Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 10:44 25. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 190 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Next
Author Message
 Post subject: Re: GS
PostPosted: 11:51 06. Jun 2010 
Offline
Velmistr
User avatar
 Profile

Joined: 18:54 20. Dec 2009
Posts: 1086
tohle je promyšlená magie

http://www.youtube.com/watch?v=JD_bs9xk_wc

_________________
Jedna Blondie vládne všem, jedna jim všem káže, jedna všechny přivede, do temnoty sváže.

„Nevěřím v boha, který netančí.“ — Friedrich Nietzsche


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: GS
PostPosted: 11:54 06. Jun 2010 
Offline
Šlechtic
User avatar
 Profile

Joined: 23:33 14. Jan 2010
Posts: 468
Zpátky k tomu sesílání svitků ultimátních kouzel. Nešlo by to udělat? Stejnej systém funguje i na Eq pro některá kouzla

_________________
Poupátko - :-O
Legewiel R'rorrok (Zau'ndar) - qu'el'faeruk d'qu'ellar R'rorrok


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: GS
PostPosted: 12:00 06. Jun 2010 
Offline
DM Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 14:19 29. Dec 2007
Posts: 807
Location: Praha
Firefox_ wrote:
Stejnej systém funguje i na Eq pro některá kouzla


V tom je právě ten problém :mrgreen:

_________________
DM THALIE
ICQ: 648-472-535
e-mail: mkubale@seznam.cz
http://youtube.com/user/ThalieDrow


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: GS
PostPosted: 12:02 06. Jun 2010 
Offline
Velmistr
User avatar
 Profile

Joined: 18:54 20. Dec 2009
Posts: 1086
spíš je problém, že to ještě nikdo neudělal ;)

já nějak sesmolím seznam kouzel, která by ze svitku jít neměla

_________________
Jedna Blondie vládne všem, jedna jim všem káže, jedna všechny přivede, do temnoty sváže.

„Nevěřím v boha, který netančí.“ — Friedrich Nietzsche


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: GS
PostPosted: 12:03 06. Jun 2010 
Offline
DM Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 21:02 21. Jun 2007
Posts: 4205
Jak tak vidim, asi nevzbudim prilis souhlasu.. nicmene sve k tomu reknu...

Itemy se upravovaly, protoze od zacatku nebyl zamer mit tu tak drsne predmety. Proste craft trochu ujel a projevilo se to pak u nekterych buildu. Upravovaly se pomerne nestastne za chodu, ale holt to byl kompromis. Chapu to a proto i kdyz to v podstate odepsalo dve me postavy, souhlasil jsem s tim.

Uprava devastu se delala nevim proc, zrejme jako vysledek dlouhotrvajici lobby postav s nizkou fortitudou. Ta uprava prisla necekane, neohlasene predem a i kdyz sama o sobe mozna neni spatna podle vseho se tim prilil olej do ohne nestability.

Ted se tu zacaly lidi ozyvat s GS a odpovedi neni klasicke (jak to tu bylo kdysi kdyz nekdo prisel s podobnymi napady) hra je nejak nastavena, vedeli jste o tom, pokud to vylozene nenarusuje rovnovahu drastickym zpusobem nechame to tak... odpovedi je - OK, to je fajn napad, proc ne... To je pro stabilitu shardu vrazedne.

Vzapeti se totiz klido objevi navrh na zruseni kouzleni vysokych levelu svitku a opet... neprovazi to zadna analyza, zadne pro a proti na aspon trochu odborne urovni. Neresi se nakolik je vyuzit UMD a nakolik je tezko dosazitelny. Neresi se, zda je ta uprava nezbytne nutna. Proste se jen resi, zda to zni jako fajn napad. Z uprav za behu, ktere postihnou cast postav a pripadne jim zlikviduji build se tu stava norma.

Tak ok, tak se to upravi? Bude to vyvazenejsi? Kdo vi? Vyvazenejsi vuci komu? Vzdyt se to tu uz ani neresilo.

Hraje zde mozna sto lidi. Snad kazdy z tech lidi ma nejake napady a navrhy co by se mohlo a melo upravit. Pokud se zde budou delat drasticke zasahy, omezovani veci proste jen na zaklade nejake pomyslne rovnovahy bez poradneho zvazeni (a zvazeni neni o tom, ze si to par lidi - DM odhlasuje, to je o tom, ze se udela poradne pro a proti a nekdo se v tom bude vrtat dost dlouho aby to cele pochopil vcetne dopadu a jen pokud je to vylozene nutne a prevazi to negativa, tak se do toho pujde).

Protoze jak projdou tyhle napady, tak samozrejme se objevi dalsi.

Nektere shiftrovske promeny jsou najednou nejak silne - predelat shiftera.
Imploze je moc silna - predela implozi.
Slovo viry - moc silne, predelat slovo viry.
Srazeni - sakra zacina byt nejak moc silne proti kouzelnikum....
Vrah - hmmm takovy DC na para aby mel a kdykoli po hidu? 3x denne!
PM - heh imka na kritiky a jeste takovou obranu to ma... predelat aby nemoh na slunce
Great Smithing - EEEE on dal damage za 2000 to urcite nesmi jit postavit, predelat!
.....
Nikdo nema nic, vsichni jsou nespokojeni, stale se neco upravuje a predelava, takze neni cas poradne na nic jineho a jen se o to lidi hadaji.

Ja chapu, ze sem lidi budou davat napady na upravu. Od toho tu ta sekce je.
Jen mi momentalne v tymu vyrazne chybi nekdo, kdo by to cele brzdil natolik, ze projdou jen upravy nezbytne nutne a budou vnimany jako nutne zlo. Protoze to, ze zasahnete lidem do rozbehlych postav zlo je.

Tak nejak jsem doufal, ze ten nekdo bude Rejty. A ne ze si jeste prihodi s napadem zakazu meditace v dungu (zkus si Rejty projit nektery delsi dung, treba Asabi, bez meditace... nevydrzi ti ani strednedobe boosty tah/level).

A mimochodem nejde mi o zadnou mou konkretni postavu. Jde mi proste o to, ze jak se tu rozjede (uz rozjety) kolecko nekonecnych uprav a oslabovani, tak je to proste cesta rovnou do... Stabilita nastaveni je proste dulezita.

Chapete to u realii (kdy se najednou nerekne ok, proc by vlastne Karatha nemohla byt demokracie, proste to prepiseme v realiich a je to), tak to snad dokazete pochopit i u systemu.

Proste reste veci nezbytne dulezite a ne kazdou kravinu co se uprav tyce. Jinak jsme za chvili opet ve fazi alfatestu.

_________________
Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR!
Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)

Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru


Last edited by LDamian on 12:09 06. Jun 2010, edited 1 time in total.

Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: GS
PostPosted: 12:07 06. Jun 2010 
Offline
Ďábel
User avatar
 Profile

Joined: 20:20 24. Jul 2009
Posts: 5342
A jeje tady zase někdo řeší něco čemu nerozumí.

Ach ono je to špatně, tak to hned UPRAVÍME!

Kéž by jste upravovali zásadní chyby modulu a ne takové kraviny. (viz ten předchod na lovištích - už 14 dní? hmm a tak dále).

Nevím proč bych jako bard, s vyoským UMD s vysokým čarozpytem, nemohl ze svitku seslat i ty nejsilnější kouzla, ikdyž budu mít prd DC a podobně. Já s i do toho přece investoval dost skillu.
Pak to neznamená že každý umí věci jako mág.

A jestli vám to vážně moc vadí, tka mám jeden návrh. Upravte výšku DC u sesílání ze svitku.
Páč když se sesílá ze svitku tak se háže na čarozpyt nebo UMD (záleží co je vyšší) a je tam dané TO na výšku úrovně kouzla. To TO by šlo zvýšit a hned by bylo třeba dát vyšší čarozpyt a UMD. V příkladu by třeba bylo třeba UMD i čarozpyt mít 30 a víc....hnd by si to každý rozmyslel ;)

S EQ běžte někam a nebo si tam běžte hrát a honit kdoví co

_________________
Aria Oria - pohledná divoká dívka, která ráda své skvostné tělo vystavuje jen ve skromném oblečení. Její postava nese znaky dračí krve, od rudých křídel, přes oranžové dračí oči, až po tělo hřející tak, jako by měla horečku.
Měšťanka Karathy a členka Morusova stánku.

*otisk rudých rtů nad tím malý dráček držící mrkev a to vše ve zlatém poli*


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: GS
PostPosted: 12:09 06. Jun 2010 
Offline
Velmistr
User avatar
 Profile

Joined: 18:54 20. Dec 2009
Posts: 1086
já jsem spíš proti úpravě síle kouzel a nechala bych je standartně nwn

rozhodně upřednostňuju hratelnost a "místo" postav ve světě

proto jsem taky proto, aby wizny a jen a pouze wizny měly možnost vyrábět svitky

UMD je fajn a štve mě,že pokud jde o ty hloupí svaté symboly nemůže je vzít do ruky kdkoliv, protože je dost antiRP - fajn tu featuru co mají at si použije jen určené povolání nebo někdo s UMD, ale PROČ jako nemůžu vzít ten klacek do ruky....

a rozhodně si myslím, že bardík nebo hůř hloupý zlodějíček prostě NEMÁ právo seslílat věci jako je timestop nebo IGMS, on je schopný "obelstít" systém a přečíst svitek, možná i správně, ale kouzlo na tak vysoké úrovni?

_________________
Jedna Blondie vládne všem, jedna jim všem káže, jedna všechny přivede, do temnoty sváže.

„Nevěřím v boha, který netančí.“ — Friedrich Nietzsche


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: GS
PostPosted: 12:11 06. Jun 2010 
Offline
Velmistr
User avatar
 Profile

Joined: 18:54 20. Dec 2009
Posts: 1086
čarozpty ti umožní poznat kouzlo s tím jestli ho seslat dokážeš nebo ne nemá vůbec nic společného

_________________
Jedna Blondie vládne všem, jedna jim všem káže, jedna všechny přivede, do temnoty sváže.

„Nevěřím v boha, který netančí.“ — Friedrich Nietzsche


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: GS
PostPosted: 12:12 06. Jun 2010 
Offline
Vedoucí týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:08 27. Apr 2007
Posts: 12264
Location: Plzeň
Luelle wrote:
já nějak sesmolím seznam kouzel, která by ze svitku jít neměla


Neměl by to udělat někdo povolanější? :wink:

Já bych to dal jako lektvary - můžeš ze svitku jen to, co může sesilat kouzlit i na jiný než na sebe + útočný kouzla. Stejně pasti na svitky a hůlky nejsou tak vysoký jako od sesilatele, takže prst smrti ze svitku by neměl být takový terno.

LDamian: Zatím jsem nikde neviděl definitivní oznámení, že se něco bude měnit a něco ne. Řeší se návrhy.

Navrhují se úpravy ujetých kouzel jako útočiště a sesílání mega kouzel jako je timestop, který teď sesílá kdejakej zlodějo/bardo-cokoliv.

Hlavně kvůli tomu, že si tu lidí maxujou body do skillů, který by reálně nedostáhli. Například zlodějobojovník 10/10 si schová body a namaxuje si válečnický i zlodějský dovednosti jako postava na 20. levelu a to je špatně a je to zneužití mezery v systému a celkově to popírá systém cross-class skillů.

Ano, úpravy za běhu jsou nutné zlo. Vyvarujeme se tak opakovanému wipu, který myslím nikdo nechce. Naopak je tým v těchto věcech vstřícný a postavám ztráty nahrazuje (viz výměna věcí).

_________________
Vedoucí týmu Thalie


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: GS
PostPosted: 12:13 06. Jun 2010 
Offline
Ďábel
User avatar
 Profile

Joined: 20:20 24. Jul 2009
Posts: 5342
A proč by na to neměl právo, Bard i zloděj sou všestrané povolání, umí toho víc.

Ach jo závist je svina.

Nic proti, ale těmahle věcma zavádíte do hry komunismus. Aby měli všichni vše stejné a nikdo nemohl mít něco navíc.

_________________
Aria Oria - pohledná divoká dívka, která ráda své skvostné tělo vystavuje jen ve skromném oblečení. Její postava nese znaky dračí krve, od rudých křídel, přes oranžové dračí oči, až po tělo hřející tak, jako by měla horečku.
Měšťanka Karathy a členka Morusova stánku.

*otisk rudých rtů nad tím malý dráček držící mrkev a to vše ve zlatém poli*


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: GS
PostPosted: 12:15 06. Jun 2010 
Offline
Vedoucí týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:08 27. Apr 2007
Posts: 12264
Location: Plzeň
Luelle wrote:
...


Ono tyhle názory jsou přesně to, co se nelíbí LDamianovi a má pravdu. Řešit to stylem mně se líbí / nelíbí / je nelogické aby někdo četlo to, dělal to a to je vzhledem k vyváženosti a hratelnosti špatně.

_________________
Vedoucí týmu Thalie


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: GS
PostPosted: 12:17 06. Jun 2010 
Offline
Ďábel
User avatar
 Profile

Joined: 20:20 24. Jul 2009
Posts: 5342
Přesně skrz takové lidi kteří hlásali ...upravte to a to, já sem slabý proč já nemám tam to, proč ten toho má víc, proč mě tak lehce zabije, ach já ho nevidím a tak dále....přesně skrz to skončilo DH. :!:

_________________
Aria Oria - pohledná divoká dívka, která ráda své skvostné tělo vystavuje jen ve skromném oblečení. Její postava nese znaky dračí krve, od rudých křídel, přes oranžové dračí oči, až po tělo hřející tak, jako by měla horečku.
Měšťanka Karathy a členka Morusova stánku.

*otisk rudých rtů nad tím malý dráček držící mrkev a to vše ve zlatém poli*


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: GS
PostPosted: 12:20 06. Jun 2010 
Offline
Velmistr
User avatar
 Profile

Joined: 18:54 20. Dec 2009
Posts: 1086
já vždycky dávala přednost uvěřitelnosti a logice než hratelnosti, ale chápu že ta hratelnost se musí nějakým stylem vyvažovat

já fakt nemám bardům co závidět,ostatně kdyby ano tak si založím nějakou postavu s UMD to přeci není takový problém

tím že si každý zlodějíček zakouzlí timestop je wizna ze hry, na co by tu wiznu sebou tahal?

mě znezajímají nářky typu "já jsem tak slabý" spíš mi vadí postavy,které umí všechno špicovně

_________________
Jedna Blondie vládne všem, jedna jim všem káže, jedna všechny přivede, do temnoty sváže.

„Nevěřím v boha, který netančí.“ — Friedrich Nietzsche


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: GS
PostPosted: 12:27 06. Jun 2010 
Offline
Ďábel
User avatar
 Profile

Joined: 20:20 24. Jul 2009
Posts: 5342
Luelle *vyprskne smíchy* logika a uvěřitelnost? To na ve světe fantasy, ve světě NWN a hlavně ve svět Thalie nehledej.
Tady hodně věcí nemá logiku.

Jinak díky za názor LDamiana, souhlasím s tím. A někdo by už tyhle úpravy měl zatrhnout.

Radši at se opravují stávajíci chyby a že jich tu je moc.

_________________
Aria Oria - pohledná divoká dívka, která ráda své skvostné tělo vystavuje jen ve skromném oblečení. Její postava nese znaky dračí krve, od rudých křídel, přes oranžové dračí oči, až po tělo hřející tak, jako by měla horečku.
Měšťanka Karathy a členka Morusova stánku.

*otisk rudých rtů nad tím malý dráček držící mrkev a to vše ve zlatém poli*


Last edited by -RoF- on 12:30 06. Jun 2010, edited 1 time in total.

Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: GS
PostPosted: 12:27 06. Jun 2010 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 05:40 31. Jan 2008
Posts: 1829
to že GS (ne)funguje tak jak (ne)funguje je nwn bug který byl vždy a všude, není to záležitost thalie, GS prostě zabugované

ehm a tvrzení že bard/rogue nemá právo sesílat silná kouzla ze svitku je tak strašně k smíchu a ubohé, že začínám pochybovat abych dotyčného nadále bral vážně přes jeho aktuální pozici v týmu

a ano, takové tvrzení vychází pouze a čistě ze závisti, z ničeho jiného, ať už k tomu dotyčná napíše 10x že tomu tak není

svtikdy jsou drahé, nejsou moc efektivní, ale něco málo svedou a je to právě jedna z věcí, která odlišuje barda a zloděje od bojovníka, co umí jen mlátit

edit: už ta formulace "nemá právo" mě málem shodila ze židle jak jsem se rozesmál :)

_________________
Your strikes are way too quick to parry Your expression I can't read The game is on! Here I go, but you frighten me!


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 190 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits