 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
kucik
|
Post subject: Re: Co DM přehnalo?! Posted: 15:38 02. Dec 2008 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Já jsem jenom zvědavej, až se zvýší rozestup těch náhodně generovaných vlastností potvor, doplní se náhodně generované pasti a náhodně vybíraní bossové. To budou ty dungy podle názoru některých asi nehratelné, protože nebudou mít jistotu, že tam bude ten a ten boss a předem daný postup, jakým způsobem ho zabijou.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Tretas
|
Post subject: Re: Co DM přehnalo?! Posted: 16:12 02. Dec 2008 |
|
Joined: 13:12 01. Oct 2008 Posts: 1450 Location: Rožnov p. R.
|
mě tohle přišlo jako uplna blbost, prostě do te jeskyně došel nový šéfik (král jejich?  ) no a prostě měl s sebou ochranku. jednou je tam nějaká silnější potvor a už se to rozebírá na foru. *nevěřičně kroutí hlavou* DM ti chtěl spestřit hru, potom viděl že ty o to nestojíš že chceš jenom expit tak se na tebe vykašlal a šel se dívat na telku, no a ty sis šel pro expy a bohužel tě šefik zabil... (já to vidím takhle, nikomu to však nevnucuju)
_________________ Hant Sendt - Ztracen neznámo kde. Jorg syn Jargena - Trpoš-člen klanu Nordových kladiv, velitel Černého pluku a bývalý kaprál VI. roty Karathské armády.
|
|
Top |
|
Žorž
|
Post subject: Re: Co DM přehnalo?! Posted: 19:20 02. Dec 2008 |
|
Joined: 18:11 27. Apr 2007 Posts: 1274 Location: Praga
|
Jen, glosa, když to čtu: Řekl bych, že ti Rejty dal i pěkný popud na quest, Hassane...který mohl pokračovat i jako autoquest. Alespoň tak bych to vnímal jako hráč já (tedy kdybych se někdy do takhle vysokého dungu sám dostal  ) Mohl sis totiž říct (tvoje postava) po druhém úprku třeba něco ve smyslu: " Safra, teď mě to ťuklo do nosu, na tom něco bude! Co kdybych z toho vytřískal víc než expy? Jo. Udělám to." Přemýšlet o tom, co tak bojovně boss skrývá...a třeba vyjít ven pro posily a zkusit zabavit ostatní hráče. Vrátit se do vsi, říct: "Všiml jsem si obřího enormě agresivního obludáka v jeskyni. Ti hrdinnější a čestnější z vás mohou jít se mnou, aby mi jej pomohli bacit a zlikvidovali tím velké ohrožení pro okolí. A já si shrábnu poklad." Udělat si zajímavou, pestrou výpravu na zlobra, ač DM by po prvotní výpomoci k zábavnější hře (tak to dle popisu vidím já) třeba už dávno nebyl ve hře...třeba by si toho však ani vaše nově zformovaná družinka nemusela všimnout, jak by byla zaujatá svým skutkem, a slavila by svůj úspěch. Prostě jen se pokusit.
_________________ Slovotepec Žorž = Písmák Matlafousek
Částečně mimo thalijský provoz, ovšem v psaní neustávající: http://kibucim.blogspot.cz/
|
|
Top |
|
Prometheus
|
Post subject: Re: Co DM přehnalo?! Posted: 23:40 02. Dec 2008 |
|
Joined: 18:10 13. Feb 2008 Posts: 318
|
_________________ ACC Brik - Amywiel Luelven ACC Brik - Pandora
A nakoniec: Meňavec by sa mal obnoviť.
|
|
Top |
|
LDamian
|
Post subject: Re: Co DM přehnalo?! Posted: 12:58 03. Dec 2008 |
|
Joined: 21:02 21. Jun 2007 Posts: 4205
|
Pisu obecne, tuhle konkretni situaci znam jen z popisu na foru a osobne se mne netyka. Je v poradku, kdyz DM ozvlastni vypravu postavy rozumnou hrou za npc. Magove/zaklinaci/klerici/druidi... se mohou chovat inteligentneji az vychcane (dle jejich hodnot a kouzel, ktera skutecne maji - dokonce s nimi muze i restnout a kouzel si nastavit do slotu jine pocty a druhy (treba u npc klerika). V pohode mi prijdou i ty pasti navic, pokud je to na miste, kde by je nekdo mohl nastrazit a jejich sila a povaha tomu odpovida. Boss se muze lecit, muze mit u sebe lektvary ktere bezne nema, okolni npc ho mohou naboostovat a chranit, muze utikat, lakat do pripravene pasti... Mohou tam byt npc (pokud mozno jasne rozlisitelne, aby bylo na prvni pohled patrno, ze se jedna o jina, nova npc - pokud neni, je vhodne dat o tom hlasku hracum), ktere tam bezne nejsou. Silnejsi typy banditu. Uplne jiny boss. Drak/demoni/nemrtvi/drowove na navsteve vyjednavajici s mistnima... Mohou se dit nove a nepredvidatelne veci. Napriklad npc mohly hromadne zprovoznit nejakou slozitou, vychcanou past. Prave muze probihat velka obet Gordulovi a nasledovana jeho pozehnanim, ktere vsechny promeni na cas v silene berserky (a pokud je nezastavi hraci, kteri se tam nahodne nachomytli, tak potahnou na nejblizsi osadu). ----------------------------------------------------------------------------------------- DM by nemelo vyrazne upravit nejake npc - treba zvednutim AC - aniz by to melo nejaky jasny a hracum znamy nebo aspon realne odhalitelny duvod. Boss rekkneme Chramst Chroust je hracum dobre znamy (jmeno a vybaveni zde reprezentuje celou radu znaku - tvar, hlas.., ktere postavy vidi, ale hraci kvuli grafice nwn ne. Je to konkretni postava toho sveta, ktera se zrejme ozivuje stejne jako hracske postavy. Pokud ma najednou AC o 10 vyssi, musi to mit duvod. Bud je to tentokrat jiny boss a v tom pripade by to mel DM hracum oznamit a ti se potom mohou chovat jako pri setkani s novou postavou a nebo ma treba misto kozene zbroje plnou platovou, nejaky magicky predmet... A DM by to mel opet hracum oznamit (a pekne by bylo, kdyby ten predmet potom sel ziskat - byt treba oslabeny). Idealni by zrejme bylo, aby byl jak uz tu nekdo psal bossu vyber - proste DM, ktery bude chtit lokaci ztizit pouzije jineho bosse treba pro skrety. Skreti maji proste tentokrat silnejsiho sefa - ten jinak vypada, jinak se jmenuje a hracum je hned jasne, ze situace je jina nez obvykle a je i jasne proc. Dale - normalni npc spawn je sice tupy, nema silne stranky, ktere se objevi pri hrani DM, ale nema take slabiny zijicich postav. Bylo by pekne, kdyby toto DM vzal na vedomi a take to zohlednil. Treba ne vsichni skreti by ve skutecnosti meli v povaze branit sveho sefa s nasazenim vlastniho zivota. Treba se tam objevi skupina, ktera prichozi dobrodruhy vyuzije na svrzeni nenavideneho bosse. A nektery boss by treba mnohem radeji vydal cast sveho pokladu bez boje, pokud uvidi, ze se hrdinove probili az k nemu. A nekdy, nekdy proste mohou npc i spat, meditovat, byt zrovna opili nebo si uzivat s otrokama. Navic cas DM je vzacny (aspon pro hrace) a bylo by hezke, kdyby pokud ozvlastnuje nejake npc, tak to melo myslenku (urcite casto ma - questy co jsem zde zazil ji meli snad vzdy). Koneckoncu to, ze jsou veci jinak nez obvykle ma zrejme duvod. Myslim jiny nez chut potrapit hrace. Tohle nemusi byt samozrejme pokazde - ze zkusenosti vim, ze DM obcas proste nema chut vymyslet slozitejsi questik, ale jednoduchou vec si zahraje rad (a ono take zalezi na urovni reakce hracskych postav - pokud ty zacnou hrat zajimave rp, casto strhnout i DM a naopak). Je to spis jen pro jistotu. Zkratka pritomnost DM na vyprave by mela mit vyhody i nevyhody. Neco za neco. Npc mohou byt silnejsi, nebezpecnejsi, ale take by melo jit bud vic ziskat, nebo je prechcat taktikou, ktera bezne nefunguje, obcas mit slabiny. At to zas neni tak, ze pokud se npc zachovaji netradicne, tak se radeji otocim a pujdu zpet, pripadne (kvuli odvraceni podezreni z ooc chovani) tam budu chvili saskovat na okraji npc a pak se stahnu. Pokud jsou npc silnejsi, je to vyzva - a k vetsi vyzve patri prislusne vetsi odmena - at uz v podobe pokladu, pekne hry, novych informaci ci questu... Mno snad to spis pomuze nez natve. 
_________________ Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR! Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)
Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru
|
|
Top |
|
Tretas
|
Post subject: Re: Co DM přehnalo?! Posted: 14:18 03. Dec 2008 |
|
Joined: 13:12 01. Oct 2008 Posts: 1450 Location: Rožnov p. R.
|
jakože DMka jsou supr a zatím mě žádný z nich nenechal umřít nadobro. i když tam dá silnější potvoru nestěžuju si, přece když tam je DM můžu zahrát že ho obejdu a chytnu zezadu pod krkem...(například) v tomhle případě mohl například doběhnout do vesnice pro pomoc... (strážným by se tam asi nechtělo že  ale kdyby tam byl nějaký dobrodruh klidně i NPC) možností je spousta a asi ta nejhorší je se do toho bose pustit hlava nehlava. a to zvyšování AC mi přijde v klidu vždyť někdy už tam určitě byl nějaký jiný hráč který to tam vybil, no tak se tam nastěhoval uplně někdo jiný. takže podle toho co čtu tak DM nepochybil jen ho nebavilo se dívat jak hráč prostě chodí jen expit (možná si myslel že hráče to taky nebaví ale že namá co jiného dělat) tak si řekl že mu hru trochu oživí, jenže hráč chtěl jenom expy a expy tak nechěl vyjednávat ale chtěl zabíjet. takže Rejty si může říkat jenom: Pro dobrotu na žebrotu.  a myslím že si příště rozmyslí jestli bude někomu oživovat hru. Bohužel 
_________________ Hant Sendt - Ztracen neznámo kde. Jorg syn Jargena - Trpoš-člen klanu Nordových kladiv, velitel Černého pluku a bývalý kaprál VI. roty Karathské armády.
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Co DM přehnalo?! Posted: 14:27 03. Dec 2008 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
LDamian wrote: ... To rozhodně stojí za zamyšlení.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Anderson I
|
Post subject: Re: Co DM přehnalo?! Posted: 14:33 03. Dec 2008 |
|
Joined: 17:37 08. May 2007 Posts: 188 Location: Hradec Králové
|
Proboha, proč by měl DM upozorňovat, že je tam jiný NPCčko, než jindy?! Prostě asi ten starej šéfik umřel a nastoupil nový, mladý, rychlejší a silnější. Bohužel se ale ještě nestačil zabydlet a dát před jeskyni ceduli: „Kožená zboj po starým smrděla jak bolavá noha, tak jsem si pořídil plnou plátovku - ať nejste překvapený, až mě zase půjdete vykrást“. LDamian wrote: Treba se tam objevi skupina, ktera prichozi dobrodruhy vyuzije na svrzeni nenavideneho bosse. A nektery boss by treba mnohem radeji vydal cast sveho pokladu bez boje, pokud uvidi, ze se hrdinove probili az k nemu. To ale předpokládá, že se ta skupinka pokusí o komunikaci - což asi nebude tento případ. Ale souhlasím, je to podle mě dobrý nápad na mini-questík. Když na něco nemám, tak se stáhnu - to není OOC, to je selský rozum.
|
|
Top |
|
LDamian
|
Post subject: Re: Co DM přehnalo?! Posted: 14:44 03. Dec 2008 |
|
Joined: 21:02 21. Jun 2007 Posts: 4205
|
Anderson I: rekneme ze je tam normalne boss jmenem Chroust Chramst, graficky v platove zbroji s horici obourucni sekerou, ale DM ho predela a bude ho rp brat jako nejakeho jineho bosse. Hrac vidi stale graficky to stejne npc jmenem Chroust Chramst, graficky v platove zbroji s horici sekerou - tedy logicky je to stejne npc a ne nejaky novy sefik. Pokud DM chce, aby to byl nejaky novy sefik, tak by mel IMHO napsat hracum zpravu, ze npc vypada jinak nebo jim to nejak jinak jasne naznacit. Je to vyvazeni nedostatku grafikych moznosti NWN.
Obdobne pokud je hostinskym v Ivory Krkovicka s nejakym grafickym vzhledem a schopnostmi. Tak pokud tam jako postava prijdu po 50. a vidim zase stejne npc se jmenem Krkovicka, tak predpokladam, ze tentokrat to nebude arogantni mag na 20. urovni, ktery Krkovicku jen zastupuje. Protoze kdyby byl, asi bych si toho vsiml (leda ze by ten mag mel na sobe maskovaci kouzlo - ale to je ta varianta, kdy musi byt realne to odhalit - napriklad seslanim dispellu na maga tvariciho se jako Krkovicka).
Pokud by se DM rozhodl, ze je to stale stary Chroust Chramst a jen mu zvedl AC rekneme o 10, melo by to mit nejake opodstatneni. Ma postava si jen tak AC o deset zvednout nemuze - systemove to proste nejde. Bud jedine jinou vybavou (ktera ovsem bude zrejme viditelna - tedy hracske postavy by si toho zrejme vsimli a hraci by o tom meli dostat zpravu) a nebo naboostovanim. Naboostovani je ovsem take casto viditelny magicky efekt a hlavne neni trvale a da se odkouzlit. Je tedy rozdil mezi tim, npc naboostovat dostupnymi kouzly (coz je v poradku) a jen tak mu zvednout AC, silu nebo cokoli dalsiho bez vysvetleni a bez upozorneni.
Jen muj postoj...
EDIT: ted jsem to co jsi napsal cetl znovu. Nerikam, ze by to melo byt na ceduli pred dungeonem (byt i tohle by slo nejak pekne udelat).
Postavy by se to ale mely dozvedet nejpozdeji pri zahlednuti toho bosse. Bud to poznaji tak, ze ma proste jine jmeno a jinak vypada (tehdy neni nutne cokoli dal resit). A nebo jim pri zahlednuti bosse muze DM vypsat zpravu co je jinak
*nacelnik orku je jakysi mlady, ocividne nesmirne silny a talentovany valecnik v jakesi podivne, nacervenale zarici plne platove zbroji*
Treba.
A jinak pokud se ani nestihl zabydlet... hmm i to by se dalo pojmout zajimave. Treba by tam jeste cast npc stale bojovala za stareho bosse? Treba by tam mrtvola stareho bosse lezela na zemi a nebo jeho hlava zdobila vchod do dungeonu? Nebo by tam byly po ruznu k nalezeni stopy po prevratu?
_________________ Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR! Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)
Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru
|
|
Top |
|
Phantorris
|
Post subject: Re: Co DM přehnalo?! Posted: 15:39 03. Dec 2008 |
|
Joined: 13:36 07. Aug 2007 Posts: 341 Location: Plzeň
|
Nevim o jakého bosse se jedná a už asi ani nejde o nejakého konkrétního, ale já mám pocit (a možné se pletu, dungeony moc nevybíjim a když tak jenom takové lehounké), že bossové nemají nad hlavou nějaké konkrétní jméno, ale pouze o jakej druh se jedná (ork, skřet, ...) popřípadě je tam napsáno náčelník, šaman apod. (pokud konkrétní jména maj tak si myslim, že by bylo lepší kdyby neměly) No každopádně, když jdu někam do dungeonu, tak vždy předpokládam, že ten náčelník je někdo jinej, než ten koho sem kdysi zabil a z toho taky vycházím (a kdyby pokaždý byl jinak silnej a měl jiný vlastnosti bych bral jako velký plus) Ale samozřejmně DM může nakopnout hráče lehkym popisem toho co vidí (má na sobě masivní plnou plátovou zbroj, pohybuje se velmi mrštně,...)
_________________ Adelath Podkova - mladý bojovník, Dei-Anangův šampion, rytíř řádu Čestných rytířů Úsvitu
Pugor Wogsher - Tupý půlork, mladý barbar, jenž byl obětován Xi'An, když se chtěl pomstít nemtrvému za to, že po něm házel kameny.
|
|
Top |
|
LDamian
|
Post subject: Re: Co DM přehnalo?! Posted: 15:51 03. Dec 2008 |
|
Joined: 21:02 21. Jun 2007 Posts: 4205
|
Phantorris wrote: Nevim o jakého bosse se jedná a už asi ani nejde o nejakého konkrétního, ale já mám pocit (a možné se pletu, dungeony moc nevybíjim a když tak jenom takové lehounké), že bossové nemají nad hlavou nějaké konkrétní jméno, ale pouze o jakej druh se jedná (ork, skřet, ...) popřípadě je tam napsáno náčelník, šaman apod. (pokud konkrétní jména maj tak si myslim, že by bylo lepší kdyby neměly) No každopádně, když jdu někam do dungeonu, tak vždy předpokládam, že ten náčelník je někdo jinej, než ten koho sem kdysi zabil a z toho taky vycházím (a kdyby pokaždý byl jinak silnej a měl jiný vlastnosti bych bral jako velký plus) Ale samozřejmně DM může nakopnout hráče lehkym popisem toho co vidí (má na sobě masivní plnou plátovou zbroj, pohybuje se velmi mrštně,...) Nekteri bossove maji konkretni jmeno, typu Ragor "Velka sekera". Takze je i beru proste jako unikatni npc s vlastni pripadnou historii, povahou, zkratka jako takovy opak unikatnich npc treba v Karathe nebo v Tartenu. Osobne to tak i beru, ze se proste ozivil (podobne jako se ozivuju ja). Jak to tedy je?
_________________ Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR! Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)
Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru
|
|
Top |
|
Anderson I
|
Post subject: Re: Co DM přehnalo?! Posted: 16:04 03. Dec 2008 |
|
Joined: 17:37 08. May 2007 Posts: 188 Location: Hradec Králové
|
2 LDamian: Jedna otázka: „Jak může postava znát toho konkrétního bosse?“ Počítám, že když tam byla minule, tak ho zabila. Musí tedy předpokládat, že když už tam boss je, je jiný, než minule.
Popisky jsou OOC. Předpoklad, že se pořád oživuje ten samý šéfik - nevychází to náhodou ze znalosti NWN enginu (silně OOC)? Abych to vysvětlil. Když vidím asiata, přijdou mi všichni stejný. Předpokládám, že když postava vidí orka, bude na tom stejně jako já, takže zapamatování si, že tohle vlevo od vchodu je ork Béďa ji nehrozí.
Svět se mění, proč by tě na to měl někdo upozorňovat? Prostě je tam někdo silnější, tak se podle toho zařiď. Když je někdo blbej (pardon), 2x mu to nevyjde a on to zkusí ještě jednou, tak tady už se nedá nic dělat.
|
|
Top |
|
LDamian
|
Post subject: Re: Co DM přehnalo?! Posted: 16:17 03. Dec 2008 |
|
Joined: 21:02 21. Jun 2007 Posts: 4205
|
Anderson I: Hele to jsou tve predpoklady. Ok, nic proti tomu. Dam oproti tomu vlastni. Predpoklad ze se ten sefik ozivuje, ci alespon ozivit muze, vychazi ze znalosti IC prostredi sveta. Tedy ma postava vi, ze staci nekoho dotahnout do chramu a tam ho knez ozivi - dela to casto. Ma postava byla uz take x krat ozivena - jak primo na miste knezem, tak take v chramu. Okolni postavy ji nekolikrat popsaly, na co a kde a jak umrela. Ma postava se take x krat nevysvetlitelne sama od sebe objevila v chramu - pamatovala si jen ze sla nekam na vypravu, pripadne i casti te vypravy a nahle je pred chramem... Dokonce i velmi malo inteligentni postava jako je BU (ktera ma problem mluvit), pochopi moznost oziveni intuitivne (pres moudrost). Pokud ty hrajes v tomto jeste naivnejsi postavu, je to tva volba. Jinak bych to nehrotil az tak do detailu, jinak dojdeme k pocitani mrtvych npc - treba skretu a jejich nutnych celkovych poctu a k tomu, ze je to cele nesmyl. Jen se mi nelibi hned to hazeni do pozice vyuzivani OOC znalosti. To, ze ti asiati prijdou vsichni stejni je tva vec. Ja mam mezi asiaty radu znamych a kamaradu a stejni mi neprijdou. Oblibene herce v televizi take rozeznavam. Podobne mi stejni neprijdou romove - u cernochu je to horsi, ale to je tim, ze je nevidam moc casto - a i tak poznam celou radu cernoskych hercu od pohledu. Muj pulork by napriklad IMHO nemel problem s rozeznavanim pulorku a orku, stejne jako lidi. Mimochodem pulciky a elfy rozeznavas nebo ti taky prijdou vsichni stejni? Pokud tedy hrajes cloveka - pokud neco jineho, proste to vztahni na ostatni "hracske" rasy. Mimochodem pripravuji se pry hracske rasy kobold a zlobr. Ale kazdopadne at uz to TY hrajes jakkoli, tak ostatni to mohou hrat jinak. Kdyz DM doda nejakou informaci, stale to mohou hraci zahrat tak, ze jejich postavy tu informaci neznaji. Obracene to moc nejde. Jinak je to o pojeti hry. Nic proti tvemu. EDIT: jen jeste detail. Ma postava zabila i nektere jine hracske postavy behem sveho zivota. A nemysli si, ze by tim zmizely ze sveta - pokud je tedy znovu potkava. Naposledy napriklad zabila v dungeonu nekolik trpasliku. Vzapeti na to, je videla v Ivory. Neni schizofrenni, ani debil (ve smyslu nemoudra), takze logicky jsou to ti sami trpaslici, nebot vypadaji naprosto stejne (maji stejne jmeno, stejne vybaveni...). EDIT 2: (jak to co jsi napsal ctu jeste jednou). Popisky nejsou zcela OOC. Popisky nejakym zpusobem vyjadruji, nahrazuji nebo poskytuji IC informace. Napriklad potkam postavu se jmenem Anderson, ktere uvidim do tvare. Pozdeji potkam opet postavu se jmenem Anderson, ktere vidim do tvare. Vzato ciste graficky, tak tvari je tu par modelu - navzajem zamenitelnych. Ale to jmeno Anderson mi rika, ze tahle postava/tvar ma nejake konkretni, unikatni a nezamenitelne rysy. Neni to tedy ciste OOC informace - umoznuje mi jako hraci rozeznavat od sebe postavy, nahrazuje tedy urcite chybejici IC informace. OOC by bylo, kdybych te postave zacal rikat jmenem na zaklade toho, co jsem si precetl. Nebo kdybych ji bezpecne poznaval i potom, co se kompletne prevlekla a drzi hubu (nebo meni hlas s pouzitim skillu klamani treba). Mno a podobne to beru, i kdyz potkam bosse Chroust Chramst nebo Ragor "Velka Sekera". Umoznuje mi to rozeznat unikatni, jedinecnou postavu - stejne jako toho Andersona. DOVETEK: jeste aby bylo jasno. Ted se sice bavim hodne teoreticky a skoro akademicky, ale jinak jde hlavne o hratelnost. A tam porad z meho pohledu plati ten muj prvni prispevek. Tedy nejde o to tolik, zda bossove budou nebo nebudou mit unikatni jmena - to je zajimave spis akademicky a pro rp. Z hlediska zabavnosti IMHO porad plati, ze dulezita je komunikace - a ze pokud je provedena nejaka vetsi zmena (treba to zvednuti AC), tak by bylo fajn, kdyby to bylo nejak hracum vysvetleno. Neni to povinnost, ale imho to prispiva hratelnosti. Koneckoncu take mohu potkat jezevce na 25. urovni s AC 100 a silou 150 (zamerne hodne prehanim). Koneckoncu popisek jezevec mi take nerika, ktery jezevec to je.  Ale pokud by takoveho jezevce dal DM do hry, bylo by fajn na to nejak hrace co se s nim setka upozornit. Postava by si totiz rozdilu asi vsimla. PPS: ještě 137 a budu Rytíř.. ještě 137... 
_________________ Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR! Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)
Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Co DM přehnalo?! Posted: 17:03 03. Dec 2008 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Ja k tomu jen dodám, že za dostatečné (nikoliv nejlepší ale dostatečné) seznámení považuju potyčku nekončící smrtí nebo jinou bezvýchodnou situací postavy.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Neithan1
|
Post subject: Re: Co DM přehnalo?! Posted: 18:09 03. Dec 2008 |
|
Joined: 17:49 27. Oct 2007 Posts: 992 Location: v každom ľudskom tele
|
to damian : 136 to anderson : to meno sa mozes dozvediet aj inak nez precitanim popisku.. napriklad sa opytas najblizsieho sedlaka co to tam vycina ze hajzla ? zaver : znovu moja oblubena tema. Kazdy sem napise ako vnima RP na thalii po svojom, vzdy vyjde najavo ze sa to neda brat z jedneho pohladu a vzdy sa kazdy cuduje preco by sa to nedalo vnimat z toho jeho (pohladu). k teme : konecne si REJTY urobil krok vedla a vsetci teraz VIDIA aky si hnusny a podly DM.. tak za prve ..ak uz ides niekomu robit Q tak by si mal najprv ODSTRANIT obtiazne NPC..a ak nemozes tak aspon vlastnosti ZNIZIT (nie ZVYSIT), loot by mal byt dvojnasobny (to dobre vies  ) a pasti .. no povedzme ze to uz je vela aj na mna.. dufam ze nabuduce sa polepsis a tieto chyby sa uz nebudu opakovat. Dam si na teba POZOR ! P.S. tvoja vyhovorka s televizorom je nanajvys zasmiatuhodna, DM by mal cakat co vymysli hrac.. aj ked si zrovna odskocil na jedno rychle pivko do najblizsieho pohostinstva. A pamataj ze zabavit sa da aj bez vyuzitia zabavnej techniky.
_________________ Riviera Neithan : zvany tez divoky prst ci neklidna klavesnice. Vyzbrojen xenofobnim humorem nejtezsiho kalibru.
http://wiki.mibbit.com/index.php/Icons (>_(>_<)_<)
Když něco chcete, vynucujte si to od okolí. Neptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: Majestic-12 [Bot] and 6 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |