Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 23:32 26. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 213 posts ]  Go to page Previous  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Next
Author Message
 Post subject: Re: CRAFT
PostPosted: 12:38 05. Mar 2009 
Offline
Nováček
 Profile

Joined: 22:48 20. Feb 2009
Posts: 23
Theogil I wrote:
--Bragner-- wrote:
monstera wrote:
Dále se domnívám , že pokud by měla platit prodloužená doba práce, bylo by třeba zvýšit kapacitu dílen - krafteři stojí nedůstojně fronty na to, aby se dostali k výrobnímu prostředku


To ted mluvíš asi o té dílně v Karathě ze? A co si zajít do Doubkova? Do Tartenu? Tam jsou taky dílny.


Krom toho, že tam jsou v podvečer většinou také plné, koukl jsi se co tam prodávají za činidla? Jsou to malé dílny s omezeným sortimentem a pokud by jsi chtěl navrhnout táhni ten materiál do Karathy, kup si činidla a pak si ho táhni třeba zase do Doubkova, pak je to v rozporu s redukcí tahání materiálu. :lol:


Spis bych řekl že nikde není dáno že musíš craftit, místo v Doubkove či Tartenu máš, činidla a potřebné věci si můžeš nakoupit v Karathě. Spís si línej podnikat takovou štreku (to myslím ted vseobecne) a proto raději byste zvětšili dílny v Karathě kde to můžete následně i prodat. Jen abyste nemuseli podnikat streky :twisted: Smrt na Vás! :twisted:


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: CRAFT
PostPosted: 12:48 05. Mar 2009 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 18:00 28. Apr 2007
Posts: 2864
Location: Božský trůn
Photrův názor se mi taky moc nezamlouvá, nechal bych to jak to je

Neomezené suroviny: tak to nevim, zdá se mi to divný.. možná zvětšin počet natěženejch věcí ale neomezeně, to potom stačí vědět jedno místo ložiska, tak si natěžit plnou mulu a jít do dilny

_________________
jsem uctívač démonů
jsem otec tvé smrti
já vyvolávám dávné zlo
já kontroluji každý jeho nádech
já podněcuji vaše neštěstí
zrozením i zabíjením
já vyvolám armageddon
krmen tisícem duší.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: CRAFT
PostPosted: 12:49 05. Mar 2009 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 18:00 26. Aug 2007
Posts: 3090
Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
OK tak jak teda?

Rejty ma pro me samozrejme posledni slovo. Ale je tu par jasnych veci:
- opravic ocarovavace
- pridat uhli domu paleni

Dale pak sporne veci:
- zvysit suroviny?
- zkratsit dobu jednodussich vyrobku
- zvetsit zisky

muj nazor:
nezvysovat suroviny, protoze se stejne obnovujou stejne rachle, jako predtim. nevidim v tom problem.
zkratit dobu.. no trosku to muzu popohnat. o 10% zrychleni se ani neprojevi v nejakem hromadeni vyrobku a crafterum to pomuze
zvetseni zisku? asi bude muset NEKDO (ne ja !!) udelat hezkou analyzu, kolik na jakem vyrobku utrzi penez za jaky cas. stopnete si to nekdo pro treba veci -1 do +3(+2) za jak dlouho kazdou vec vyrobite (vcetne tech zakkl. surovin) a jaky mate zisk. pak se muzem domluvit s presnymi cisly, ale chce to fakt hezky jasne strucne napsane presne casy atd. (pokud mozno, aby vse bylo trivialni.)

_________________
A zase se craftí...


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: CRAFT
PostPosted: 12:55 05. Mar 2009 
Offline
Měšťan
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 11:29 02. Jan 2008
Posts: 200
Location: Brno
--Bragner-- wrote:
Spis bych řekl že nikde není dáno že musíš craftit, místo v Doubkove či Tartenu máš, činidla a potřebné věci si můžeš nakoupit v Karathě. Spís si línej podnikat takovou štreku (to myslím ted vseobecne) a proto raději byste zvětšili dílny v Karathě kde to můžete následně i prodat. Jen abyste nemuseli podnikat streky :twisted: Smrt na Vás! :twisted:


Promiň, ale připadá mě, že nemáš tušení o čem mluvíš.

Krato - osobně sem neomezené suroviny nemysle, jen bych výtěžnost vrátil tak jak to bylo.

Nomisi - ložiska se obnovují asi 1 za hodinu(nevím to přesně, osobně myslím, že ta doba je ještě větší)


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: CRAFT
PostPosted: 13:07 05. Mar 2009 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 12:51 12. Sep 2007
Posts: 1721
Location: Brno
--Bragner-- wrote:
Spis bych řekl že nikde není dáno že musíš craftit, místo v Doubkove či Tartenu máš, činidla a potřebné věci si můžeš nakoupit v Karathě. Spís si línej podnikat takovou štreku (to myslím ted vseobecne) a proto raději byste zvětšili dílny v Karathě kde to můžete následně i prodat. Jen abyste nemuseli podnikat streky :twisted: Smrt na Vás! :twisted:


Ne nemusím craftit, ale chci, mám to rád, rád si u toho odpočnu, baví mě to, relaxuji u toho .. to je jako by jsi napsal totež o nesmyslném pobíhání koleček po dungách nebo žvatlání v hospodě ... já nemám odvahu někoho takto soudit či posuzovat ... ty jsi jak se zdá velmi odvážný člověk.
Dobrá budu zpracovávat 10 tisů a dělat z nich koncový výrobek ... máš páru kolik stojí 10 tětiv na tis? Kolik 10 mořidel? Kolik 10 legur titanu?
Já ty prachy na to nemám abych to koupil najednou, krom toho i kdybych měl chodím po světě se skoro půl miliónem. Nenech se vysmát, pokud budou dílny totožné s možností odkupu pak se můžeme bavit o nějaké lenosti někam chodit. Z toho co píšeš, nezlob se na mě, nemáš absolutně páru v jakém stavu je teď na servru craft.

_________________
Theogil Mistrovské ostří - strážce králova pokladu, kovář v Ivory
Boindil - trpasličí zvěd, velký čtenář a lenochod
Wahibah Zafirah al Talibah - dědic dračího odkazu, strážce legend


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: CRAFT
PostPosted: 13:31 05. Mar 2009 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
1. Udelat tu poradu, ktera mela bejt uz minulej tejden, protoze jeden mluvi o koze a druhej o voze.
2. Vyjasnit si zakonitosti, tak jak platej ted, protoze uz o tohle info prosim docela dlouho a marne.
3. Az pak bych zavadel dalsi podstatny upravy (ne opravy).
Predbezne:
- zvysit suroviny? Je na zvazeni, jetli fakt neni kde brat material.
- zkratsit dobu jednodussich vyrobku? To se zas vracime zpatky od toho, na cem jsme se dohodli.
- zvetsit zisky? Podle toho, co jsem se dozvedel o soucasnym nastaveni, tak ano. Je potreba zvysit i expy?

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: CRAFT
PostPosted: 13:49 05. Mar 2009 
Offline
Mistr
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 16:10 27. Apr 2007
Posts: 885
Location: Ivory
--Bragner-- wrote:


Spis bych řekl že nikde není dáno že musíš craftit, místo v Doubkove či Tartenu máš, činidla a potřebné věci si můžeš nakoupit v Karathě. Spís si línej podnikat takovou štreku (to myslím ted vseobecne) a proto raději byste zvětšili dílny v Karathě kde to můžete následně i prodat. Jen abyste nemuseli podnikat streky :twisted: Smrt na Vás! :twisted:


Už jsi někdy něco ukraftil? Nebo jen tak plácáš ?

_________________
Co neumím, se naučím ( a nebo taky ne )
+ Lucia Exos, kněžka a řemeslnice, Hřbitov v Ivory, první řada vpravo, osmý hrob
+ Ranuncula Acera, řemeslnice a zaklínačka s halapartnou, Hřbitov v Karathe třetí řada vpravo
Sandra Ztruhly, nalezenec, Aasimar, kněžka a řemeslnice
Ga Muru, nešťastný plod náhodného setkání lidského ožraly a orčí děvky
Elena Spod, dívka která ztratila paměť


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: CRAFT
PostPosted: 13:57 05. Mar 2009 
Offline
Mistr
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 16:10 27. Apr 2007
Posts: 885
Location: Ivory
Krata wrote:
Photrův názor se mi taky moc nezamlouvá, nechal bych to jak to je

Neomezené suroviny: tak to nevim, zdá se mi to divný.. možná zvětšin počet natěženejch věcí ale neomezeně, to potom stačí vědět jedno místo ložiska, tak si natěžit plnou mulu a jít do dilny


Pokud diskuse o neomezených surovinách měla být reakce na můj příspěvek, tak prosím, ujeli jste někam úplně jinam. Cituji, co jsem napsal " Zároveň se přimlouvám za navrácení vydatnosti ložisek všech zdrojů na původní množství a ponechání na vůli hráče, kolik toho bude chtít nakopat a stěhovat, což si určí podle své potřeby."
To, že si určí, kolik chce nakopat při množství suroviny, která tam byla před změnami znamená, že když bude mít menší spotřebu ( jak je avizováno ), že se nebude muset snažit nakopat vše, co je k dispozici ., Ne aby zdroje byly neomezené, ale takové , jaké byly.

_________________
Co neumím, se naučím ( a nebo taky ne )
+ Lucia Exos, kněžka a řemeslnice, Hřbitov v Ivory, první řada vpravo, osmý hrob
+ Ranuncula Acera, řemeslnice a zaklínačka s halapartnou, Hřbitov v Karathe třetí řada vpravo
Sandra Ztruhly, nalezenec, Aasimar, kněžka a řemeslnice
Ga Muru, nešťastný plod náhodného setkání lidského ožraly a orčí děvky
Elena Spod, dívka která ztratila paměť


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: CRAFT
PostPosted: 14:13 05. Mar 2009 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 18:00 26. Aug 2007
Posts: 3090
Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
ZAKONCETE TUTO DEBATU A PRESUNTE JI CELOU DO
viewtopic.php?f=17&t=2441&start=165

AT SE NEBAVIME O STEJNYCH VECECH Xkrat

_________________
A zase se craftí...


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: CRAFT
PostPosted: 19:25 05. Mar 2009 
Offline
Nováček
 Profile

Joined: 22:48 20. Feb 2009
Posts: 23
monstera wrote:
Už jsi někdy něco ukraftil? Nebo jen tak plácáš ?


Ano craftil jsem, pokad bys to rad blize, tak jsem craftil dub s bronzem na 10.lvl coz dat za tetivu 2500gp pro mne bylo neco tak jako pro tebe dat prachy za tetivu na tis na tom lvl co jsi.
Na 10.lvl kdyz chodis furt sam nekde sehnat i jen 5000je narocny a ano, kupoval jsem si pak 10tetiv.
Mozna odvaznej jsem, jen jsem rekl svuj nazor jak na mne pusobi vase prispevky.
No nic, ja si du craftit 8)


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: CRAFT
PostPosted: 20:11 05. Mar 2009 
Offline
Obyvatel
 Profile

Joined: 15:46 23. Aug 2008
Posts: 146
zminovaly se xp za vareni lekvosu
ja muzu potvrdit ze sem nikdy nedostal ani vic ani min jak 25 xp a to ani kdyz sem jednou z 6 pokusu varil lekvose Zeo - to byla nejaka asi 7 uroven vareni

jestli je neco hodne propracovanyho co tezko pocita nejaky jiny xp za vareni tak to stopro nefunguje


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: CRAFT
PostPosted: 21:12 05. Mar 2009 
Offline
Mistr
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 16:10 27. Apr 2007
Posts: 885
Location: Ivory
--Bragner-- wrote:
monstera wrote:
Už jsi někdy něco ukraftil? Nebo jen tak plácáš ?


Ano craftil jsem, pokad bys to rad blize, tak jsem craftil dub s bronzem na 10.lvl coz dat za tetivu 2500gp pro mne bylo neco tak jako pro tebe dat prachy za tetivu na tis na tom lvl co jsi.
Na 10.lvl kdyz chodis furt sam nekde sehnat i jen 5000je narocny a ano, kupoval jsem si pak 10tetiv.
Mozna odvaznej jsem, jen jsem rekl svuj nazor jak na mne pusobi vase prispevky.
No nic, ja si du craftit 8)

Při cenách , který byly dříve, ale i při těch nynějších, mnoha lidem nezbývalo než koupit přísady do kraftu, udělat jeden výrobek, a hned ho jít prodat, aby měl na další přísadu. To asi bylo obtížné běhat pokaždé z tartenu do Karathy a zpět, nemyslíš?
Kromě toho v Tartenu chybí brus na kameny , pro zlatníka nezbytná potřeba.

_________________
Co neumím, se naučím ( a nebo taky ne )
+ Lucia Exos, kněžka a řemeslnice, Hřbitov v Ivory, první řada vpravo, osmý hrob
+ Ranuncula Acera, řemeslnice a zaklínačka s halapartnou, Hřbitov v Karathe třetí řada vpravo
Sandra Ztruhly, nalezenec, Aasimar, kněžka a řemeslnice
Ga Muru, nešťastný plod náhodného setkání lidského ožraly a orčí děvky
Elena Spod, dívka která ztratila paměť


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: CRAFT
PostPosted: 10:42 06. Mar 2009 
Offline
Ďábel
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 01:37 21. Feb 2008
Posts: 5869
paja13 wrote:
jestli je neco hodne propracovanyho co tezko pocita nejaky jiny xp za vareni tak to stopro nefunguje
no pokud chápu dobře jak to nomis napasal, tak to sice funguje, ale nemá to navenek žádnej efekt, pač 99,99% činností spadne do toho zaokrouhlení na 25... nepovažuju to za šťastný,a le asi se do toho nikomu nebude chtít, dokud se neobjeví melvik...

_________________
hyperpasivní myšohryz
pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete
jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: CRAFT
PostPosted: 11:00 06. Mar 2009 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 18:00 26. Aug 2007
Posts: 3090
Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
ale jo muze se mi do teho chctit, a udelat to specielne pro alchymii jinak, jen ted nemam cas ani v praci, ani v soukromem zivote.... je to ted takove vsechno uspechane. a resi se tu dulezitejsi veci.

_________________
A zase se craftí...


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: CRAFT
PostPosted: 12:49 06. Mar 2009 
Offline
Měšťan
 ICQ  Profile

Joined: 17:42 27. Apr 2007
Posts: 270
Location: Kolín
Takže, přispěju taky svojí troškou...

Co se mi zdá jako největší problém je, že se nedají zkoušet nové výrobky, dokud není crafter na úrovni, kdy sou pro něj triviální, protože jinak na tom prostě prodělá. Možná by nebylo zlý ještě si trošku pohrát s těma pravděpodobnostma. Zvlášť teď, když se hází víckrát, tak je daleko menší šance, že to člověk nahází...

K tomu se váže můj dotaz. Když si při výrobě neúspěšně hodim, jak to funguje? Vypozoroval sem, že když je to hotovo nad 50%, tak se odečtou nějaký procenta ze stavu dodělání výrobku, ale když je to pod 50%, tak je automaticky zničeno? Jestli to takhle funguje, tak bych navrhoval, aby ten neúspěšnej hod dycky ubral jenom tolik, jako se dá získat při úspěšném hodu a když se holt dostane pod nulu, tak je zničeno.
Možná by pak nebylo špatný, kdyby byla šance aspoň na nějakej zmetek, kterej by šel prodat za zlomek ceny toho výrobku(např. 1/3, 1/4).

Dál, když se povede unikátní kus, moh by být, když už se nevykupuje za víc, oceněn aspoň nějakými bonusovými xp...

Jinak délka vyrábění se mi zdá ok. Taktéž výtěžnost ložisek. Výroba by se podle mě měla stáhnout na co nejmenší počet kusů, při alespoň zachování tempa růstu těch craftovejch expů.

A k výkupu. Nevím, jak to je se zájmem hráčů o craftový výrobky, protože sám ještě nejsem na úrovni, kdy by ty moje výrobky za něco stály. Ale podle mě by měl bejt hlavní cíl craftera prodat hráčům. Výkup by neměl bejt prostředek, kterej nahrazuje loot a podobný věci, měla by to bejt taková berlička. Je ale otázka, jestli je na Thalii taková poptávka, aby se nějak smysluplně uživil aspoň jeden crafter v každém řemesle. Rozhodně ale čím míň vyrobenejch výrobků, tím líp...
Ještě jsem ve hře neviděl na nástěnkách nabídku jinou, než alchymistickou. Zdá se mi, že to každej pojal tak, že si chce vyrábět hlavně pro sebe, aby nemusel do krámu. Proto bych se nebál, až bude pár crafterů na slušný úrovni klidně přitlačit na ceny v krámech. Ten uvažovaný trh je podle mě krok správným směrem, ale omezil bych počet výrobků, které tam hráč bude moct umístit, protože hádám, že některý jedinci jsou schopni to tam cpát po tunách...

PS: Mám zkušenost se šperkařstvím, ale hádám, že ostatní řemsela na tom budou podobně


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 213 posts ]  Go to page Previous  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits