Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 18:27 26. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 47 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Author Message
 Post subject: Re: Novinky v kraftu - prodloužení doby práce
PostPosted: 10:48 04. Mar 2009 
Offline
Měšťan
 ICQ  Profile

Joined: 17:37 08. May 2007
Posts: 188
Location: Hradec Králové
nomis_b wrote:
Kazdopadne odstraneni hromadne vyroby vidim jako krok spravnym smerem.

Tesat do kamene.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Novinky v kraftu - prodloužení doby práce
PostPosted: 10:50 04. Mar 2009 
Offline
Velmistr
User avatar
 Profile

Joined: 15:14 19. Jan 2009
Posts: 1159
Môj postreh:

zatiaľ som zmeny skúsila na zlievaní a kovárine - podľa mňa je to veľmi dobrý nápad, nemusím zháňať kvantá surovín a vyrábať kvantá mečov, aby som postúpila na level. Páči sa mi aj dĺžka výroby, podľa mňa je akurát, aj sa mi páčia zvýšené náklady na základné remeslá, lebo tým pádom sa zvýšia aj výnosy ....

Len práve k tým výnosom - podľa mňa sú veľmi nízke v porovnaní s časom, ktorý sa pri tej kovadline strávi:
keď to porovnám predtým a potom:

PREDTÝM: na 3 razy som urobila dýku s výnosom 1800 zlatých (a to myslím po znížení zisku na 13%)
POTOM: na 20 krát urobím tú istú dýku ale s výnosom len 3600 zlatých

Keď to porovnám, tak teraz zrobím len raz toľko, ale pri skoro 7 násobne dlhšom čase. A to ešte nepočítam predĺženie času pri výrobe prútov, foriem a násad.

Mám ešte jednu malú prosbu - keď sa už predĺžila výroba, nebolo by možné predĺžiť aj horenie uhlia? Lebo takto na vylegovanie vyťažených 20 nugetov potrebujem skoro plný inventár uhlia ;)

_________________
madam Kora Meynolds - bývalá manželka Fallionova, matka Kelrany a dvojčiat Dermonta a Artoriusa pomenovaných podľa tých, ktorí asistovali pri ich pôrode, sestra imperiálnej krásky Divy
Bývalá podporučíčka VI. roty karathskej armády, nech naveky žije sláva vrchného inkvizítora Lacaranta a bôžika spamu Kráťatka


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Novinky v kraftu - prodloužení doby práce
PostPosted: 10:52 04. Mar 2009 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 12:51 12. Sep 2007
Posts: 1721
Location: Brno
nomis_b wrote:
Kazdopadne odstraneni hromadne vyroby vidim jako krok spravnym smerem.
Jen je skoda, ze sem to uz predtim neudelal, ale spise crafterum na vyssich lvlech urychloval vyrobu, nez abych zpomalil nejtezsi vyrobky.


Jak vidíš Nomísku asi jsi to urychlil málo, já si pořádně naškudlit nestačil ... možná kdybych slíkl bráchu, prodal jeho věci a nakonec i jeho do otroctví *zapřemýšlí* tak by to páz drobných hodit mohlo. :mrgreen:

Vážně: budu to zkoušet a jak se potkáme ve hře nebo na ICQ či v hospůdce budu se snažit dodávat relevantní podklady, abychom to mohli doladit ke spokojenosti všech. jen by mě možná pro začátek zajímalo na čem je prodlužování výroby závislé, zda na vlastní kvalitě výrobku nebo na obtížnosti materiálu? Kombinace některých věcí nedělají lautr nic a přitom to může být s poměrně vysokého polotovaru/materiálu.

_________________
Theogil Mistrovské ostří - strážce králova pokladu, kovář v Ivory
Boindil - trpasličí zvěd, velký čtenář a lenochod
Wahibah Zafirah al Talibah - dědic dračího odkazu, strážce legend


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Novinky v kraftu - prodloužení doby práce
PostPosted: 11:05 04. Mar 2009 
Offline
Velmistr
User avatar
 Profile

Joined: 15:14 19. Jan 2009
Posts: 1159
A predsa by som pridala ešte jeden postreh:

Zdá sa mi dosť nespravodlivá jedna vec:
Pre kovanie je potrebné: zlievanie, keramika, drevárstvo
Pre platnierinu: zlievanie, kožiarstvo

z toho mi vychádza, že v kovárine je výroba o polovicu dlhšia, treba jej venovať viac času ... a zárobky sú pritom úplne rovnaké (ani nehovorím o tom, že sa z platnieriny oveľa viac výrobkov využije)

Nedalo by sa s tým dačo urobiť, aby to bolo vyrovnané? Napríklad vypustiť keramiku z kovania (aj tak sa meče kujú z prútov, nie odlievajú ;)))) )

_________________
madam Kora Meynolds - bývalá manželka Fallionova, matka Kelrany a dvojčiat Dermonta a Artoriusa pomenovaných podľa tých, ktorí asistovali pri ich pôrode, sestra imperiálnej krásky Divy
Bývalá podporučíčka VI. roty karathskej armády, nech naveky žije sláva vrchného inkvizítora Lacaranta a bôžika spamu Kráťatka


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Novinky v kraftu - prodloužení doby práce
PostPosted: 11:11 04. Mar 2009 
Offline
Vedoucí týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:08 27. Apr 2007
Posts: 12264
Location: Plzeň
Quote:
kazdopadne zisky.. kdyz se ukaze, ze opravdu ty casy jsou dostatecne dlouhe a ze se nevyrabi ve velkem a nikdo na tom nejni schopnej ryzovat miliony, vubec by mi nevadilo zisky zvednout treba i na 40%


Aby ty miliony mohl začít rejžovat? :mrgreen:

Jinak nechápu, včem se to změnilo. Ve starý podobě si taky klikal jako magor, jenže si klikat častějš nový suroviny do pece. Teď tam klikáš furt tu samou, ale taky furt klikáš. Skill a prachy se vám zvedají stejně a o to vám hlavně jde, ne? Celej craft je klikačka (to nemyslím zle, Nomisi :wink: ), ostatně jako celý NWN.

Musíš se připojit do hry - KLIKÁŠ, musíš dojít do dungu - KLIKÁŠ, musíš zabít potvory - KLIKÁŠ na ně a KLIKÁŠ třeba na featy a kouzla, musíš natěžit - KLIKÁŠ na ložisko, musíš dojít zpět - KLIKÁŠ, musíš dojít do dílny - KLIKÁŠ, musíš koupit přídavný suroviny u obchodníka - OPĚT KLIKÁŠ. Potom jdeš do dílny a KLIKÁŠ!

Nebude to tím, že se ta hra hraje myší? :mrgreen: No, už je tom pěknej KLI... teda ...GULÁŠ...

PS: Mně se líbilo, jak craft jednou charakterizoval Pivas: ,,Práce není zábava a přesto ji musíme dělat abychom si vydělali."

_________________
Vedoucí týmu Thalie


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Novinky v kraftu - prodloužení doby práce
PostPosted: 11:19 04. Mar 2009 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 12:51 12. Sep 2007
Posts: 1721
Location: Brno
Rejty wrote:
Quote:
kazdopadne zisky.. kdyz se ukaze, ze opravdu ty casy jsou dostatecne dlouhe a ze se nevyrabi ve velkem a nikdo na tom nejni schopnej ryzovat miliony, vubec by mi nevadilo zisky zvednout treba i na 40%


Aby ty miliony mohl začít rejžovat? :mrgreen:

Jinak nechápu, včem se to změnilo. Ve starý podobě si taky klikal jako magor, jenže si klikat častějš nový suroviny do pece. Teď tam klikáš furt tu samou, ale taky furt klikáš. Skill a prachy se vám zvedají stejně a o to vám hlavně jde, ne? Celej craft je klikačka (to nemyslím zle, Nomisi :wink: ), ostatně jako celý NWN.

Musíš se připojit do hry - KLIKÁŠ, musíš dojít do dungu - KLIKÁŠ, musíš zabít potvory - KLIKÁŠ na ně a KLIKÁŠ třeba na featy a kouzla, musíš natěžit - KLIKÁŠ na ložisko, musíš dojít zpět - KLIKÁŠ, musíš dojít do dílny - KLIKÁŠ, musíš koupit přídavný suroviny u obchodníka - OPĚT KLIKÁŠ. Potom jdeš do dílny a KLIKÁŠ!

Nebude to tím, že se ta hra hraje myší? :mrgreen: No, už je tom pěknej KLI... teda ...GULÁŠ...

PS: Mně se líbilo, jak craft jednou charakterizoval Pivas: ,,Práce není zábava a přesto ji musíme dělat abychom si vydělali.


Pivásku kde je ti konec .... přišlo na tvá moudra. :D Jinak no není klikání jako klikání nebo jo? *podrbe se na hlavě*

_________________
Theogil Mistrovské ostří - strážce králova pokladu, kovář v Ivory
Boindil - trpasličí zvěd, velký čtenář a lenochod
Wahibah Zafirah al Talibah - dědic dračího odkazu, strážce legend


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Novinky v kraftu - prodloužení doby práce
PostPosted: 11:52 04. Mar 2009 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Ja v zadnem pripade netvrdit, ze tohle nastaveni je spravny a takhle to zustane. Reagoval jsem na zpusob podani, kdy po kazde zmene Monstera napise prispevek o tom, jak je to na sproste slovo, jak se ho snazime znechutit a jak odchazi na jiny server. Nikdo netvrdil, ze to bude jednoduche nastavit tak, aby to bavilo hrace a zaroven neborilo ekonomiku sveta.
Hodne lidi tu pise postrehy z crafteni a snazi dat k dobru navrhy co a jak. Myslim si, ze kazdy rozumny clovek ale dokaze poznat, jestli to, co napsal, nomisovi pomuze k ladeni, nebo jestli to jen nekoho nastve.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Novinky v kraftu - prodloužení doby práce
PostPosted: 11:53 04. Mar 2009 
Offline
Mistr
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 16:10 27. Apr 2007
Posts: 885
Location: Ivory
[quote="jachyra"]A predsa by som pridala ešte jeden postreh:

Zdá sa mi dosť nespravodlivá jedna vec:
Pre kovanie je potrebné: zlievanie, keramika, drevárstvo
Pre platnierinu: zlievanie, kožiarstvo

No a pro zlatnictví : slévání, keramika, brusičství
Moje vysoké zisky před úpravou času práce nepramenily z toho, že by byla možná hromadná výroba, ale z toho,že byly vysoce nadsazené ceny surovin, a tím i zisk z výrobku. Opakuji znovu - při extrémně vysokých cenách surovin není možné experimentovat, je nutné vyrábět na jistotu - dělat jen triviální - tedy tomu věnovat víc času a pomaleji expovat, a při tom vydělávat v těch poměrech nesmyslné částky...

No a k inspiraci - jak jsem psal o ARK2, tam byla dobrá jedna věc - lepší itemy se dělaly za použití artefaktů, které bylo nutno vybojovat, a u většiny bylo možno ten artefakt získat pro dannou postavu pouze jednou.Na příklad výborný štít potřeboval lebku licha, dobrá helma lebky gargolí, a super brnění vyžadovalo 20 srdcí draků...Návody na výrobu těchto itemů taky byly v lotu ...

_________________
Co neumím, se naučím ( a nebo taky ne )
+ Lucia Exos, kněžka a řemeslnice, Hřbitov v Ivory, první řada vpravo, osmý hrob
+ Ranuncula Acera, řemeslnice a zaklínačka s halapartnou, Hřbitov v Karathe třetí řada vpravo
Sandra Ztruhly, nalezenec, Aasimar, kněžka a řemeslnice
Ga Muru, nešťastný plod náhodného setkání lidského ožraly a orčí děvky
Elena Spod, dívka která ztratila paměť


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Novinky v kraftu - prodloužení doby práce
PostPosted: 11:58 04. Mar 2009 
Offline
Ďábel
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 01:37 21. Feb 2008
Posts: 5869
jakožto známý real radikál si myslím, že běžný meč by se měl kovat cca 1 IC den (cos em kdysi zkoušel to tak vychází), "lepší" věci mnohem déle, tam se s tou ocelí musejí dělat neuvěřitelný věci.. třeba 6000 x přeložit a zkovat do jednoho kusu... :)

_________________
hyperpasivní myšohryz
pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete
jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Novinky v kraftu - prodloužení doby práce
PostPosted: 12:02 04. Mar 2009 
Offline
Vedoucí týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:08 27. Apr 2007
Posts: 12264
Location: Plzeň
Quote:
No a k inspiraci - jak jsem psal o ARK2, tam byla dobrá jedna věc - lepší itemy se dělaly za použití artefaktů, které bylo nutno vybojovat, a u většiny bylo možno ten artefakt získat pro dannou postavu pouze jednou.Na příklad výborný štít potřeboval lebku licha, dobrá helma lebky gargolí, a super brnění vyžadovalo 20 srdcí draků...Návody na výrobu těchto itemů taky byly v lotu ...


Ten craft tam byl hroznej. Kromě těch pár artefaktů se nedalo vyrobit skoro nic. Navíc to ještě byly specifický předměty jakože jediná pořádná zbraň se dala vyrobit katana, takže každej musel lítat s katanou, pokud nechtěl lítat s mečem +1, protože jinej se tam skoro nedal sehnat. Prsteny nepoměrný - na sílu byly max. +2, ale třeba na odolnost až +5 a podobně i s jinejma vlastnostma...

Návody na artefakty byly na netu (protože celej ten svět byl jen staženej z vaultu a trochu upravenej), takže si to stačilo zadat do googlu a nemusely se hledat žádný recepty. Dalo se do výhně suroviny ze seznamu a žu se jelo. Jinak k 20 srdcím draků - tam se draci zabíjeli po desítkách, protože to byli socky, takže nebyl problém ty srdce sehnat.

Tolik k super craftu, jen abych to uvedl na pravou míru. :wink:

Ty craftový artefakty jsme chtěli už od wipu, jenže zatím se nedělaly, protože chceme napřed vyladit základní kostru craftu a pak se můžou přidělávat takový vychytávky.

_________________
Vedoucí týmu Thalie


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Novinky v kraftu - prodloužení doby práce
PostPosted: 12:36 04. Mar 2009 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 18:00 26. Aug 2007
Posts: 3090
Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
jop. ohledne toho uhli, to sem chtel upravit a zapomnel, bohuzel k toolu se dostanu zitra, mozna pozitri :? srry.

ohledne delky: jedna se o narocnost vyrobku. je to pro vsechny crafty stejne, tedy je-li treba na
10 urovni keramiky neco s 70% pravdepodobnosti a
10urovni mecirstvi neco s 70% pravdepodobnosti

= placnu + 0.5-1.0 %
s tim, ze ale u kermaiky je to co cca 6sekund u mecirstvi tusim 8.0 sekund
(btw to bych taky mohl zmenit, at to je stejne)

ohledne rychlosti: ty jednodussi vyrobky bych mohl urychlit, uvidime jak se to usadi, par dni nebudu mit k toolu pristup.

ohledne vydelku: ja uz sem navrhl, ze pockame par dni a kdyztak bych tym ty zisky zvedl

ohledne nakupu craft veci zpet od Cechu : jo jo na tom nekdy budu pracovat, ale nejdrive v pondeli. uz to mam dost rozmysleny, i kdyz to zatim asi vydrzi jen do restartu.

_________________
A zase se craftí...


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Novinky v kraftu - prodloužení doby práce
PostPosted: 12:41 04. Mar 2009 
Offline
Mistr
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 16:10 27. Apr 2007
Posts: 885
Location: Ivory
[quote="Rejty"]

Ten craft tam byl hroznej. Kromě těch pár artefaktů se nedalo vyrobit skoro nic. Navíc to ještě byly specifický předměty jakože jediná pořádná zbraň se dala vyrobit katana, takže každej musel lítat s katanou, pokud nechtěl lítat s mečem +1,
Tolik k super craftu, jen abych to uvedl na pravou míru.

No nevím, cos tam vyráběl, já vyráběl běžně bastardy i velké meče +3 což byl nejvyšší druh meče, krejčovství bylo velmi zajímavé, rovněž šperky se dělaly dobré. Dost azajímavý byl i způsob zvyšování úrovně kraftu.
Je vidět, že na kraft máme dost odlišný názor....

_________________
Co neumím, se naučím ( a nebo taky ne )
+ Lucia Exos, kněžka a řemeslnice, Hřbitov v Ivory, první řada vpravo, osmý hrob
+ Ranuncula Acera, řemeslnice a zaklínačka s halapartnou, Hřbitov v Karathe třetí řada vpravo
Sandra Ztruhly, nalezenec, Aasimar, kněžka a řemeslnice
Ga Muru, nešťastný plod náhodného setkání lidského ožraly a orčí děvky
Elena Spod, dívka která ztratila paměť


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Novinky v kraftu - prodloužení doby práce
PostPosted: 12:43 04. Mar 2009 
Offline
Vedoucí týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:08 27. Apr 2007
Posts: 12264
Location: Plzeň
Mně to teda moc zajímavý ani rozmanitý nepřišlo...

Dělal jsem kovařinu, hodil jsem do pece plnej inv, dostal plnej inv zbraní se směšnejma vlastnostma typu +1 zranění elementem, šel jsem pro další a furt dokola.

_________________
Vedoucí týmu Thalie


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Novinky v kraftu - prodloužení doby práce
PostPosted: 13:04 04. Mar 2009 
Offline
Mistr
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 16:10 27. Apr 2007
Posts: 885
Location: Ivory
Rejty wrote:
Mně to teda moc zajímavý ani rozmanitý nepřišlo...

Dělal jsem kovařinu, hodil jsem do pece plnej inv, dostal plnej inv zbraní se směšnejma vlastnostma typu +1 zranění elementem, šel jsem pro další a furt dokola.

hmmm, já tedy tuto hromadnou výrobu nedělal, šel jsem po zlepšování, až na špici, nezapoměň, že pro zlepšování bylo nutné i sehnat od někoho zkažené a opravovat je... a dělal jsem všechny krafy kromě lukařiny, a všechny špičkově...

_________________
Co neumím, se naučím ( a nebo taky ne )
+ Lucia Exos, kněžka a řemeslnice, Hřbitov v Ivory, první řada vpravo, osmý hrob
+ Ranuncula Acera, řemeslnice a zaklínačka s halapartnou, Hřbitov v Karathe třetí řada vpravo
Sandra Ztruhly, nalezenec, Aasimar, kněžka a řemeslnice
Ga Muru, nešťastný plod náhodného setkání lidského ožraly a orčí děvky
Elena Spod, dívka která ztratila paměť


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Novinky v kraftu - prodloužení doby práce
PostPosted: 13:05 04. Mar 2009 
Offline
Vedoucí týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:08 27. Apr 2007
Posts: 12264
Location: Plzeň
Jenže my se tu nesnažíme produkovat brouky Pytlíky. :mrgreen:

_________________
Vedoucí týmu Thalie


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 47 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits