Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 18:25 09. Jul 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 102 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 09:40 24. Jul 2007 
Offline
Měšťan
 Profile

Joined: 18:01 17. Jun 2007
Posts: 231
steel_martin wrote:
Krčmáři vykupují všechno - od surovin, přez polotovary až po produkty. Nebylo by lepší omezit výkup jen na produkty? (Chleby, koláče atd...)
Protože je momentálně výhodnější jednoduše natrhat surovinu, upražit ji, udělat z ní slad a prodat ho. Takovej třešňovej koláč třeba nevykupují vůbec :(
Kolace jsou vykupovany - jen to blbne.
Fakt ovsem je, ze financne je MNOHEM vyhodnejsi prodat slad jak vyrabet kolace. Za 1 kolac je 50 zlatych, pritom jen obili na mouku/moucku na nej potrebnou jde prodat za vic ve forme sladu. A neni na to potreba takovy lvl craftu.
----------

A ted dale: Craft psani svitku... Ma ho umet kazdy wizard - ovsem ouha. POtrebuje sklenice, mliko, vejce,... Predstava, ze si vymenim s jinym wizardem na svitcich kouzla je dosti usmevna. De facto jste pripravili jedno povolani o feat - v nynejsim systemu, s malym poctem hracu co se "rypou" do craftu, je temer nemozne delat jiny jak zakladni craft.
-----

Quote:
To omezenie by riesil prave ten lvl cap. Teda ak by to slo spravit. Tam by sa mohla postava rozhodnut ci dosiahne najvyssieho lvl v remesla v jednom povolani a tym vyrobi tie naj veci v tom remesle alebo bude vo viacerych remeslach na priemernej urovni a tie naj veci nevyrobi.

Mam tezke vyhrady. Opet viz wizard - ma byt schopen spat svitky. Dejte nejaky nesmyslny lvl omezeni - a nenapise je, resp. nebude schopen niceho jineho. A to jsem aktualen odhlednul od toho, ze nejaka "mene" vyhodna rasa wizarda nebude schopna napsat kouzla proto, ze ma rasove omezeni na craft level treba deset.


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 09:57 24. Jul 2007 
Offline
Měšťan
 Profile

Joined: 18:01 17. Jun 2007
Posts: 231
Jeste k te vyhodnosti toho ci onoho... Takove vareni je tezce "naprd" - staci srovnat se stahovanim zvirat z kuzi. Dobehnete, zabijete, stahnete - skript stahovani je rychly, vysledek je hned, mate k tomu maso na obzivu, rovnou prodate u smelinare, expiky jsou take vyhodne.

Craft vareni? Sbirate desitky minut obili, i kdyz mate sber 90%+, tak vam to ve ctvrtine pripadu nenasbira nic, nebo se skript zacykli a muzete relogovat (cimz prichazite o summona). Vysledne dostanete par kousku obili, ktere pak vezmete a potrebujete dost vysoky lvl ve food-craftingu na to, abyste suroviny dale zpracovali. Zpracovavate nasobne za sebou, takze pravdepodobnost uspesne vyroby klesa nasledovne: P_s*P_1*P_2= hodne malo (vagne receno)
P_s=pravdepodobnost sberu
P_1=pravdepodobnost prvniho zpracovani
P_2=pravdepodobnost druheho zpracovani
Finalne prodate za par supu u hospodskeho (kdyz vykup neblbne). Pro informaci, na vyrobu kolace co prodate za 50 zlatych u hostinskeho potrebujete neco okolo 50 ks surovin (obili + ovoce). Chleba je jeste horsi (na 1 vyrobene kvasnice potrebujete neco k 10 ks obili). "Pretavenim" ve slad je 1 ks obili na 1 ks prazeneho obili na 1 ks sladu = 8 zlatych.

Samotny sber je zalezitost utrpna - jen stojite na miste a klikate. Nudne, unavne, dlouho trvajici, temer nic neprinasejici... Uz jsem v pokuseni najit si nejaky skript na pravidelne klikani mysi... :/

Resume: Sber kuzi je mnohem vynosnejsi/mene pracny/efektivnejsi. Navic expiky prinasejici. Nevyhody ovsem take ma - je nebezpecny (musite jezevce umlatit) a musite mit dobrou nosnost postavy (1 vetsi kuze je za 5,5 libry, obdobne i maso). Ovsem 50 ks obili take neco vazi (15 liber).

HLavni vyhodou stahovani ovsem je, ye se u nej hrac tak desive nenaklika jak u food-craftingu: zabiti jezevce -> klik na zmenu na stahovaci nuz -> klik a kuze je vase. Klikani kurzorem na obili, dalsi klikani pri zpracovavani, desive proklikavani skriptu u pece, shaneni pultuctu surovin na pokrocile veci z vareni... :/


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 10:06 24. Jul 2007 
Offline
Šlechtic
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 19:34 12. May 2007
Posts: 350
Location: Praha
566344 wrote:
----------

A ted dale: Craft psani svitku... Ma ho umet kazdy wizard - ovsem ouha. POtrebuje sklenice, mliko, vejce,... Predstava, ze si vymenim s jinym wizardem na svitcich kouzla je dosti usmevna. De facto jste pripravili jedno povolani o feat - v nynejsim systemu, s malym poctem hracu co se "rypou" do craftu, je temer nemozne delat jiny jak zakladni craft.
-----

Todle je sice starší příspěvek, ale teprc ted sem si ho všiml....flašky pár lidí dělá a vejce s mlíkem seženeš v krámu. Tendle typ craftu bych pravděpodobně využíval nebejt toho malýho detailu že se zapomnělo na kleriky. Vim že pro klerika neni tak duležitý psát svitky, ale magicky zaměřenější klerici to určitě hojně dělaj.


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 10:06 24. Jul 2007 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 16:37 27. Apr 2007
Posts: 3452
Location: Slovakia
Uff pred chvilou som vstal takze moje mozgove pochody su este spomalene, ale aspon zaklad k niektorim veciam.

S narocnostou a potrebou surovin suhlasim, niektore veci su v crafte nezmyselne a mali by sa upravit.

Co sa tyka sbierania tak sa hodne mylis. Bol stary sber stylom "kontajnerov" z ktorych si vyberal suroviny, to bolo unavne a nudne. Toto klikanie je o hodne lepsie a uz len z toho dovodu ze vytazis omnoho viac surovin ako predtym. Co sa tyka nakeho zaciklovania a podobnych veci, tak ja som s tym az taky problem nemal. Takze skill sberania by som urcite nechal tak ako je, mozno len upravil to zacyklovanie ak to vobec ide a ak vravis ze sa to tak casto deje.

Co sa tyka craftu svitkov...tak craft je s kludom mozny, sice narocny ale to zodpoveda tomu ako hodne sa da na nom zarobit. Keby bol jednoduchsi tak by to nezodpovedalo peniazom, ktore sa daju na nom ziskat. Zas sa ohradzame na hracov ktorych ja malo co sa rypu v crafte, takze moj pohlad za par poslednych dni sledovania je ten ze hracov je vo vecernych hodinach okolo 12 s tym ze minimalne 5-6 hraci sa venuju craftu. Tak isto nie je problem si objednat suroviny, ale pokial cakas ze na 1lvl zvladnes vyrobu svitkov vo velkom tak to urcite nie...je to narocne a chce to svoj cas, ale prinesie to svoju odmenu, a prave taka by vyroba svitkov byt mala.

_________________
When you make a deal with devil, there will be hell to pay.

„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“

Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných.
(E.Hubbard)


Yeasterday, we sought each other.
Today, we face.
For one of us, tomorrow will never be.


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 10:20 24. Jul 2007 
Offline
Měšťan
 Profile

Joined: 18:01 17. Jun 2007
Posts: 231
Zyga wrote:
Todle je sice starší příspěvek, ale teprc ted sem si ho všiml....flašky pár lidí dělá a vejce s mlíkem seženeš v krámu. Tendle typ craftu bych pravděpodobně využíval nebejt toho malýho detailu že se zapomnělo na kleriky. Vim že pro klerika neni tak duležitý psát svitky, ale magicky zaměřenější klerici to určitě hojně dělaj.
Videl jsem skripty i na psani klerickych kouzel - neni potiz je dodat. Otazkou pak je pro zmenu dodavani volneho featu pro klerika navic. Pokud ten chce psat svitky, tak potrebuje feat - a takhle jej dostava zdarma.
Navrh: kontrolovat pri pristoupeni k stolu na psani svitku zda ma postava patricny feat.


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 10:31 24. Jul 2007 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 16:37 27. Apr 2007
Posts: 3452
Location: Slovakia
Myslim ze ten feat je zbytocny....prave tie featy sa uplne vyradili. Z logickeho hladiska nechapem preco by mal klerik zamerany na kuzlenie potrebovat feat na napisanie svitku.

Co sa tyka toho nedostatku surovin...ma napadly nake riesenia...

Uz sa to tu prejednavalo, ale nak z toho pak padlo. Vendor co by vykupoval suroviny, uchovaval ich a potom s nakou prirazkou predaval, ale len tie co vykupil od hracov. Problem by mohol byt so zatazou servera, ale ja sa v tom nevyznam takze vyjadrenie nakeho scriptera.

Dalsia moznost dat do hry nieco ako "pracovne rukavice", davali by feat na smrtiace zbrane a zaroven hodne velke postihy do OC a zranitelnosti atd, aby sa nedali pouzit v boji, ale len prave na craft.

_________________
When you make a deal with devil, there will be hell to pay.

„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“

Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných.
(E.Hubbard)


Yeasterday, we sought each other.
Today, we face.
For one of us, tomorrow will never be.


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 10:55 24. Jul 2007 
Offline
Měšťan
 Profile

Joined: 18:01 17. Jun 2007
Posts: 231
Daanri wrote:
Myslim ze ten feat je zbytocny....prave tie featy sa uplne vyradili. Z logickeho hladiska nechapem preco by mal klerik zamerany na kuzlenie potrebovat feat na napisanie svitku.
Duvodu je nekolikero.
1) Pravidla DnD. //zde muze byt argumenotvano - obdobne jako na nejmenovanem jinem svete - ze tento svet se pravidly DnD neridi //
2) Klericka kouzla potrebuji jeho patrona (bozska intervence). Klerik se neuci kouzla ze svitku, svitky ani nepotrebuje, klerik muze kouzlit kouzla bez toho aby umel cist (!!!). Postup "zachyceni" bozske moci do svitku, aby pak pracovala je diametralne odlisny od psani svitku wizardiho.
3) Klerik ziskava pristip do vsech kouzel daneho lvl na ktery ma svuj lvl. Moznost automaticky si "Zaznamenat" vse co potrebuje a pak jenom behat svetem a cist svitky bez toho ze by umel cist... :/
4) Jediny wizard se uci kouzla ze svitku a z knih - proto ma automaticky feat scribe scroll. Feat scribe sroll je fakticky zakladni podminkou byt kouzelnikem.

Poznamka: myslim ze pokud se jedna o klerika ktery ma sferu magie nebo knowledge muze dostat scribe scroll feat jako cast domain power .. ale to zavisi na settingu

eidt: Jeste bych pridal dalsi bod: 5) Psat svitky bez toho, aby onomu psani jedinec obetoval podstatnou cast zivota (=feat) je zhumirilost jen nadale posilujici uz tak presileneho klerika.


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 11:02 24. Jul 2007 
Offline
Měšťan
User avatar
 Profile

Joined: 01:49 28. Apr 2007
Posts: 227
566344 wrote:
....... 5) Psat svitky bez toho, aby onomu psani jedinec obetoval podstatnou cast zivota (=feat) je zhumirilost jen nadale posilujici uz tak presileneho klerika.


Hmm, velmi dobre napisane a plne suhlasim.

_________________
Ora et Labora


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 11:05 24. Jul 2007 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 16:37 27. Apr 2007
Posts: 3452
Location: Slovakia
Mne to neda si rypnut...chuda wizard ten je totiz tak slabej.... :lol: :lol: :lol:

Klerik je silnej a mal by sa upravit, takze pokial nebude ta uprava feat pre klerika na pisanie svitkov by som neriesil. To uz mi skor ako totalna nezmyselnost pride zlodej alebo bojovnik ocarujuci predmety.

_________________
When you make a deal with devil, there will be hell to pay.

„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“

Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných.
(E.Hubbard)


Yeasterday, we sought each other.
Today, we face.
For one of us, tomorrow will never be.


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 11:55 24. Jul 2007 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 21:39 17. May 2007
Posts: 1313
já nevim...proč by nemoh fajtr očarovávat předměty ? to přece není žádny porozumnění podstatě věci, je to ŘEMESLO, je to opakování známýho RECEPTU, on nic nevynalejzá, nezkoumá, nechápe, dostane recept a udělá, co se v něm píše, nic víc, nic míň asi jako když někdo de vařit poprvé guláš podle kuchařky :)
spíš se mi zdaj nesmyslný rasový omezení dosažitelnýho lvlu, proč by půlčík nemoh bejt dobrej kovář, když to bude dělat dostatečně dlouho ?
horší výchozí pozice ano ale proč omezení zezhora ?

_________________
Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 12:31 24. Jul 2007 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 18:00 28. Apr 2007
Posts: 2864
Location: Božský trůn
ALe proc pulcik nemohl bejt kovar, muze kdyz bude mit dost sily.. ale trpaslik bude vzdy lepsi protoze zije pod horou a kutani rudy a zpracovani se jeho rod venuje po generace, zatimco pulcici spis zijou zalezli v lese a venujou se jinym vecem..

Add ocarovani: sem pro aby ocarovavat mohli jen magicky povolani, u ostatnich je to zvlastni

Edit! rekni, jak je podobny ocarovat si mec ohnem a uvarit gulas :lol:

_________________
jsem uctívač démonů
jsem otec tvé smrti
já vyvolávám dávné zlo
já kontroluji každý jeho nádech
já podněcuji vaše neštěstí
zrozením i zabíjením
já vyvolám armageddon
krmen tisícem duší.


Last edited by Krata on 12:38 24. Jul 2007, edited 1 time in total.

Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 12:32 24. Jul 2007 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 16:37 27. Apr 2007
Posts: 3452
Location: Slovakia
tie omezeni myslim ze nie su funkcne...teda aspon neboli...nie som si teraz isty

no ocarovanie predmetu je vytvorenie kuzelneho predmetu...cize potrebujes nato naku magiu...a holt bojovnik magiu neovlada...ta je domenov prave kuzelnikov, druidov, klerikov atd. Takze z toho hladiska sa mi to zda nezmyselne.

_________________
When you make a deal with devil, there will be hell to pay.

„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“

Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných.
(E.Hubbard)


Yeasterday, we sought each other.
Today, we face.
For one of us, tomorrow will never be.


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 13:13 24. Jul 2007 
Offline
Měšťan
 Profile

Joined: 18:01 17. Jun 2007
Posts: 231
Daanri wrote:
no ocarovanie predmetu je vytvorenie kuzelneho predmetu...cize potrebujes nato naku magiu...a holt bojovnik magiu neovlada...ta je domenov prave kuzelnikov, druidov, klerikov atd. Takze z toho hladiska sa mi to zda nezmyselne.
Tak tohle zalezi na settingu sveta.
1) Podle DnD - potrebujes minimalne skill, do ktereho hazes skillpointy (=zkusenost ze zivota). Pro "narocnejsi" veci poterbujes feat - prave proto jsou magove v DnD na vyrobu magickych veci dobri, pze maji featu dost.

2) Podle jinych svetu - trebas Zememori - potrebujes maga, jen a pouze maga.

3) Podle jeste jinacich svetu - neco z Tolkiena, Videssos, RPG hry typu Diablo - "ocarovava" muc kdejaky kovar tim, ze do zbrane pridava prirodni prisady/kovy/drahokamy v nejake pouze jemu zname kombinaci - a ma to co chtel.

4) Podle dalsich svetu muze ocarovavat pouze ten co ma prizen bohu (klerik).

5) Mohlo by se pokracovat...

Craft CNR tohle vse odbourava, jeho nastaveni je nejblize bodu 3). Pritom DnD jede hlavne na skilly a featy. POkud mohu citovat jednoho meho kamarada, znalce DnD pravidel zleva doprava: "... vseobecne bez item create featu neudelas ani slanou vodu natoz tka jeste napsat svitek :) "


Poznamka: Stejne tak si moc neumim predstavit druida jak stoji v kovarne a fusuje trpaslicimu kovari do remesla. :)


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 13:18 24. Jul 2007 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 16:37 27. Apr 2007
Posts: 3452
Location: Slovakia
No tak pre upresnenie Thalia je samostatny svet, ktory ma svoje zakonnitosti, sice nie su este cele spracovane a popisane, ale pracuje sa na nich :wink: takze pak to uz bude jasnejsie ako to na Thalii funguje a aj ako funguje magia a pak budu podobne diskusie zbytocne...pretoze na Thalii je to proste tak. :lol: :lol: :lol:

edit: ked uz asi hram druida a mal by som moznost ocarovavat tak v ramci RP...na tie dve pismenka a slovicka nezabudajte...ako druid nebudem fusovat kovarovi do prace, ale budem ocarovavat nake dreveny veci...napr ocarovavat kuzelne hulky, pripadne nieco ine.

Ale este lepsie ako obmedzenie na magicke povolania, alebo obmedzenie craftu na nake ine povolania by bolo asi presne stanovenie minimalnej potrebnej vlasnosti na dane odvetvie craftu...a bol by pokoj. Nieco ako vyjadrenie minimalnych schopnosti na zvladnutie zakladov daneho remesla...holt nemas take vlasnosti tak si totalne neschopny a na dane remeslo sa nehodis, ale v inom zas mozes vynikat.

_________________
When you make a deal with devil, there will be hell to pay.

„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“

Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných.
(E.Hubbard)


Yeasterday, we sought each other.
Today, we face.
For one of us, tomorrow will never be.


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 13:30 24. Jul 2007 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 21:39 17. May 2007
Posts: 1313
Krata wrote:
... ale trpaslik bude vzdy lepsi protoze zije pod horou a kutani rudy a zpracovani se jeho rod venuje po generace...


to je tvůj pohled na věc, můj pohled je takovej, že ten půlčík má samozřejmně horší startovní dispozice ale pokud se tomu bude věnovat intenzivně a dlouhodobě, může bejt klidně časem lepší, než trpaslík, co se imrvére váli nalitej v hospodě pod stolem...sou to dva odlišný pohledy na věc, kde ty preferuješ "darovaný" a já "zasloužený"

Krata wrote:
rekni, jak je podobny ocarovat si mec ohnem a uvarit gulas


přesně tím, co píšu, přečti si to znova, třeba ti to docvakne : není třeba znát podstatu věci, nejedná se o výzkum, ale pouze a jenom o PRÁCI podle předem dodanýho návodu (receptu)

_________________
Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 102 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 22 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits