 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
Daanri
|
Post subject: Posted: 13:49 24. Nov 2007 |
|
Joined: 16:37 27. Apr 2007 Posts: 3452 Location: Slovakia
|
Quote: Hral sem maga na 20 lvl. Kedze nejsem nejaky nwn maniak, hralo se za maga moc tezko. Ono obmedzenie meditacie potom rozhodne, ci sa hrat este vobec za maga bude. Njn chudacik mag. Tento ma holt velmi tazke. Nic v zlom, ale toto je strasna blbost. Mag je jedno z najsilnejsich povolani v NWN vobec a na Thalii tak isto. Dokaze vybit dungy, pomocou summona a bez toho aby seba vystavil nakemu nebezpecenstvu. Mozte sa obhajovat, ze ak mu dojdu kuzla alebo nema pripravene kuzla tak je nahraty....ja len dodam, ze je nahraty ak mu dojdu kuzla a nieco v jeho okoli este zije a stale si moze hodit neviditelnost (kuzlo, lektvar, svitok) a zdrhnut. Quote: Nedavne upravy zrejmne SD uplne vyhuby. Nedavne upravy konecne odstranili neustale zneuzivanie bugu u SD a jeho "nezasiahnutelnost". Takze konecne bude SD vyrovnany. Quote: Ze vseho nejvice se dari Klerikum - vyexpeni bez problemu je omnoho rychlejsi nez u maga. Vdaka veciam, ktore se dali ziskat v starem craftu - a mag zbroje stity nosit nemohl - byl klerik aj omnoho univerzalnejsi.
Z toho dovodu sa planuju aj upravy klerika, aby nebol taky zvyhodneny a ako tak sa vyrovnal ostatnym povolaniam.
Celym nasim cielom je ake take vyrovnanie povolani, uplne vyrovnanie nebude v NWN mozne nikdy, ale aspon sa snazime odstranit tie najvacsie rozdieli a donutit hracov spolupracovat a nie, ze jedna postava vybije sama cely dung bez vacsich problemov.
Co sa tyka craftu: Ja osobne som tiez za obmedzenie pre urcity pocet remesiel na mistrovskej urovni, pre urcity pocet na strednej urovni a pre urcity pocet na zakladnej urovni. Aby sa tak odstranila moznost, aby si jedna postava mohla vyrobit majstrovske veci vo vsetkych odvetviach. Ale zas by sa mi pacilo aj nake rasove zvyhodnenie, nevravim v style ze clovek nikdy nedosiahne majstrovsku uroven kovariny napr. Myslim, ze nake rozumne riesenia sa urcite najde. 
_________________ When you make a deal with devil, there will be hell to pay.
„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“
Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných. (E.Hubbard)
Yeasterday, we sought each other. Today, we face. For one of us, tomorrow will never be.
|
|
Top |
|
Krata
|
Post subject: Posted: 13:55 24. Nov 2007 |
|
Joined: 18:00 28. Apr 2007 Posts: 2864 Location: Božský trůn
|
Tak to je, dyk člověk umí snad všechno na 15, a zbytek ras podle historie a tak.. nemusíš bejt hned trpaslík abys byl kovář, i pulčík může bejt kovář nebo jiný rasy, ale nebudou tak dobrý, ale taky sem pro nějaký uvolnění aby každá rasa mohla dosáhnout ve svym řemesle dost, jenom k tomu nějaký rasový bonusi jako např. kovář trpaslík aby uměl něco víc než člověk kovář, třeba vykovat runy na zbraně nebo tak něco
Edit: Daanri předběh a souhlasim 
_________________ jsem uctívač démonů jsem otec tvé smrti já vyvolávám dávné zlo já kontroluji každý jeho nádech já podněcuji vaše neštěstí zrozením i zabíjením já vyvolám armageddon krmen tisícem duší.
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Posted: 13:59 24. Nov 2007 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12264 Location: Plzeň
|
Daanri wrote: Celym nasim cielom je ake take vyrovnanie povolani, uplne vyrovnanie nebude v NWN mozne nikdy, ale aspon sa snazime odstranit tie najvacsie rozdieli a donutit hracov spolupracovat a nie, ze jedna postava vybije sama cely dung bez vacsich problemov.
Blbost... Celym nasim cilem je udelat svet nehratelnej a odradit vsechny hrace. Jeste navrhuji zakazat valecnikum nosit zbroj, klerikum zakazeme lecit, druidum vezmeme pritelicka, zlodejum sneak, bardum hudbu a to uz snad odezene vsechny ty otravny hrace pryc a my se budeme moci konecne s dobrym svedomim natahnout na gauc a divat se na televizi misto traveni zbytecnych desitek hodin v toolu...
Sry, ale nemohl jsem si pomoct. 
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
Seth-Plzen
|
Post subject: Posted: 14:10 24. Nov 2007 |
|
 |
Obyvatel |
|
Joined: 07:47 19. Jul 2007 Posts: 104
|
No já bych si celkově s omezováním a měněním systému NWN moc nehrál. I teď se dají na Thalii najít skoro všechna povolání a nemám pocit, že by mezi nimy byly takové rozdíly. Přece jenom nejde o sílu postavy, ale taky jak jí člověk hraje. Např. omezení kouzel, které je teď a ještě k tomu přidaný nový systém meditace mi přijde opravdu dost omezující pro kouzlící postavy. Já bych to nechal spíš na hráčích ať si sami vyberou. Stejně nepůjdou všichni do klerika páč pak by to nikoho na serveru nebavilo.
A teď mi tak napadlo jestli by třeba nebylo dobrý udělat seznámek kdo si veme jakou novou postavu po Wipu. Tím myslím povolání. Dřív když člově začínal na Thalii tak už dopředu více méně věděl jaké povolání je na serveru nejčastější a jaké je málo časté. Když se teď bude začínat od nuly tak by byla škoda, aby se tu najednou objevilo za jeden den deset trpaslíků bojovníků. Nic proti trpaslíkům
A když už jsem to nakousnul tak já na 99 procent zkusim mnicha.
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Posted: 14:13 24. Nov 2007 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12264 Location: Plzeň
|
To si myslim nehrozi, ze by se sesla rada stejnejch postav.  Navic je hraci urcite budou stridat a rada z nich nevydrzi u jedny... My neomezujeme, pouze vyrovnavame hru, jelikoz je nwn staveny na singl a ne na party v online svete. 
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
JiB
|
Post subject: Posted: 14:44 24. Nov 2007 |
|
 |
Obyvatel |
|
Joined: 18:09 16. Jun 2007 Posts: 117
|
Opat sa pripojim k diskusii.
Tvrdite ze magovia su prehnane silny. Smiem sa spytat tych co to tvrdia aku postavu na Thalii hraju?
Ja totiz hral asi jeden rok zaklinaca ( teraz na 18lvl, mate predstavu kedy by mal 22lvl? - podla mna to je mozne akurat tak cheatom ) a nikdy som nevybil cely dungeon sam.
Poprosim o padnu argumentaciu. Napr. "hral som kuzelnika 20lvl. a vybil som cele 3.patro zapomenuteho chramu". Ak je to pravda vzdam sa svojej argumentacie.
Ale pokial vsetky prispevky na tomto fore o obmedznom magovi a o prehnanych obmedzeniach pisu hraci co tu dlhodobo magicke povolanie hrali a pokial vsetky prispevky o potrebe obmedzenia pisu hraci/clenovia timu, ktory nemaju kuzliacu postavu ale len mizive skusenosti z hry na Thalii za kuzliace povolanie tak by som povazoval za nutne pocuvat hracov.
Z DM perspektivy sa to moze zdat prehnane silne povolanie ale je potrebne premysliet suvislosti.
Napr. i ked mam povedzme DC 30 na strach a utoci na mna bojovnik mozno ma povazovat za presilenu postavu? Podla mna nie. Je mnozstvo sposobom ako zabranit ucinkom kuziel, ci uz lektvarmi kuzlami, zachrannymi hodmi. Podla mna mozme kludne napisat ze bojovnik je presileny lebo ak vypije flasticku za par zlatych co mu da imku na mysel tak mag skoncil. Akonahle je bojovnik pri magovi boj skoncil. Bude ho zrazat na zem dokym ho nerozseka na kusky.
Povolanie maga je povolanie hop-alebo-trop. Bud zabijem okamzite ja alebo ma zabiju okamzite iny. Preto sa niekomu zda presilene, lebo dokaze na rozdiel od inych povolani zabit v momente. Ale dokaze byt zabity v momente.
Este si zivo pamatam ked ma v dungeone skosilo monstrum s kosou na jednu ranu cez premonition !!
_________________ _____________
Funkcia: DM
Kontakt: ICQ No. 273-262-117
|
|
Top |
|
Anderson I
|
Post subject: Posted: 14:57 24. Nov 2007 |
|
Joined: 17:37 08. May 2007 Posts: 188 Location: Hradec Králové
|
Rejty wrote: Blbost... Celym nasim cilem je udelat svet nehratelnej a odradit vsechny hrace....
Tohle mě dostalo, vážně jsem se pobavil.
to Krata a craft: Ty ten rasový bonus chápeš přesně opačně než já. Já spíš myslel, aby se třeba trpaslík učil tu kovařinu rychleji, ale půlčík, když se jí bude dost dlouho poctivě věnovat, tak uměl to samé. Ty navrhuješ, aby oba byli mistři stejně rychle, ale trpaslík uměl přece jen něco navíc, na co by půlčík nikdy nemohl dosáhnout. No, jsem zvědav, jak to doopravdy bude, počítám že varianta C.
|
|
Top |
|
Daanri
|
Post subject: Posted: 15:10 24. Nov 2007 |
|
Joined: 16:37 27. Apr 2007 Posts: 3452 Location: Slovakia
|
No JiBe ja som hral maga celkom dlho na Thalii a preto tvrdim, ze patri k jednomu z najsilnejsich povolani na Thalii, ci uz v starom systeme alebo novom. Ja osobne s magom dokazem ist do ktorej kolvek casti Thalie bez nakych problemov, vacsinu dungov zvladnem dokonca sam...hovorim o dungoch napr. v Alwarieli, pripadne v horach. Dugny ako zapomenuty chram, pripadne ine extremne dungy su uz spravene tak, ze vyzaduju spolupracu niekolkych povolani a tak to ma byt.
Osobne som videl maga na 18lvl ktory dal dung kyklopov bez vacsich problemov, pripadne skupinu kde mag dokazal sejmut draka bez nakych vacsich problemov a na zaklade tychto informacii sa rozhodlo, ze sa niektore veci upravia.
Este nake pripomienky na magov???
_________________ When you make a deal with devil, there will be hell to pay.
„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“
Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných. (E.Hubbard)
Yeasterday, we sought each other. Today, we face. For one of us, tomorrow will never be.
|
|
Top |
|
Theo
|
Post subject: Posted: 15:25 24. Nov 2007 |
|
Joined: 01:49 28. Apr 2007 Posts: 227
|
Daanri wrote: Osobne som videl maga na 18lvl ktory dal dung kyklopov bez vacsich problemov, pripadne skupinu kde mag dokazal sejmut draka bez nakych vacsich problemov a na zaklade tychto informacii sa rozhodlo, ze sa niektore veci upravia. To ti uz predsa Jib Vysvetlil : JiBi wrote: Povolanie maga je povolanie hop-alebo-trop. Bud zabijem okamzite ja alebo ma zabiju okamzite iny. Preto sa niekomu zda presilene, lebo dokaze na rozdiel od inych povolani zabit v momente. Ale dokaze byt zabity v momente.
Inak JiB to povedal velmi jasne. Proto ako som uz rekl.. mag je moc velkej risk, oproti napriklad klerikovy.
_________________ Ora et Labora
|
|
Top |
|
Theo
|
Post subject: Posted: 15:55 24. Nov 2007 |
|
Joined: 01:49 28. Apr 2007 Posts: 227
|
A ked uz vylepsujete Thaliu a rozprudila sa tu diskusia aby bola Thalie este krajsia :
Je Vam dufam jasne.. ze pokial na vsetky kuzla kuzliacich postav budu flasky, tak je zbytocne hrat magov, zaklinacov? Lebo donedavna to vyzeralo tak, ze som si pekne zarobil.. zasiel k alchymistovy a potom som si krasne lootil. Mam to osobne odskusane (Koigan). Takze potom diskusia na temu Mag straca vyznam.
Flasky su vyborna vec, ale spominam ich v suvislosti z casom na meditaciu. Pokial taky mag bude musiet cakat kym zmedituje aby sa z druzinou mohol vydat na nejaku vypravu, tak to uz mozem rovno zobrat bojovnika, ktory nalooti - nacrafti a "magicke" posilenie si kupi.
Toto nieje kritika, skor dufam ze konstruktivna diskusia. Kedze bude Wipe, je prave ten najvhodnejsi cas, aby si kazdy hrac povedal co mu vadi atd.
_________________ Ora et Labora
|
|
Top |
|
Seth-Plzen
|
Post subject: Posted: 16:04 24. Nov 2007 |
|
 |
Obyvatel |
|
Joined: 07:47 19. Jul 2007 Posts: 104
|
Theo wrote: A ked uz vylepsujete Thaliu a rozprudila sa tu diskusia aby bola Thalie este krajsia :
Je Vam dufam jasne.. ze pokial na vsetky kuzla kuzliacich postav budu flasky, tak je zbytocne hrat magov, zaklinacov? Lebo donedavna to vyzeralo tak, ze som si pekne zarobil.. zasiel k alchymistovy a potom som si krasne lootil. Mam to osobne odskusane (Koigan). Takze potom diskusia na temu Mag straca vyznam.
Flasky su vyborna vec, ale spominam ich v suvislosti z casom na meditaciu. Pokial taky mag bude musiet cakat kym zmedituje aby sa z druzinou mohol vydat na nejaku vypravu, tak to uz mozem rovno zobrat bojovnika, ktory nalooti - nacrafti a "magicke" posilenie si kupi.
Toto nieje kritika, skor dufam ze konstruktivna diskusia. Kedze bude Wipe, je prave ten najvhodnejsi cas, aby si kazdy hrac povedal co mu vadi atd.
Naprostý souhlas. Systém spánku je podle mě strašně tvrdej. Pokud Eleanor musí čekat 40 minut než se znova vyspí tak je to podle mě strašná doba. Argument, že za tu dobu se dá vybít i několik dungů s jedním nabitím kouzel není pravda. Na Thalii jsou skoro všechny kouzla časově dost zkrácený takže prostě těch 40 minut nevydrží ani náhodou. Buď bych nechal nový systém spánku-meditace a zrušil bych to časové omezení kouzel nebo bych zkrátil čas, kdy je možno se vyspat.
A ješte bych se přimlouval za to nechat systém expů více méně jak je. Moc bych ho neměnil.
|
|
Top |
|
JiB
|
Post subject: Posted: 16:08 24. Nov 2007 |
|
 |
Obyvatel |
|
Joined: 18:09 16. Jun 2007 Posts: 117
|
Quote: No JiBe ja som hral maga celkom dlho na Thalii a preto tvrdim, ze patri k jednomu z najsilnejsich povolani na Thalii, ci uz v starom systeme alebo novom. Ja osobne s magom dokazem ist do ktorej kolvek casti Thalie bez nakych problemov, vacsinu dungov zvladnem dokonca sam...hovorim o dungoch napr. v Alwarieli, pripadne v horach. Dugny ako zapomenuty chram, pripadne ine extremne dungy su uz spravene tak, ze vyzaduju spolupracu niekolkych povolani a tak to ma byt.
Osobne som videl maga na 18lvl ktory dal dung kyklopov bez vacsich problemov, pripadne skupinu kde mag dokazal sejmut draka bez nakych vacsich problemov a na zaklade tychto informacii sa rozhodlo, ze sa niektore veci upravia.
Dakujem za poznamky. Ale zatial este stale nie som presvedceny o tom ze dungeony, ktore da sam mag neda sam bojovnik.
Ak sa ma menit sila kuzelnika koli tomu ze dal draka tak sa vobec nepochopil rozdiel medzi magom a bojovnikom. Uz som to opisoval. Ak magovi zoberiete moznost zvratit priebeh boja, straca toto povolanie svoj vyznam. O tomto som presvedceny.
Mate prehlad kolko magov v sucasnej dobe hra na Thalii? Bude to tym ze su prehanne silny?
Nech uz moje pripomienky akokolvek pripominaju fanaticke obhajovanie magov su len vysvetelnim systemu povolani.
_________________ _____________
Funkcia: DM
Kontakt: ICQ No. 273-262-117
|
|
Top |
|
Krata
|
Post subject: Posted: 18:32 24. Nov 2007 |
|
Joined: 18:00 28. Apr 2007 Posts: 2864 Location: Božský trůn
|
To Andreson: jo třeba i tak by to bylo dobrý, nejde mi o to přesně jak sem to napsal, i když by taky trpoš mohl mít nějaký triky jak zbran zlepšit po svých předcích nebo brnění nebo tak něco.. ale nutnost to není
Add magické povolání: jo kouzelník i zaklínač jsou silná povolání a zvládnou dost, dokud maj kouzla, když jde mág na výpravu tak nakouzlí skupinu, lepší kouzla časem pominou a některý zůstanou dýl.. sem tam pomůže v boji kouzlama a až mu dojdou je k ničemu, může tak střílet z luku nebo kuše a ani to mu nejde.. mág je silná postava dokovat má kouzla, ale ty rchle dojdou, a jesli se na vysokejch lvlech bude čekat např. 40 min než si odpočine tak to bude asi docela velký znevýhodnění podlě mě
_________________ jsem uctívač démonů jsem otec tvé smrti já vyvolávám dávné zlo já kontroluji každý jeho nádech já podněcuji vaše neštěstí zrozením i zabíjením já vyvolám armageddon krmen tisícem duší.
|
|
Top |
|
monstera
|
Post subject: Blbost... Celym nasim cilem je udelat svet nehratelnej Posted: 19:22 24. Nov 2007 |
|
Joined: 16:10 27. Apr 2007 Posts: 885 Location: Ivory
|
Rejty konečně řekl, jak to doopravdy je . Hlavně němkomu vadilo, že Lucka v nouzi si musela dělat všecko sama a všecko se naučila .... To už tady kdysi bylo ve flames
Prosím, neudělejtete z Thalie sice krásný, ale mrtvý svět bez hráčů.. Už je takových několik.....
_________________ Co neumím, se naučím ( a nebo taky ne ) + Lucia Exos, kněžka a řemeslnice, Hřbitov v Ivory, první řada vpravo, osmý hrob + Ranuncula Acera, řemeslnice a zaklínačka s halapartnou, Hřbitov v Karathe třetí řada vpravo Sandra Ztruhly, nalezenec, Aasimar, kněžka a řemeslnice Ga Muru, nešťastný plod náhodného setkání lidského ožraly a orčí děvky Elena Spod, dívka která ztratila paměť
|
|
Top |
|
LDamian
|
Post subject: Posted: 19:26 24. Nov 2007 |
|
Joined: 21:02 21. Jun 2007 Posts: 4205
|
jaara wrote: O rychlosti expeni bych si dovolil tvrdit, ze je nejrychlejsi, ale to uz muzete odporovat. Pres vsechny upravy.
Kouzelnika tu neexpim, ale dovoluji si odporovat, ze by mel obecne a dlouhodobe nejrychlejsi expovani (mozna urcite specificke buildy, to presne neodhadnu). Zrovna tohle je IMHO jedna ze slabsich stranek kouzelnika na Thalii, protoze mu summon (kterym bude nejspis expit) neco sebere + musi boostovat + je tam nejaka doba pote co mu dojdou kouzla nez muze znovu, takze to nemuze delat tim stylem, ze by hazel jedno kouzlo za druhym a likvidoval davy a potom hned znovu.
Kouzelnik/zaklinac obecne je dost silne povolani - skutecne jedno z nejsilnejsich (spolu s klerikem). To je takova ta klasicka "skolni" moudrost.
Ale tady diky tem upravam uz by to pomalu skutecne stalo za otestovani v soucasnem nastaveni. A testem presilenosti povolani rozhodne neni to, zda projde ten ktery dungeon.
1. sila v CvC stretu
2. sila v PvM - schopnost zabit monstra, projit dungeon, prezit
3. rychlost/snadnost expovani
4. obtiznost hry za dane povolani (procento umrti, nutnost premyslet, davat dohromady specialni vybavu, narocnost na penize).
5. univerzalnost, schopnosti mimo boj
Protoze to odhadujeme pro situaci po wipu, klicove jsou rekneme levely 1-20, druhotne 20-25. Tipl bych si to takto (pocitam s nejak rozumne vyvazenyma itemama).
1. CvC rozumne postaveny kouzelnik je na tom dobre, da se rict mezi nejlepsimi, ale neda se rict, ze by nejak extra vycnival, jsou i jina na CvC silna ci jeste silnejsi povolani - mimo jine zaklinac - 1
2. PvM, dungy a podobne - kouzelnik je na tom dobre, u nekterych postav velmi dobre, ale diky spouste (dobrych) uprav neni podle mne na uplnem vrcholu. Je schopny se chranit a chodit solo i celkem tezka mista, na druhou stranu ma tu trochu potiz s urcitymi typy nepratel, diky dlouuuhe dobe mezi meditacemi si uz tak snadno nezmeni kouzla jen aby odemkl truhly + je nebezpecne jen tak nekde se vyspat. Summoni jsou sice relativne silni, ale neni to tak bezproblemove. Ale stale rozhodne nadprumer. 2
3. Rekl bych slabina tohoto povolani. Diky uz zminovane dobe mezi meditacema si musi docela opatrne hlidat cas a sem tam se asi i tak nevyhne tomu, ze si proste treba 10 minut real pocka nekde a zahraje si napriklad rp u ohynku (coz neni nic tak hrozneho..). Pokud expi summonama, tak aby dostal stejne expu musi jit na silnejsi protivniky + je zavisly na problemove AI, ktera ho proste sem tam potopi. Na druhou stranu, teoreticky by to nemala byt jeste zadna hruza. Je to samozrejme jen odhad, ale... 3-
4. Ve srovnani napriklad s klerikem (ktery dokaze hodne prezit diky univerzalnosti), ale treba i s valecnikem (ktery dost ustoji) je na tom o neco hur. Rozumne postaveny kouzelnik stale vydrzi hodne na vyssich levelech. Na nizsich levelech, pokud ho nehraje zkuseny hrac nebo nema partu, tak hodne umira. Momentalne to ma jeste hodne ztizene placenim za prestupy, ktere jsou nehorazne drahe, ale to se snad upravi u nej i u ostatnich. Celkove je to ale spis narocnejsi povolani - nedoporucil bych ho novackovi. 4
5. pekna. Spousta moznosti jak pro RP (pritelicek, hromada hezkych kouzel jako jsou promeny, ocarovani, ruzne summony a podobne). Zrejme i dost skillu, jako inteligentni postava ma take celkem slusnou sanci na nejake dobre misto ve spolecenskem zebricku.. Ve vetsine rp spolecnosti na Thalii je to respektovane povolani. 1
Celkove: Je to silne, nadprumerne povolani, ktere ale v soucasnem systemu ma i sve omezeni a neni ho prilis snadne hrat. Pokud to nebude dobre vytvorena postava nebo bude mit hrac smulu (nebo bude nezkuseny ci nepojede na maximum), tak si s nim dost vytrpi. Dale to povolani trochu trpi i tim, ze je na hrotu zajmu o vyvazovani s ostatnima tim, ze je proflakle, ze "je to jedno z nejsilnejsich povolani". Celkove tak za 2.
PS: jsou to jen takove odhady, zalozene na me hre kouzelniku na jinych shardech, premysleni nad upravami systemu, na pozorovani Liua v akci a na "hre" testovaciho kouzelnika na 22. levelu tady na Thalii. Takze klidne se muzu dost plest - jsem ochotny to testnout.
EDIT: IMHO kouzelnika neni treba dale jakkoli oslabovat. Je mozne, ze bude treba zkratit trochu tu dobu mezi meditacemi, to koneckoncu ukaze jeste samotny provoz po wipe.
Jeste duvody, proc podle mne mozna nehraje momentalne moc magu:
1. velmi, velmi drahe prestupy
2. rozcarovani z provedenych uprav (tedy do znacne miry otazka zvyku)
3. relativne vysoka umrtnost u mnoha lidi
4. obavy z toho, ze to povolani bude dale oslabovane
Myslim, ze casem se to trochu uklidni a uvidi se. Jak rikam, je dost mozne, ze ta meditace je trochu moc dlouha - ale je take mozne, ze je to jen o stylu hry a po uprave itemu a vytvoreni postav u kterych se s tim bude pocitat se to zase srovna.
_________________ Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR! Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)
Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: Bing [Bot] and 27 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |