 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
kaz
|
Post subject: Re: Craft Posted: 21:34 22. Jan 2009 |
|
Joined: 10:46 21. Mar 2008 Posts: 297 Location: Morava
|
nomis_b wrote: Moje přítelkyně vzkazuje: Prašť jak uhoď   smířená to žena, takovou bych chtěl taky 
|
|
Top |
|
PiAn0
|
Post subject: Re: Craft Posted: 12:20 23. Jan 2009 |
|
Joined: 20:06 03. Jan 2009 Posts: 179 Location: Praha
|
Říkal jsem si jestli by nebylo dobré, aby se váha dřeva postupem opracování snižovala a ne aby vážilo hrube dřevo stejně jako osekane a potom ještě stejně váží třeba Lať 
_________________ Victor Gall - G14 Vojta(podsluncem) - Víly neexistují!
|
|
Top |
|
nomis_b
|
Post subject: Re: Craft Posted: 23:24 23. Jan 2009 |
|
Joined: 18:00 26. Aug 2007 Posts: 3090 Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
|
hm, a kolik sou ty vahy ted? vse ma 5.5 liber? Muzu to totiz udelat systemove jen takto: 0,5 5,5 10,5 20,5 50,5 a 100,5 Takze by se to celkem prihorsilo a mula by se rozplacla pod nakladem uz 3 vetvi Ale jestli nekoho napadnou dobre vahove pomery...
_________________ A zase se craftí...
|
|
Top |
|
Theogil I
|
Post subject: Re: Craft Posted: 08:27 26. Jan 2009 |
|
Joined: 12:51 12. Sep 2007 Posts: 1721 Location: Brno
|
No nevím jestli tohle je to co je nutno právě teď upravit, popravdě stejně to všichni dřevaři taháme v mulách. Pravda zákon o zachování hmoty dostává trošku nazadek, ale je to jen hra a tohle mi přijde hodně okrajové. Spíše bych se přimluvil za Kucikovu skvělou náladu a chuť udělat pořádně perzistenci, protože vzhledem k náročnosti craftu jež je na bázi několika komponent je to opruz a není to kam odložit a jít si pro další surovinu.
_________________ Theogil Mistrovské ostří - strážce králova pokladu, kovář v Ivory Boindil - trpasličí zvěd, velký čtenář a lenochod Wahibah Zafirah al Talibah - dědic dračího odkazu, strážce legend
|
|
Top |
|
nomis_b
|
Post subject: Re: Craft Posted: 09:50 26. Jan 2009 |
|
Joined: 18:00 26. Aug 2007 Posts: 3090 Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
|
NO uvazoval sem o moznosti, ze by se ty hotove dily , jako treba nasady, late, atd , mohly vypadat jako pruty (jako vahove, ne vzhledove  ) proste ze by meli velikost 1x1, vazili by 0,1 a stackovali by se. Je tomu totiz tak u keramiky, slevarenstvi i u brusicstvi, tak proc to znevyhodnovat. Samozrejme by se to muselo udelat i u kozisku, ze by byly male a stavckovali by se. Tim padem by asi vypadali zhuba jako ty cinidla a cinidla bych predelal na jinci vzhled.
_________________ A zase se craftí...
|
|
Top |
|
Theogil I
|
Post subject: Re: Craft Posted: 10:46 26. Jan 2009 |
|
Joined: 12:51 12. Sep 2007 Posts: 1721 Location: Brno
|
nomis_b wrote: NO uvazoval sem o moznosti, ze by se ty hotove dily , jako treba nasady, late, atd , mohly vypadat jako pruty (jako vahove, ne vzhledove  ) proste ze by meli velikost 1x1, vazili by 0,1 a stackovali by se. Je tomu totiz tak u keramiky, slevarenstvi i u brusicstvi, tak proc to znevyhodnovat. Samozrejme by se to muselo udelat i u kozisku, ze by byly male a stavckovali by se. Tim padem by asi vypadali zhuba jako ty cinidla a cinidla bych predelal na jinci vzhled. To je čistě na tobě a teamu, nejsem v zasadě proti, ale myslel jsem, že by bylo lepší to naskládat do perzistentních truhlic, polic, kontejnerů, trezorů atd.. I v upravené verzi se mi po pravdě moc nelíbí představa že si sebou tahám 100 prutů různých kovů, 100 latí a desek různých dřev atd.atd.. Pokud to tak bude, zase budu mít vše pod kontrolou ... tak nevím nevím co je lepší.
_________________ Theogil Mistrovské ostří - strážce králova pokladu, kovář v Ivory Boindil - trpasličí zvěd, velký čtenář a lenochod Wahibah Zafirah al Talibah - dědic dračího odkazu, strážce legend
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Craft Posted: 11:52 26. Jan 2009 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
nomis_b wrote: hm, a kolik sou ty vahy ted? vse ma 5.5 liber?
Muzu to totiz udelat systemove jen takto: 0,5 5,5 10,5 20,5 50,5 a 100,5 ... Pošlu ti interface k nwnx_funcs - pomocí toho můžeš libovolně nastavovat váhu už existujícího předmětu.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
nomis_b
|
Post subject: Re: Craft Posted: 15:25 26. Jan 2009 |
|
Joined: 18:00 26. Aug 2007 Posts: 3090 Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
|
no s tou nwnX + padum serveru atd... radsi bych to odlozil tuhle moznost Jinak bych to spise videl vyresenim toho stackovani, bo ti to zaplacava inventar a to je ten hlavni duvod. I v perzist truhel je pocet omezenych zalozek a proste tam 200dreva nedas. Kdezto 200 pri stacknuti sou jen 2 policka a kdyz mas silu, ses v pohode (kdyz ne, koupis si prsten  )
_________________ A zase se craftí...
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Craft Posted: 15:48 26. Jan 2009 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Já si nemyslim, že je dobrej nápad, aby se velký věci stackovaly. To je zas krok k hromadný výrobě.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
nomis_b
|
Post subject: Re: Craft Posted: 16:53 26. Jan 2009 |
|
Joined: 18:00 26. Aug 2007 Posts: 3090 Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
|
vidis ted server preplneny hromadnou vyrobou? ja teda moc ne.
Sice zlatnik udela dejme tomu 50 prstenu za den.. ale to mi prijde jako realne cislo a aspon se mezi nima da udelat nejakej unikatni kousek. Taky na to radne dlouho sbira a zpracovava suroviny. A realnej cas je jinej, nez ten ve hre..
prijde mi to nastaveny tak akorat na tu rychlost + k hromadne vyrobe stackovani pomuze maximalne tim, ez nebudes muset jak debil furt klikat na kazdej predmet zvalst a to nejni anti hormadne, ale antidemolicni (rozumej nezdemolujes si svuj pocitas, nez to naklikas ).
_________________ A zase se craftí...
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Craft Posted: 17:02 26. Jan 2009 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
nomis_b wrote: vidis ted server preplneny hromadnou vyrobou? ja teda moc ne.
Nevidim a ani s nemyslim, že bych brzo viděl a právě proto bych to neměnil.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
nomis_b
|
Post subject: Re: Craft Posted: 20:03 26. Jan 2009 |
|
Joined: 18:00 26. Aug 2007 Posts: 3090 Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
|
ehm, asi si to nepochopil. ja sem mel na mysli, ze jestli je predmet 1x1, nebo 2x2 tak to hromadnost vyroby neovlivni. Vyrobni cas bude stejny. Jen se usetri cas tim, ze nebudes klikat jak magor, coz uprimen asi moc lidi ani nebavi Ale to ti usetri cca z 20sekund asi 0.5 sekundy (ale dvoje nervy).
_________________ A zase se craftí...
|
|
Top |
|
DenGrasse
|
Post subject: Re: Craft Posted: 13:09 27. Jan 2009 |
|
Joined: 01:37 21. Feb 2008 Posts: 5869
|
v reálu zlatník 50 prstenů neudělá, leda by to byla pásová výroba... jenom bych chtěl říct k alchymii - pokud se jí teda někdo zabejvá, když teď neni melvik - považoval bych za dobrý tyhle věci: 1) v obchodě nabízet katalyzátory a ředidla po větším balení, ideálně asi po 10 kusech (resp. obojí, po 1 a po 10) - asi se o tom ví a čeká se na nové obchody. 2) při zpracování surovin udělat nějakou lepší animaci (vlastně ani nevim esli ty krámy na drcení atd. jdou vzít do ruky, nikdy jsem to nezkusil... kdyby postava držela moždíř a paličku a seděla, bylo by to lepší... 3) zpracování surovin je hroznej vopruz, semlel, rozdrtil a vylouhoval jsem už tisíce kusů surovin. Byl bych rád, kdyby se na to dalo nějak kliknout a jelo to samo - třeba že by se suroviny daly dovnitře a zpracovávalo by se to furt. Čas klidně může zůstat stejnej... anebo 4) dát někam do dílny zpracovávače, kterej za mírnej poplatek suroviny zpracuje. Dala by se mu surovina a řeklo by se jak jí má zpracovat (aby se zachovala nutnost znát postup), on by po nějakém čase vydal zpracovanou... sou to takový nápady.
_________________ hyperpasivní myšohryz pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...
|
|
Top |
|
nomis_b
|
Post subject: Re: Craft Posted: 13:31 27. Jan 2009 |
|
Joined: 18:00 26. Aug 2007 Posts: 3090 Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
|
hm tak odvetvi alchymie prevzal Kucik. takze i zmeny v nem muze delat jen on, protoze ma nejaktulanejsi verze a prostredky, debugy atd. Ale zrovna nema v poradku kompl.
Jinak se rozjela urcita diskuze, co by se melo vypisovat pri ziskavani xpu + v remeslnickem deniku. Jestli ma tedy nekdo nejakej SMYSLUPLNEJ navrh, jak by to melo vypadat, tak napiste. Zatim jeden z navrhu:
vyroba: ziskano 15xp v Truhlarstvi v Truhlarstvi mas 12000 z 13000xp
remeslnicky denik: Truhlářství : 5lvl, 12000/13000xp
PS: navrhy prosim ve stejnem formatu, jak by se vam to libilo , tedy mezery, brava atd... hacky, carky scripty neumi!!
_________________ A zase se craftí...
|
|
Top |
|
paja13
|
Post subject: Re: Craft Posted: 22:25 27. Jan 2009 |
|
 |
Obyvatel |
|
Joined: 15:46 23. Aug 2008 Posts: 146
|
DenGrasse wrote: 1) v obchodě nabízet katalyzátory a ředidla po větším balení, ideálně asi po 10 kusech (resp. obojí, po 1 a po 10) - asi se o tom ví a čeká se na nové obchody. nemluvici varicka lektvaru bude jecet radosti! :o) DenGrasse wrote: 2) při zpracování surovin udělat nějakou lepší animaci (vlastně ani nevim esli ty krámy na drcení atd. jdou vzít do ruky, nikdy jsem to nezkusil... kdyby postava držela moždíř a paličku a seděla, bylo by to lepší... bylo by to sice hezky ale vi se o dulezitejsich vecech DenGrasse wrote: 3) zpracování surovin je hroznej vopruz, semlel, rozdrtil a vylouhoval jsem už tisíce kusů surovin. Byl bych rád, kdyby se na to dalo nějak kliknout a jelo to samo - třeba že by se suroviny daly dovnitře a zpracovávalo by se to furt. Čas klidně může zůstat stejnej... anebo
4) dát někam do dílny zpracovávače, kterej za mírnej poplatek suroviny zpracuje. Dala by se mu surovina a řeklo by se jak jí má zpracovat (aby se zachovala nutnost znát postup), on by po nějakém čase vydal zpracovanou... to 3) se nelibi moc mi to smrdi tim postavit postavu do rohu a jit si na pivko nez ona vsechno splaca a 4) uz vubec ne je rozdil kdyz mi jiny postavy donesou na vykup surovinu co nadrtili ony a kdyz ji vyluhuju ja krom toho ani pres svou vysokou uroven ve vareni lektvaru mi neprijde ze je zrovna luhovani a drceni to co nejvic s**e - nejhorsi je to potupny klikani v rozdelavani hromadek na kusy a to by slo udelat nejakym itemem ne? oprava: teda nejhorsi je to kupovani cinidel a katalizatoru po jednom a pak zase jejich rozdelavani :o/
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: Majestic-12 [Bot] and 10 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |