 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
Krata
|
Post subject: Re: CRAFT Posted: 11:21 17. Feb 2009 |
|
Joined: 18:00 28. Apr 2007 Posts: 2864 Location: Božský trůn
|
Jenže samotné NWN je daleko od realu, už jenom elfové a trpaslicí, magie.. ale o tom už se debatovalo mockrát, když postava dokáže z jedné lokace nasbírat nějaké byliny a ty se tam za den ukážou znova, když bojovník deně dokáže zabí spoustu orků, skřetů a jeho tělo pojme nespočet ran a šípů, tak nějakej střílící lučištník ala Legolas je nejmenší problem Jenže proto že to neni realita se u toho lidi bavěj, kdybych si chtěl zahrát real život tak nehraju NWN ale jdu ven 
_________________ jsem uctívač démonů jsem otec tvé smrti já vyvolávám dávné zlo já kontroluji každý jeho nádech já podněcuji vaše neštěstí zrozením i zabíjením já vyvolám armageddon krmen tisícem duší.
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: CRAFT Posted: 11:33 17. Feb 2009 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Cena šípů byla jedním z důvodů zavedení oněch balíků.
1. Bylo nutné podstatně zlevnit magické šípy. 2. Bylo potřeba aby nákup takových šípů vyžadoval dost peněž - tím pádem nutnost, aby šly kupovat jen po velkých balících.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
DenGrasse
|
Post subject: Re: CRAFT Posted: 11:36 17. Feb 2009 |
|
Joined: 01:37 21. Feb 2008 Posts: 5869
|
Krata wrote: Jenže proto že to neni realita se u toho lidi bavěj, kdybych si chtěl zahrát real život tak nehraju NWN ale jdu ven  každej to hraje z jinýho důvodu a každej na to má jiný požadavky. to co říkáš je jistě pravda, ale má to kdesi v pozadí ten rozměr, že jakmile jednou uhneš od jednoduchejch logickejch věcí, je hrozně těžký stanovit nějaký další hranice, přes který to nepůjde - a vždycky je pak musíš stanovit uměle, což vede k rozmíškám mezi lidmi. protože někomu přijde naprosto jasný, že když může mít nekonečnej toulec šípů, může bejt taky syn Xi-an nebo tak něco? No proč ne, když je to fantazie? já dávám přednost tomu, aby se logický věci dodržovaly a neporušovaly se zvyklosti z reálnýho světa, např. ohledně váhy a dalších věcí (těžko mi magie zdůvodní, jak unesu 10 000 šípů, leda by je zlehčila a pak zase nebudou k ničemu, pač nevyvinou žádnou sílu při střele). pak se ty hranice hlídají snadněji. ale celkově je to věc nastavení světa a tohle je svět rejtyho a spol. a ti rozhodujou, co tady bude a nebude. já to respektuju, občas si napíšu na fórum jak to vidim já a to je celý. chápu, že jiní to viděj jinak.
_________________ hyperpasivní myšohryz pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...
|
|
Top |
|
nomis_b
|
Post subject: Re: CRAFT Posted: 11:46 17. Feb 2009 |
|
Joined: 18:00 26. Aug 2007 Posts: 3090 Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
|
nomis_b wrote: NAVRH JEDNE Z MOZNOSTIVsichni tady pisou jen keci, ale je treba se drzet nejakych PRESNYCH hodnot. takze tady je jeden z navrhu, ktery kombinuje vice veci: Vsem vecem budou pribyvat % podle toho jak sou slozite. Mame -li slozitost od 1 do 100: Pri USPECHU pribudou procenta dle: Pro obtiznost 90-100 po 1% (napr mec +5) Pro obtiznost 80-90 po 3% (napr mec +4) Pro obtiznost 60-80 po 5% (napr mec +3) Pro obtiznost 40-60 po 10% (napr mec +2) Pro obtiznost 20-40 po 15% (napr mec +1) Pro obtiznost 0-20 po 20% (napr mec +0) pri NEUSPECHU ubudou procenta dle: Pro obtiznost 90-100 po 1% (+ 1-2 dle sance na uspeni ve vyrobku) Pro obtiznost 80-90 po 3% (+ 1-3 dle sance na uspeni ve vyrobku) Pro obtiznost 60-80 po 5% (+ 1-5 dle sance na uspeni ve vyrobku) Pro obtiznost 40-60 po 10% (+ 1-10 dle sance na uspeni ve vyrobku) Pro obtiznost 20-40 po 15% (+ 1-15 dle sance na uspeni ve vyrobku) Pro obtiznost 0-20 po 20% (+ 1-20 dle sance na uspeni ve vyrobku) Dale: Nikdy nejni sance na 100% uspechu. U trivialni veci je to jen 95% s tim, ze se NEMUZOU veci rozbit , tedy % vyroby neklesnou pod 0, ale maximalne na 0. Kdyz je neco trivialni, neznamena to, ze se to rychleji vyrabi. Co 1minutu je nutne kliknout na "ZAVRIT" at se zjisti, zda crafter je jeste pri vedomi Realne hodnoty: %zisku sou jen ilustracni pro predstavu !!Mec +5 bude trvat 100*1% = 100pokusu = 1000casuNaklady: 2500(slinovadlo) + 2500(moridlo) + 200.000(kov prisada) = 205000 Zisk 20% = 41000gp Mec +1 1000casu = 25mecu * 15% * 7pokusu naklady: 80+2500+80 = 2660 zisk 20% = 532 *25 mecu = 13300gp Vyhody: Netahate milion surovin, protoze u dobrych veci vam staci mene surovin pro ziskavani velkeho mnozstvi zisku. Server nebude zaplavenej 100 meci +5 z a1 hodinu. Kazdej svuj vyrobek budete milovat a opecovavat  Bylo tady par dotazu, jak se to mysli, jinak na sipy si udelejte vlastni tema, bo se to tu plete do daleko dulezitejsi veci Takze jednalo by se o to, ze vzdycky za 1 cas se haze na uspech. Tedy xp se dostavaji vzdy za 1 cas. Akorat na vyrobu 1 mece +1 potrebujete pro dosahnuti 100% vyrobku alespon 7 pokusu (7x15 =105% ), kdezto na vyrobu mece +5 by bylo potreba alespon 100 pokusu (100x1=100%). Tedy lepsi veci by se vyrabeli pomaleji. Muzete si samozrejme vybrat, zda budete vyrabet za rekneme pul hodiny 25 mecu +1 a mit zisk maly, nebo radsi udelam jeden mega mec +5, kde je zisk vetsi, ale proste budete delat jeden vyrobek pul hodiny. K cemu by to melo vest? Opravdu dobrych vyrobku se bude vice vazit, ty veci s naklady nad 100.000 nebudete vyrabet na bezicim pasu, takze se jim muze nechat velkej zisk. Craft zkusenosti dostanete stejne, jako kdybyste ted delali treba 25 mecu +5 ale nespotrebujete tolik surovin !!!
_________________ A zase se craftí...
|
|
Top |
|
DenGrasse
|
Post subject: Re: CRAFT Posted: 11:54 17. Feb 2009 |
|
Joined: 01:37 21. Feb 2008 Posts: 5869
|
ty myšlenky vypadaj celkem rozumně. pokud se to bude uplatňovat na celej craft, doporučuju ještě učinit rozdíl mezi spotřebním a trvalým zbožím (typicky lektvar x meč) co do nákladů a časové spotřeby.
_________________ hyperpasivní myšohryz pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...
|
|
Top |
|
Krata
|
Post subject: Re: CRAFT Posted: 11:59 17. Feb 2009 |
|
Joined: 18:00 28. Apr 2007 Posts: 2864 Location: Božský trůn
|
DenGrasse wrote: Krata wrote: Jenže proto že to neni realita se u toho lidi bavěj, kdybych si chtěl zahrát real život tak nehraju NWN ale jdu ven  každej to hraje z jinýho důvodu a každej na to má jiný požadavky. to co říkáš je jistě pravda, ale má to kdesi v pozadí ten rozměr, že jakmile jednou uhneš od jednoduchejch logickejch věcí, je hrozně těžký stanovit nějaký další hranice, přes který to nepůjde - a vždycky je pak musíš stanovit uměle, což vede k rozmíškám mezi lidmi. protože někomu přijde naprosto jasný, že když může mít nekonečnej toulec šípů, může bejt taky syn Xi-an nebo tak něco? No proč ne, když je to fantazie? já dávám přednost tomu, aby se logický věci dodržovaly a neporušovaly se zvyklosti z reálnýho světa, např. ohledně váhy a dalších věcí (těžko mi magie zdůvodní, jak unesu 10 000 šípů, leda by je zlehčila a pak zase nebudou k ničemu, pač nevyvinou žádnou sílu při střele). pak se ty hranice hlídají snadněji. ale celkově je to věc nastavení světa a tohle je svět rejtyho a spol. a ti rozhodujou, co tady bude a nebude. já to respektuju, občas si napíšu na fórum jak to vidim já a to je celý. chápu, že jiní to viděj jinak. Jen bych do hry netahal tolik toho realu .. ale jak si napsal, každej si hledá něco jiného, někdo radši víc realu a někdo má radši volnější réžim
_________________ jsem uctívač démonů jsem otec tvé smrti já vyvolávám dávné zlo já kontroluji každý jeho nádech já podněcuji vaše neštěstí zrozením i zabíjením já vyvolám armageddon krmen tisícem duší.
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: CRAFT Posted: 12:08 17. Feb 2009 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
nomis_b wrote: ... Jj, ještě bych na srazu zkonzultoval, co jsou asi tak rozumný časy výroby a pak bych chtěl vysvětlit svoje návrhy ohledně cen. Přemýšlím nad tím ubýváním a přibýváním procent, jestli by to nemohlo vést na bug.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
DenGrasse
|
Post subject: Re: CRAFT Posted: 12:12 17. Feb 2009 |
|
Joined: 01:37 21. Feb 2008 Posts: 5869
|
Krata wrote: Jen bych do hry netahal tolik toho realu .. ale jak si napsal, každej si hledá něco jiného, někdo radši víc realu a někdo má radši volnější réžim tahání reálu do hry se neubráníš, stejně kdykoli narazíš na nějaký problém, budeš ho řešit v intencích "reálné" logiky (pokud už neexistuje precedens ze hry)... to prostě dělaj všichni (zejména když maj pocit že jsou nějak poškozováni, to se pak logikou ohání kdekdo  )
_________________ hyperpasivní myšohryz pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...
|
|
Top |
|
nomis_b
|
Post subject: Re: CRAFT Posted: 12:13 17. Feb 2009 |
|
Joined: 18:00 26. Aug 2007 Posts: 3090 Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
|
kucik wrote: Přemýšlím nad tím ubýváním a přibýváním procent, jestli by to nemohlo vést na bug. Celej craft tak uz funguje 
_________________ A zase se craftí...
|
|
Top |
|
-speck-
|
Post subject: Re: CRAFT Posted: 12:15 17. Feb 2009 |
|
Joined: 01:12 27. Jan 2009 Posts: 289
|
to Nomis: Ten Tvůj návrh se mi líbí s těma výrobkama. Jako je i realističtější že postava bde vyrabet mec +5 treba půl hodiny, coz jsou 3hodiny ve hre - nez tak jak to je ted (nevim tak vysoce v craftu nejsem), ale je pravda že třeba vyrabim luky jak na bezicim pasu a pak si skocim pro vydelek. Tohle se mi zda opravdu jako dobry napad. Priklanim se k tomu vsemi deseti.
_________________ -speck- : Yitro Al Zakkai Necrooo: Rot´Jare, Verens -darkvision- : Izzrar Zau'ndar pan všemocný kolující v tělech mnoha drowů
|
|
Top |
|
nomis_b
|
Post subject: Re: CRAFT Posted: 12:17 17. Feb 2009 |
|
Joined: 18:00 26. Aug 2007 Posts: 3090 Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
|
super. no zas na bezicim pasu.. snazil jsem se to udelat dost pomalu, ale pak se udelalo dost uprav, od doby, kdy se kazdy vyrobek musel MANUELNE davat po kazdem pribytim % do pece,kovadliny atd.. + nejake bonusy za lvl craftera atd... a naskladalo se to. Asi tak nejak to dopadlo s cenama. vono 30% ciste nejni tak moc, ale kdyz se prida + za slozitost, + za naklady predvyrobku atd... toz pak dohromady to dalo u neceho i 45 % zisku 
_________________ A zase se craftí...
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Re: CRAFT Posted: 12:24 17. Feb 2009 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12264 Location: Plzeň
|
Dočasný věci by se samozřejmě zohlednily. Že nevyrobíš za hodinu jeden lektvar, vypiješ ho a je v řiti. Jinak šípy... Někdy musí realita ustoupit hratelnosti. Kdo kupoval dřív 99 šípů +1k10 ohněm za 105 000 zl, kdy mu jeden výstřel vyšel na cca. 1000 zl a za kolo prostřílel 5000 zl? Bylo to možná reálný, ale ne hratelný!
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
Theogil I
|
Post subject: Re: CRAFT Posted: 12:32 17. Feb 2009 |
|
Joined: 12:51 12. Sep 2007 Posts: 1721 Location: Brno
|
Rejty wrote: Dočasný věci by se samozřejmě zohlednily. Že nevyrobíš za hodinu jeden lektvar, vypiješ ho a je v řiti. Jinak šípy... Někdy musí realita ustoupit hratelnosti. Kdo kupoval dřív 99 šípů +1k10 ohněm za 105 000 zl, kdy mu jeden výstřel vyšel na cca. 1000 zl a za kolo prostřílel 5000 zl? Bylo to možná reálný, ale ne hratelný! Muhehe a 20zl. za šíp s 1k10 ohněm by šlo? Je to moc? Jak na to koukáš? Nomísku a pokud si koupím třeba tětivu se kterou umím pracovat tak že mě při bouchnutí nezraní a pustím se do výroby pak se mi to podle nové koncepce nemůže nikdy úplně zničit? Vždycky to spadne nehůře na nulu? A pokud budu vyrábět kvalitní věc, třeba jak píšeš 1/2 hodiny bude možnost proces přerušit, vzít polotovat do batůžku a vypnout hru za účelem odvozu babičky domů a pak si zase hru pustit, vložit polotovar do přípravku a znovu spustit proces?
_________________ Theogil Mistrovské ostří - strážce králova pokladu, kovář v Ivory Boindil - trpasličí zvěd, velký čtenář a lenochod Wahibah Zafirah al Talibah - dědic dračího odkazu, strážce legend
|
|
Top |
|
nomis_b
|
Post subject: Re: CRAFT Posted: 12:35 17. Feb 2009 |
|
Joined: 18:00 26. Aug 2007 Posts: 3090 Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
|
jasne s tim pocitam: Kdyz bude vec trivialni, padne max. ma 0, nemuze se spalit. Po minute se automaticky prerusi proces a musite znova "zavrit" pec (kovadlinu atd) aby se to nastartovalo. Kdyz nezavres, muzes si vec dat do inventare a pokracovat v kterekoliv jine dilne, peci atd...
_________________ A zase se craftí...
|
|
Top |
|
-speck-
|
Post subject: Re: CRAFT Posted: 12:40 17. Feb 2009 |
|
Joined: 01:12 27. Jan 2009 Posts: 289
|
nomis_b wrote: super. no zas na bezicim pasu.. snazil jsem se to udelat dost pomalu, ale pak se udelalo dost uprav, od doby, kdy se kazdy vyrobek musel MANUELNE davat po kazdem pribytim % do pece,kovadliny atd.. + nejake bonusy za lvl craftera atd... a naskladalo se to. Asi tak nejak to dopadlo s cenama. vono 30% ciste nejni tak moc, ale kdyz se prida + za slozitost, + za naklady predvyrobku atd... toz pak dohromady to dalo u neceho i 45 % zisku  Já mám tedy tech 30% a pro mne jakožto malej lvl, na vyrobku mohu vydelat 1200zlatek a je to pro mne neco neuveritelneho. Pripadam si jako bohac pak. Sice mi to trva nez treba takto vyrobim 10takových kusů, nevím přes hodku mi to trvat asi bude, ale připadám si jako boháč. Takže ono i těch 30% je krásný 
_________________ -speck- : Yitro Al Zakkai Necrooo: Rot´Jare, Verens -darkvision- : Izzrar Zau'ndar pan všemocný kolující v tělech mnoha drowů
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: Majestic-12 [Bot] and 14 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |