Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 19:33 18. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 64 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 00:04 21. Aug 2007 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 16:37 27. Apr 2007
Posts: 3452
Location: Slovakia
Robite z tych koni velku vedu a podla vysie popisaneho z toho vyznieva ze prinasaju viac problemov ako uzitku...

A vobec sa necudujem numerovi ze zbroji tak proti konom. A to nevidi ani zdaleka veci, ktore som videl u postav s konmi ja (cest vynimkam...). Zazil som totiz postavy, ktore by sa dalo povedat na koni pomaly ziju. Na koni spia kde sa im zachce, na koni vsetko zbieraju, klerici na koni ozivuju mrtvych, a ked niektori zajdu aj tak daleko, ze ked si myslia ze nie je pritomny DM v hre vlezu na koni do dungu...(a to je len par spomenutych veci, mohol by som menovat este dalej co vsetko som videl postavy na koni robit)

Mat kona je vyhoda, mat kona je nieco ako privilegium, ktore o hodne zvyhodnuje danu postavu. Na Thalii si moze kona dovolit takmer kazdy (videl som uz postavu na 4lvl co mala kona), tak si toho vazte a skuste sa obcas zamysliet nad vecami, ktore na konovi robite a ci je to naozaj v suvyslosti s RP. Mozme sa tu dohadovat a argumentovat do nekonecna co je mozme a co mozne nie je. Niektore veci su na koni zakazane a snazte sa to dodrzovat a veci, ktore aj zakazane nie su sa snazte brat z hladiska ci je to naozaj mozne a nie za kazdu cenu si snazit vsetko odovodnit. A obcas skuste z toho kona aj zliezt a poobzerat sa okolo...

S tym, ze budete zneuzivat co sa len da dosiahnete len toho, ze sa musia hladat moznosti ako tomu zamedzit a obmedzit (a toto sa netyka len koni...) miesto toho aby sme robili na prijemnejsich veciach, ktore mozu hru spestrit a vylepsit.

_________________
When you make a deal with devil, there will be hell to pay.

„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“

Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných.
(E.Hubbard)


Yeasterday, we sought each other.
Today, we face.
For one of us, tomorrow will never be.


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 00:23 21. Aug 2007 
Offline
Měšťan
 Profile

Joined: 18:01 17. Jun 2007
Posts: 231
Daanri wrote:
... podla vysie popisaneho z toho vyznieva ze prinasaju viac problemov ako uzitku...
Ja rvu hlasite i za jine veci. Tohle je ukazkovy priklad jedna z veci, kdy se vzalo neco co vypada hezky (ano, warr s mecem a stitem na koni vypada fakt naphled k nakousnuti) - a bez vetsiho promysleni co bude od ni ovlivneno nasledne byla placnuta na server.

Takze tady jsou systemy co resi prilis mnoho GP ve svete (platba za lvl up), ale jejich snazeni ovlivnuje jen tech par cestnych nevedomych. Tito totiz dosud nevedi, ze prodej zpracovanych korinku je jistejsi zivnosti jak prodavani extaze na hlavnim nadrazi. Tito se potaceji s par zlatymi v kapse a jenom se neustale divi, jak je mozne, ze nekdo nechava na ceste kuzi co jde o osm lokaci vedle prodat za neuveritelnych 30 gp.

Je tu system co bez ohledu na zamereni kouzelnika (povolavac = conjuner) vylepsuje schopnosti povolavat summony kamsi za hranici danou "zdravym rozumem dnd pravidel". Proste jen ten ktery casteji udelal kolecko hostinsky->kup klicek->bez se vyspat-> v pokoji hostince povolej vcechny summony co mas-> jdi pro klicek //da capo al fine//... Jen ten je ten nejlepsi Povolavac. Bez investovani cehokoli jineho je ten nejzdatnejsi.
Jak se pak citi warr, ktery denne nasazuje krk a dostava po rupaku, dkyz vidi maga, jak cvala na koni, nasledovan kravou (na sber kuzi) a povolanym summonem? SUmmon co ma 240 hp, ktereho povola 6. za sebou... Takze ani ty lekarny nepotrebuje...
Chudak PC-warrior.

Je tu system co umoznuje kazdemu stat se vyrobcem cehokoli - bez ceny, ze musi obetovat sve "bojove upodstatneni" na ukor "skochpneho ucence/vyrobce".

Pak uz neni treba moc aby clovek vypenil. Staci si precist stezky na tema "proc tahle "uber" vec neni jeste "vic uberovita"? A hned do nich je vlozena pest na oko: Nebudu preci ani nahodou drzet obycejnou zbran, ta by postvrnila me rucky svou spinavou prostotou. A tak, ve svem sebestrednem zahledeni jen a pouze na svou postavu necham pro low lvl prekvapeni, co je zabije temer jiste.


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 00:41 21. Aug 2007 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 16:37 27. Apr 2007
Posts: 3452
Location: Slovakia
Jo rves, ale svojimi utocnymi a sarkastickymi poznamkami toho vela nedosiahnes. Vsetkym je nam jasne, ze Thalia ma mnoho chyb a na ich oprave sa pracuje. Mnoho veci nie je dorobeny a je len v ramci testovania a nadalej sa upravuju + sa chystaju dalsie veci, ktore vylepsia tie co uz su...ale pokial cakas, ze to bude zo dna na den, tak ta bohuzial sklamem....nebude.

Kazdy, pracuje kolko moze a nacom vie. Mnoho veci musi byt najskor vymyslenych a doladenych a len to zabere vela casu, dalsia veci je ich samotne spravit. Vela veci, co sa hraci stazuju su len staznosti bez navrhnutych moznosti riesenia. Uvedomte si, ze taky craft je hodne rozsiahly a urobit v nom zasadne zmeny zabere hodne casu to len premysliet. A sarkasticke a mnohokrat nemieste pripomienky vedia hodne znechutit a dokonca aj odradit od prace...takze ked chcete nieco napisat na forum tak si aj skuste uvedomit ako to napisete a ako to vyznie.

A pokial sa niekomu nieco nepaci a chce to mat hned...tak prosim, nikto mu nebrani otvorit toolset a opravit to a potom pekne poslat...a bude to mat hned.

Toto berte ako mensi offtopic, ale nemohol som si ho odpustit ako reakciu na par prispevkov, ktore na fore v poslednej dobe vidim a ktore mi kapku zdvihaju krvny tlak.

_________________
When you make a deal with devil, there will be hell to pay.

„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“

Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných.
(E.Hubbard)


Yeasterday, we sought each other.
Today, we face.
For one of us, tomorrow will never be.


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 02:16 21. Aug 2007 
Offline
Šlechtic
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 19:34 12. May 2007
Posts: 350
Location: Praha
Je to sice offtopic, ale taky si neco nevodpustim. "Ze kazdej muze delat vsechno je spatne" osobne teda moc nevidim duvod proc. Kdyz nekoho bavi furt shanet material na nejakejch 10 typu craftu tak prosim, at si dela co chce. Bejt ve vic cinostech dobrej totiz zabere svinsky hodne casu. s tim jak minimalne na zacatku zalezi na zacatecnich atributech to totiz nemuze bejt vubec sranda vypracovat se ve vsem. Jo, magus a cleric tu maj vyhodu diky ability boostum, ale s tema to taky neni az tak zhavi.


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 07:57 21. Aug 2007 
Offline
Měšťan
User avatar
 Profile

Joined: 01:49 28. Apr 2007
Posts: 227
566344 wrote:
Je tu system co bez ohledu na zamereni kouzelnika (povolavac = conjuner) vylepsuje schopnosti povolavat summony kamsi za hranici danou "zdravym rozumem dnd pravidel". Proste jen ten ktery casteji udelal kolecko hostinsky->kup klicek->bez se vyspat-> v pokoji hostince povolej vcechny summony co mas-> jdi pro klicek //da capo al fine//... Jen ten je ten nejlepsi Povolavac. Bez investovani cehokoli jineho je ten nejzdatnejsi.


Nebo kupit dom, a jen spat. Uz sa niekto aj sekol z drakom v dome. (Ja to nebol). Inak ja hral maga do 20 levelu, a vravim ti numero, je to nevdecne na thalii.

_________________
Ora et Labora


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 08:35 21. Aug 2007 
Offline
DM Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 21:02 21. Jun 2007
Posts: 4205
Jen aby to nezapadlo, zatim nikdo nereagoval na prispevek, ktery jsem poslal o stranku driv. :)

Samozrejme, muze to byt i tim, ze je to kravina nehodna reakce. :wink:


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 10:29 21. Aug 2007 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 16:37 27. Apr 2007
Posts: 3452
Location: Slovakia
Jo Theo stazovat sa je lahke, ale nieco preto udelat to uz nie co? Mi vysvetli v com je to akoze nevdacne hrat carodeja ha?

Ja hral carodeja hodne dlho na Thalii a poviem, ze je to pomaly najsilnejsie povolanie.

Co sa tyka tej premeny na koni, sice si to tam pekne popisal, ale aby sa niekto zmenil s celym konom je vazne trosku divne nemyslis? Nepoviem ked sa zmenis a potom jazdis na konovi a zmenit sa s celym konom? A hlavne postava, ktora sa takto zmeni ziska tym obrovsku vyhodu do boja prave v zmene. Bohuzial je to tak.

_________________
When you make a deal with devil, there will be hell to pay.

„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“

Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných.
(E.Hubbard)


Yeasterday, we sought each other.
Today, we face.
For one of us, tomorrow will never be.


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 11:35 21. Aug 2007 
Offline
Šlechtic
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 19:34 12. May 2007
Posts: 350
Location: Praha
Jeee hele, uz sme ve flames :D


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 11:48 21. Aug 2007 
Offline
DM Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 21:02 21. Jun 2007
Posts: 4205
Daanri wrote:
Jo Theo stazovat sa je lahke, ale nieco preto udelat to uz nie co? Mi vysvetli v com je to akoze nevdacne hrat carodeja ha?

Ja hral carodeja hodne dlho na Thalii a poviem, ze je to pomaly najsilnejsie povolanie.

Co sa tyka tej premeny na koni, sice si to tam pekne popisal, ale aby sa niekto zmenil s celym konom je vazne trosku divne nemyslis? Nepoviem ked sa zmenis a potom jazdis na konovi a zmenit sa s celym konom? A hlavne postava, ktora sa takto zmeni ziska tym obrovsku vyhodu do boja prave v zmene. Bohuzial je to tak.


Rozumim. Takze nejprve k tomu, zda je to divne. Ano, je to divne. :)

Na druhou stranu - mam kompletni platovou zbroj na sobe rekneme a promenim se v ni - zmeni se i zbroj, zmeni se i cela moje vybava, klidne mi dokonce nejake veci pribudou. Napriklad jsem nahy a zmenim se do minotaura a nahle mam magickou sekeru. Je to divne? Je, ale proste je to magie a funguje to. V ruznych promenach mohu mit naprosto odlisne vlastnosti a schopnosti, imunity a vse mozne se bezne meni. Dokonce se meni i featy a podobne. Takze ano, je divne menit se i s konem, na druhou stranu divne je jak poukazal 566344 i treba strileni dlouhym lukem z kone nebo - to, ze kazdy muze jezdit bez omezeni (bez featu, dovednosti...). Tedy kazdy, krome tech, co se meni. Pokud je tedy to omezeni z RP duvodu, tedy ze je to divne, melo by se zakazat i vse ostatni, co na koni delat nejde - coz prvne vyvola hadky o to co jde a co ne a za druhe to neprospeje hratelnosti. Kdyby tady polovina lidi hrala menici se postavy, tak to pravidlo nikdy neprojde.

Ted k tomu, ze kdo se promeni na koni a bude bojovat, ziska obrovskou vyhodu.

Rekneme, ze mame druida zamereneho na promeny, pripadne shiftera.
Potom mame treba zaklinace a potom mame valecnika. - vsichni jsou pesky.

V tehle situaci, mas pocit, ze shifter se svou promenou nad nimi v systemu Thalie nejak vynika? Ja ne, dokazal bych zde udelat podstatne silnejsiho maga, zaklinace nebo klerika nez shiftera (ktery navic vyzaduje dost zkusenosti pro hru). Tedy rekneme (ciste pro priklad) ze pesky jsou vsichni stejne dobri.

Ted mag, zaklinac, klerik, bojovnik - vsichni nasednou na kone a budou tak bojovat a pohybovat se. Shifter zustane pesky. Zustane vyvazenost? Nezustane.

Ted jiny pripad - mag, zaklinac, klerik, bojovnik nasednou na kone a budou tak bojovat. Shifter nasedne na kone a promeni se. Ziska tim obrovskou vyhodu v zmene? Jiste, ziska. Ale bude to jen ta sama vyhoda, za ty samy penize jako maji uplne vsichni ostatni!

Takze kone jsou vyrazny systemovy zasah, ktery z hlediska RP leckdy pokulhava na obe nohy (nejde kone zabit, nejde jezdce srazit z kone, neni nutnost se ucit jezdit, daji se delat veci, co normalne nejdou). Na druhou stranu hraci maji kone radi, vypada to hezky, urychluje to presuny a umoznuje to hrat nekdo tak trochu nobl... Tim, ze je zde pravidlo o zakazu promene na koni, to prohlubuje nerovnovahu mezi povolanima.

Takze vidim tyto moznosti.

1. Stav zustane jak je, tedy kone vsichni krome promenenych, kteri ho nemohou mit z nejakych (sice pochopitelnych, ale vzhledem k nedokonalosti prostredi imho zbytecnych) rp duvodu a bude se pri tom ignorovat, ze ti promeneni do letajicich potvor by byli z tech samych rp duvodu podstatne rychlejsi nez jezdec a pri tom maji stale rychlost pesaka. To znamena vedome budou znevyhodnovani ti, kdo chteji vyuzivat promeny, ci na tom dokonce maji zalozene povolani. V tom pripade je logicke, ze tu tyto postavy bud nebudou a nebo jejich hraci nebudou spokojeni a budou to vnimat jako chybu. :)

2. Na veskere humanoidni promeny se dodela scriptama moznost, aby mohly jezdit na koni. Zaroven budou zrychleny veskere letajici promeny na odpovidajici uroven. - Je to nesmysl, nikdo se s tim nikdy nebude delat a stejne by to vyvolalo spis problemy.

3. To pravidlo se upravi jak jsem navrhoval (tedy menit na koni ano, ale nesmi se to zneuzivat k chozeni do interieru a dungu), pripadne proste v tom smyslu. - Pro vas je to drobna zmena, pro lidi co budou hrat shiftera je to dulezita vec, ktera je tak nejak zrovnopravni. Z hlediska rp to bude sice trochu pokulhavat, ale vysvetlitelne to je (magie je nekdy zvlastni a kone muze treba znehmotnit a nechat jen jeho ducha, aby promenemu pomahal... nebo cokoli jinehho, neni se tim treba moc zabyvat a kazdy si to muze vysvetlovat podle sveho chut a nahledu na magii, pripadne o tom vest ucenne spory). Ja budu spokojeny a nikdo myslim k uhone neprijde.

4. Kone se stejne budou upravovat, sebere se jim ten boost do rychlosti a zustanou ciste na rp okrasu. Koneckoncu uz to, ze tu jsou a ten boost maji trochu narusuje rovnovahu (snizuje to vyznam kouzel expeditious retreat, haste a svym zpusobem to mava i s mnichem). Tohle reseni bych celkem uvital, potom bych akceptoval i to rp omezeni pro promeny, system by to trochu ozdravilo, ale nevim, zda by hraci byli pro. Proste jak uz si nekdo jednou na tu rychlost zvykne. Kazdopadne jedno z meho pohledu moznych reseni, jen nevim, zda by proslo.

5. Na kone bude potrebny feat, bude jen na specialni povoleni a bude vzacny, jako specialni odmena za rp a treba pozici v cele armady - v podstate rarita. Je to uprava ve stylu EQ, je mozna, ale myslim, ze tady by neprosla.

6. Kone se stejne budou rusit. Take moznost, proti ktere bych nic moc nemel (a to mam kone rad), ale opet myslim, ze jen tezko projde a hracum by kone chybeli.


Osobne bych byl pro moznosti 4 (nejlepsi pro system), 3 (cesta nejmensiho odporu), 5 (bylo by to zajimave, ale asi to stejne neprojde, muselo by to tak byt od zacatku), 6 (byla by to trochu skoda, ale zalezi na tom, zda zneuzivani koni nedela tolik zle krve a kazeni hry, ze to nevyvazi prinos koni obecne).


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 11:59 21. Aug 2007 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 16:37 27. Apr 2007
Posts: 3452
Location: Slovakia
Hmm na jedno RP odovodnenie si zabudol...

Premenia sa s tebou nezive veci ako je ta zbroj, zbrane, vybava atd atd. Ale kon je ziva vec. Cize nanu by sa premena nevztahovala, to mas to iste ako keby si si sadol na plecia nakemu cloveku a dal premenu...myslis ze by sa premenili obaja? A tym mame hned RP odovodnenie preco nie premena na koni resp na inej zivej bytosti. :wink:

Z toho vsetkeho co si popisal, by sa mi asi najviac pacila moznost featu jazdectva, bez ktoreho by si jazdit nemohol, pripadne nieco ako skillu do ktoreho by si musel davat body a len od urciteho poctu bodov v skille by si mohol jazdit rychlo.

Urcite by som nesuhlasil s vecami ako kon na povolenie, pripadne za odmenu nakym hracom, to zavana az moc nakym zvyhodnovanim alebo protekciou pre urcitych hracov, co je blbost.

V celkovom dosledku vsak posledne slovo maju nasi hlavny (Rejty alebo Jaara), ci sa bude moct premienat na koni alebo nie, alebo ako to vlastne s konmi bude. :wink:

_________________
When you make a deal with devil, there will be hell to pay.

„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“

Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných.
(E.Hubbard)


Yeasterday, we sought each other.
Today, we face.
For one of us, tomorrow will never be.


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 12:06 21. Aug 2007 
Offline
DM Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 21:02 21. Jun 2007
Posts: 4205
Daanri: Z meho hlediska jsem uz vse podstatne napsal, dekuji za tvuj cas i oponenturu a preji pekny den. :)

V pripade, ze budes chtit pokracovat v teto (ci jakekoli jine) diskuzi, budu velmi rad, kdyz se mi ozves na ICQ: 462 199 571


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 12:20 21. Aug 2007 
Offline
Vedoucí týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:08 27. Apr 2007
Posts: 12264
Location: Plzeň
Na koni se promenovat je zakazano.

Moznost featu nebo skillu jezdectvi se mi zamlouva. Jsem klidne i pro to, aby se o kone muselo trochu starat (i kdyby jen jidlem a vodou). Kun by se mohl i unavovat, ale zase aby to nebylo moc tezky udelat a nebo to neodradilo hrace od koupe kone

S temi postihy na kouzleni a strelbu / boj ze sedla to je zajimavy, mohl by to resit nejaky feat, ktery by postih snizil.

*edit

_________________
Vedoucí týmu Thalie


Last edited by Rejty on 12:23 21. Aug 2007, edited 2 times in total.

Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 12:21 21. Aug 2007 
Offline
Nováček
 ICQ  Profile

Joined: 20:50 26. Jul 2007
Posts: 18
Tyjo ten feat jezdectvi neni vubec spatnej napad! Akorat nevim jak by se to aplikovalo na stavajici postavy...


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 13:02 21. Aug 2007 
Offline
Šlechtic
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 19:34 12. May 2007
Posts: 350
Location: Praha
hmm.. pro postavy na vysokym levlu je dalsi feat dosazitelnej az za dlouho, jestli se nepletu tak v DnD treba je, ze nektery povolani maj vycvik s konem jako standartni soucast, tusim ze sou to bojovnici a paladini, tak by tedle feat mohli dostavam zadarmo.


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 13:03 21. Aug 2007 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 21:39 17. May 2007
Posts: 1313
starání o koně souhlas ale hlavně ne pití a jídlo, kůň vysrkne každou louži a napase se, jak mu v tom chceš pomoct ? udělejte mu poškození, opravu u kováře, opravu sedla u kožešníka ale pást ho fakt nechci
na únavu bych se vybod, když se neunaví běžec ve fullplatu, jak chceš unavit koně ?
a s featem bych byl taky hodně vopatrnej, sou povolání, co maj featů katastrofální nedostatek a nutnost brát feat kvůli koňovi je vyřazuje ze hry

klidně bych koně zdražil, zaved nutnost pravidelný údržby (kovář/sedlář) a třeba i alchymista (zvěrolékař)

postihy k boji by musely bejt selektivní, podle zbraně, například kopiník nebo halapartník by naopak musel mít bonus
jak se postavíš ke štítu - můžeš ho držet jen na jedný straně, budeš mít AC proti lichejm útokům s shield AC a proti sudejm bez něho ?

buď tu koně chceme a nechme je jednoduchý, hratelný a logiku stranou nebo tu koně nechceme a pak je jednodušší je zrušit, než je za cenu x hodin práce dělat nehratelný

_________________
Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 64 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 20 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits