photter wrote:
už se tu zase omílaj věci, který se dávno probraly
peníze by se měly ukrást dycky všechny, nebo znáte zloděje, co uřízne měšec a pak půlku vrátí ?
souhlas, leda by existovaly váčky, které by symbolizovaly určitou částku (vezmeš váček, zmizí příslušný počet peněz atd. nebo naopak)
photter wrote:
kradení velkejch věcí je paradox nwn invu a je třeba ho brát z obou stran, nese výhody i nevýhody - pokud je možnost táhnout na zádech dvě těžký zbroje a pět mečů, je taky možnost je čornout, nwn je prostě takový a pokud by se todle řešilo, tak jediný přijatelný řešení je znemožnit nošení těchdle věcí v báglu (tím pádem nepudou ukrást) - chcete to tak ?
ANO, ANO! CHCEME!
photter wrote:
pro okrádanýho je průser nemožnost získat kořist zpět ani když zloděje přistih, dokonce ani když ho chyt a zabil, to je naprosto úchylný ale řešej to jen lootovatelný mrtvoly a eště jen napůl, já bych tu osobně lootovatelný mrtvoly viděl nerad
mně by nevadily,a le to řešení s vypadáváním ukradených věcí při smrti je lepší (nechal bych při jakýkoliv, ne jenom od PC, může to mít různý varianty)
photter wrote:
a poslední věc je matematická olympiáda, hilvl zloděj, co se na kradení specializuje je na 100% úspěšnej, i kdyby si všichni dali nohu za krk
no třeba při přistižení se zlodějům sekala ruka... tak provést a technicky ho zatížit modifikátorem na pick pocket (a další věci na který potřebuje obě ruce, tj. skoro na všechny

)... elegantní a herní řešení...