Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 17:19 25. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 218 posts ]  Go to page Previous  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Next
Author Message
 Post subject: Re: Můj pohled na kraft
PostPosted: 17:35 28. Apr 2010 
Offline
Ďábel
User avatar
 Profile

Joined: 20:20 24. Jul 2009
Posts: 5342
Sobik wrote:
Nemožnost přidání ostrosti očarováním oslabí všechny kromě Bard+RDD komba, který si to může zdarma nakouzlit, mám pravdu? ;)


Čekal sem tuhle reakci, páč hraju Ariu.....ano nepopírám že máte pravdu že Bard/RDD v tomhle bude mít výhodu. :)
Ale možná si aspon vzpomenete i na mágy, kteří vám tohle taky nakouzlí.
A nebo když máte zloděje a UMD, tka si hodíte svitek a enbo hůlku a tak.

Možností je víc jak jen to škaredé Bard/RDD :wink:

Ale jak pořád píšu, stejně si to samo rozhodne vedené modulu, my se tu můžeme leda dohadovat že.

_________________
Aria Oria - pohledná divoká dívka, která ráda své skvostné tělo vystavuje jen ve skromném oblečení. Její postava nese znaky dračí krve, od rudých křídel, přes oranžové dračí oči, až po tělo hřející tak, jako by měla horečku.
Měšťanka Karathy a členka Morusova stánku.

*otisk rudých rtů nad tím malý dráček držící mrkev a to vše ve zlatém poli*


Top
 

 Post subject: Re: Můj pohled na kraft
PostPosted: 17:42 28. Apr 2010 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
-RoF- wrote:
Ale možná si aspon vzpomenete i na mágy, kteří vám tohle taky nakouzlí.
A nebo když máte zloděje a UMD, tka si hodíte svitek a enbo hůlku a tak.

To jako nestavět postavu na sólování, ale přemýšlet i o partě? No to snad ani nemyslíš vážně :mrgreen:

-RoF- wrote:
Ale jak pořád píšu, stejně si to samo rozhodne vedené modulu, my se tu můžeme leda dohadovat že.

Ono se možná zdá, že vůbec nikdo nevnímá, co se na foru řeší, ale opak je pravdou. ;)

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
 

 Post subject: Re: Můj pohled na kraft
PostPosted: 17:48 28. Apr 2010 
Offline
Ďábel
User avatar
 Profile

Joined: 20:20 24. Jul 2009
Posts: 5342
kucik wrote:
-RoF- wrote:
Ale možná si aspon vzpomenete i na mágy, kteří vám tohle taky nakouzlí.
A nebo když máte zloděje a UMD, tka si hodíte svitek a enbo hůlku a tak.

To jako nestavět postavu na sólování, ale přemýšlet i o partě? No to snad ani nemyslíš vážně :mrgreen:


Hehe no jo já vím, někteří pořád myslí jen na solo hru.
Popravdě já Ariu stavěl jen jako doplněk pro partu, kterou bude podpodovat písničkama a kouzlama. :wink:

_________________
Aria Oria - pohledná divoká dívka, která ráda své skvostné tělo vystavuje jen ve skromném oblečení. Její postava nese znaky dračí krve, od rudých křídel, přes oranžové dračí oči, až po tělo hřející tak, jako by měla horečku.
Měšťanka Karathy a členka Morusova stánku.

*otisk rudých rtů nad tím malý dráček držící mrkev a to vše ve zlatém poli*


Top
 

 Post subject: Re: Můj pohled na kraft
PostPosted: 18:48 28. Apr 2010 
Offline
Měšťan
User avatar
 Profile

Joined: 12:29 08. Jan 2008
Posts: 287
sic nechapu jakou ma souvislost Keen se solovou hrou, ale dal bych tuhle hloupou debatu o Keenu nerozvadel.
venoval bych se spise tomu, co napsal Sveneld a proto to sem opet davam, bo myslim ze to je velmi rozumny navrh a nechci ,aby zapadl pod tihou nesmyslne debaty o Keenu
osobne bych se priklanel pro ty mensi uvedene dmg za element

Sveneld napsal:

Muj pohled na craft

kovarina - pozadovane (dodatecne) zraneni pozadovanym zbranim dava kovarina, co kovu ze stinovky tak rozdil mezi kratkym mecem, ktery nema z kovariny samotne dodatecne zraneni a treba obourucnim mecem z tehoz kovu je +1drtivy a +3magicky
zbrane rozdelene do tech trid maji bonusove zraneni tak nejak rozumne mezi temahle dvema prikladama
s kovarinou tedy problem nemam


ocarovani:

jak uz jsem psal driveji, kazda zbran by mela mit moznost sveho vyvoje - tedy i ta nejmensi by se mela dockat 200% kamene - i kdyz ucinky, i kvuli pozadavkum "shora" by se tedy meli lisit

rozdeleni bych osobne videl na jednorucni + oboustrane zbrane - ktere vychazeji z tech jednorucnich a maji utok navic a ty obourucni u nichz je pozadovano zvyseni zraneni

dal vypisuju maximalni ocarovani a to jeste ve varintach pro obe zkupiny:

*jednorucni a oboustrane zbrane maxima: 2k6/2k8 elementem, nebo k4/k6 s ostrosti

*obourucni zbrane maxima: 2k10/2k12 elementem, nebo k8/k10 s ostrosti

-------------------

ono duse by mela byt bezhmotna vec, proto i ta nejsilnejsi by se mela vejit do zrnka pisku, ci do atomu

síla kamene - by se dle me a meho pohledu na craft - mela za:
a) vazat na vlastni silu kovu
b) ono je to vlastne fuk, protoze kdo bude rvat tezce chycenou dusi u tech "nejvetsich" kamenu (zde zas bych bral pojem s rezervou - spis bych nelogicky, ale systemove koukal na ty procenta) do zelezne zbrane - ocarovavaci na vyssich levelch me daji jiste za pravdu (uz kvuli vlozenym financim do postupu v tomhle craftu)


PS: pokud je hnacim motorem zmen oslabeni monka na kamy, tak oslabne monka, anebo kamu, ne ostatni

_________________
Obuki - ten vod Škopku


Top
 

 Post subject: Re: Můj pohled na kraft
PostPosted: 18:55 28. Apr 2010 
Offline
Velmistr
User avatar
 Profile

Joined: 18:54 20. Dec 2009
Posts: 1086
já si nemůžu pomoct, ale já bych to radikálně zkrouhla všechno...

očarování bych umožnila jen pro hole pro účely mágů a zaklínačů s tím, že truhlář takovou na nic hůl bude moct udělat a následně at si jí očarovává, kdo chce, co chce

taky by se mi celkem líbilo, kdyby truhláři dokázali vyrobit dřevěné zbraně na nácvik boje (meče, obouruční,katany)

rozhodně bych se vyvýjela spíš směrem RP než směrem buildů a solování

_________________
Jedna Blondie vládne všem, jedna jim všem káže, jedna všechny přivede, do temnoty sváže.

„Nevěřím v boha, který netančí.“ — Friedrich Nietzsche


Top
 

 Post subject: Re: Můj pohled na kraft
PostPosted: 19:14 28. Apr 2010 
Offline
Šlechtic
 Profile

Joined: 23:44 04. Oct 2007
Posts: 396
Location: Pardubice
tak jsou dve veci - system a RP, o systemu je tahle debata, abych ho udelali co nejvice vyvazeny = co nejmene opravnenych flamu

RP je duvod proc hrajeme na Thalii

jak rikam jsou to dve veci.. bud resime jednu, nebo druhou

_________________
nwn


Top
 

 Post subject: Re: Můj pohled na kraft
PostPosted: 19:34 28. Apr 2010 
Offline
Velmistr
User avatar
 Profile

Joined: 18:54 20. Dec 2009
Posts: 1086
otázka je hráli byste i kdyby v craftu bylo možný vyrobit maximálně meč +3 a nešel nijak dál očarovat kromě pomazání jedem?

_________________
Jedna Blondie vládne všem, jedna jim všem káže, jedna všechny přivede, do temnoty sváže.

„Nevěřím v boha, který netančí.“ — Friedrich Nietzsche


Top
 

 Post subject: Re: Můj pohled na kraft
PostPosted: 19:51 28. Apr 2010 
Offline
Šlechtic
 Profile

Joined: 23:44 04. Oct 2007
Posts: 396
Location: Pardubice
predwipova thalie skorem takto vypadala a hral jsem tu

abych pravdu rekl nejvic se me libila powipova thalie, kde +1 vec meli ty lepsi a nejvetsi machri byli v mitrilu (+2ka stala kolem 100 snad - jestli se dobre pamatuju) a adamantium byl snad nejaky mytus :)

_________________
nwn


Top
 

 Post subject: Re: Můj pohled na kraft
PostPosted: 19:55 28. Apr 2010 
Offline
Velmistr
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 11:23 28. Apr 2007
Posts: 1056
Location: Plzeň
a s vopaskem +2 sila +2 odolnost -1 OC si byl Guru :wink:

_________________
...VIKINGS are back...your agony begins !!! :viking:
No...You'll never make a Berserk...
Berserker's Party
Erik The Viking


Top
 

 Post subject: Re: Můj pohled na kraft
PostPosted: 19:57 28. Apr 2010 
Offline
Velmistr
User avatar
 Profile

Joined: 18:54 20. Dec 2009
Posts: 1086
taky mám pocit, že méně je vždycky více =)

_________________
Jedna Blondie vládne všem, jedna jim všem káže, jedna všechny přivede, do temnoty sváže.

„Nevěřím v boha, který netančí.“ — Friedrich Nietzsche


Top
 

 Post subject: Re: Můj pohled na kraft
PostPosted: 19:59 28. Apr 2010 
Offline
Poutník
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 22:16 25. Mar 2009
Posts: 71
to pak jsou kouzlící povolání dost ve výhodě nebo ne? nebo proč se to změnilo?

_________________
paladin Daladan


Top
 

 Post subject: Re: Můj pohled na kraft
PostPosted: 20:27 28. Apr 2010 
Offline
Šlechtic
 Profile

Joined: 23:44 04. Oct 2007
Posts: 396
Location: Pardubice
jsou ve vyhode - ale zas shifteri a podobny pak taky muzou neco rict

teda se kouzlicum jeste melo ztizit dobijeni a pridat ecl a by to bylo fajn :p

_________________
nwn


Top
 

 Post subject: Re: Můj pohled na kraft
PostPosted: 21:28 28. Apr 2010 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
pilnik wrote:

*jednorucni a oboustrane zbrane maxima: 2k6/2k8 elementem, nebo k4/k6 s ostrosti

*obourucni zbrane maxima: 2k10/2k12 elementem, nebo k8/k10 s ostrosti

Sorry, ale me tohle neprijde jako moc stastny napad. Naprosto se tim smazava zakladni dmg zbrane, pozbyvaji smyslu veskere redukce na fyzicky zasah a veskery dmg v boji se preorientovava na elementarni. Tim padem by s tim musely drzet krok zbroje a preorientovat se na ochranu pred elementy. Tim samozrejme uberes na vyznamu elemantarnim kouzlum, elementarnim pastem a dalsimu.
Zkuste me presvedcit, ale zatim vidim jen a pouze mnozstvi disbalancnich prvku, ktery by takovy zasah udelal.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
 

 Post subject: Re: Můj pohled na kraft
PostPosted: 22:47 28. Apr 2010 
Offline
Šlechtic
 Profile

Joined: 23:44 04. Oct 2007
Posts: 396
Location: Pardubice
tak ono nejake zakladni zraneni zbrane je zajimavedo urciteho levelu - kolem tech epickych levelu zacinaji problemy s vyrovnanosti povolani

ty zbrane, o kterych mluvim s tim ocarovanim, o kterem jsem psal jsou take zalezitosti vyssich epickych levelu. dostat se k takove zbrane s tim ze zacinam na 1. lvl je beh na dlouhou trat, musim ziskat patricny level, sehnat a zaplatit kovare i s ocarovavacem.

dale si myslim, ze boje by meli probihat dynamicky - at uz se stretnou postavy na 15. levelu, kde nejaka ta dynamicnost boje je, anebo na 25tem levelu. s tim by mel pomoci prave ten element (a nemusi jit o element, muzu jit o dodatecne fyzicke zraneni). pokud budeme mluvit o bojovnicich, mnisich a ucednicich tak se vetsina z nich ma kolem a pres 400hp. navic 2/3 z techto zminovanych povolanich ma AC az kdesi a uz trefit je problem. kdyz uz se trefim tak zasah by mel stat za to.

o konkurence schopnosti kouzlichich povolani se nebojim uz vubec, pri spravne taktice sundaji koulici povolani valecnika se sebelepsi zbrani.
napr. carodej uz na 13. lvl, kde dostane sedmickova kouzla, je smrtici zabijak, DC 34,35,36 na prst smrti neni vubec zadny problem - valecnik sezene vybavu na preziti az na daleko vyssim levelu

dalsi vec ceho se obavam je pri stazeni sperkariny - pomer DC x save, ze ze souboju se stane ruska ruleta
zmeny a snizeni ve sperkarene vitam - rozhodne co se tyce vlastnosti - zaroven bych posilovani zachranych hodu nejak a v necem ponechal - DC na smrtici efekty epickych postav jsou zdaleka nekde jinde jak zachrane hody byt tech samych postav (carodejove a jim podobny jsou nekde jinde ty svuj "devast" dostanou daleko driv)

_________________
nwn


Top
 

 Post subject: Re: Můj pohled na kraft
PostPosted: 23:03 28. Apr 2010 
Offline
Měšťan
User avatar
 Profile

Joined: 12:29 08. Jan 2008
Posts: 287
to kucik : predem dekuji, ze se nekdo z teamu k tomu vyjadril.
no zakladnim principem tohoto navrhu bylo, odlisit jednorucni a obourucni zbrane co se ocarovani tyce.Driv to bylo tak ze jakakoliv zbran mohla mit myslim maximalni 2d10 nebo kolik element.
tady se Sveneld drzel toho ze obourucni brane maji cca o 1.5 nasobek vetsi zraneni nez jednorucni , tak jak je to se silou.
pokud ti prijde toto elemnarni zraneni moc tak muze byt klidne jeste o rad nizsi.
takze jednorucky by meli pri 200 proc.sutru 1d10 elemnent nebo keen + 1d2
a obourucky 2d8 nebo keen +1d6 -1d4 (ted je mozna jeste na zvazeni kolik u obourucek bo existuji stity nevim jestli brneni co absorbuji element dmg)

_________________
Obuki - ten vod Škopku


Top
 

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 218 posts ]  Go to page Previous  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 16 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits