Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 12:35 26. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 126 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
Author Message
 Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna
PostPosted: 16:33 09. Oct 2009 
Offline
Ďábel
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 01:37 21. Feb 2008
Posts: 5869
No na EfU to tak funguje... nevěřili byste jak moc se postavy drží v těch chráněných oblastech a když jdu mimo, hrozně se bojím :mrgreen: a eště máš při smrti od jiný postavy permku. :mrgreen:

_________________
hyperpasivní myšohryz
pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete
jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna
PostPosted: 20:56 09. Oct 2009 
Offline
Mistr
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 16:10 27. Apr 2007
Posts: 885
Location: Ivory
[quote="LDamian"]Ad Theogil I:e... uz jsem rikal, ze nema moc smysl resit co by slo a co ne.. v tech platovych rukavicich ta postava treba nedela craft, takze si to ta postava ty platove rukavice preci sundava... a vubec delat tezkou praci v dilne s deseti prstenama na prstech a s batohem na zadech.. prece by si to polozila vedle sebe, helmu by mela take nekde vedle sebe, se stitem na zadech se take pracuje blbe...

Jo, ale v dílnách je správce ( ten je vidět ), ale ten si jistě pro bezpečnost svých zákazníků najmul stráže ( které jsou ukryté a velice schopné ) a totéž platí o obchodnících. Bez toho by neměl zákazníky a tudíž by zkrachoval....Takže kradení v dílnách a v obchodech musí být systémem znemožněno .

_________________
Co neumím, se naučím ( a nebo taky ne )
+ Lucia Exos, kněžka a řemeslnice, Hřbitov v Ivory, první řada vpravo, osmý hrob
+ Ranuncula Acera, řemeslnice a zaklínačka s halapartnou, Hřbitov v Karathe třetí řada vpravo
Sandra Ztruhly, nalezenec, Aasimar, kněžka a řemeslnice
Ga Muru, nešťastný plod náhodného setkání lidského ožraly a orčí děvky
Elena Spod, dívka která ztratila paměť


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna
PostPosted: 22:05 09. Oct 2009 
Offline
DM Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 21:02 21. Jun 2007
Posts: 4205
monstera wrote:

Jo, ale v dílnách je správce ( ten je vidět ), ale ten si jistě pro bezpečnost svých zákazníků najmul stráže ( které jsou ukryté a velice schopné ) a totéž platí o obchodnících. Bez toho by neměl zákazníky a tudíž by zkrachoval....Takže kradení v dílnách a v obchodech musí být systémem znemožněno .


Nemusi. :wink: Jen bys byl rad kdyby to tak bylo a pripada ti to rozumne. Nic proti tomu.

Idealne bych to videl tak, ze prostory dilen, obchodu a idealne i dalsi hlidane prostory, jako je radnice, by mely mit tak -20 na pouzivani hide a tichy pohyb. Jsou to konkretni, dobre hlidana mista.

Krome toho by minimalne v tech dilnach a obchodech, kde se s kradenim primo pocita a brani se proti nemu melo byt tak -30 na pickpocketing (hazi se proti cilovemu 20 (30 pro hostile target), takze pri -30 uz musi byt zlodej hodne, hodne zkuseny aby dokazal vubec neco ukrast v tak zabezpecenem prostoru a jeste zkusenejsi, aby ho okradany nevidel byt s malou vsimavosti).

Pokud by byl problem to nastavit, tak asi bude rozumnejsi to tam zatrhnout uplne jak pise Monstera, nez to nechat volne pouzitelne (i kdyz tusim, ze hide a tichy pohyb uz v tech mistech bude s postihem - pokud to tak bylo nastaveno pri tvorbe tech lokaci).

PS: zas tak drsne ty straze toho spravce dilny nebudou, kdyz ted byl v Kel A Hazru jeden nalezen mrtvy a jeste s pentagramem a kdo vi cim.... Ale mozna by se pokud by byly dilny malo zabezpecene dalo v rp nejak reagovat a zajistit zabezpeceni vetsi - domluvit najmuti npc, s magama instalaci lepsiho magickeho zabezpeceni...

PS2: jak sis asi vsiml, osobne davam v navrzich prednost spis vyvazovani postihama, bonusama... nez tvrdym zakazem. Neni to nic proti tomu co pises. Osobne ty systemove tvrde zakazy moc nemusim. Tam pak je to, ze do male dilny nekde v Doubkove prijde 40 level zlodej naprosto specializovany na kradeze se skillem nekde v bozske vysi a nema sanci. Takze radeji zabije a ty prachy si vezme. To at je radeji rozumne znevyhodneny, ale stale at je pro nej rozumnejsi zkouset jen krast, nez rovnou vrazdit. IMHO je to pro obe strany vyhodnejsi. Ale je to jen uhel pristupu k cele veci. Treba to vidis jinak.

_________________
Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR!
Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)

Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna
PostPosted: 00:55 10. Oct 2009 
Offline
Šlechtic
 Profile

Joined: 17:55 04. Jul 2009
Posts: 384
Ohledne lootovani inventare sem docela proti....dejme tomu ze by zlodej narychlo ukradl jednu nahodou vec budiz...ale celej inv by byla chyba...vzdy se najdou prasata a male deti co radi kazi hru lidem a ani o nich vedet nemusite ze tu sou...nebo takovy hraci co maj zrovna blbou naladu a tak si vylejou vztek.
Dochazelo by pak casto k takove situaci kdy hrac bojuje s potvorou a je tezce zranen nebo temer mrtev a zlodej ho v klidu ze stinu sejme na jednu dve rany a pak ho dosucha vybere.
Ano low lvly to moc mrzet nemusi pac maj malo penez prakticky zadne itemy(i kdyz taky to trosku zamrzi a kde lowko sezene na nove itemy kdyz ho vyluxujou),co se tice tech prumeru od 10 do 15 tak ty by to paradoxne mrzelo vic nebot uz maj nejake lepsi vybaveni na ktere pracne setrily a je to jedina vec se kterou si muzou nahnat nejake ty expy nebot na silnejsi monstra jit s obycejnou zbrani je prakticky sebevrazda. A co se tyce epicu nebo skoro epicu tak tech by se to asi nejak vyrazne nedotklo nebot uz si davaji opravdu pozor na to aby umrely a zabit je prakticky je hodne tezke.

_________________
Artorius Krows - Bývalý Paladin čestných ochránců úsvitu, člen VI.roty

Darius - RDD bez nároku na kousek štěstí.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna
PostPosted: 08:04 10. Oct 2009 
Offline
Mistr
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 16:10 27. Apr 2007
Posts: 885
Location: Ivory
LDamian wrote:
monstera wrote:

. Treba to vidis jinak.


Jo, vidím to jinak, já jak v reálu tak ve fantazi jsem přesvědčen, že krádeže a vraždy jsou svinstvo a že někteří úchylní jedinci si tím ve fantazi řeší své mindráky z reálu.

_________________
Co neumím, se naučím ( a nebo taky ne )
+ Lucia Exos, kněžka a řemeslnice, Hřbitov v Ivory, první řada vpravo, osmý hrob
+ Ranuncula Acera, řemeslnice a zaklínačka s halapartnou, Hřbitov v Karathe třetí řada vpravo
Sandra Ztruhly, nalezenec, Aasimar, kněžka a řemeslnice
Ga Muru, nešťastný plod náhodného setkání lidského ožraly a orčí děvky
Elena Spod, dívka která ztratila paměť


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna
PostPosted: 09:17 10. Oct 2009 
Offline
DM Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 11:21 25. May 2009
Posts: 412
V podstatě ty přízpěvky začínájí být pořád stejné a ukazuje se , že všichni mají obavu jen z toho , že někdo bude moci vyluxovat celý inventář , že někdo příjde o svoje předměty a že někdo si dovolí ohrozí kraftové milionáře.

1, Už teď se vymýšlí jak zabránit "dětem" v neomezeném kradení
2 a 3 , Tak příjdete o meč nebo o zlato no a ? To fakt vaše postava má jediný životní cíl a to mega super vybavení + milonářský účet ( který je jen na vytahování nebo na stížnosti na fóru ve stylu : " proč mi z mých milionů nedávají ještě úroky ?" )...vzpomínám si na jeden hezký quest s kovožroty který sem kdysi dělal na jiném servru, kdy díky žravým tvorům přišla víc jak polovina servru u nějaké vybavení z kovu. A že to bylo epické dračí brnění , nekromantova super helma , meč +6 ... nikdo si kvůli tomu nešel koupit provaz na oběšení a dokonce se tím zvýšila poptávka u krafterů na nové vybavení , postavy chodili raději ve skupince s dobrými lučištníky atd... A vy už tu předem pláčete jak je svět krutý , jaká Vás čeká temná budoucnost v chudobě a jak Vám zloději děsně vadí a přitom Vám zatím nikdo ze zlodějů , kterým se TEPRVE PLÁNUJE spustit okrádání , neuzmul ani nedopité pivo. Nejste trošku paranoidní ?

P.S. Varuji Vás ... začinají mne svědit prstíky na otevření klece s kovožrouty ... a nejsou to hodní mazlíčci :twisted:

_________________
" Je skutečně úžasné , co všechno lidé udělají , když jim to dostatečně důrazně zakážete. "
Lord Vetinari , Patricij Ankh-Morporku

" Za každý zločin musí být někdo potrestán. Je-li to pachatel , tím lépe. "
Lord Vetinari , Patricij Ankh-Morporku


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna
PostPosted: 12:11 10. Oct 2009 
Offline
DM Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 21:02 21. Jun 2007
Posts: 4205
Cairon wrote:
V podstatě ty přízpěvky začínájí být pořád stejné a ukazuje se , že všichni mají obavu jen z toho , že někdo bude moci vyluxovat celý inventář , že někdo příjde o svoje předměty a že někdo si dovolí ohrozí kraftové milionáře.


To zas popisuješ druhý extrém. :wink: Jde spíš o to, že málokoho potěší, když k němu přijde někde a bez jakéhokoli rp ho sejme a on přijde o nějaké ty expy. Většina lidí se shodne na tom, že to prostě spíš naštve než potěší a tak je to tu ve své podstatě zakázané.

Ještě míň lidí potěší, když je někdo sejme, přijdou o expy a ještě jim sebere prachy.

No a ještě méně lidí má radost z představy, ze je někdo sejme, přijdou o expy, sebere jim prachy a ještě jim předtím nebo potom sebere předměty z inventáře. Když z toho vypustíš to sejme a expy, tak máš klasickou zlodějinu bez odehrávání rp pro oběť - stále pro část lidí spíš negativní více či méně a pro část už spíš pozitivní více či méně.

Celkově zlodějina přes skill je spíš systémová záležitost, stejně jako třeba devast. Dostat devast samo o sobě nepotěší, být okraden někým ze stínu také ne. Podle okolností, toho jak obě strany zahrály rp a podobně nakonec může pobavit i to když tě někdo devastne nebo okrade, ale lidi počítají spíš s tím systémovým využitím kradení.

Asi nikoho by tu až tak moc nenaštvala hra skupinka zlodějů, kteří by si v rp vytvářeli příležitost, zajišťovali krytí, měli by volavku a podplacené stráže... A hráli by si na to okradení, až by nakonec jednou použili pickpocket skill a něco náhodně hráčské postavě čmajznuli nebo nečmajznuli. Tam prostě vyměníš ten předmět za pobavení - nejspíš podobně jako u těch kovožroutů. Paradoxně zrovna takováhle skupinka by nejspíš skončila v problémech dřív, než osamocený zloděj x namaxovaným skillem a bez překažejícího rp představení, které stejně vlastně na zloděje jen upozorní, protože více či méně metagamu pouští do hry téměř každý.

Kradení jako skill ale v praxi nejlépe funguje tak, že prostě krade postava skrytá nebo neviditelná, provede to pokud možno rychle a nenápadně (nevšimne si ani postava, ani hráč) a pak ještě rychleji zmizí a do té doby zkusí ukrást maximum, co jí systém a okolnosti dovolí. Tam to pak přináší méně zábavy pro okradeného, spíše to možná nějak celkově obohacuje hru a umožňuje části postav používat další skill, který teď nemá využití. Občas kolem toho mohou být pěkné zápletky, většinou žádné velké a sem tam se najde někdo, kdo to jede nejtvrdším možným stylem, který mu ještě systém dovolí.

Takže tady se řeší co by měl ještě systém dovolit, aby se došlo k nějakému rozumnému kompromisu a příliš to nesvádělo k prasení hry.

Tak se zřejmě zatím jeví to, že by kradení mělo brát pouze peníze (stále jsem fanda pro to to odstupňovat podle skillu v okrádání, ale nutné to není) a zároveň by měly být oblasti (obchody, dílny), kde bude kradení velmi těžké nebo nemožné.

Cairon wrote:
P.S. Varuji Vás ... začinají mne svědit prstíky na otevření klece s kovožrouty ... a nejsou to hodní mazlíčci :twisted:


Klidně, lognu mnicha nebo mága. :wink:

_________________
Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR!
Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)

Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna
PostPosted: 12:53 10. Oct 2009 
Offline
Mistr
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 16:10 27. Apr 2007
Posts: 885
Location: Ivory
[quote="Cairon"]. A vy už tu předem pláčete jak je svět krutý , jaká Vás čeká temná budoucnost v chudobě a jak Vám zloději děsně vadí a přitom Vám zatím nikdo ze zlodějů , kterým se TEPRVE PLÁNUJE spustit okrádání , neuzmul ani nedopité pivo. Nejste trošku paranoidní ?

Ne, nejsem, ale mě vadí zloději a vrahové z principu, a to jak v reálu, tak ve hře. To je věc morálního přístupu, za zlého nebo zloděje bych nikdy nehrál a CxC nenávidím a nehodlám se ho účastnit.

_________________
Co neumím, se naučím ( a nebo taky ne )
+ Lucia Exos, kněžka a řemeslnice, Hřbitov v Ivory, první řada vpravo, osmý hrob
+ Ranuncula Acera, řemeslnice a zaklínačka s halapartnou, Hřbitov v Karathe třetí řada vpravo
Sandra Ztruhly, nalezenec, Aasimar, kněžka a řemeslnice
Ga Muru, nešťastný plod náhodného setkání lidského ožraly a orčí děvky
Elena Spod, dívka která ztratila paměť


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna
PostPosted: 13:18 10. Oct 2009 
Offline
Nováček
 Profile

Joined: 22:53 28. Sep 2009
Posts: 24
LDamian:

Ono to, že někdo zahraje dobré RP při krádeži [dopln predmet], nebo zabití, je pro oběť slabou náplastí, protože [dopln predmet] prostě už nemá a nebo přišla o drahocenné expy a také se cítí hráč smrtí své postavy ponížen. Tvůj rozbor ovšem postrádá jednu velmi důležitou veličinu a tím je DM. I sebelepší zloděj může udělat chybu, craftové věci jsou unikátní, takze není problém dříve či později takového zloděje odhalit a potrestat.
Vyžaduješ RP od zloděje/vraha, který si tím, že případnou oběť pobaví v 90% případů odsuzuje zlodějskou/vražednou akci ke zmaru a vlastně si strká sám hlavu do oprátky. Co brání oběti krádež nahlásit ? IC, ne jen tady na fóru.

Monstera: No vidíš, a právě díky konfliktu ZLO vs.DOBRO má hra stále šťávu. Citíš se být dobrákem od kosti a myslíš, že když někdo v HŘE hraje zlouna, tak je podobně deformovaný i v reálu. Kdysi jsem někde četl, že to co bytostně nenávidíš na druhých nenávidíš proto, že jsi sám vnitřně takový. Neříkám, že to tak je u tebe, jen to možná dává prostor k zamyšlení, protože tady se jedná jen o počítačovou hru.

PS: RP znamená Role Play, do čehož krádež bez povšimnutí od zloděje podle mne docela zapadá.

_________________
Fuko - Na první pohled dobrácký, však lehce velkohubý půlčík, dobrý obchodník a mistr práce na koze. Svou skutečnou identitu však poodhaluje v temných uličkách Karathy a za chladných nocí v dorenském lese..


Last edited by Danseur on 13:33 10. Oct 2009, edited 2 times in total.

Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna
PostPosted: 13:21 10. Oct 2009 
Offline
Rytíř
User avatar
 Profile

Joined: 11:31 01. Feb 2008
Posts: 686
Location: Trondheim, Norsko
tak tak, Danseur má jasnou pravdu, vem si, že každá věc se honosí značkou kováře, krejčího, zlatníka. A tím je tedy možnost najít předmět oto lehčí, stejně tak prosímvás pochopte, že ne každej je velikej kamarád a každého po cestě zdraví jako by to byl jeho velikej přítel. T

Takové věci mi hrozně vadí, když na mě někdo koho vůbec neznám spustí "ahoj" a začne mi tykat. Zloději a vrazi jsou prostě zákeřní, úskoční a najdou si jakoukoliv cestu k tomu, aby misi splnily, ikdyby měli udělat bůhví co, vaše věčné volání po spravedlnosti za smrt a zmizení zlaťáků je už vážně trapné a je jasně vidět, o co vám ve hře jde.

_________________
Fallion Meynolds - Hrdý hraničář, manžel Kory Meynolds - té nejkrásnější ženy na Thalii - a otec tří krásných dětí.

Člen Virtuálního Páru

Samozvaný SpamMaster v nejlepších letech!

Our love is a bed of nails
Love hurts good on a bed of nails
I'll lay you down and when all else
Fails
I'll drive you like a hammer on a
Bed of nails
Baby when you scratch,
you know I'm gonna bite!


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna
PostPosted: 14:28 10. Oct 2009 
Offline
DM Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 21:02 21. Jun 2007
Posts: 4205
Danseur wrote:
LDamian:

Ono to, že někdo zahraje dobré RP při krádeži [dopln predmet], nebo zabití, je pro oběť slabou náplastí, protože [dopln predmet] prostě už nemá a nebo přišla o drahocenné expy a také se cítí hráč smrtí své postavy ponížen. Tvůj rozbor ovšem postrádá jednu velmi důležitou veličinu a tím je DM. I sebelepší zloděj může udělat chybu, craftové věci jsou unikátní, takze není problém dříve či později takového zloděje odhalit a potrestat.
Vyžaduješ RP od zloděje/vraha, který si tím, že případnou oběť pobaví v 90% případů odsuzuje zlodějskou/vražednou akci ke zmaru a vlastně si strká sám hlavu do oprátky. Co brání oběti krádež nahlásit ? IC, ne jen tady na fóru.

PS: RP znamená Role Play, do čehož krádež bez povšimnutí od zloděje podle mne docela zapadá.


1. V současné době již neuvažuji o kradení kraftových věcí. Mluvil jsem o kradení peněz. Pokud řešíš kradení kraftových věcí, není zřejmé s jakým návrhem vlastně počítáš a na jaký reaguješ.

2. U krádeží nic nevyžaduji.

3. Ano souhlasím s tím (a uvedl jsem to), že kradení bez rp divadla pro oběť je snazší. Stejně jako vraždění. Mluvil jsem o zábavnosti a tam, pokud je to vzhledem k okolnostem možné rp divadlo kolem krádeže nebo zabití aspoň v minimální míře upřednostňuji. Pokud budu hrát tieflinga a potkám chlápka na koni, tak budu rád, pokud mi před tím než mi dá kill řekne aspoň: "fuj tiefling". U toho zabití bych to dokonce vyžadoval vzhledem k pravidlům tam, kde motiv jednání vraha není jasný (drow který mně napadne v podtemnu) a nebo se u DM domáhal vysvětlení. Nicméně to už jsme dost mimo téma tohoto topicu.

4. Dopadnutelnost zloděje je věc na delší diskuzi bez většího přínosu. IMHO.

_________________
Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR!
Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)

Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna
PostPosted: 14:40 10. Oct 2009 
Offline
DM Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 21:02 21. Jun 2007
Posts: 4205
Czech_Luthor wrote:
tak tak, Danseur má jasnou pravdu, vem si, že každá věc se honosí značkou kováře, krejčího, zlatníka. A tím je tedy možnost najít předmět oto lehčí, stejně tak prosímvás pochopte, že ne každej je velikej kamarád a každého po cestě zdraví jako by to byl jeho velikej přítel. T

Takové věci mi hrozně vadí, když na mě někdo koho vůbec neznám spustí "ahoj" a začne mi tykat. Zloději a vrazi jsou prostě zákeřní, úskoční a najdou si jakoukoliv cestu k tomu, aby misi splnily, ikdyby měli udělat bůhví co, vaše věčné volání po spravedlnosti za smrt a zmizení zlaťáků je už vážně trapné a je jasně vidět, o co vám ve hře jde.


1. Ad předměty - stejně jako Danseur. Jinak v rp se dají značky zakrýt, systémově se něco dá řešit třeba rychlým prodejem nebo obarvením...

2. Ohledně tykání. To je věc postoje a možná stojí za to si to někde vyjasnit. Já to třeba beru, že na vykání mají nárok pouze šlechtici, církevní honorace, vysoce postavené osobnosti a podobně. Beru to tak, že ve středověku bylo tykání běžnější a nebylo zvykem říkat sousedovi pane Nováku, ale Tondo, Franto, Honzo (vykání se začalo objevovat v 15. století). Dříve jsem hrál hry, kde se toto dodržovalo a vykalo se vážně jen osobám výrazně výše postaveným nebo šlechtě.

Další možný důvod je ten, kdy prostě hraji někoho, kdo etiketu nezná. Ten by pak samozřejmě tykal i šlechtě nebo svému pánu a bylo by ho to třeba naučit.

Pokud vím, na Thalii není tohle reáliemi nějak dané (stejně jako třeba onikání nebo majestátní plurál), takže možná bys nemusel jednání jiných hned brát jako chybu (zřejmě proto to vadí tobě jako hráči), ale třeba i hledat za tím jiný pohled na hru toho člověka.

EDIT: jinak i to že někdo hned zdraví a podobně. To také může být to, že dotyčný se nezamyslel, ale třeba se i zamyslel. Karatha má pár tisíc obyvatel, celé království má tolik obyvatel, co jedna Pražská čtvrť a nebo řekněme pár vesnic a městečko na jihu Čech. Skoro všude (po království) se dá pohodlně dojít pěsky, pokud tam člověk vyrůstal a jeho rodiče taky, tak se dá předpokládat, že skoro všichni jsou tak nějak aspoň vzdáleně příbuzní, každý je svým způsobem soused. Stačí málo, aby o někom věděli skoro všichni ve městě jako je Karatha, je to na naše poměry vlastně tradiční maloměsto. Když je někdo dobrodruh, tulák nebo něco podobného, tak zase není moc důvod mu vykat. Nazdar, tak kam máš namířeno? Mi přijde z ústu sedláka vhodnější než - Dobrý den pane, kam jdete? Pokud tedy nejedu na koni a nevypadám jako vznešený pán. Koneckonců máme stejné bohy, jíme nejspíš stejné věci, novinky nás zajímají oba stejné a je otázka, jestli bysme neašli i nějakou tu společnou tetu. Vzhledem k tomu, že není televize, lidi mezi sebou víc mluví, je to víc o novinkách, o písních a tak se všichni více znají. Je to prostě o vkusu a o tom, co kdo jak vnímá. A říkat každému (skoro) Ahoj jak se máš je tak jeden z rovnoprávných stylů hry.

_________________
Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR!
Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)

Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna
PostPosted: 18:02 10. Oct 2009 
Offline
Pomocník
 Profile

Joined: 18:08 06. Oct 2007
Posts: 244
LDamian wrote:
2. Ohledně tykání...

V téhle věci se vším souhlasím a pravdu ma Damian ve všem co zmínil v této části topiku k ostatním věcem z tohoto topiku, i když se více či méně týkají mé postavy, se nechci nějak sáhodlouze vyjadřovat, protože je to odemíláno pořád dokola a už stokrát je jasné, že nikdo nikdy žádným způsobem nechce přijít o svě věci na kterých, si řekněme, si my i naše postavy zakládají. Je jen škoda, že prozatím není šance někomu takovou oblíbenou věc vzít, protože tím tu chybí ten adrenalin a strach o majetek své postavy, tím pádem tento majetek ztrací naprosto smysl a není o co se starat, ve většině případů jde jen o to mít ho co největší a tím všechno začíná a končí...takže až bude mít tým navrženej nějakej postup ve věci kradení jak od živé tak od mrtvé postavy, tak se to dříve či později dozvíme a tímto mě připadá další tlachání zbytečné...

_________________
Moidrin Kluzký z rodu Rudovousů - Trpaslík-obchodník s nedostupným zbožím
Bolák Obrolom - Hobit-Pán šelem, zabiják orků


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna
PostPosted: 18:13 10. Oct 2009 
Offline
Rytíř
User avatar
 Profile

Joined: 11:31 01. Feb 2008
Posts: 686
Location: Trondheim, Norsko
Souhlas, já řikám, že lidi jsou blázni, když tohle nechtěj. Bez vrahů a zlodějů je to prakticky hrozně nanic, protože tu musí bejt někdo, kdo bude zastupovat zlo i v takovémto smyslu. Ne jen samé PvP.

To tykání, promin, ale když někdo kolem tebe běží a udělá "ahoj příteli", neni ti to divné? Přičemž tě vůbec nezná, nikdy tě neviděl?

_________________
Fallion Meynolds - Hrdý hraničář, manžel Kory Meynolds - té nejkrásnější ženy na Thalii - a otec tří krásných dětí.

Člen Virtuálního Páru

Samozvaný SpamMaster v nejlepších letech!

Our love is a bed of nails
Love hurts good on a bed of nails
I'll lay you down and when all else
Fails
I'll drive you like a hammer on a
Bed of nails
Baby when you scratch,
you know I'm gonna bite!


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna
PostPosted: 18:14 10. Oct 2009 
Offline
DM Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 21:02 21. Jun 2007
Posts: 4205
Czech_Luthor wrote:

To tykání, promin, ale když někdo kolem tebe běží a udělá "ahoj příteli", neni ti to divné? Přičemž tě vůbec nezná, nikdy tě neviděl?


Bylo by mi to divné, zvlášť s tieflingem. :wink:

_________________
Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR!
Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)

Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 126 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 9 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits