Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 00:23 26. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 44 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
Author Message
 Post subject: Re: identita
PostPosted: 23:11 28. Sep 2009 
Offline
Měšťan
 Profile

Joined: 12:24 17. Sep 2009
Posts: 273
Pajule wrote:
já neivm proč furt chcte závádět takovi systémy?neumíte to už ukecat rp nebo co? :evil: ...bože myslim že luthor to napsal nejlíp , nikdy se tohe nepotřebovalo ;) nemylsim si ,že by to ted bylo velenutný


Proc? Protoze nekdo toho neprijemne vyuziva? treba proto. ja je docela chapu ze to chtej zavest.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: identita
PostPosted: 23:46 28. Sep 2009 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 18:00 28. Apr 2007
Posts: 2864
Location: Božský trůn
Vážněji by se tohle mohlo i brát jako porušení pravidel, jméno nad hlavou je OOC informace.. pkud vedle sebe stojej 3 volové se stejnou plátovkou, tak by se nemělo vědět, kdo je kdo.. ten kdo bude hrát, že toho jednoho poznal (hlas a podobný kktiny bych vynechal, přes helmu je to skreslené a pokud to neni přítel postavy, nemělo by jít poznat) si koleduje o trest od DM, je to zneužítí OOC informací

Nápad je to hezkej, až bude čas, proč to neudělat.. ale ted čas neni

_________________
jsem uctívač démonů
jsem otec tvé smrti
já vyvolávám dávné zlo
já kontroluji každý jeho nádech
já podněcuji vaše neštěstí
zrozením i zabíjením
já vyvolám armageddon
krmen tisícem duší.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: identita
PostPosted: 23:53 28. Sep 2009 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Jenze tady klasicky narazime na problem, ze NWN a potazmo zadna podobna hra na tom neni graficky tak, aby dokazala dostatecne graficky odlisit kazdou postavicku.

Clovek cloveka nerozeznava jen podle tvare, ale i podle mnoha dalsich veci, kdezto kdyz si v NWN dve postavy se stejnou hlavou vymenej saty, nikdo nepozna, ko je kdo.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: identita
PostPosted: 00:10 29. Sep 2009 
Offline
Ďábel
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 01:37 21. Feb 2008
Posts: 5869
Přesně. V reálu stačí když je někdo o pět centimetrů vyšší, podsaditější nebo i ta brnění - jsou všechna vyráběná ručně, takže žádná sériovka nerozeznatelná jedna od druhý...

S helmou na hlavě nebo kápí na větší dálku tvář vidět neni, ale zapomeňte na to, že helma nějak hrozně mění hlas. A kdo kdy měl helmu, ví, že většina typů fakt neni určená k tomu,a by se v ní chodilo pořád - člověk toho moc nevidí, pokud má teda uzavřenou a pokud má otevřený typ, ta tvář je zase vidět... Ve městě by postava v helmě měla bejt rovnou podezřelá, protože to neni moc běžný.

_________________
hyperpasivní myšohryz
pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete
jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: identita
PostPosted: 00:14 29. Sep 2009 
Offline
Velmistr
User avatar
 Profile

Joined: 15:14 19. Jan 2009
Posts: 1159
Treba dať grafiku a vytvorenie vzhľadu postavy jak v Oblivione :mrgreen: to sa potom moc nebudú postavy podobať.

_________________
madam Kora Meynolds - bývalá manželka Fallionova, matka Kelrany a dvojčiat Dermonta a Artoriusa pomenovaných podľa tých, ktorí asistovali pri ich pôrode, sestra imperiálnej krásky Divy
Bývalá podporučíčka VI. roty karathskej armády, nech naveky žije sláva vrchného inkvizítora Lacaranta a bôžika spamu Kráťatka


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: identita
PostPosted: 22:47 29. Sep 2009 
Offline
DM Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 21:02 21. Jun 2007
Posts: 4205
Pokud se tu má někdy v budoucnu, až bude vše důležité hotovo a budou se přidávat různé drobnosti a vylepšení zavádět možnost skrýt jméno nad svou postavou, tak myslím, že napevno prostě nasazením kapuce nebo masky nebo helmy by to jít nemělo bez nějakých dodatečných úprav. Tak jak je to navrhovano je to proste nedomyslene a zpusobilo by to vic skody nez uzitku.

Důvod je celkem jednoduchý - když si někdo nasadí kápi a systémově tak skryje své jméno, nemá druhá strana systémovou možnost to jméno odhalit. Tedy - nemá možnost mu tu kapuci strhnout, sežehnout ohnivou koulí nebo prostě nakouknout pod ni. To samé s helmou. Díky tomu to pak svádí k prasení.

Takže pokud se to někdy bude opravdu realizovat, doporučuji dvě možná řešení:

1. "dovednostní"

Pokud si někdo zakryje svou tvář nebo se promění (tohle se tu zatím vůbec neřešilo, přitom je to mnohem důkladnější forma maskování) nebo udělá něco podobného, mohl by mít třeba přes duši bytosti možnost zvolit režim v utajení. Prepnutim by se vsem okolo (mozna mimo party) prestalo zobrazovat jmeno postavy.

Kazdy, s kym by se postava setkala by mohl zkusit ji prozkoumat, pokud by se dostal blizko.

To by byla nebojova akce, ktera by zabrala minimalne kolo. Zkoumajici postava by si hazela svym naslouchanim a vsimavosti proti blafovani (nevim jak se preklada tady asi predstirani) postavy v rezimu utajeni. Hod na naslouchani, by v rp mohl reprezentovat i cich, pro postavy, ktere ho v rp misto sluchu pouzivaji.

Uspesny hod na prozkoumani by odhalil identitu dotycneho.

Vyhody:

Hlavni vyhoda by byla v rp moznost ukazat jasne ostatnim, ze postava je maskovana. Totiz ted se snadno stane, ze na nekoho zacnu mluvit jeho jmenem proste proto, ze si nevsimnu, ze ma jinou zbroj, obleceni nebo cokoli, stejne jako ze je jinak nalicena, ma jiny uces - proste to nejde snadno videt casto. Tady by to byl zretelny signal.

Zaroven je tu stale relativne snadna moznost dotycnou osobu odhalit ve vetsine pripadu, protoze naslouchani nebo vsimavost ma vetsina lidi. Proste moznost uspesne predstirat nekoho jineho a maskovat svou identitu by nemelo byt tak snadne a neprustrelne. At ten, kdo to chce opravdu delat a nebyt rychle odhalen do toho musi investovat - proste ma to byt pro profesionaly a ne pro kazdeho, kdo si rekne ze se bude vydavat za nekoho a nahle dokonale zmeni svuj hlas, pohyb, pach, vzhled...

Da to urcitou pouzitelnost dalsimu skillu.

Je to nemagicka cesta, nebude fungovat pravdive videni a podobne, zvysuje to pouzitelnost povolani: Assassin, Bard, Harper Scout a Rogue mimo samotny boj.

Nevyhody:

Pravdepodobne obtizne vytvoritelne. Muze to prilis brzy otevrit diskuzi o vyuzitelnosti nekterych v soucasne dobe nevyuzitelnych skillu.

2. "magicka"

Prida se to proste jako nove kouzlo, dostupne urcitym povolanim a zaroven se vytvori recept do alchymie. Kouzlo bude klasicky dispellovatelne a melo by take jit prohlednout pravdivym videnim. Kouzlo muze fungovat tremi zpusoby, muhou byt i tri varianty toho kouzla:

a) kouzlo skryje jmeno postavy - v ramci rp se to bude brat, jako ze rysy postavy jsou magicky rozostrene a kryte iluzi. Bude tedy na prvni pohled videt, ze je tam nekdo, kdo skryva svuj vzhled a pujde ho take rozeznat podle vybavy a podobne.

b) kouzlo zmeni jmeno postavy (je mozne pouzit nahodny generator nwn pri tvorbe postavy) a muze zmenit i vzhled postavy (idealne proste nahodny vzhled hlavy). Pokud si dotycny i trochu obmeni vybavu, nemusi byt v rp napadny a i ooc si leckdo nemusi uvedomit, ze je to nekdo, kdo se ve skutecnosti skryva a hned si hazet pravdive videni a podobne. Umozni to teoreticky provadet urcitou miru infiltrace.

c) kouzlo umozni sesilateli zvolit si rasu, vzhled a jmeno (pravdepodobne by se musely udelat obdoby shifterovskych promen jen co se tyce vzhledu). Pouziti je asi jasne, zejmena pokud by se s prislusnou rasou menila i frakce postavy. Asi spise utopie delat to v teto variante.

Vyhody a nevyhody jsou asi jasne. Navic nevim, jak je to u varianty b a c s alespon teoretickou proveditelnosti. Kazdopadne je to imho jedna z tech veci, kterymi se je dobre zabyvat, kdyz je uz svet jakz takz kompletne hotovy a pridavaji se bonusove veci.

EDIT: Mozna jeste jakz realizovatelna by byla varianta 1 a zaroven 2a. Proste dva mozne zpusoby jak se maskovat a tedy i ruzne moznosti obrany proti tomu.

_________________
Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR!
Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)

Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: identita
PostPosted: 23:10 29. Sep 2009 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Se zmenou jmena v promene (napriklad druida ve zvire) jsem tak nejak pocital uz driv. Jen jsem to nechtel v tomhle topicu vytahovat.

O magicke variante promeny jsem uz driv premyslel a z navrhovanych se mi b) a c) libi a vypada to i docela promyslene :)
Az se budou pridavat nova kouzla, tohle by bylo urcite fajn zahrnout mezi ne.

Byl bych rad, aby takovyhle napady nezapadly.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: identita
PostPosted: 09:24 30. Sep 2009 
Offline
Nováček
 Profile

Joined: 21:38 03. Sep 2009
Posts: 15
Jeste bych pridal aspon tu masku (podle toho co sem videl v Toolsetu). Jsou tam helmice co vypadají jako obliceje lidi


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: identita
PostPosted: 10:20 30. Sep 2009 
Offline
Šlechtic
 Profile

Joined: 23:44 04. Oct 2007
Posts: 396
Location: Pardubice
jogurt wrote:
Jeste bych pridal aspon tu masku (podle toho co sem videl v Toolsetu). Jsou tam helmice co vypadají jako obliceje lidi



a technologie vyroby tohoto? poradne vypadajici maska by "tehdejsi"/"stredovekou" remeslnicinou asi nesla udelat..

mozna by to slo nejakou magickou cestou, mozna by nebylo od veci to delat z lidske kuze pres nekromancii - pouze pro evily

_________________
nwn


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: identita
PostPosted: 10:43 30. Sep 2009 
Offline
Měšťan
 Profile

Joined: 12:24 17. Sep 2009
Posts: 273
Sveneld wrote:
jogurt wrote:
z lidske kuze pres nekromancii - pouze pro evily


Ten kluk ma pravdu :twisted:


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: identita
PostPosted: 10:54 30. Sep 2009 
Offline
Šlechtic
 Profile

Joined: 23:44 04. Oct 2007
Posts: 396
Location: Pardubice
Necrooo wrote:
Sveneld wrote:
jogurt wrote:
z lidske kuze pres nekromancii - pouze pro evily


Ten kluk ma pravdu :twisted:



stejnak nekromancie je takovy svinstvo, ze i kazdej evil by na to nemel mit zaludek, i kdyz budu svinska svine a zavrzenihodnej vrah, tak bych si na oblicej cizi oblicej s prislusnym pachem zla ze zvracenych ritualu nedal...

kdo spolupracuje s nekromantama tak musi mit silnou motivici, aneb kazdej veri v nejakyho boha, a chce se po smrti dostat do nejakyho nebe/valhaly/elysejskych poli nebo nekam... tyhle "lidi" vas ale po smrti zotroceji na svoje otroky a cesta za svetlem je uzavrena..

_________________
nwn


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: identita
PostPosted: 11:25 30. Sep 2009 
Offline
DM Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 21:02 21. Jun 2007
Posts: 4205
kucik wrote:
Se zmenou jmena v promene (napriklad druida ve zvire) jsem tak nejak pocital uz driv. Jen jsem to nechtel v tomhle topicu vytahovat.


Tam by bylo super, kdyby menici se jedinec dostal prideleno proste druhove jmeno. Nezapomenout prosim na shiftery, magovske promeny a zrejme lektvar chmug. :wink: Tohle bude vazne fajn az se zavede. Jedna z tech veci, co potesi.

kucik wrote:
O magicke variante promeny jsem uz driv premyslel a z navrhovanych se mi b) a c) libi a vypada to i docela promyslene :)
Az se budou pridavat nova kouzla, tohle by bylo urcite fajn zahrnout mezi ne.


Pokud to pujde v praxi nascriptovat, bude to moc fajn. Jen je treba vzit v uvahu, ze oboje je pomerne komplexni iluzorni kouzlo, vyrazne narocnejsi nez treba neviditelnost i nez vylepsena neviditelnost. Videl bych ho idealne jako kouzlo sesteho kruhu pro barda, maga a zaklinace.

kucik wrote:
Byl bych rad, aby takovyhle napady nezapadly.


Tady to zapadne zarucene. Ale kdyz si to vykopcis nekam na dm forum do prislusne sekce... :)

_________________
Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR!
Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)

Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: identita
PostPosted: 11:49 30. Sep 2009 
Offline
Ďábel
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 01:37 21. Feb 2008
Posts: 5869
Sveneld wrote:
stejnak nekromancie je takovy svinstvo, ze i kazdej evil by na to nemel mit zaludek, i kdyz budu svinska svine a zavrzenihodnej vrah, tak bych si na oblicej cizi oblicej s prislusnym pachem zla ze zvracenych ritualu nedal...
souhlasím. pokud evilák je normálně zaměřený, málokdy bude chtít něco takového provádět. nekromancie vyžaduje jistý druh šílenství.

Sveneld wrote:
kdo spolupracuje s nekromantama tak musi mit silnou motivici, aneb kazdej veri v nejakyho boha, a chce se po smrti dostat do nejakyho nebe/valhaly/elysejskych poli nebo nekam... tyhle "lidi" vas ale po smrti zotroceji na svoje otroky a cesta za svetlem je uzavrena..
tohle je diskutabilní, za prvé rpoto že na Thalii to tak úplně nefunguje (bue upřesněno později), za druhé nemusíš vědět, že spolupracuješ s nekromantama, za třetí spolupracovat ještě neznamená podrobovat se jim nebo se účastnit nějakých rituálů.

_________________
hyperpasivní myšohryz
pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete
jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: identita
PostPosted: 14:06 30. Sep 2009 
Offline
Rytíř
User avatar
 Profile

Joined: 16:24 13. Sep 2008
Posts: 540
Location: všudezdejší,momentálně Zákupy!
TO Sveneld: Mas pravdu,kazdej evil ne. :wink: Jen ti nejzvrhlejsi. :twisted: -A mezi temito nemusi byt ani zrovna nekromanti i kdyz tahle "pracicka" a ritualy by mely byt predevsim jejich specialita. :twisted: Tahle idea je opravdu zajimava. :idea:

_________________
"Černá paní" ISabell Trpěla odsouzená božskou krásou,kurtizánou v tmavých koutech byla.Bičem omotávala pavoučí spásou,dobré i zlé pohledem oslepila.Nenáviděna i milována.Není prolité krve,které by litovala.Kdo přežil její lásku i bolest již nezapomene.To stovkám obětí její znak připomene.Lid jí nazval Černou paní, když se jitro krví zabarvilo.Přesto ticho jen po temné zbylo


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 44 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 23 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits