 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
Dečka
|
Post subject: Můj pohled na kraft Posted: 10:52 09. Mar 2010 |
|
 |
Nováček |
|
Joined: 19:00 02. Sep 2009 Posts: 31
|
nomis_b wrote: KOVAR Update vlastnosti, uz neni tolik minus vlastnosti pri zvysenem poctu % Zbrane jsou rozdeleny do 3 druhu podle velikosti, to ovlivni jen aditivni dmg, ne primarni vylepseni doplneny chybejici CEP zbrane Zesilování obouručních zbraní vzhledem k absenci štítu ještě pochopim, ale další rozdělení na 3 kategorie už ne, navíc si nechte zdát o tom, že devastera, což většinou bojovníci s oubručkama jsou zajímá nějaká dmg, když i v prahvozdu zabije všechny nejtěžší bosse první ranou devastem, o ostatních NPC a vlastně i PC ani nemluvě. Jediný co ho zajímá je kritický rozsah zbraně. Tímto se pak samozřejmě oslabují ostatní povolání. nomis_b wrote: Očarovávání Takova napul kosmeticka zmena , napul funkcni. Ne do kazde zbrane se vejde nejvyssi ocarovani. Jen do Nejvetsich obourucnich zbrani budee moct byt pridano nejlepsi ocarovani. To samé jako u Kováře navíc s tim, že jsem dost zvědav, kdo se bude trápit s dodělánim jednoho z nejtěžších kraftů s vědomim, že na svoji vlastní zbraň si stejně nedá to nejlepší, protože používá třeba kamy. nomis_b wrote: Truhlařina Tak tady stity bude moznost kombinovat jako u kovare, ale luky zustavaji bez kombinaci kovu. Pokusim se zmenit strelivo tak, aby bylo pouzitelne (tedy dobra cena a velka rychlost vyroby napr 1000kusu/ 1 suroviny) Luky jsou fajn, stav šípů se snad vyřeší. Co se štítů týče, dokud se bude u Dobrodruha prodávat Prátorův štít (+5ac s 10/- redukcema snad na pět druhů elementárního zranění), tak si tu mužete vymejšlet co chcete, protože tenhle overboostlej item těžko něčim přebijete, jediný co bude mít smysl kraftit budou stejně jen malý štíty, který se pro změnu na modulu nedají sehnat žádný pořádný. nomis_b wrote: ZLATNIK Kombinace 2 kamenu v siroke skale (15 kamenu, 12 kovu , kombinace kazdy s kazdym v 10 ti ruznych pomerech.. no je to hodne kombinaci) Pridano vice druhu vyjimecnych kousku Ano šperky byly příliš silné, snížení počtu kamenů je jen dobře. Pouze je tu problém, že se sníží celkově postavám díky menšímu počtu kamenů sníží savy a ustát někde devast např. s TO35 asi nebude sranda, ale to je spíše otázka ohledně uprav devastu. Alchymie Poslední dobou se do ní zavedlo dost nových omezení, bohužel se ale nikdo nevěnoval jejímu odbugování, kdy jsou bugy na foru ohlášeny už měsíce (jediný opravy o kterých vim, je odebrání asi dvou lektvarů z kraftu bez náhrady). Dále stále platí, že výkupní ceny lektvarů jsou nastaveny níže než náklady, ale to je taky hlášeno na foru. Dále nelogické rozmístění surovin, jejich rozprostření a využitelnost v kraftu a zabugování jejich zdrojů. Tohle celkově vede k tomu, že ji pokud vim dělá už jen pár postav výhradně pro svoji potřebu (stav v podtemnu neznám). Keramika Bylo hlášeno zjednodušení výroby, nevšiml jsem si toho. Krejčí Uvidíme jak to dopadne. Celkově ke kraftu, uvidíme jak se stihnou vyměnit výrobky do real měsíce, když na povrchu (stav v podtemnu neznám) jsou top krafteři kteří ještě občas lognou snad pouze Sandra Ztruhly(neakivní), Rtihien-očarování(neaktivní), Zoe-krejčí(neaktivní), Aysha-zlatnice, Ghorin-kovář. Jsem zvědav až dostane Xantipa zakázky na 30 amuletů a 60 pstenů, jak se na to bude tvářit. Na závěr bych chtěl týmu Thalie poděkovat (ač to tak možná nevyznělo) za práci a čas který modulu věnují a ujistit vás, že si toho já i ostatní hráči vážíme.
|
|
Top |
|
Istvan
|
Post subject: Re: Můj pohled na kraft Posted: 11:07 09. Mar 2010 |
|
 |
Měšťan |
|
Joined: 22:42 09. May 2007 Posts: 228
|
Souhlasim se vsim zde napsanym, krasne sepasne v jednom prispevku.
|
|
Top |
|
-RoF-
|
Post subject: Re: Můj pohled na kraft Posted: 11:45 09. Mar 2010 |
|
Joined: 20:20 24. Jul 2009 Posts: 5342
|
Hehe no tak písnu jak to mám ze svého pohledu. Aria má TO devastu vcelku vysoké, mě je to fuk napíšu, že má TO 41 (nemám proč to tajit, dá se to lehce odhadem vypočítat  ) Pravda většina potvor v prahvozdu má výdrž tak 30-31, bossové mají tak kolem 34. Z toho je jasné, že je velká šance že toho bosse dám i s menším rozsahem na kritáky  . Takže ano sem za to aby se bossům zvedla výdrž. Boj s bossem má být dlouhý a náročný a ne abych naběhl a dal ho jednou ranou. K té úpravě šperků a s tím souvisejícím snížemím možnosti si dát výdrž do šperku a tak zvýhodněním devasterů. Otázka jestli devast nechat a nebo ho upravit. Tohle je těžko, na každém modulu se devast řešil a beztak se k ničemu nikdo nedostal tak nevím. Bud snížit TO a nebo to jinak upravit. Přece jen devast se počítá ....10 (základ) + 1/2level postavy + modifikátor síly. (teoreticky jsou tu někteří schopní dát devast s TO přes 50  ). Mě napadlo snížit ten základ 10 bud na 5 a nebo na 0. Ale tot otázka vedení, jaké mají plány. Mě je to vcelku fuk. S tím Preatorovým štítem, ano Aria ten štít má, ten štít sice byl drahý, ale je neuvěřitelně silný a nemá na něj žádný craftový ani jiný štít. Možná by nebylo na škodu mu snižit všechny pohlcení na 5/- a nebo některé ubrat. Myslím je ale u Dobrodruha i dračí štít a ten umí něco podobné. A prsteny tam sou taky podobné s těma pohlceníma  Jo ještě ke krejčímu, doufám se tam dodají i roby pro low lvly nějak pod 20 lvl, páč ted tam prá jde udělat jen pro epicy a ostatní nestojí za nic. S tím souvisí i kožené zbroje. Hodně postav nosí bud fullplate a nebo robu, proč neudělat atraktivní i nějaké kožené zbroje ? 
_________________ Aria Oria - pohledná divoká dívka, která ráda své skvostné tělo vystavuje jen ve skromném oblečení. Její postava nese znaky dračí krve, od rudých křídel, přes oranžové dračí oči, až po tělo hřející tak, jako by měla horečku. Měšťanka Karathy a členka Morusova stánku.
*otisk rudých rtů nad tím malý dráček držící mrkev a to vše ve zlatém poli*
|
|
Top |
|
nomis_b
|
Post subject: Re: Můj pohled na kraft Posted: 12:09 09. Mar 2010 |
|
Joined: 18:00 26. Aug 2007 Posts: 3090 Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
|
no jak hezky zhrnuto, ael nepochopil jsem ,co by si tim chtle rici? Ze vitas zmeny craftu? jeslit jo, tak sem rad ano ta vymena nebude za mesic, ale po dohode bude V NEURCITU. dokud se to proadne nerozjede a nebudou vsechny vyrboky a bude to oznamena na foru s mesicnim predstihem. jinac ad roby, zbroje : ano, vim ze jsou horsi na pouziti, proto se bude rpedelavat celej krejci na system podobny ted zlantiku, kovari atd.. tedy 2 ruzne kameny a s ruznym % nastaveni vlastnosti, tak aby ste si vybrali co je treba a vlasntosti budou +/- podobne jako maji moznosti zbroje. ad devast, to musi KUCIK s REJTYM resit.. obecne sem se ptal na srazu co s tim, jeslti omezit na pouzit/den.. ale i dost potvor je proti tomu immuni (ti co sou imuni na kritiky) a PC maji nekter vysokou vydrz a prehodi to. obecne ano, je to silna vec, ale nevypada to zas tak kriticky. mag taky 1 kouzelm sejme pulku oblasti.. A ad veci v kramku, me se tam hodne veci nelibi... no holt prijdte na letni sraz a budete mit moznost debatovat i o takovychle zmenach. Kdybych ted napsal do mesice vsichni prodejte tenhle stit, tak me asi umlatite cepicema  takze asi tak ja k tomu.. paleta je otazka rejtyho, ja ji nemenim, ani nemuzu. ad keramika: pokud uz mas 16 lvl, tak si toho nevsimnes.. ad sipy: ano, snad to trosku pomuze, uvidim ad luky: jsem rad, ez se tam daji najit i pouzitelne, protze luky dostanou asi nejmene zmen ad ocarovavac: no tak nebude na serveru jediny, kdo by to umel. stane se neco ??? Thalii tourcite nepolozi... a hrac si neco koupi z kramku. ad kovar: neni to zesilovani obouruc, ale zeslabovani jednoruc  a jinac potkaji se 2 postavy valecniku s obouruc vs. jednoruc + stit. predtim vysledke skoro jasny.. nyni uz se da uvazovat.. (beru ze oba valecnici s vydrzi ze prehodi DEVAST)
_________________ A zase se craftí...
|
|
Top |
|
Daanri
|
Post subject: Re: Můj pohled na kraft Posted: 12:23 09. Mar 2010 |
|
Joined: 16:37 27. Apr 2007 Posts: 3452 Location: Slovakia
|
No podla mojich informacii budu urcite nutne aj zmeny v palete a dostupnosti veci v obchodoch, ale tiez to nie je vec co sa spravi zo dna na den. Cize naka postupnost sily veci by mala byt: veci v obchodoch - craft + artefakty - najsilnejsie veci od DM (ako max dostupny na serveri) Co sa tyka priser a bossov tak aj tam pridu zmeny, celkovo sa postupne zmeni sila dungeonov+exterierov, tak aby boli viac vyvazene, ale je to vec dlhodoba, kedze natom dela par ludi. 
_________________ When you make a deal with devil, there will be hell to pay.
„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“
Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných. (E.Hubbard)
Yeasterday, we sought each other. Today, we face. For one of us, tomorrow will never be.
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Re: Můj pohled na kraft Posted: 12:25 09. Mar 2010 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12264 Location: Plzeň
|
Problém současnýho spawnu je ten, že většina dungeonů není stavená na současnou paletu předmětů a ani na tak vysoký levely. To se taky změní.
Věci u Dobrodruha a v obchodech se taky změní, takže se nemusíte bát, že by se v obchodě dalo sehnat něco lepšího jak v craftu...
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
Luelle
|
Post subject: Re: Můj pohled na kraft Posted: 12:28 09. Mar 2010 |
|
Joined: 18:54 20. Dec 2009 Posts: 1086
|
ta paleta potřebuje uklidit... chce to uklízečku, savo a mop něco v ní najít, na to aby člověk měl vysokovou blonďatou 
_________________ Jedna Blondie vládne všem, jedna jim všem káže, jedna všechny přivede, do temnoty sváže.
„Nevěřím v boha, který netančí.“ — Friedrich Nietzsche
|
|
Top |
|
sandoftime
|
Post subject: Re: Můj pohled na kraft Posted: 12:46 09. Mar 2010 |
|
Joined: 05:40 31. Jan 2008 Posts: 1829
|
na devast stačí bohatě OC, navíc tu je pro hráče hromada featů na zvýšení výdrže, odolnost a tak dále, pokud si pgčka berou jen to co jim zvýší dmg a na savy kašlou a spoléhají předměty no tak e jasné že je devaster holt rozplácne
to že někteří jedinci budou moct ít ve finále DC 50 je hezké, ale ti jedinci(ano mluvím o poloještěrkách) také nebudou mít tak vysoké AB jako normální bojovníci, kteří mají na ukor vysokho AB nižší DC na devast
jestli se dc čehokoliv bude uzpůsobovat podle dc toho, který ho má největší(ho), doplatí na to ve finále stejně jen ty obyčejné postavy, které to nepgčkují
navíc výdrž není jen záležitost devastu, přehazují jí také takřka všechna kouzlící povolání v mnoha svých utočných kouzlech a tak dále a tak podobně
ale co, je to jen můj pohled na věc a navíc trochu offtopic tak se omlouvám jen dodám že přesně tohle se řešilo kdysi dávno na demoně, vyustilo to v situaci, kdy cokoliv na výdrž bylo nepoužitelné, protože potvory měli výdrž 70, 90 a podobně a devastoři si v klidu dál devastovali dvackama, jen to vyšachovcalo ostatní povolání a nakonec se devast zrušil uplně
jinak dečko, obouručkaři sice mívají devast (proč ne, je tovítaná pomoc pro siláka) ale ten dmg u zbraní je opravdu zajímá, proto taky obtovali štít na ukor vlastní zranitelnosti, kdyby je zajímal jen devast, pohodlně si jedou scimitar+štít a devastujou každým 4. uderem a nějaký dmg zbraně je nemusí zajímat, vzášení celkového dmg obouručním zbraním je něco co já hrozně vítám
_________________ Your strikes are way too quick to parry Your expression I can't read The game is on! Here I go, but you frighten me!
|
|
Top |
|
rotona
|
Post subject: Re: Můj pohled na kraft Posted: 13:34 09. Mar 2010 |
|
Joined: 14:19 26. Sep 2009 Posts: 59
|
No jejda tomu co se tu píše moc nerozumím , sice vím co je devast ale mám pocit že třeba já s kamoškou - co take není war a plechovka - že i když vyrosteme a budeme vyšší lvl , že samy dvě budeme mít strach se vůbec k nějakemu bossovi vůbec dostat budeme prchat jen co uvidime jeho ochranku natož bosse. Počítá se s tím že tu nebudou jen samé silové buildy? Ale třeba i hráči/ky co tomu NWN buildování zase až tak perfektně nerozumí?
|
|
Top |
|
Daanri
|
Post subject: Re: Můj pohled na kraft Posted: 13:39 09. Mar 2010 |
|
Joined: 16:37 27. Apr 2007 Posts: 3452 Location: Slovakia
|
Ano pocita sa s tym. Upravou bossov, priser a dungeonov nebolo myslene ich zosilovanie aby ich porazili len power buildy a obycajny hrac si ani neskrtol ale skor ich vyvazovanie tak aby na prejdenie celeho dungeonu bola potrebna parta a nie jednotlivec power build.
Ale myslim, ze momentalne zbytocne o tom uvazovat a sirit naku paniku, pretoze je to zalezitost dlhodoba a bude sa vyladovat priebezne.
_________________ When you make a deal with devil, there will be hell to pay.
„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“
Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných. (E.Hubbard)
Yeasterday, we sought each other. Today, we face. For one of us, tomorrow will never be.
|
|
Top |
|
tao kan
|
Post subject: Re: Můj pohled na kraft Posted: 13:53 09. Mar 2010 |
|
Joined: 17:29 25. Jan 2009 Posts: 826
|
nejde z devastu vyhodit automatická smrt v případě přehození výdrže a nahradit například dalším násobkem kritického zranění? Tím by devastátoři dávali velké rány a boss by nemusel mít velkou výdrž, ale například jen hodně hitpointů a regen.
_________________ TaoKan Nur,Orconur,Tanur Arged,Balran Nebojsa,Lord Aren Aylom,Jacob Achalym,Victorius Melenol,Glarik syn Argedův,Vastim Lágro,Grudur "Kamenná tvář,Drizdor Zau'ndar....hrob se naplňuje
|
|
Top |
|
Glumišek
|
Post subject: Re: Můj pohled na kraft Posted: 15:10 09. Mar 2010 |
|
Joined: 16:22 01. Jun 2009 Posts: 300
|
tao kan wrote: nejde z devastu vyhodit automatická smrt v případě přehození výdrže a nahradit například dalším násobkem kritického zranění? Tím by devastátoři dávali velké rány a boss by nemusel mít velkou výdrž, ale například jen hodně hitpointů a regen. Tady to už jsem někde navrhoval a opravdu se mi to moc líbí. Další xk6 ke kritickému zásahu, kde x je násobič zbraně ..... ano dovedu si to představit a myslím, že by to bylo i hezčí než instantní smrt. Á nebo určený počet devastů dle lvl spouštěných stejným způsobej jako se třeba spouští Ki úder od WM, počet devastů za meditaci = lvl/5 .... takže min 4 za meditaci a pomáličku to stoupá dnes možná u někoho k 6-7.
_________________ Durman Zlomocný - Helgaronův válečný kněz
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Můj pohled na kraft Posted: 15:26 09. Mar 2010 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Devast je jedna z hardcoded ficur a ja ho v soucasnosti upravit neumim. Tudiz devast se da tak akorat zakazat, coz nechceme. Ale i devastu se da ubranit. Jen jde o to, nacpat se fortitudu. Ano, to souvisi s upravou klenotnictvi, protoze ted uz nebude mozne zvednout si vsechny savy a je treba se opravu rozhodovat co a kam dat.
Co se elemetarniho dmg. zbrane tyce. Myslim, ze je to mnohem vhodnejsi, nez aby slo dosahovat za pomoci ocarovani stejneho dmg s kukri jako s greatswordem.
Nemyslim si, ze to nejak vyrazne odboura dexovy postavy. Samozrejme se muzu mylit, ale zatim me o tom nic nepresvedcilo.
Samozrejme, jak uz bylo receno, hodne z obchodu je potreba predelat, ale to uz vime dlouho.
Alchymie pada na moji hlavu, to priznavam, ale posledni dobou vazne nevim co drive.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
sandoftime
|
Post subject: Re: Můj pohled na kraft Posted: 16:26 09. Mar 2010 |
|
Joined: 05:40 31. Jan 2008 Posts: 1829
|
dotaz, možná lehce mimo téma, ale zmínilo se tu několikrát upravení npc obchodů, pokud se tohle provede, co s věcmi které mají postavy teď z obchodů? zmízí, budou se muset vrátit, zůstanou i když budou silné, jak se to ohlídá a podobně?
_________________ Your strikes are way too quick to parry Your expression I can't read The game is on! Here I go, but you frighten me!
|
|
Top |
|
Daanri
|
Post subject: Re: Můj pohled na kraft Posted: 17:02 09. Mar 2010 |
|
Joined: 16:37 27. Apr 2007 Posts: 3452 Location: Slovakia
|
Bude za ne poskytnuta adekvatna nahrada.
_________________ When you make a deal with devil, there will be hell to pay.
„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“
Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných. (E.Hubbard)
Yeasterday, we sought each other. Today, we face. For one of us, tomorrow will never be.
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 20 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |