 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
Luelle
|
Post subject: Re: Hraničář Posted: 19:57 11. Jan 2010 |
|
Joined: 18:54 20. Dec 2009 Posts: 1086
|
Tretas wrote: Jóó tak to je už o něčem jiném. PS: Už vidím jak ti Rejty, popřípadě někdo jiný píše seznam.  blondýny maj valiký TO na přesvědčování 
_________________ Jedna Blondie vládne všem, jedna jim všem káže, jedna všechny přivede, do temnoty sváže.
„Nevěřím v boha, který netančí.“ — Friedrich Nietzsche
|
|
Top |
|
rotona
|
Post subject: Re: Hraničář Posted: 20:05 11. Jan 2010 |
|
Joined: 14:19 26. Sep 2009 Posts: 59
|
Luelle: nebo prostě jenom náhoda, že se trefila do těch 5%
smolnej den, no
Pro lepší představu 5% - to je jako dvacetistěnná kostka kterou když hodíte a spadne 1 tak to znamená neúspěch , ostatní čísla úspěch. Pokud by opravdu spadlo na takovéto kostce 7-8x za sebou číslo 1 , pak běžím vsadit sportku. Mám však obavy že marně závada bude asi jinde a jiná.
Sapal: No možná je to ošetřený, aby i ty "neutrální" zvířata měli imku proti AE, aby je nějakej vychcánek bez rizika neovládnul a pak s nima nevyvraždil ostatní. Aspoň takhle to vypadá z popisu tvýho problému.
No to je ono já si toho všimla v těch starých přízpěvcích. Někteří jako by upírali tomu hraničáři tuto vlastnost a přitom je to jako by jste odpírali třeba bardovi zpívat *přeskočil ti hlas a tvá píseň zní jak když taháš kočku za ocas* . Tato schopnost hraničáře - AE je nastavená výrobcem a ten asi nebyl uplně hloupý když je NWN tak úspěšné. Samozřejmě nic se nesmí přehánět ale mužeme tu uvadět desítky příkladů kdy třeba postava rangera neuloví sama hnědeho medvěda ale war ano . On ten ranger ho také uloví, ale musí si sebou dovest alespon černeho medvěda. To byl jen příklad příměr , nic přesneho , ale nějak tak to funguje.
innfra píše : Jinak hranda neni zas tak slabej chár, na to, aby nezbytně potřeboval AE ke svému přežití.
No já to hraji jako zábavu , peníze potřebuji to je jasné , tak lovím . Zkoumat chodit po lese , nakukovat tam i onde , mít s sebou nějaké to zvířátko, to se mi moc líbí. Marně přemýšlím co má Hranka ještě dobreho , jeden můj kamoš mi sice řekl že má něco dobreho na 9 lvlu , ale já neumím hrát ty postavičky jako vyšponovaný do dokonalosti dotažený stroj, i když tamto co mi říkal bych ráda zkusila (nemyslel sex) . Takže budu jen ráda když mi infra poradí , myslím to upřímně. Slyšela jsem , že Thalie se dá hrát i s nedokonalími buildy. Jde o to že když hodinu nemužete ovládnout zvíře že vás to naštve a znechutí.
|
|
Top |
|
Sapal
|
Post subject: Re: Hraničář Posted: 20:33 11. Jan 2010 |
|
Joined: 13:38 03. May 2009 Posts: 205
|
Ty si pleteš ovládnout a porozumět. Porozumět- zvíře tě chápe, ví, že mu nechceš ublížit. Ty ho ovládneš a pošleš ho zabijet svoje druhy. Ovládnutí zvířete- kašleš na pocity zvířete, tvoje vůle přemůže jeho a on je tvůj poskok a klidně pro tebe umře. Ty se evidentně snažíš ovládnout zvíře, když na "modrý" zvíře používáš AE. Takže podle mě metoda "ovládnu si zvíře a zabiju s nim jiný zvíře" neni zrovna ukázka vzornýho rangera. Jinak hranda má 1k10 životů, stejně jako bojovník. Když si vezmeš lehkou zbroj, finty se zbraněma, vysokou obratnost a dvě menší zbraně, tak dostaneš slušnýho zabijáka. Na 9. levelu dostáváš vylepšený boj dvěma zbraněma, na 6. levelu pak zvířecího společníka (kterýho ovládáš). Navíc hranda může sesílat kouzla (sice jen do 4. úrovně, ale potěší to). Více zde: http://nwn.wikia.com/wiki/Ranger
|
|
Top |
|
innfra
|
Post subject: Re: Hraničář Posted: 01:12 12. Jan 2010 |
|
Joined: 16:59 15. Mar 2009 Posts: 1551
|
No on těch featů dostane víc, je to celý obouruční boj, to je na tom to cool a má i dobrý skilli včetně výcviku, takže je to takovej fighter, teď jsem se projistotu na to mrknul a má i 1 AB za lvl, takže je to plnohodnotný bojovník. Ano staví se jinak než bojovník, já znám nějaký finty,ale hrandu tak zmáklýho nemám, jestli se chceš bavit, tak si najdi alepoň jednoho hráče se kterým choď v partě, snad budeš mít štěstí a bude to dobrej RP hráč od kterého se něco přiučíš. 
_________________ Tariel Reynolt - "Kde mám dárečka?" Tomas Tane - "Tady si jeden neodpočine." Finnean Násir Taran - "Za kodex a za sestru!" Alexandr Rázný - "Už mě to tu nebaví! Puste mě ven!" Tomáš Alrik Tane - "Já vim, moc mluvim." Tagar Kovadlina - "Háááá Hřbitůváčka!" - Smazán
Elitní Kazišuk!
|
|
Top |
|
Prometheus
|
Post subject: Re: Hraničář Posted: 09:05 12. Jan 2010 |
|
Joined: 18:10 13. Feb 2008 Posts: 318
|
Situacia kedy ani epicky hraniciar ci druid nedokaze ovladnut blbeho jazveca mi pride trochu absurdna. Ked sa mi to stalo prvy krat celkom som sa pobavil.Ale ked sa to opakovalo a ja som pre jedneho jedinca musel rozsekat celu svorku uz mi to tak zabavne neprislo.Rozhodne som proti imunkam. Hraniciar rozhodne neni slabe povolanie ale ovladanie zvery k tomu patri.
_________________ ACC Brik - Amywiel Luelven ACC Brik - Pandora
A nakoniec: Meňavec by sa mal obnoviť.
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Hraničář Posted: 10:25 12. Jan 2010 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Můžete to brát tak, že zkrátka ne každý zvíře je povolný s radostí se k vám přidat a zabíjet členy své smečky. Taky je druhá eventualita, zrušit u tohoto skillu take 20. 
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
LDamian
|
Post subject: Re: Hraničář Posted: 13:54 12. Jan 2010 |
|
Joined: 21:02 21. Jun 2007 Posts: 4205
|
kucik wrote: Můžete to brát tak, že zkrátka ne každý zvíře je povolný s radostí se k vám přidat a zabíjet členy své smečky. Taky je druhá eventualita, zrušit u tohoto skillu take 20.  Zrušit take 20 pro skill kvuli kteremu se to delalo a nebo zrusit nahodnou imku na mysl zviratum, kvuli ktere na ne, jak odhaduji, nejdou kouzla (strach, zmatek, drz zvire, drz priseru...) pusobici na mysl kouzlena povolanima, jez s ovladanim zvirat nemaji nic spolecneho... Pro mne, jako hrace kouzlicich postav jasna volba. 
_________________ Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR! Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)
Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru
|
|
Top |
|
sandoftime
|
Post subject: Re: Hraničář Posted: 08:08 13. Jan 2010 |
|
Joined: 05:40 31. Jan 2008 Posts: 1829
|
můj názor na tohle - hraníka jedu, moc daleko zatím není ale 5% v raelitě nwn kostek opravdu vypadá tak jak píše Rotona není to nejšťastnější řešení rozhazovat imky náhodně zvířatům, pak totiž ani sebezkušenější hraničář neukecá jezevce aby ho nekousnul do nohy řešení které by se líbilo mě: - bossům a jiným význačným zvířatům imku na tvrdo - normálním zvířatům imku zrušit uplně, zato zvednout jejich DC(a to rapidně) proti ovládnutí dle úrovně zvířete, případně do toho zahrnout také level hraničáře/druida (například, dávat zvěři bonus do DC v podobě rozdílu levelu zvířete a hraničářského/druidského class levelu postavy, tedy hraničář/zloděj 5/6 vs medvěd 11 dostane medvěd +6 k DC, no v případě že je hraník/druid vyšší tak žádné bonusy neaplikovat, aby to high lvl rangeři neměli až tak jednoduché) ale zase, jen můj názor 
_________________ Your strikes are way too quick to parry Your expression I can't read The game is on! Here I go, but you frighten me!
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Hraničář Posted: 13:17 13. Jan 2010 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
LDamian wrote: kucik wrote: Můžete to brát tak, že zkrátka ne každý zvíře je povolný s radostí se k vám přidat a zabíjet členy své smečky. Taky je druhá eventualita, zrušit u tohoto skillu take 20.  Zrušit take 20 pro skill kvuli kteremu se to delalo a nebo zrusit nahodnou imku na mysl zviratum, kvuli ktere na ne, jak odhaduji, nejdou kouzla (strach, zmatek, drz zvire, drz priseru...) pusobici na mysl kouzlena povolanima, jez s ovladanim zvirat nemaji nic spolecneho... Pro mne, jako hrace kouzlicich postav jasna volba.  Není to imka na mind. Je to imunita jen na dominate. Přece nezamáznu všechny kouzla na mysl. Náhodná imunita je věc relativně jednoduchá. Obejít a vyřešit jinak celý AE je záležitost výrazně složitější.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Hraničář Posted: 13:37 13. Jan 2010 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
sandoftime wrote: pak totiž ani sebezkušenější hraničář neukecá jezevce aby ho nekousnul do nohy
Možná kdyby ses nad tím zamyslel, tak zjistíš, že co píšeš neni pravda. Zkušenej hraničář má to zvíře automaticky modrý, takže mě fakt nenapadá, proč by ho měl kousat. 
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
LDamian
|
Post subject: Re: Hraničář Posted: 15:00 13. Jan 2010 |
|
Joined: 21:02 21. Jun 2007 Posts: 4205
|
kucik wrote: LDamian wrote: kucik wrote: Můžete to brát tak, že zkrátka ne každý zvíře je povolný s radostí se k vám přidat a zabíjet členy své smečky. Taky je druhá eventualita, zrušit u tohoto skillu take 20.  Zrušit take 20 pro skill kvuli kteremu se to delalo a nebo zrusit nahodnou imku na mysl zviratum, kvuli ktere na ne, jak odhaduji, nejdou kouzla (strach, zmatek, drz zvire, drz priseru...) pusobici na mysl kouzlena povolanima, jez s ovladanim zvirat nemaji nic spolecneho... Pro mne, jako hrace kouzlicich postav jasna volba.  Není to imka na mind. Je to imunita jen na dominate. Přece nezamáznu všechny kouzla na mysl. Náhodná imunita je věc relativně jednoduchá. Obejít a vyřešit jinak celý AE je záležitost výrazně složitější. OK.
_________________ Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR! Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)
Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru
|
|
Top |
|
DenGrasse
|
Post subject: Re: Hraničář Posted: 15:52 13. Jan 2010 |
|
Joined: 01:37 21. Feb 2008 Posts: 5869
|
rotona wrote: Pokud by opravdu spadlo na takovéto kostce 7-8x za sebou číslo 1 , pak běžím vsadit sportku. Mám však obavy že marně závada bude asi jinde a jiná. Nebude, kdo zná Bioware kostku ví, že to není nic divného. Sportku klidně vsaď, ale Sportka nepoužívá bioware kostku. 
_________________ hyperpasivní myšohryz pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...
|
|
Top |
|
nomis_b
|
Post subject: Re: Hraničář Posted: 09:54 14. Jan 2010 |
|
Joined: 18:00 26. Aug 2007 Posts: 3090 Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
|
Asi neznate rozdil mezi pravdepodobnosti, a pseudopravdepodobnosti.
Pocitac neumi udelat neco, jako je prava pravdepodobnost. Veci resene s pravdepodobnosti musi nejak obejit. Jednou z nejpouzivanejsich veci je opakovane mereni nejakeho odporu s sumem. Sum by mel byt veskrze nahodily, ale neni to prava pravdepodobnost, jako treba pri hazeni kostkou, protoze je ovlivnena i dalsimi vnejsimi vlivy.
_________________ A zase se craftí...
|
|
Top |
|
sandoftime
|
Post subject: Re: Hraničář Posted: 19:08 14. Jan 2010 |
|
Joined: 05:40 31. Jan 2008 Posts: 1829
|
kucik wrote: Můžete to brát tak, že zkrátka ne každý zvíře je povolný s radostí se k vám přidat a zabíjet členy své smečky. Taky je druhá eventualita, zrušit u tohoto skillu take 20.  tady tě opravím, 20 u AE není automatický úspěch, i když hraník hodí 20+AE a nepřehodí DC na ovládnutí zvířete, neovládne zvíře jediné co by upravit šlo je automatická dvacítka mimo boj(podobně jako u zámků) proto říkám, místo imunity zvýšit plošně zvířetům DC na ovládnutí a pak čím silnější zvíře, tím víc levelů hraničáře/druida bude nutné a nebude se stávat že arcidruid neovládne jezevce
_________________ Your strikes are way too quick to parry Your expression I can't read The game is on! Here I go, but you frighten me!
|
|
Top |
|
Luelle
|
Post subject: Re: Hraničář Posted: 19:13 14. Jan 2010 |
|
Joined: 18:54 20. Dec 2009 Posts: 1086
|
přesně... zvyšte DC a hotovo... imka mi IC nepřijde jako blbost, jenže známe bioware kostku 
_________________ Jedna Blondie vládne všem, jedna jim všem káže, jedna všechny přivede, do temnoty sváže.
„Nevěřím v boha, který netančí.“ — Friedrich Nietzsche
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |