Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 14:03 25. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 81 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Author Message
 Post subject: Re: Dexaři a jiný odpad
PostPosted: 21:00 13. May 2010 
Offline
Šlechtic
User avatar
 Profile

Joined: 18:10 13. Feb 2008
Posts: 318
Trochu odbehnem od temy, chcel by som reagovat na toho druida-menavca.
Mam menavca na 24 lvl a je to naozaj dobre povolanie a hlavne je s nim hra omnoho zaujimavejsia a zabavnejsia ako s ostatnymi povolaniami... teda aspon pre mna.
Ale uz pred zmenami v crafte a pred posilnenim potvoriek to bolo len tak tak.Ked som tvoril postavu bol som si toho vedomi a preto som sa hned od zaciatku venoval alchimii.Vdaka tomu som mohol sam aj do Prahvozdu.Teraz aj s alchymiou je to nemozne.
Menavec doplaca prave na to zrazanie.Vycvik nema ako dovednost povolania aj napriek tomu tam body davam lebo niektore premeny maju do vycviku bonus ale nejedna sa o ziadne velke cisla a tak zrazeniu odola len ked ma z prdele kliku :) A po zmenach asi uz ani to. To zrazenie je velky kamen urazu lebo v podstate menavec je povolanie do prvej linie.
Dalsia vec: robili sa upravy aby sa podporila hra v parte... to je samozrejme fajn ale mojho menavca to odrovnalo.Zalozil som ho ako samotarsku postavu.Hravam tu sam, ludia s ktorymi som hraval kedysi uz nehraju.Ked som sa snazil k niekomu "votriet" skoncilo to tak ze som menavca odlozil a vratil sa k svojej bardke.Uprimne povedane bard je v parte vzdy vitany, menavec ani nie.

_________________
ACC Brik - Amywiel Luelven
ACC Brik - Pandora

A nakoniec: Meňavec by sa mal obnoviť.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dexaři a jiný odpad
PostPosted: 21:50 13. May 2010 
Offline
Šlechtic
 Profile

Joined: 19:01 06. Mar 2009
Posts: 426
EDIT DG: když odpovídáš na příspěvek hned před tvým nedávej tam celou citaci, obvzvlášť když je dlouhá... je to zbytečný a topic se tím znepřehledňuje...

tu by třeba mohlo stačit přičíst + 1/2 lvl měňavce do AB a + lvl měňavce do AC v proměně a bylo by ;)

_________________
Spammaster zakázaného kanálu (9.10.2011 potrestán)


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dexaři a jiný odpad
PostPosted: 21:56 13. May 2010 
Offline
Šlechtic
User avatar
 Profile

Joined: 18:10 13. Feb 2008
Posts: 318
asi som to nejak nepochopil :oops:

_________________
ACC Brik - Amywiel Luelven
ACC Brik - Pandora

A nakoniec: Meňavec by sa mal obnoviť.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dexaři a jiný odpad
PostPosted: 23:43 13. May 2010 
Offline
Velmistr
User avatar
 Profile

Joined: 13:55 05. Oct 2008
Posts: 1491
Napadlo mě pár věcí pro některá povolání s kteryma jsem to zkoušel
Fighter/Barbar:
- určitě bych jim nechal stávající "sílu" sražení
Rogue/Mnich/jiné agi
- dal bych jim možnost nějakého podobného featu sražení, ale zaměřeného na Obratnost (nevim jak složita by byla realizace), s tím rozdílem, že by to byl jasný interrupt boje, což u sražení občas blbne ( Rogue srazí v podtemnu sovomědvěda a žádný zákeřný:()
-> Tímpádem by Rogue mohli využít zákeřný, šance dexařu by se oproti Silákum zvětšila (přecijenom maj vyšší iniciativu, což rozhoduje, kdo prvni zautoči jestli se nemylim),
čárymáry:
- Posílit summony, Vytvořit pro mágy nějakej craft, kterej by využili i oni (vyroba kouzelnych předmětů, ekvivalentní iounskym kamenum s jinymi vlasatnostmi nebo vyroba ruznych bojovych hulek( mensi dmg, ranged, dmg elementy nebo magicke, urcity pocet strel).

Taky se nad tim nekdo zamyslete, a ne kdyz se tu Cerny vlk pokusil udelat aspon obecny nastin, tak to zakopat pod hromadou bezcennych prispevku. Prosim uz jen duchaplne prispevky.

Rad bych vedel vas nazor na tenhle napad a nazor wb a scripteru na jeho slozitost

_________________
Jake Buchar, Kybernautický detektiv
A když se to těm ouřadům na radnici nelíbí, můžou si strčit do tý svý zazobaný zadnice tenhle prostředníček a tak hluboko, až budou pištět jako prasata na líbánkách!

Azhael Morten Hbitý tiefling s vyššími zájmy, uctívač Helgarona a prince pekla Astarotha
Grombo Omborg Vychytralý půlkork s velikými ambicemi, PRASOBIJEC


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dexaři a jiný odpad
PostPosted: 02:07 14. May 2010 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 05:40 31. Jan 2008
Posts: 1829
že roguně sražení v pohodě stačí, sneak dostane v následujícím flurry

_________________
Your strikes are way too quick to parry Your expression I can't read The game is on! Here I go, but you frighten me!


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dexaři a jiný odpad
PostPosted: 08:14 14. May 2010 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 18:00 26. Aug 2007
Posts: 3090
Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
zachy wrote:
- dal bych jim možnost nějakého podobného featu sražení, ale zaměřeného na Obratnost (nevim jak složita by byla realizace),

to uz resi NWN :
das si : srazeni http://nwn.wikia.com/wiki/Knockdown a weapon finesse http://nwn.wikia.com/wiki/Weapon_finesse

tedy utok se ti ridi dle obratnosti a knockdown se ridi jen vyskou utoku !!! ne vyskou sily..

_________________
A zase se craftí...


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dexaři a jiný odpad
PostPosted: 09:27 14. May 2010 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Jak už bylo řečeno, knockdown určuje pouze hod na útok, takže je jedno, jestli jedeš přes sílu, nebo přes finesy.
Že občas blbne sneak u sraženejch NPC je věc jiná, to se můžem případně pokusit řešit.

Síla mágů mi přijde trochu mimo v tématu dexové/silové buildy.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dexaři a jiný odpad
PostPosted: 10:55 14. May 2010 
Offline
Velmistr
User avatar
 Profile

Joined: 13:55 05. Oct 2008
Posts: 1491
kucik wrote:
Jak už bylo řečeno, knockdown určuje pouze hod na útok, takže je jedno, jestli jedeš přes sílu, nebo přes finesy.


Ano ale bonus k vycviku tj. vetsi sanci na srazeni atd. dává právě síla. Myslel jsem obdobny skill na obratnost k tomu neco jako srazeni.
kucik wrote:
Síla mágů mi přijde trochu mimo v tématu dexové/silové buildy.


Nevidim duvod proc by to mel byt offtopic kdyz se to jmenuje Dexari a jiny odpad, kde se hlavne resi ze Silovy buildy jsou zvyhodneny oproti Dexarum a mágum (mág má na lovu mozna jeste mensi sanci si zaexpit kdyz jak rikal Ancalagon "Neni divny ze ledni medved sejme prastareho krokodyla?", jediny kde ma vyhodu mag je pvp, coz uz mozna trosku OT je)

_________________
Jake Buchar, Kybernautický detektiv
A když se to těm ouřadům na radnici nelíbí, můžou si strčit do tý svý zazobaný zadnice tenhle prostředníček a tak hluboko, až budou pištět jako prasata na líbánkách!

Azhael Morten Hbitý tiefling s vyššími zájmy, uctívač Helgarona a prince pekla Astarotha
Grombo Omborg Vychytralý půlkork s velikými ambicemi, PRASOBIJEC


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dexaři a jiný odpad
PostPosted: 12:34 14. May 2010 
Offline
DM Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 21:02 21. Jun 2007
Posts: 4205
Zachy:

To zda srazíš se počítá čistě z útoku a z příslušných featů (sražení, vylepšené sražení) a svou roli tam hraje velikost postavy.

Skill disciplína je na odolání sražení a některým dalším věcem (jako jsou ručky a některá další kouzla). Ke skillu disciplína se přičítá bonus za sílu.

Mimochodem pokud se zavedou monstra, co budou dávat výsměch, tak tu někdo začne vymýšlet nový skill, který by byl stejný jako soustředění, ale byl by třeba ze síly, aby se těm monstrům dalo odolávat?

Pokud vám vadí srážení u potvor, tak je myslím rozumější řešit s DM srážení u potvor a to, kolik těch potvor by mělo mít srážení, aby to bylo vyvážené a hratelné (podobně s výsměchem, devastem, děsivou aurou, krvácením, paralýzou, silnýma jedama, magickou resistencí, smrtícíma kouzlama a podobně u potvor).

-------------------------

Magická povolání

Rešit nutnost posílení magických povolání poté, co díky změně předmětů na shardu veškerá magická povolání už posílila proti nemagickým je nesmysl. Mág si na to že je slabý mohl stěžovat před změnou. Teď po změně, kdy předměty a zbraně jsou slabší jeho síla klesla méně než síla nemagických povolání a jeho užitečnost v partě se výrazně zvedla.

Summoni byli oslabeni právě proto, aby nebyli konkurencí válečníkům.

PS: síla mága, ani zloděje a podobně nikdy nebyla v sólo expení. Síla mága je v podpoře party, likvidaci bossů, protikouzlení, velké variabilitě schopností a možností a v CvC. Mimojiné. Síla zloděje je v podpoře zákeřnýma útokama, snižováním síly nepřátel, střelbě, vysokých reflexech kombinovaných s únikem, odemykání zámků, odstraňování a pokládání pastí, plížení se a ve velkém množství skillů, díky kterému se ten zloděj v buildu často bere.

Ani jedna z těch postav se nedá srovnávat při sólo expení porovnávat s dobře postaveným válečníkem/barbarem/hraničářem/paladinem/DD/WM/CoT... na sílu a odolnost. Jejich výhody jsou zkrátka jinde.

Pokud chcete postavu na relativně snadný, dlouhodobý sólo exp, tak se prostě zloděj a zřejmě i obecně postava na obratnost (jsou výjimky) tolik nevyplatí. Stejně jako se na to nevyplatí paladin na charismu, klerik nebo druid na wisdom, klasický bard, samostatný AA, vrah...

----------------------------

_________________
Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR!
Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)

Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dexaři a jiný odpad
PostPosted: 16:32 14. May 2010 
Offline
Velmistr
User avatar
 Profile

Joined: 13:55 05. Oct 2008
Posts: 1491
Jo taak :) Mno snazil jsem se aby se naslo nejake primerene vybalancovani. Zkuste nekdo neco navrhnout, ale stale si myslim ze aspon nejaky uzitecny craft pro mágy by se hodil

_________________
Jake Buchar, Kybernautický detektiv
A když se to těm ouřadům na radnici nelíbí, můžou si strčit do tý svý zazobaný zadnice tenhle prostředníček a tak hluboko, až budou pištět jako prasata na líbánkách!

Azhael Morten Hbitý tiefling s vyššími zájmy, uctívač Helgarona a prince pekla Astarotha
Grombo Omborg Vychytralý půlkork s velikými ambicemi, PRASOBIJEC


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dexaři a jiný odpad
PostPosted: 16:52 14. May 2010 
Offline
Šlechtic
 Profile

Joined: 23:44 04. Oct 2007
Posts: 396
Location: Pardubice
wizna, socka, klerik, druid jsou porad nejsilnejsi povolani

wiznu hraju taky, svuj "devast" mam uz na 13.tym levelu, myslim ze kdyz si najdu devastatora co o me nebude vedet (treba invis),tak ze mam dost solidni sanci si ho dostat, levely nelevely :p

i za dob drivejsich v casem "+20kovych predmetu" bych si na sikovnyho wizarda do duelu vsadil spis nez na masinu "bozske zachrany + devast"
ono kouzelnici totiz pracujou s faktickejma hodnotama - napr. mam invis, nidko me nevidi, pokud nema tohle..., oproti tomu zlodej i fighter museji spolihat na nahodu/hod
abych pravdu rekl, i souboj v case "+20kovych predmetu" mezi wizardem a bojovnikem se vsema vymozenostma se mi libil vic - pac nebyl o tom "ja sem wizna, mam bozske DC, na ktere si tvuj save v zivote nesahne, seslu ho a ty koncis" - pac oba museli taktizovat, nebylo to jen o tom jednom kouzlu a hlavne to porad slo i pres ty hody

wizard muze solovat i v techto krusnych casech, alespon ti sikovnejsi, proto jsem jednoznacne proti posilovani summonu, je to proti ocividnym zamerum tymu o tvorbe druzin
nejlepsi "summon" je porad sikovnej bojovnik

_________________
nwn


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dexaři a jiný odpad
PostPosted: 17:25 14. May 2010 
Offline
Šlechtic
 Profile

Joined: 19:01 06. Mar 2009
Posts: 426
Sveneld wrote:

wizard muze solovat i v techto krusnych casech, alespon ti sikovnejsi, proto jsem jednoznacne proti posilovani summonu, je to proti ocividnym zamerum tymu o tvorbe druzin
nejlepsi "summon" je porad sikovnej bojovnik


se summonem se nemusíš dělit o kořist ;) a co víc, najít šikovného bojovníka, který s pocitem, "mám mága za zadkem" nevtrhne bez přípravy do hloučku NPC, kde je i boss...no nevím nevím...

_________________
Spammaster zakázaného kanálu (9.10.2011 potrestán)


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dexaři a jiný odpad
PostPosted: 17:26 14. May 2010 
Offline
Velmistr
User avatar
 Profile

Joined: 13:55 05. Oct 2008
Posts: 1491
Tak samozřejmě, měl jsem namysli expení v dungech

_________________
Jake Buchar, Kybernautický detektiv
A když se to těm ouřadům na radnici nelíbí, můžou si strčit do tý svý zazobaný zadnice tenhle prostředníček a tak hluboko, až budou pištět jako prasata na líbánkách!

Azhael Morten Hbitý tiefling s vyššími zájmy, uctívač Helgarona a prince pekla Astarotha
Grombo Omborg Vychytralý půlkork s velikými ambicemi, PRASOBIJEC


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dexaři a jiný odpad
PostPosted: 17:31 14. May 2010 
Offline
Šlechtic
 Profile

Joined: 23:44 04. Oct 2007
Posts: 396
Location: Pardubice
černý vlk wrote:
Sveneld wrote:

wizard muze solovat i v techto krusnych casech, alespon ti sikovnejsi, proto jsem jednoznacne proti posilovani summonu, je to proti ocividnym zamerum tymu o tvorbe druzin
nejlepsi "summon" je porad sikovnej bojovnik


se summonem se nemusíš dělit o kořist ;) a co víc, najít šikovného bojovníka, který s pocitem, "mám mága za zadkem" nevtrhne bez přípravy do hloučku NPC, kde je i boss...no nevím nevím...



si vybirej logicky premyslejici jedince do party asi 8)

_________________
nwn


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dexaři a jiný odpad
PostPosted: 17:41 14. May 2010 
Offline
Šlechtic
 Profile

Joined: 23:44 04. Oct 2007
Posts: 396
Location: Pardubice
cesta jak davat i nynejsi posilene dungeony je v sehrane parte o tom zadna

dat dexterum donus do discipliny do rob, stejne jako do zbroji valecnikum, taky pomuze, i kdyz jen trochu, co si budeme povidat

dalsi problem ktery vidim jsou velikosti DC vs. zachrane hody, tady vidim cestu v drobnych bonusech do jednotlivych hodu, tu a tam treba zbroj/roba +1 fort, na stitu +1 na smrt atd. - jak se rika nemusi prset jen kdyz kape

popripade je cesta v "useble only" pro ty rekneme "slabsi classy", muzou mit i dalsi podminky "napr dex 16+" a to pro dexove buildy z tedlech classu bard, ranger, rogue, harper scout

_________________
nwn


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 81 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 15 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits