prodloužil bych interval, po který postava leží (aby to vynutil systém), ale to je zas práce pro WB, který budou potrestaný místo prasících hráčů... obecně platí, že když je to hráči šumák, nemá co dělat na rp serveru. (to utíkání bych eště pochopil, ale s tim uráženim je to hrubý...).
_________________ hyperpasivní myšohryz pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...
|
|
Top |
|
Phantorris
|
Post subject: Re: stinova zraneni Posted: 17:54 11. Nov 2008 |
|
Joined: 13:36 07. Aug 2007 Posts: 341 Location: Plzeň
|
DenGrasse wrote: ... obecně platí, že když je to hráči šumák, nemá co dělat na rp serveru ... Njn, jenže to by si měly uvědomit ty hráči...
_________________ Adelath Podkova - mladý bojovník, Dei-Anangův šampion, rytíř řádu Čestných rytířů Úsvitu
Pugor Wogsher - Tupý půlork, mladý barbar, jenž byl obětován Xi'An, když se chtěl pomstít nemtrvému za to, že po něm házel kameny.
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 8 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |