Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 01:43 26. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 47 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4  Next
Author Message
 Post subject: Novinky v kraftu - prodloužení doby práce
PostPosted: 23:35 03. Mar 2009 
Offline
Mistr
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 16:10 27. Apr 2007
Posts: 885
Location: Ivory
Doporučuji brát si s sebou k PC nějakou detektivku, doba než se vyrobí třeba jen +1 zbraň je příšerná ! Nové uspořádání je skutečně snaha otrávit kraftery co nejvíc.
Nevíte někdo , zda a kdy je v provozu Mintaka ?

_________________
Co neumím, se naučím ( a nebo taky ne )
+ Lucia Exos, kněžka a řemeslnice, Hřbitov v Ivory, první řada vpravo, osmý hrob
+ Ranuncula Acera, řemeslnice a zaklínačka s halapartnou, Hřbitov v Karathe třetí řada vpravo
Sandra Ztruhly, nalezenec, Aasimar, kněžka a řemeslnice
Ga Muru, nešťastný plod náhodného setkání lidského ožraly a orčí děvky
Elena Spod, dívka která ztratila paměť


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Novinky v kraftu - prodloužení doby práce
PostPosted: 23:40 03. Mar 2009 
Offline
Vedoucí týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:08 27. Apr 2007
Posts: 12264
Location: Plzeň
Lol! Přeju příjemný hraní na Mintace! :mrgreen:

_________________
Vedoucí týmu Thalie


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Novinky v kraftu - prodloužení doby práce
PostPosted: 23:41 03. Mar 2009 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Dekujeme za tve podnetne pripominky, ktere nam pomahaji k vyladeni sveta a vlevaji vzdy vice a vice chuti k tvorbe sveta pro vsechny hrace Thalie.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Novinky v kraftu - prodloužení doby práce
PostPosted: 23:43 03. Mar 2009 
Offline
Nováček
 Profile

Joined: 22:48 20. Feb 2009
Posts: 23
Craft už je upraven? No supr, jsem se těšil "rychle loguje aby to šel vyzkoušet" Dííky moc velvážení.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Novinky v kraftu - prodloužení doby práce
PostPosted: 23:47 03. Mar 2009 
Offline
Vedoucí týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:08 27. Apr 2007
Posts: 12264
Location: Plzeň
Nezapomeň si to, kuciku, všechno zapsat!

_________________
Vedoucí týmu Thalie


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Novinky v kraftu - prodloužení doby práce
PostPosted: 00:19 04. Mar 2009 
Offline
Libovej frajírek
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 15:14 27. Apr 2007
Posts: 1047
Location: Plzeň
monstera wrote:
Doporučuji brát si s sebou k PC nějakou detektivku, doba než se vyrobí třeba jen +1 zbraň je příšerná ! Nové uspořádání je skutečně snaha otrávit kraftery co nejvíc.
Nevíte někdo , zda a kdy je v provozu Mintaka ?

Na jednu stranu si stěžuješ, že trvá dlouho než vycraftíš +1 zbraň. Na druhou stranu machruješ že si můžeš koupit cokoliv, protože máš nacraftěno několik milionů...
To že craftíš nejvíc ze všech neznamená, že když se to nelíbí tobě, tak je to špatný. Mintaka určitě běží, výhoda pro tebe bude, že ti nikdo nevytěží zdroje, nikdo tě neokrade, nikoho nepotkáš...

_________________
Kdo si to se mnou rozdá muž proti muži? Kdo si troufá?
Kazuko "drakobijec a bijec drakobijců" - drsňák, jehož pěsti budí posvátnou úctu.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Novinky v kraftu - prodloužení doby práce
PostPosted: 00:24 04. Mar 2009 
Offline
Mistr
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 17:49 27. Oct 2007
Posts: 992
Location: v každom ľudskom tele
to uz mi pripada ako s jachymom, preco nemozu byt vsetci najstarsi hraci thalie ako photter

_________________
Riviera Neithan : zvany tez divoky prst ci neklidna klavesnice. Vyzbrojen xenofobnim humorem nejtezsiho kalibru.

http://wiki.mibbit.com/index.php/Icons
(>_(>_<)_<)

Když něco chcete, vynucujte si to od okolí. Neptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Novinky v kraftu - prodloužení doby práce
PostPosted: 00:33 04. Mar 2009 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Protoze by to tu byla sama zvrhla elfka?

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Novinky v kraftu - prodloužení doby práce
PostPosted: 00:34 04. Mar 2009 
Offline
Mistr
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 17:49 27. Oct 2007
Posts: 992
Location: v každom ľudskom tele
no a !? Zvrhle elfky maju 100% pozornost DM (viz. galerie)

_________________
Riviera Neithan : zvany tez divoky prst ci neklidna klavesnice. Vyzbrojen xenofobnim humorem nejtezsiho kalibru.

http://wiki.mibbit.com/index.php/Icons
(>_(>_<)_<)

Když něco chcete, vynucujte si to od okolí. Neptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Novinky v kraftu - prodloužení doby práce
PostPosted: 08:21 04. Mar 2009 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 12:51 12. Sep 2007
Posts: 1721
Location: Brno
No a možná jste taky nespravedliví a třeba má Monstera drobátek pravdu. Nebudu se k tomu vyjadřovat dokud to nevyzkouším, ale třeba je to opravdu zase druhý extrém, co kdo víme, když to nezkusíme. Zkusím dneska +2 kuši nebo luk a zítra vám písnu jak dlouho jsem to dělal aby jsme se mohli bavit o konkrétních věcech ju? :wink:

_________________
Theogil Mistrovské ostří - strážce králova pokladu, kovář v Ivory
Boindil - trpasličí zvěd, velký čtenář a lenochod
Wahibah Zafirah al Talibah - dědic dračího odkazu, strážce legend


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Novinky v kraftu - prodloužení doby práce
PostPosted: 08:45 04. Mar 2009 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 18:00 26. Aug 2007
Posts: 3090
Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
jop. nikod nerika, ez je to konecna verze, zadani bylo jasne : zbran +5 at se dela X hodin. vo tech +1 sme se zas tak moc nebavili.

Ale xpu je z teho stejne, jen proste misto 10mecu udelas 1 mec. porad se na nem da vydelat a muzu rici, ze vice nez drive. Jestli se ukaze, ze e to extremne pomale, muzeme tam treba dat jeste vetsi zisky, protoze nam to opravdu nezruinuje ekonomiku, kdyz jich crafter udela jen treba 10denne. kazdopadne ty uplne nejtezsi zbrane se moc zrychlovat nebudou, u tech nizsich uvidime.

_________________
A zase se craftí...


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Novinky v kraftu - prodloužení doby práce
PostPosted: 09:10 04. Mar 2009 
Offline
Mistr
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 16:10 27. Apr 2007
Posts: 885
Location: Ivory
kucik wrote:
Dekujeme za tve podnetne pripominky, ktere nam pomahaji k vyladeni sveta a vlevaji vzdy vice a vice chuti k tvorbe sveta pro vsechny hrace Thalie.

Ne že bych si nevážil práce, kterou do toho dáváte, ale zdá se mi, že se to uhýbá špatným směrem. Hra má především hráče bavit, a to včetně kraftu. Nevidím ale nic zábavného na tom, že relativně hodně dlouhou dobu musím čumět na obrazovku, na které se kromě animace postavy nic neděje, než se třeba oseká pitomý polínko.
A proč se ptám na MIntaku ? Kdysi jsem hrál ARK 2 a líbil se mi tamější kraft. Ta skončila, ale Mintaka má být jakýsi ideový kříženec mezi Alhambrií a ARK2, a je to snad jediný svět, na kterém jsem ještě nebyl a rád bych poznal, jak ten kraft vyřešili tam, ale podle statistik Sdružení on line zábavy je v provozu jen občas, většinou však ne....

_________________
Co neumím, se naučím ( a nebo taky ne )
+ Lucia Exos, kněžka a řemeslnice, Hřbitov v Ivory, první řada vpravo, osmý hrob
+ Ranuncula Acera, řemeslnice a zaklínačka s halapartnou, Hřbitov v Karathe třetí řada vpravo
Sandra Ztruhly, nalezenec, Aasimar, kněžka a řemeslnice
Ga Muru, nešťastný plod náhodného setkání lidského ožraly a orčí děvky
Elena Spod, dívka která ztratila paměť


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Novinky v kraftu - prodloužení doby práce
PostPosted: 09:58 04. Mar 2009 
Offline
Nováček
 Profile

Joined: 22:48 20. Feb 2009
Posts: 23
monstera wrote:
Hra má především hráče bavit, a to včetně kraftu. Nevidím ale nic zábavného na tom, že relativně hodně dlouhou dobu musím čumět na obrazovku, na které se kromě animace postavy nic neděje, než se třeba oseká pitomý polínko.


a některý to zase baví ted když to nemusíš vyrábět jak na běžícím páse a trvá to dlouho - máš za to stejný expy a prodáš to za dobrou cenu


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Novinky v kraftu - prodloužení doby práce
PostPosted: 10:15 04. Mar 2009 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 12:51 12. Sep 2007
Posts: 1721
Location: Brno
No a ve všem je nutno hledat kompromis ... jen mi prosím tě netvrď, že ti přijde extra zábavné stát 2 hodinky, které si za celý den po práci vyšetříš na vlastní zábavu, u výrobního nástroje a postoupit při výrobě o třeba 20% aby jsi to mohl po týdnu práce prodat s 20% ziskem oproti výrobním nákladům. Tohle mi nepřijde příliš věrohodné a neumím si to představit. To leda, jak tu nekdo napsal si na příslošný dvojklik napsat makro a bavit se u vedle puštěné televize.

Čísla jsou smyšlená, nezakládají se na pravdě ani skutečných hodnotách, jak říkám, nejdříve to vyzkoušejte a pak se dohadujte.

_________________
Theogil Mistrovské ostří - strážce králova pokladu, kovář v Ivory
Boindil - trpasličí zvěd, velký čtenář a lenochod
Wahibah Zafirah al Talibah - dědic dračího odkazu, strážce legend


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Novinky v kraftu - prodloužení doby práce
PostPosted: 10:31 04. Mar 2009 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 18:00 26. Aug 2007
Posts: 3090
Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
Vsechno je v ramci jednani, nikdo tady netvrdi, ze je to definitvni. Muzu treba zvetsit interakci postavicky, nebo s ni neco obcas udelat.

hm, a jestli nejakej DM najde hrace s makrem, tak to osetrim proti tomu :mrgreen:

kazdopadne zisky.. kdyz se ukaze, ze opravdu ty casy jsou dostatecne dlouhe a ze se nevyrabi ve velkem a nikdo na tom nejni schopnej ryzovat miliony, vubec by mi nevadilo zisky zvednout treba i na 40%
napr bych to videl:

mec +1 v obchode 10.000
ciste naklady craftera 3000
prodej pres stolek : 4200
cisty zisk : 1200

kazdopadne pockame tak tyden, nez o sedne a zmeny se ukazou. Ja vcera zkousel nejakou medenou zbroj, a ta se vyrabela relativne v pohode. nebylo to tak, ez bych u toho usnul. U tech slozitejsich vyrobku je to opravdu zdlouhavejsi, ale zase vam pribyvaji xpy stejne, jako kdzy ste predtim klikali jak magori, protoze se vam to udelalo za 10sekund.

Kazdopadne odstraneni hromadne vyroby vidim jako krok spravnym smerem.
Jen je skoda, ze sem to uz predtim neudelal, ale spise crafterum na vyssich lvlech urychloval vyrobu, nez abych zpomalil nejtezsi vyrobky.

_________________
A zase se craftí...


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 47 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits