Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 23:08 22. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 85 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Author Message
 Post subject: Re: Nefunkční přechod
PostPosted: 16:44 03. May 2009 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 16:25 16. Nov 2008
Posts: 6579
Location: Praha
Alwariel - šlechtická čtvrt - královský palác
Přechod ze šlechtické čtvrti sice funguje, ale pokaždé postavu otočí o 180 stupnu (jako by za dveře do toho maleho kumbalku kde je tma) a zavre se za ni zaves.
Muj Koro takhle v alwu trčel par hodin, protože se mezitim setmělo a ja nemoh ven z toho kumbalu...

_________________
KDVP
Kucik:153, Bahnak:175, Drake: 48, Fryn:163, Klobouk:19, Derken:8, Vejk:8, Nomis -16, Terka:1


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Nefunkční přechod
PostPosted: 22:53 03. May 2009 
Offline
Obyvatel
 Profile

Joined: 15:46 23. Aug 2008
Posts: 146
ivory stred na jihovychode nejde podel hradby projit k ivorskymu hrbitovu


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Nefunkční přechod
PostPosted: 13:27 09. May 2009 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 16:59 15. Mar 2009
Posts: 1551
pošť Abghad be Dali - propast - jih, je jeskyně označená jako přechod a nejde tam vlízt...

_________________
Tariel Reynolt - "Kde mám dárečka?"
Tomas Tane - "Tady si jeden neodpočine."
Finnean Násir Taran - "Za kodex a za sestru!"
Alexandr Rázný - "Už mě to tu nebaví! Puste mě ven!"
Tomáš Alrik Tane - "Já vim, moc mluvim."
Tagar Kovadlina - "Háááá Hřbitůváčka!" - Smazán

Elitní Kazišuk!


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Nefunkční přechod
PostPosted: 11:59 13. May 2009 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 16:25 16. Nov 2008
Posts: 6579
Location: Praha
jak už jsem zde jednou psal - Alwariel šlechtická čtvrť - královský palác

a ten samý problém je v Alwu v přístavu, hostinec u mrzutýho šotka... opet postavu pretáčí o 180 stupnu a zavírá se za ním záves, když to je k večeru, záves pak nejde rozhrnout a postava čeká celou noc až záves povolí....

a už se na to prosím nekdo kouknete... plíííís

_________________
KDVP
Kucik:153, Bahnak:175, Drake: 48, Fryn:163, Klobouk:19, Derken:8, Vejk:8, Nomis -16, Terka:1


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Nefunkční přechod
PostPosted: 12:12 13. May 2009 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Bahnak wrote:
jak už jsem zde jednou psal - Alwariel šlechtická čtvrť - královský palác

a ten samý problém je v Alwu v přístavu, hostinec u mrzutýho šotka... opet postavu pretáčí o 180 stupnu a zavírá se za ním záves, když to je k večeru, záves pak nejde rozhrnout a postava čeká celou noc až záves povolí....

a už se na to prosím nekdo kouknete... plíííís

Asi by se mělo nastavit, ať se tam nezamykaj ty vnitřní dveře.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Nefunkční přechod
PostPosted: 14:02 13. May 2009 
Offline
Ďábel
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 01:37 21. Feb 2008
Posts: 5869
to jo a taky posunout spawn point na kterym se postava objeví až do nitra hospody... vychází se odtamtud blbě i když neni zamčeno.

_________________
hyperpasivní myšohryz
pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete
jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Nefunkční přechod
PostPosted: 16:27 13. May 2009 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 16:37 27. Apr 2007
Posts: 3452
Location: Slovakia
Pokial su to dvere tak spawn point neposunies, ten je priamo v dverach. Cely ten tileset Alwarielu ma trosku divne otacanie vo dverach, hodi ta to bud za dvere alebo nak opacne, ale to je na tvorcoch toho tilesetu.

_________________
When you make a deal with devil, there will be hell to pay.

„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“

Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných.
(E.Hubbard)


Yeasterday, we sought each other.
Today, we face.
For one of us, tomorrow will never be.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Nefunkční přechod
PostPosted: 16:34 13. May 2009 
Offline
Poutník
User avatar
 Profile

Joined: 18:23 17. Apr 2009
Posts: 96
Daanri wrote:
Pokial su to dvere tak spawn point neposunies, ten je priamo v dverach. Cely ten tileset Alwarielu ma trosku divne otacanie vo dverach, hodi ta to bud za dvere alebo nak opacne, ale to je na tvorcoch toho tilesetu.

A proc ne? U dveri muzes nastavit jako spawn point samozrejme i way point, mnohdy to tak je mnohem lepsi. Zalezi jaky typ prechodu tam nastavis.

_________________
running man...


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Nefunkční přechod
PostPosted: 16:41 13. May 2009 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 16:37 27. Apr 2007
Posts: 3452
Location: Slovakia
Ano muzes nastavit aj way point ale ten waypoint musi byt v podobe nakeho prechodu, cize na zemi ti bude svietit na modro klasicky prechod pred dverami, cize jedina moznost jak to pripadne upravit je zrusit vsetky vnutorne dvere v Alwarieli a nahradit ich prechodom na zemi a tam mozes hybat s waypointom.

_________________
When you make a deal with devil, there will be hell to pay.

„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“

Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných.
(E.Hubbard)


Yeasterday, we sought each other.
Today, we face.
For one of us, tomorrow will never be.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Nefunkční přechod
PostPosted: 16:42 13. May 2009 
Offline
Poutník
User avatar
 Profile

Joined: 18:23 17. Apr 2009
Posts: 96
Daanri wrote:
Ano muzes nastavit aj way point ale ten waypoint musi byt v podobe nakeho prechodu, cize na zemi ti bude svietit na modro klasicky prechod pred dverami, cize jedina moznost jak to pripadne upravit je zrusit vsetky vnutorne dvere v Alwarieli a nahradit ich prechodom na zemi a tam mozes hybat s waypointom.

No to praveze ne, staci obyc waypoint! Nazvi jedny dvere dvere001 a druhe dvere002 a propoj 001 s wp uvnitr a 002 s wp venku.

EDIT: v area transition nastaveni si musis vybrat volbu waypoint, samozrejme to je treba spravne propojit :wink:

_________________
running man...


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Nefunkční přechod
PostPosted: 16:59 13. May 2009 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 16:37 27. Apr 2007
Posts: 3452
Location: Slovakia
No tak bud som blby alebo neviem co, ale v toolsete to nejde. Teraz som to skusal, aj ked dam volbu waypoint. Das vlasnosti dveri001, pak das zalozku zmena oblasti, kde zaskrtnes druh cile kontrolni bod a das nastavit prechod oblasti, tam musis dat bohuzial dvere a nie kontrolni bod, pretoze pod kontrolni bod sa ti dvere nezobrazia ako prechod a zvolis si dvere002. Ziaden spawn point sa ti neobjavi.

_________________
When you make a deal with devil, there will be hell to pay.

„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“

Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných.
(E.Hubbard)


Yeasterday, we sought each other.
Today, we face.
For one of us, tomorrow will never be.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Nefunkční přechod
PostPosted: 17:10 13. May 2009 
Offline
Poutník
User avatar
 Profile

Joined: 18:23 17. Apr 2009
Posts: 96
Daanri wrote:
No tak bud som blby alebo neviem co, ale v toolsete to nejde. Teraz som to skusal, aj ked dam volbu waypoint. Das vlasnosti dveri001, pak das zalozku zmena oblasti, kde zaskrtnes druh cile kontrolni bod a das nastavit prechod oblasti, tam musis dat bohuzial dvere a nie kontrolni bod, pretoze pod kontrolni bod sa ti dvere nezobrazia ako prechod a zvolis si dvere002. Ziaden spawn point sa ti neobjavi.

1) nastav tagy takto:
Oblast jedna: dvere - tag: Dvere1ToWP2, wp tag:WP1
Oblast dva: dvere - tag: Dvere2ToWP1, wp tag:WP2
2) v oblasti jedna klikni na dvere, vlastnosti, area transition, tam zaskrtni waypoint a dej tag WP2
3)v oblasti dva klikni na dvere, vlastnosti, area transition, tam zaskrtni waypoint a dej tag WP1

a mas to...

_________________
running man...


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Nefunkční přechod
PostPosted: 17:35 13. May 2009 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Má pravdu, jde to.
Dveře zevnitř ti mířej na dveře ven, ale dveře zvenku nemířej na dveře dovnitř ale na waypoint před nima.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Nefunkční přechod
PostPosted: 17:43 13. May 2009 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 16:37 27. Apr 2007
Posts: 3452
Location: Slovakia
No tak jestli to jde, tak potom super a dik, zas som sa naucil nieco nove. :D Mozu sa potom tie dvere v Alwarieli poprestavovat, bo tam to myslim jedine blbne. Inde tie dvere pokial viem neblbli. :)

_________________
When you make a deal with devil, there will be hell to pay.

„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“

Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných.
(E.Hubbard)


Yeasterday, we sought each other.
Today, we face.
For one of us, tomorrow will never be.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Nefunkční přechod
PostPosted: 10:04 04. Jun 2009 
Offline
Velmistr
User avatar
 Profile

Joined: 15:14 19. Jan 2009
Posts: 1159
Nepostrehla som, či to tu bolo spomenuté, ale nefunguje priechod medzi lokáciami: Karathský lesík - Karathské doly Rieka Marna = vždy sa ten, kto prechádza, ocitne na juhu lokácie rieka Marna a ostane zablokovaný ... a skúšala som 3x a iný východ z Karathského lesíka nie je ..

EDIT: tak našťastie som si všimla, že z tej lokácie rieka Marna sa dá ísť na juh a tým pádom je postava voľná ;D

_________________
madam Kora Meynolds - bývalá manželka Fallionova, matka Kelrany a dvojčiat Dermonta a Artoriusa pomenovaných podľa tých, ktorí asistovali pri ich pôrode, sestra imperiálnej krásky Divy
Bývalá podporučíčka VI. roty karathskej armády, nech naveky žije sláva vrchného inkvizítora Lacaranta a bôžika spamu Kráťatka


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 85 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits