 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
Sorrow
|
Post subject: Re: Oživování Posted: 20:03 23. Nov 2008 |
|
Joined: 17:09 27. Apr 2007 Posts: 986 Location: Hell
|
Jasne, to je porad reci jak vsichni po svete behaj a tohle je presne prvni lekce v osnovach skoly ,,probehni svuj dungeon,, 
_________________ Bono volo ale sen dela por disto la sarine estes rano en mia bideo.
|
|
Top |
|
Kiri
|
Post subject: Re: Oživování Posted: 20:11 23. Nov 2008 |
|
Joined: 18:37 29. Apr 2007 Posts: 1260 Location: vsudeANDnikde
|
Sorrow wrote: Jasne, to je porad reci jak vsichni po svete behaj a tohle je presne prvni lekce v osnovach skoly ,,probehni svuj dungeon,,  nemas nakej odkaz posledne mi sejmulo stado vlku, vlastne s prvni postavou sem to este nikdy neprosel...rad se neco naucim o probihani dungu...
_________________ stiznosti sem -> 291472609 jsem to co (ne)jsem. Zhrzena laska *** ministerstvo zabavy varuje: creeping zabiiji!!!
Pisu sam za sebe
|
|
Top |
|
monstera
|
Post subject: Re: Oživování Posted: 07:21 24. Nov 2008 |
|
Joined: 16:10 27. Apr 2007 Posts: 885 Location: Ivory
|
[quote="nomis_b"]No, mne napada jina vec. nyni je klerik uplne na hovno co se tyce ozivovani, protoze kazdej si radsi priplati a necha se ozivit v chramu, protoze mu to zachrani vice zkusenosti.
Podle mne, který hraje převážně kleriky už od doby ARK 2, by měla ztráta expů při oživení vzkříšením klerikem být jen poloviční oproti svitku i chrámu. A vzpomínám na ARK 2, kde byl k draze k dostání silný elixír, který umožnil klerikovi oživit mrtvého, i když neměl k disposici jeho tělo a byl zcela jinde. Směli ho použítat jen klerici na vysokém lvl asi od 18. Probíhalo to tak, že kamarád došel za klerikem, zaplatil a řekl, kdo z jeho přátel zemřel, a klerik ho vyvolal. Krásným paradoxem bylo oživení vysoké temné efky uprostřed náměstí hlavního města - ani neměla čas poděkovat, jak prchala pryč....
_________________ Co neumím, se naučím ( a nebo taky ne ) + Lucia Exos, kněžka a řemeslnice, Hřbitov v Ivory, první řada vpravo, osmý hrob + Ranuncula Acera, řemeslnice a zaklínačka s halapartnou, Hřbitov v Karathe třetí řada vpravo Sandra Ztruhly, nalezenec, Aasimar, kněžka a řemeslnice Ga Muru, nešťastný plod náhodného setkání lidského ožraly a orčí děvky Elena Spod, dívka která ztratila paměť
|
|
Top |
|
Krata
|
Post subject: Re: Oživování Posted: 08:23 24. Nov 2008 |
|
Joined: 18:00 28. Apr 2007 Posts: 2864 Location: Božský trůn
|
Půlku zas nevim jesli už to neni moc  .. ale minimálně stejně jako v chrámu by mohla být ztráta, když klerik sešle vzkřísení nebo jak se jmenuje to poslední kouzlo.
_________________ jsem uctívač démonů jsem otec tvé smrti já vyvolávám dávné zlo já kontroluji každý jeho nádech já podněcuji vaše neštěstí zrozením i zabíjením já vyvolám armageddon krmen tisícem duší.
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Oživování Posted: 10:44 24. Nov 2008 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
monstera wrote: Podle mne, který hraje převážně kleriky už od doby ARK 2, by měla ztráta expů při oživení vzkříšením klerikem být jen poloviční oproti svitku i chrámu. A to proč? monstera wrote: A vzpomínám na ARK 2, kde byl k draze k dostání silný elixír, který umožnil klerikovi oživit mrtvého, i když neměl k disposici jeho tělo a byl zcela jinde. Směli ho použítat jen klerici na vysokém lvl asi od 18. Probíhalo to tak, že kamarád došel za klerikem, zaplatil a řekl, kdo z jeho přátel zemřel, a klerik ho vyvolal. Krásným paradoxem bylo oživení vysoké temné efky uprostřed náměstí hlavního města - ani neměla čas poděkovat, jak prchala pryč.... Což je uplně krásný příklad metagamu.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
DenGrasse
|
Post subject: Re: Oživování Posted: 11:02 24. Nov 2008 |
|
Joined: 01:37 21. Feb 2008 Posts: 5869
|
úplně nejlepší by asi bylo, kdyby se expy ztrácely podle doby, která uběhne od smrti do oživení... bez ohledu na to, kdo postavu oživí. ale nevim, esli jde něco takovýho udělat, i když si myslim, že by mohlo,c o kuciku? navěsit nějakej odečet v tvé časové knohovně mezi on_death a vzkříšením (nevim co je to za event  )?
_________________ hyperpasivní myšohryz pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...
|
|
Top |
|
Theogil I
|
Post subject: Re: Oživování Posted: 11:03 24. Nov 2008 |
|
Joined: 12:51 12. Sep 2007 Posts: 1721 Location: Brno
|
Ha ... dobří holuby se vracejí, chápejte stará dobrá témata s velmi hořlavou náplní ... k tomu snad ani není co znovu psát stačí projít koš. 
_________________ Theogil Mistrovské ostří - strážce králova pokladu, kovář v Ivory Boindil - trpasličí zvěd, velký čtenář a lenochod Wahibah Zafirah al Talibah - dědic dračího odkazu, strážce legend
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Oživování Posted: 11:04 24. Nov 2008 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Samozřejmě, že by to šlo. Ale viz vejš - neprošlo to.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 15 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |