 |
View unanswered posts | View active topics
|
Page 1 of 1
|
[ 11 posts ] |
|
Author |
Message |
Urlraen
|
Post subject: Lektvary z alchymie - dispell Posted: 23:04 16. May 2010 |
|
Joined: 09:42 02. Nov 2009 Posts: 745
|
Po seslání dispelu pořád nefungují. Nešlo by udělat prostě po uvaření nějakého lektvaru např. SIL, aby se vytvořil ekvivalent (SIL = Býčí síla) s příslušným levelem? Bohatě by stačilo, aby to bylo u lektvarů, které posilují. Lektvary léčení, drogy či jedy a elementy na zbraň by mohli zůstat. Ty jsou při použití okamžité a na postavě se nedrží. Snad to neshazují, ale jistý si nejsem. Napadlo mě jestli to nemá co dočinění s tím, že kouzla z lektvarů nejsou upravená jako ostatní Thalijská. Je to klasický NWN kouzlo. Jako příklad lektvar FA = rychlost přidává +4 uhýbání oproti mágově rychlost +1 uhýbání.
_________________ Urlraen Zau'ndar - Vůdce klanu Zau'ndar.
Hladový pes loví nejlíp. Drowí mysl
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Lektvary z alchymie Posted: 23:49 16. May 2010 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Ja jsem vubec nepochopil, v cem je problem.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Urlraen
|
Post subject: Re: Lektvary z alchymie Posted: 23:52 16. May 2010 |
|
Joined: 09:42 02. Nov 2009 Posts: 745
|
Po seslání dispelu na postavu, která má něco vypito (jen lektvary z kraftu), to pořád shazuje hru. Stačí seslat Mordekainovo rozpojení a efekt, že to spadne je téměř jistý. Už se to tu řešilo.
_________________ Urlraen Zau'ndar - Vůdce klanu Zau'ndar.
Hladový pes loví nejlíp. Drowí mysl
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Lektvary z alchymie Posted: 00:03 17. May 2010 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Jo, tohle... Musim se na to mrknout.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Urlraen
|
Post subject: Re: Lektvary z alchymie Posted: 00:10 17. May 2010 |
|
Joined: 09:42 02. Nov 2009 Posts: 745
|
Nešlo by to předělat rovnou při výrobě? Jakože bych dal něco + něco do kotlíku a místo třeba toho lektvaru SIL se objeví po uvaření lektvar býčí síly s levelem alchymisty. Bylo by to i přehlednější v inventáři při výběru, pokud by vypadal každý lektvar jinak. U těch jedů a drog by to mohlo zůstat stejné, aby hráč nevěděl co pije.
_________________ Urlraen Zau'ndar - Vůdce klanu Zau'ndar.
Hladový pes loví nejlíp. Drowí mysl
|
|
Top |
|
černý vlk
|
Post subject: Re: Lektvary z alchymie Posted: 05:30 17. May 2010 |
|
 |
Šlechtic |
|
Joined: 19:01 06. Mar 2009 Posts: 426
|
Urlraen wrote: ... Bylo by to i přehlednější v inventáři při výběru, pokud by vypadal každý lektvar jinak. U těch jedů a drog by to mohlo zůstat stejné, aby hráč nevěděl co pije. to by byla spása 
_________________ Spammaster zakázaného kanálu (9.10.2011 potrestán)
|
|
Top |
|
zachy
|
Post subject: Re: Lektvary z alchymie Posted: 10:14 17. May 2010 |
|
Joined: 13:55 05. Oct 2008 Posts: 1491
|
No to by znamenalo pro každej lektvar 2 obrazky (ampule a flaska) 
_________________ Jake Buchar, Kybernautický detektiv A když se to těm ouřadům na radnici nelíbí, můžou si strčit do tý svý zazobaný zadnice tenhle prostředníček a tak hluboko, až budou pištět jako prasata na líbánkách!
Azhael Morten Hbitý tiefling s vyššími zájmy, uctívač Helgarona a prince pekla Astarotha Grombo Omborg Vychytralý půlkork s velikými ambicemi, PRASOBIJEC
|
|
Top |
|
DenGrasse
|
Post subject: Re: Lektvary z alchymie Posted: 10:20 17. May 2010 |
|
Joined: 01:37 21. Feb 2008 Posts: 5869
|
Urlraen wrote: Nešlo by to předělat rovnou při výrobě? Jakože bych dal něco + něco do kotlíku a místo třeba toho lektvaru SIL se objeví po uvaření lektvar býčí síly s levelem alchymisty. Bylo by to i přehlednější v inventáři při výběru, pokud by vypadal každý lektvar jinak. U těch jedů a drog by to mohlo zůstat stejné, aby hráč nevěděl co pije. Heh. Základem kdysi bylo, že hráč neví, co vyrobil  ale je fakt, že dneska už jsou názvy lektvarů všeobecně známý a nikoho nepřekvapí. Co takhle je změnit? 
_________________ hyperpasivní myšohryz pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...
|
|
Top |
|
černý vlk
|
Post subject: Re: Lektvary z alchymie Posted: 10:24 17. May 2010 |
|
 |
Šlechtic |
|
Joined: 19:01 06. Mar 2009 Posts: 426
|
když máte v inventáři 1000 lektvarů, opravdu je to nepřehledné..navíc stejně se to z názvu dá poznat, co lektvar umí... ..ale co je problém největší: nestackovatelnost různých věcí typu ichor apod.
_________________ Spammaster zakázaného kanálu (9.10.2011 potrestán)
|
|
Top |
|
Urlraen
|
Post subject: Re: Lektvary z alchymie Posted: 11:14 17. May 2010 |
|
Joined: 09:42 02. Nov 2009 Posts: 745
|
DenGrasse wrote: Heh. Základem kdysi bylo, že hráč neví, co vyrobil  ale je fakt, že dneska už jsou názvy lektvarů všeobecně známý a nikoho nepřekvapí. Co takhle je změnit?  Jasně no, ale já myslel hlavně to předělání toho efektu kouzla (nevim jak je to dělaný, jestli vypití lektvaru spustí skript kouzla nebo tak), aby to furt nepadalo po dispelu. Ono totiž, když kvůli tomu přijdete o level za smrt tak to chce na fóru připomenout. Ten samotnej obrázek je mi ukradenej, jen jsem psal, že by to bylo fajn kdyby se to nějak zařídilo  O stakování se vedli jiný topici a je to pořád problém. Trezory jsou plný a v inventáři místo není ani na jednu povrchňanskou mrtvolku 
_________________ Urlraen Zau'ndar - Vůdce klanu Zau'ndar.
Hladový pes loví nejlíp. Drowí mysl
|
|
Top |
|
-darkvision-
|
Post subject: Re: Lektvary z alchymie Posted: 11:54 17. May 2010 |
|
Joined: 21:47 12. Mar 2010 Posts: 4674 Location: Kobka
|
Urlraen wrote: DenGrasse wrote: Heh. Základem kdysi bylo, že hráč neví, co vyrobil  ale je fakt, že dneska už jsou názvy lektvarů všeobecně známý a nikoho nepřekvapí. Co takhle je změnit?  Jasně no, ale já myslel hlavně to předělání toho efektu kouzla (nevim jak je to dělaný, jestli vypití lektvaru spustí skript kouzla nebo tak), aby to furt nepadalo po dispelu. Ono totiž, když kvůli tomu přijdete o level za smrt tak to chce na fóru připomenout. Ten samotnej obrázek je mi ukradenej, jen jsem psal, že by to bylo fajn kdyby se to nějak zařídilo  O stakování se vedli jiný topici a je to pořád problém. Trezory jsou plný a v inventáři místo není ani na jednu povrchňanskou mrtvolku  Ono hlavne kdyz to tomu HLAVNÍMU pc schodi hru, tak ty vostatni jsou namazaný a je jasny jak ten zbytek skončí ze jo 
_________________ O podtemnu se v posledních letech říká, že tam hrají samé čuňata a PKčka. Tento mýtus bohužel nemáme čas vyvracet, protože "JEDEME BOMBY!"
Dočasně mimo. Jsem Žena!
Nhill'nue Zau'ndar Anirrinths Zau'ndar Izzrar Zau'ndar - ten druhej, nebo první
|
|
Top |
|
|
Page 1 of 1
|
[ 11 posts ] |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 19 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |