 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
DenGrasse
|
Post subject: Re: CRAFT Posted: 16:21 16. Feb 2009 |
|
Joined: 01:37 21. Feb 2008 Posts: 5869
|
jak jsem navrhoval kdysi dávno, dejte mi do ruky nějaký data a já vyrobím komplexní systém... i když, jak to znam, se zase některejm nebude líbit... 
_________________ hyperpasivní myšohryz pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: CRAFT Posted: 16:42 16. Feb 2009 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Tady už zas dochází k nějakej informačním šumům, protože zase naprosto nomisovi nerozumim.
Craft má vyrábět ty balíky po 10 000. Přesně řečeno má je vyrábě odbodný jako v obchodech. * Ad ceny: ja bych to videl na 1/2 tech nakladu.Jestli ale Rejty rekne 1/4 , klidne to udelam, ale i ta polovina, treba u blbych ocelovych +1 platu dela 10.000. Né ceny 1/2 nákladů. Ceny výsledku musí být větší než ceny nákladů - vždycky. Jde o to snížít jak ceny nákladů, tak výsledné ceny. A to tak, že pod ceny u obchodníka.
@DenGrasse: Ano, statisíce šípů v invu nejsou reálné, ale stejnětak mi nepřijde reálné, že někdo musí mít v sobě 20 šípů, aby lehnul a že takovejch pitomců zabiješ za den několik stovek. Hrál jsem AAčko a vim, že vystřílet záložku plnou šípů neni za výpravu problém.
Data...no je k dispozici třeba kompletní ocenění itemů v obchodech. Nevim, jaký data si představuješ.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
DenGrasse
|
Post subject: Re: CRAFT Posted: 16:53 16. Feb 2009 |
|
Joined: 01:37 21. Feb 2008 Posts: 5869
|
no, to je otázka stylu hry, že někdo hraje rotační šípometnej kombajn, za to mu nikdo nemůže já bych se tim fakt nevzrušoval a pokud už ty toulce existujou, tak by měly bejt spíš dražší než normální šípy (pač už takhle významně šetřej prostor a náklad), rozuměj než šípy stejného druhu... rozhodně ne levnější. no datama si představuju přesně to cos popsal 
_________________ hyperpasivní myšohryz pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: CRAFT Posted: 17:05 16. Feb 2009 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Takže na sraz asi beru hromady papíru, tužku a blok. 
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
DenGrasse
|
Post subject: Re: CRAFT Posted: 17:19 16. Feb 2009 |
|
Joined: 01:37 21. Feb 2008 Posts: 5869
|
no kdybys to poslal elektronicky... *nesměle* 
_________________ hyperpasivní myšohryz pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...
|
|
Top |
|
nomis_b
|
Post subject: Re: CRAFT Posted: 18:31 16. Feb 2009 |
|
Joined: 18:00 26. Aug 2007 Posts: 3090 Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
|
NAVRH JEDNE Z MOZNOSTIVsichni tady pisou jen keci, ale je treba se drzet nejakych PRESNYCH hodnot. takze tady je jeden z navrhu, ktery kombinuje vice veci: Vsem vecem budou pribyvat % podle toho jak sou slozite. Mame -li slozitost od 1 do 100: Pri USPECHU pribudou procenta dle: Pro obtiznost 90-100 po 1% (napr mec +5) Pro obtiznost 80-90 po 3% (napr mec +4) Pro obtiznost 60-80 po 5% (napr mec +3) Pro obtiznost 40-60 po 10% (napr mec +2) Pro obtiznost 20-40 po 15% (napr mec +1) Pro obtiznost 0-20 po 20% (napr mec +0) pri NEUSPECHU ubudou procenta dle: Pro obtiznost 90-100 po 1% (+ 1-2 dle sance na uspeni ve vyrobku) Pro obtiznost 80-90 po 3% (+ 1-3 dle sance na uspeni ve vyrobku) Pro obtiznost 60-80 po 5% (+ 1-5 dle sance na uspeni ve vyrobku) Pro obtiznost 40-60 po 10% (+ 1-10 dle sance na uspeni ve vyrobku) Pro obtiznost 20-40 po 15% (+ 1-15 dle sance na uspeni ve vyrobku) Pro obtiznost 0-20 po 20% (+ 1-20 dle sance na uspeni ve vyrobku) Dale: Nikdy nejni sance na 100% uspechu. U trivialni veci je to jen 95% s tim, ze se NEMUZOU veci rozbit , tedy % vyroby neklesnou pod 0, ale maximalne na 0. Kdyz je neco trivialni, neznamena to, ze se to rychleji vyrabi. Co 1minutu je nutne kliknout na "ZAVRIT" at se zjisti, zda crafter je jeste pri vedomi Realne hodnoty: %zisku sou jen ilustracni pro predstavu !!Mec +5 bude trvat 100*1% = 100pokusu = 1000casuNaklady: 2500(slinovadlo) + 2500(moridlo) + 200.000(kov prisada) = 205000 Zisk 20% = 41000gp Mec +1 1000casu = 25mecu * 15% * 7pokusu naklady: 80+2500+80 = 2660 zisk 20% = 532 *25 mecu = 13300gp Vyhody: Netahate milion surovin, protoze u dobrych veci vam staci mene surovin pro ziskavani velkeho mnozstvi zisku. Server nebude zaplavenej 100 meci +5 z a1 hodinu. Kazdej svuj vyrobek budete milovat a opecovavat 
_________________ A zase se craftí...
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Re: CRAFT Posted: 18:40 16. Feb 2009 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12264 Location: Plzeň
|
Ty čísla jsou jen orieantační. Viděl bych to tak, že bude výdělek hlavně za jednotku času a přidávat může, že čím obtížnější výrobek vyrábíte, tak tím víc peněz. Velký + je nezaplavení světa ,,krámy navíc", které stejně jen slouží jako zdroj expů a k inflaci. Pro craftery to bude stejný, budou získávat xp stejně, peníze taky, jen počet výrobků bude menší. Přirovnal bych to úpravě kůží, kdy se místo pěti kůží zavedla jedna za cenu pěti.
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: CRAFT Posted: 19:02 16. Feb 2009 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Tohle mě zaujalo: Naklady: 2500(slinovadlo) + 2500(moridlo) + 200.000(kov prisada) = 205000 Kov. přísada teda tvoří drtivou většinu. Je něco podobnýho u všech výrob? Nemělo by smysl, aby byla přísada získatelná zpět při nepovedenym výrobku?
Moje představy o cenách za hotovej výrobek Zbraně +1...3 000 zl... +2...16 000 zl... +3...40 000 zl... +4...80 000 zl... +5...160 000 zl...
To jest peníze, které by dostal crafter za finální výrobek. Samozřejmě s nižšíma nákladama.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
paja13
|
Post subject: Re: CRAFT Posted: 19:50 16. Feb 2009 |
|
 |
Obyvatel |
|
Joined: 15:46 23. Aug 2008 Posts: 146
|
kucik wrote: @DenGrasse: Ano, statisíce šípů v invu nejsou reálné, ale stejnětak mi nepřijde reálné, že někdo musí mít v sobě 20 šípů, aby lehnul a že takovejch pitomců zabiješ za den několik stovek. Hrál jsem AAčko a vim, že vystřílet záložku plnou šípů neni za výpravu problém. hraju lucistnika tak vim z prvni ruky jak to je - jedna vyprava do podtemna s bojovnikama a vystrilim ke 2 tisicum sipu jen na podporu pritom zabijeji magove a bojovnici takze souhlasim s tim co pise kucik DenGrasse wrote: no, to je otázka stylu hry, že někdo hraje rotační šípometnej kombajn, za to mu nikdo nemůže :mrgreen: a to mam delat co? stat a nestrilet kdyz jde o krk? sem zvedavej na odpoved -tesim se ze se na ni vytlemim :o) taky nevim jak jini ale kdyz se svym lucistnikem naberu 30 litru tak skacu stestim jak blecha a vyrazit 20 tisic za ten toulec to sem si dovolil az na 19 urovni :o)
|
|
Top |
|
Prometheus
|
Post subject: Re: CRAFT Posted: 20:12 16. Feb 2009 |
|
Joined: 18:10 13. Feb 2008 Posts: 318
|
Pripajam sa... Amywiel je bardka lukostrelkyna a 10 tisic sipov miniem pomerne rychlo. Lucisnik proste je strielajuci kombajn tak dufam ze to bol len blby vtip
_________________ ACC Brik - Amywiel Luelven ACC Brik - Pandora
A nakoniec: Meňavec by sa mal obnoviť.
|
|
Top |
|
nomis_b
|
Post subject: Re: CRAFT Posted: 21:38 16. Feb 2009 |
|
Joined: 18:00 26. Aug 2007 Posts: 3090 Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
|
kucik wrote: Tohle mě zaujalo: Naklady: 2500(slinovadlo) + 2500(moridlo) + 200.000(kov prisada) = 205000 Kov. přísada teda tvoří drtivou většinu. Je něco podobnýho u všech výrob? Nemělo by smysl, aby byla přísada získatelná zpět při nepovedenym výrobku?
Jo ono ted se na to divam zpetne, ze je stejne potreba tech prutu 2, a ne 1 na jednu zbran. Je pravda, ze ty ceny pro zpracovani tech mensich veci, jako pruty, keramiky sou opravdu o hodne mensi. Je to proto, ze pri vyrobe kazdeho remesla se vzdycky zlepsujes v 1kroku zadarmo a v 2 kroku davas "placenou" prisadu. Samozrejme 1 krok je jednoduzsi a mene se na nem vydelava. Uz jen proto, ze do neho necpes tu drahou prisadu, ktera v nem iniciuje % zisk. Ale muzu to predelat. Nevidel bych v tom problem. kucik wrote: Moje představy o cenách za hotovej výrobek Zbraně +1...3 000 zl... +2...16 000 zl... +3...40 000 zl... +4...80 000 zl... +5...160 000 zl...
To jest peníze, které by dostal crafter za finální výrobek. Samozřejmě s nižšíma nákladama. NO vono je to tezke rici, jak to ma byt. Ty se divas na vec +5 jako linearni rust, kdezto ona "jen" +5 nejde vlastne koupit. Jde koupit jen v obchode pro kneze, u dobrodruha a tam ty ceny vetsinou prekracuji 500.000 za vec +4 , natoz +5. spis ty +5 jdou k milionum a vise.. takze s tou cenou bych zas tak nehybal, protoze zrovna +5 prorazi 90% vsech obranych kouzel a redukci.
_________________ A zase se craftí...
|
|
Top |
|
Marvin
|
Post subject: Re: CRAFT Posted: 22:13 16. Feb 2009 |
|
Joined: 12:50 13. Oct 2007 Posts: 838
|
Vyjadrim sa iba k tym sipom. Z tych cisiel z craftu som mimo. Naprosto suhlasim so zastancami tych 10.000 toulcu. Ono sa to nezda, ale naozaj staci chvilku strielat a tie sipy sa minaju strasne rychlo. Ono ak mozme nazvat lukostrelca gulometcikom tak potom mozme nazvat valecnika kombajnom. Ved tolko krat kolko valecnik udre zbranou tolko krat lucisnik vystreli sip. A pridrziavat sa tady realu je trochu zcestne... Ked som este hral na inom serveri za AAcko, tak najvacsia otrava bol preplneny inventar sipami, ktore aj tak v polovici vypravy dosli.
PS: stale nechapem jedno. Kde ste videli sipy 1k10 ohen zranenie za 20K?? Co som ja nasiel tak len 1k4 za 5K a 1K6 za nejakych 12K, potom sipy/sipky +1 so zranenim 1k4 element za 25K ....
_________________ Cesta spravedlivého ze všech stran lemována jest nespravedlností,sobectvím a tyranií lidské zloby.Požehnán buď ten,kdo ve jménu lásky a dobré vůle vyvede slabé z údolí temnoty,neb ten jest skutečným pastýřem a spasitelem zbloudilých dětí.A já srazím k zemi mocným trestem a divokým hněvem všechny,kdo se pokusí otrávit a zničit mé bratry.A když uvalím svou mstu na tebe,seznáš,že jméno mé je DM!
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Re: CRAFT Posted: 00:40 17. Feb 2009 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12264 Location: Plzeň
|
nomis_b wrote: takze s tou cenou bych zas tak nehybal, protoze zrovna +5 prorazi 90% vsech obranych kouzel a redukci. To je dobře, ne? Aspoň mají pak nemagický postavy šanci zranit mága...
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
Theogil I
|
Post subject: Re: CRAFT Posted: 08:21 17. Feb 2009 |
|
Joined: 12:51 12. Sep 2007 Posts: 1721 Location: Brno
|
Marvin wrote: Vyjadrim sa iba k tym sipom. Z tych cisiel z craftu som mimo. Naprosto suhlasim so zastancami tych 10.000 toulcu. Ono sa to nezda, ale naozaj staci chvilku strielat a tie sipy sa minaju strasne rychlo. Ono ak mozme nazvat lukostrelca gulometcikom tak potom mozme nazvat valecnika kombajnom. Ved tolko krat kolko valecnik udre zbranou tolko krat lucisnik vystreli sip. A pridrziavat sa tady realu je trochu zcestne... Ked som este hral na inom serveri za AAcko, tak najvacsia otrava bol preplneny inventar sipami, ktore aj tak v polovici vypravy dosli.
PS: stale nechapem jedno. Kde ste videli sipy 1k10 ohen zranenie za 20K?? Co som ja nasiel tak len 1k4 za 5K a 1K6 za nejakych 12K, potom sipy/sipky +1 so zranenim 1k4 element za 25K .... Ty šípy byli předevčírem v Alvarielu, brácha si pamatuje přesný název, byl tam balík "epické ohnivé šípy" stál necelých 21k a zranění elementem bylo 1k10. Zranění bylo pouze elementem, +1 tam nebylo.
_________________ Theogil Mistrovské ostří - strážce králova pokladu, kovář v Ivory Boindil - trpasličí zvěd, velký čtenář a lenochod Wahibah Zafirah al Talibah - dědic dračího odkazu, strážce legend
|
|
Top |
|
DenGrasse
|
Post subject: Re: CRAFT Posted: 11:14 17. Feb 2009 |
|
Joined: 01:37 21. Feb 2008 Posts: 5869
|
paja13 wrote: a to mam delat co? stat a nestrilet kdyz jde o krk? sem zvedavej na odpoved - tesim se ze se na ni vytlemim  ) taky nevim jak jini ale kdyz se svym lucistnikem naberu 30 litru tak skacu stestim jak blecha a vyrazit 20 tisic za ten toulec to sem si dovolil az na 19 urovni  ) dělej co umíš, to je tvoje věc... když už se teda takhle ptáš. jednoduše řečeno, podle mého je součástí života postavy i to, že jí tu a tam dojdou šípy. ale je zbytečný to řešit, toulce tu jsou, tak si je používej. nějak nechápu, kam tento výlev o litrech nevímčeho směřoval... Prometheus wrote: Pripajam sa... Amywiel je bardka lukostrelkyna a 10 tisic sipov miniem pomerne rychlo. Lucisnik proste je strielajuci kombajn tak dufam ze to bol len blby vtip lučištník je střílející kombajn jen pokud ho tak hraješ. fakt nechápu, proč by měl jakýkoli názor odlišný od tvé představy být blbý vtip. podstatou mého vyjádření, kterou patrně někteří nepochopili, bylo sdělení, že by šípy z toulce po 10000 (který já považuji za nevhodný neboť nereálný, ale NENÍ to důležité, neboť už tady existuje) rozhodně neměly být levnější než normální šípy. to je celé.
_________________ hyperpasivní myšohryz pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 11 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |