 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
Miky
|
Post subject: Re: Mrtváci a pán smrti Posted: 17:55 13. Jan 2009 |
|
Joined: 07:21 28. Dec 2008 Posts: 183
|
kucik wrote: Kostěná ruka apod... mno holt si na to jeden musí dávat bacha, nesvlíkat se na veřejnosti, nosit rukavice a tak dál. Stejně mu musí bejt jasný, že se to jednou musí provalit a půjde na hranici (případně utopit ve svědcené vodě). Mě by zajímaly i ty oči a kůže, pána smrti by měl bez problémů poznat i vypatlaný půlork nebo trpaslík. Ta jeho ruka by měla být ohromě silná, takže je jasné že se projeví v boji, např. s ní vykryje útok, takže ikdyž bude schovaná v rukávu (což by taky mělo jít poznat), nějaká ta trhlina se najde. Takže si myslím, že stačí chvilkový kontakt s PM a je jasné s kým mám tu čest  . Jestli by ho vidláci jen kvůli zvhledu "pro jistotu" upalovali si netroufnu odhadovat, obdobné by to mohlo být i u RDD, tieflingů atd. Svěcená voda mu nic neudělá, topil bych ho v žumpě.
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Mrtváci a pán smrti Posted: 18:12 13. Jan 2009 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Tieflingy bych upaloval už při sebemenším podezření  Těžko říct, já jsem tohle nikdy nezkoumal a pokud bych to neviděl v grafice hry, asi by mě to ani nenapadlo.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
photter
|
Post subject: Re: Mrtváci a pán smrti Posted: 18:24 13. Jan 2009 |
|
Joined: 21:39 17. May 2007 Posts: 1313
|
Kiri wrote: kosti nehori, ne? ale zajimave by mozna bylo veseni  bych se priel podivat jak se vam smeje do xichtu  všecko hoří, je to jen otázka teploty 
_________________ Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh
|
|
Top |
|
Jonny
|
Post subject: Re: Mrtváci a pán smrti Posted: 18:51 13. Jan 2009 |
|
Joined: 17:42 27. Apr 2007 Posts: 270 Location: Kolín
|
Já si nemyslim, že by bylo třeba PM nějak extra v reáliích rozepisovat, ale kdyžtak teda: Postava která zasvětila život Zeirovu učení a za oddanou službu dostala určitá jeho požehnání(např.ta kostěná ruka, pevnější kůže)...Proto je pro tohle povolání vyžadován jako božstvo Zeir...Jo a taky to, že i přes tato požehnání zůstává dál člověkem(elfem, gnómem, atd....) a tedy hoří, dá se pověsit, setnout a jinak zabít... Podle toho by se k němu měli ostatní chovat, pokud to o něm zjistí(jako k Zeirovcovi, zlounovi a nekromantovi)...Je to ale samozřejmě taky dost o hráči, jak tu postavu bude hrát, jestli bude na určitý znaky upozorňovat(*má nezdravě bledou kůži a v jeho očích vidíš nekonečnou temnotu* apod.) a o jeho okolí, jestli potom radši zdrhnou, upálí ho, nebo s nim pudou na vejlet do hor...Rozhodně ho ale v neutrálních a dobrejch městech stráže a obyvatelé uviděj v plný parádě hodně neradi edit: No, jak tak nad tim přemejšlim, tak asi něco krátkýho k jednotlivejm prestižkám by neškodilo sepsat, aby se ujasnily ty vztahy a každej kdo si to vezme věděl na čem je...
|
|
Top |
|
Miky
|
Post subject: Re: Mrtváci a pán smrti Posted: 19:55 13. Jan 2009 |
|
Joined: 07:21 28. Dec 2008 Posts: 183
|
Jonny wrote: Já si nemyslim, že by bylo třeba PM nějak extra v reáliích rozepisovat, ale kdyžtak teda: Postava která zasvětila život Zeirovu učení a za oddanou službu dostala určitá jeho požehnání(např.ta kostěná ruka, pevnější kůže)...Proto je pro tohle povolání vyžadován jako božstvo Zeir...Jo a taky to, že i přes tato požehnání zůstává dál člověkem(elfem, gnómem, atd....) a tedy hoří, dá se pověsit, setnout a jinak zabít... Podle toho by se k němu měli ostatní chovat, pokud to o něm zjistí(jako k Zeirovcovi, zlounovi a nekromantovi)...Je to ale samozřejmě taky dost o hráči, jak tu postavu bude hrát, jestli bude na určitý znaky upozorňovat(*má nezdravě bledou kůži a v jeho očích vidíš nekonečnou temnotu* apod.) a o jeho okolí, jestli potom radši zdrhnou, upálí ho, nebo s nim pudou na vejlet do hor...Rozhodně ho ale v neutrálních a dobrejch městech stráže a obyvatelé uviděj v plný parádě hodně neradi edit: No, jak tak nad tim přemejšlim, tak asi něco krátkýho k jednotlivejm prestižkám by neškodilo sepsat, aby se ujasnily ty vztahy a každej kdo si to vezme věděl na čem je... PM patří mezi nejnáročnější povolání na RP a vzhledem k tomu, jak je v nwn nedořešený, se drobné rozvedení hodí. Navíc tvůj popis se dost rozchází s DnD, kde není závislý na nějakém bohu. Netvrdil bych, že dál zůstává člověkem. Našel způsoby (resp. tady ho obdaroval bůh) jak získat výhody nemrtvých, částečně se mumifikoval. Takže spálit nebo setnout jde, ale propíchlé břicho mu nevadí, navíc by měl být imunní na bolest atd. Celkově si myslím, že odhalit ho by neměl být žádný problém, nezávisle na jednoduché grafice nwn. Jak se k někomu takovému chovat je právě otázka. Podle toho co píšeš musí být zlý, moc mu dává Zeir a to pochopitelně není zadarmo. Takže nemilosrdně zabíjet? 
|
|
Top |
|
nomis_b
|
Post subject: Re: Mrtváci a pán smrti Posted: 20:12 13. Jan 2009 |
|
Joined: 18:00 26. Aug 2007 Posts: 3090 Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
|
photter wrote: všecko hoří, je to jen otázka teploty  Z fyzikalniho hlediska pravdu nemas Ono se spis vse vysokou teplotou vsechno premenuje na plynnou fazi, tedy mas li dostatecne vysokou teplotu, vsechno se "zplyni"  horeni je otazka oxidace. a treba samotenj kyslik uz ti vice zoxidovat nemuze  JO a ad tema: chybi mi obycejne BG a ADAD kouzlo : Detect Evil. to by vse vyresilo.
_________________ A zase se craftí...
|
|
Top |
|
Miky
|
Post subject: Re: Mrtváci a pán smrti Posted: 20:29 13. Jan 2009 |
|
Joined: 07:21 28. Dec 2008 Posts: 183
|
nomis_b wrote: JO a ad tema: chybi mi obycejne BG a ADAD kouzlo : Detect Evil. to by vse vyresilo.
Jj, nešlo by udělat? Nebo dát paladinovi nějaký item, který by to uměl. Jinak by se mohl ptát přes tell, protože zlo bezpečně vycítí.
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Mrtváci a pán smrti Posted: 20:48 13. Jan 2009 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Miky wrote: nomis_b wrote: JO a ad tema: chybi mi obycejne BG a ADAD kouzlo : Detect Evil. to by vse vyresilo.
Jj, nešlo by udělat? Nebo dát paladinovi nějaký item, který by to uměl. Jinak by se mohl ptát přes tell, protože zlo bezpečně vycítí. Ja si nemyslim, ze je to uplne dobrej napad. Vzdyt to by mel pak strasne snadny, ne?
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
photter
|
Post subject: Re: Mrtváci a pán smrti Posted: 20:54 13. Jan 2009 |
|
Joined: 21:39 17. May 2007 Posts: 1313
|
lidi neblbněte, ne všecko, co je dobrý v PnP hře se hodí i do PW, už takhle dokáže málokdo paladina zahrát uvěřitelně a zábavně, copa si s tou informací pak počne ? berte přesvědčení jako OOC parametr systémově nutnej a netahejte ho zbytečně ven, málokdo s tím umí zacházet, bude z toho víc škody jak užitku
_________________ Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh
|
|
Top |
|
nomis_b
|
Post subject: Re: Mrtváci a pán smrti Posted: 21:03 13. Jan 2009 |
|
Joined: 18:00 26. Aug 2007 Posts: 3090 Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
|
no moc ucinny.. ono jde o to, ze ti rekne, zda je nekdo evil, ci ne. Nidky nerekne jak moc. Sesles-li ho uprostred mesta zjistis, ze proste pulka mesta ti svetelkuje, takze si stejne nezjistil nic Ale j epravda ze jelikoz jde hlavne o hrace, ktere vsichni od tech blbych NPC rozlisujeme, tak by to opravdu bylo mocne.
_________________ A zase se craftí...
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Re: Mrtváci a pán smrti Posted: 21:15 13. Jan 2009 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12264 Location: Plzeň
|
Na jednu stranu by se tim najdi zlo vyresil problem, kdy spolu kamosi pan smrti a paladin a podobny zverstva. V DND muze paladin az chvilkove omdlit, pokud najde auru moc silnyho zla. Urcite by mel poznat pany smrti, cerny strazce, kleriky temnejch bohu a naopak. Nechapu situaci, kdy si spolu vyrazi tyhle dva protichudni vyznavaci nekam (nerikam, ze se to ted deje, paladina tu skoro nikdo nehraje).
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
Jonny
|
Post subject: Re: Mrtváci a pán smrti Posted: 22:07 13. Jan 2009 |
|
Joined: 17:42 27. Apr 2007 Posts: 270 Location: Kolín
|
Já teda z vlastní zkušenosti myslim, že se dá dobře obejít i bez toho detect evil...A je to určitě pro hráče zábavnější, než si nakliknout nějaký kouzlo a mit jasno...A když je paladin tupej a nepřijde mu divný, že jeho kámoš má kostěnou ruku nebo vobčas divný kecy a chování, tak si zaslouží trest taky PS: Když chce paladin zjistit, kdo je opravdu zlej, má Smite Evil S tim PM...Já bych to v rámci reálií pojal takhle, nikde du není proklamováno, že se musíme striktně držet DnD, když už tu ti bozi sou, tak proč jim ty povolání nerozdělit, i mi to přijde na první pohled logický, že Pán Smrti bude "šampion" Zeira, vrah Xi'An a temný strážce Helgarona, domény a filozofie těch bohů k tomu přímo vybízí...Až budu mit víc času(tak příští tejden) tak to nějak sepíšu...
|
|
Top |
|
photter
|
Post subject: Re: Mrtváci a pán smrti Posted: 22:20 13. Jan 2009 |
|
Joined: 21:39 17. May 2007 Posts: 1313
|
já bych v tomhle nebyl až tak striktní, že je klerik úzce spjatej se svým bohem vo tom žádná ale zase cpát vrahovi k řemeslu i boha se mi zdá zbytečný, stejnětak AAčku nebo WMku
_________________ Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Re: Mrtváci a pán smrti Posted: 22:21 13. Jan 2009 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12264 Location: Plzeň
|
Mne se taky nelibi vazat tyhle povolani k bohu... Buh jim nedava jejich silu.
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
Jonny
|
Post subject: Re: Mrtváci a pán smrti Posted: 22:33 13. Jan 2009 |
|
Joined: 17:42 27. Apr 2007 Posts: 270 Location: Kolín
|
Neřikám všem povoláním, ale tyhle co jsem vyjmenoval si vo to samy řikaj, ne? + možná eště pár dalších...
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 23 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |