Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 11:09 25. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 190 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Next
Author Message
 Post subject: Re: GS
PostPosted: 20:44 06. Jun 2010 
Offline
Šlechtic
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 10:58 23. Jun 2007
Posts: 352
Location: Ostrava
Firefox_ wrote:
...


Ok, uznávám že jsem se v tomhle zmýlil. Ale i tak. Zamyslete se nad tím problémem.

_________________
Zathirel Černokněžna

Ancalagon Černý - The Dark Lord Morgoth bred Ancalagon, called the Black, during the First Age to be the greatest and mightiest of all dragons, and the first of the winged 'fire-drakes'.
Mrtev

Val'Doren - Ochránce lesa V exilu


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: GS
PostPosted: 20:44 06. Jun 2010 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 05:40 31. Jan 2008
Posts: 1829
Firefox_ wrote:
Grunt wrote:
Já neříkám at se GS zruší, ja říkám ať se zkrátí doba trvání na 1kolo/lev. Tak jak to má být. Nechápu proč je to tady jinak a nechápu co to má společného s multiclassem.


Má být?

Greater sanctuary

Spell level: cleric 6; sorcerer/wizard 8
Innate level: 7
School: transmutation
Components: verbal, somatic
Range: personal
Area of effect: caster
Duration: 1 turn / level
Save: none
Spell resistance: no

je rozdíl mezi round a turn, jeden turn, česky tah, je 10 round, cesky kol

kolo trva 6 vterin, tah(turn) tedy minutu

klerik lvl 20 je v utocisti 20 minut

_________________
Your strikes are way too quick to parry Your expression I can't read The game is on! Here I go, but you frighten me!


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: GS
PostPosted: 20:47 06. Jun 2010 
Offline
Šlechtic
User avatar
 Profile

Joined: 23:33 14. Jan 2010
Posts: 468
Grunt wrote:
Firefox_ wrote:
...


Ok, uznávám že jsem se v tomhle zmýlil. Ale i tak. Zamyslete se nad tím problémem.


To je to. Kde vidíš problém? Je to vylepšená vylepšená neviditelnost a taky, že je o dost kruhu nad ní. To, že wizna jde z města nakouzlená je irelevantní. GS je silný spell na vysokém okruhu nevím co k tomu říct.

_________________
Poupátko - :-O
Legewiel R'rorrok (Zau'ndar) - qu'el'faeruk d'qu'ellar R'rorrok


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: GS
PostPosted: 20:49 06. Jun 2010 
Offline
Šlechtic
User avatar
 Profile

Joined: 23:33 14. Jan 2010
Posts: 468
sandoftime wrote:
Firefox_ wrote:
Grunt wrote:
Já neříkám at se GS zruší, ja říkám ať se zkrátí doba trvání na 1kolo/lev. Tak jak to má být


Má být?

Duration: 1 turn / level

je rozdíl mezi round a turn, jeden turn, česky tah, je 10 round, cesky kol

kolo trva 6 vterin, tah(turn) tedy minutu

klerik lvl 20 je v utocisti 20 minut

Co tím chtěl basník říci?

_________________
Poupátko - :-O
Legewiel R'rorrok (Zau'ndar) - qu'el'faeruk d'qu'ellar R'rorrok


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: GS
PostPosted: 20:52 06. Jun 2010 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 05:40 31. Jan 2008
Posts: 1829
Firefox_ wrote:
Já neříkám at se GS zruší, ja říkám ať se zkrátí doba trvání na 1kolo/lev. Tak jak to má být

Má být?

Duration: 1 turn / level
je rozdíl mezi round a turn, jeden turn, česky tah, je 10 round, cesky kol

kolo trva 6 vterin, tah(turn) tedy minutu

klerik lvl 20 je v utocisti 20 minut
Co tím chtěl basník říci?

peace sista, básník si něco blbě přečet...

_________________
Your strikes are way too quick to parry Your expression I can't read The game is on! Here I go, but you frighten me!


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: GS
PostPosted: 20:54 06. Jun 2010 
Offline
Bůh
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 22:02 12. Mar 2010
Posts: 4748
Location: Kahzet, město smlouvy
A aby jste se nehádali, tak navrhuji dát GS i bardům a druidům :)

_________________
Tvůrce a ničitel
-------
Neaktivní
-------
.: Damian je můj rypák a Xantipka má bohyně :.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: GS
PostPosted: 20:55 06. Jun 2010 
Offline
Velmistr
User avatar
 Profile

Joined: 15:14 19. Jan 2009
Posts: 1159
A čo tak dať GS všetkým povolaniam? A bude to komplet dokonalo vyrovnané :D

_________________
madam Kora Meynolds - bývalá manželka Fallionova, matka Kelrany a dvojčiat Dermonta a Artoriusa pomenovaných podľa tých, ktorí asistovali pri ich pôrode, sestra imperiálnej krásky Divy
Bývalá podporučíčka VI. roty karathskej armády, nech naveky žije sláva vrchného inkvizítora Lacaranta a bôžika spamu Kráťatka


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: GS
PostPosted: 20:57 06. Jun 2010 
Offline
Velmistr
User avatar
 Profile

Joined: 18:54 20. Dec 2009
Posts: 1086
nebo ho všem sebrat =)

_________________
Jedna Blondie vládne všem, jedna jim všem káže, jedna všechny přivede, do temnoty sváže.

„Nevěřím v boha, který netančí.“ — Friedrich Nietzsche


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: GS
PostPosted: 21:51 06. Jun 2010 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 21:47 12. Mar 2010
Posts: 4674
Location: Kobka
Rejty wrote:
Ne, multiclass opravdu není to, že mám dvě povolání na 10. a 10. levelu (celkem 20. level) a mám pak skilly jako obě povolání na 20. levelu.


Promiň Rejty, ale o tomhle multiclass je, víš?
Využití druhého classu za účelem mít lepší postavičku, proto to je taky možné a není to, jak tu píšeš, zneužívání nějaký mechaniky.

Vysvětli mi jedno, je tu několik lidí, kteří říkají, že o tom to je a pak tu seš ty, který říká, že to o tom není. Ty vs ty ostatní. Kde asi bude pravda?

EDIT TO SVENELD: To ze te nekdo sleduje v Gs, ze stoji vedle tebe a ty o tom nevíš, to je správné. Protože Gs tě činí nehmotným, tudíž ty někoho v Gs vedle sebe nevnímáš, on tebou může i projít a nepocítíš to.

_________________
O podtemnu se v posledních letech říká, že tam hrají samé čuňata a PKčka. Tento mýtus bohužel nemáme čas vyvracet, protože "JEDEME BOMBY!"

Dočasně mimo.
Jsem Žena!


Nhill'nue Zau'ndar
Anirrinths Zau'ndar
Izzrar Zau'ndar - ten druhej, nebo první


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: GS
PostPosted: 22:17 06. Jun 2010 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 16:25 16. Nov 2008
Posts: 6579
Location: Praha
zkrátit :-D - možná i zrušit invis :-D
SDčkum sebrat HIPS
A nadejde čas válečníků :-)
Sebrali nám devast, tak se nám alespon neschovají :-D

No ták, lidi... debata o hovínku a ani se nedokážete shodnout jakou barvu má...

Dobrou...

_________________
KDVP
Kucik:153, Bahnak:175, Drake: 48, Fryn:163, Klobouk:19, Derken:8, Vejk:8, Nomis -16, Terka:1


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: GS
PostPosted: 07:53 07. Jun 2010 
Offline
Mistr
User avatar
 Profile

Joined: 17:09 27. Apr 2007
Posts: 986
Location: Hell
Myslim si ze puvodni utociste bylo detekovatelne pravd. videnim.
Docela bych to zase vratil.
Na kazdy klic bude jednou paklic.
Aspon by kouzlici povolani nemelo takovou ultimatni ochranu a ostatni
by tolik nebreptali.Proste sance pro kazdeho.
Tedy pravdive videni: +10 do vsimavosti/prohledni neviditelnost/detekce utociste

_________________
Bono volo ale sen dela por disto la sarine estes rano en mia bideo.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: GS
PostPosted: 08:05 07. Jun 2010 
Offline
Ďábel
User avatar
 Profile

Joined: 20:20 24. Jul 2009
Posts: 5342
Hmm jo to by nebylo špatné, aby bylo vidět ty v útočišti pomocí TS *vzpomíná jak hned 2 ze 3 podtemnáků zmizeli do útočiště*
Ale lepší as id otoho nerýpat a nechat to jak to je ;)

Jinak měl bych dotaz, když mám invis a nebo vylepšený invis a použiju útočiště, skryje mě to a nebo to neustále buguje? (se ptám jestli to už někdo testoval).

_________________
Aria Oria - pohledná divoká dívka, která ráda své skvostné tělo vystavuje jen ve skromném oblečení. Její postava nese znaky dračí krve, od rudých křídel, přes oranžové dračí oči, až po tělo hřející tak, jako by měla horečku.
Měšťanka Karathy a členka Morusova stánku.

*otisk rudých rtů nad tím malý dráček držící mrkev a to vše ve zlatém poli*


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: GS
PostPosted: 09:50 07. Jun 2010 
Offline
Mistr
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 17:29 25. Jan 2009
Posts: 826
-RoF- wrote:
Jinak měl bych dotaz, když mám invis a nebo vylepšený invis a použiju útočiště, skryje mě to a nebo to neustále buguje? (se ptám jestli to už někdo testoval).


já nedávno zkoušel obyč útočiště a vůbec to nefungovalo :-D

_________________
TaoKan Nur,Orconur,Tanur Arged,Balran Nebojsa,Lord Aren Aylom,Jacob Achalym,Victorius Melenol,Glarik syn Argedův,Vastim Lágro,Grudur "Kamenná tvář,Drizdor Zau'ndar....hrob se naplňuje


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: GS
PostPosted: 10:25 07. Jun 2010 
Offline
Poutník
User avatar
 Profile

Joined: 14:53 16. Mar 2010
Posts: 91
Se vším souhlasím s LDamianem.
Co se týče doby trvání GS,přijde mi v pořádku. Někteří zaklínači ani vyl. invis nemají,když dosáhnou vys. kruhu kouzel a mohou si dát GS.........dají si ho jako dávno očekávanou náhradu skrytí,které je pro kouz. charakter hodně důležité. Jak se píše,je to vyžší kruh kouzla,tak se předpokládá,že bude lepší než vyl. invis. To už rovnou můžete sahat na kouzla vyžších kruhů,protože jsou lepší.
Pokud chcete zkracovat dobu trvání GS,tak doufám,že ho předtím tedy alespoň někdo opraví. Snahy o to byly,já si jich moc cenním,ale nepodařili se. Už takhle je dost riskantní chodit v GS a modlit se zda vidět jdete nebo ne! To si prosím uvědomte.
Mě se například doba trvání tohoto kouzla nezdá vůbec dlouhá. Už jen proto,že každý kdo ho zakouzlí ví, že většinou ani nepoznáte zda kouzlo máte nebo ne, protože efekt kouzla často zůstává i když už dávno vyprchalo. Raději tu pište nápady jak to opravit než jak to ještě více dohnojit.
Kouzlení ze svitků kouzel jako timestop atd. pro bardy atd.? Proč ne pokud tomu obětovali dost bodíků........
Jak psal Rof,ano,závist je hrozná věc. :oops:


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: GS
PostPosted: 12:33 07. Jun 2010 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 05:40 31. Jan 2008
Posts: 1829
Sorrow wrote:
Myslim si ze puvodni utociste bylo detekovatelne pravd. videnim.
Tedy pravdive videni: +10 do vsimavosti/prohledni neviditelnost/detekce utociste


nejde to takhle udělat tuším

navíc i když někoho v utočuišti detekuješ, stejně mu nemůžeš nic udělat

můžeš do něj začít solit plošňáky, ale to je bug a jít by to nemelěo, stejně jako on by z utočiště neměl boostovat a léčit, utočiště je částečné přesunutí do jiné sféry, kdy sesilatel vidí co se děje v té jeho ale po dobu trvání kouzla ji nemůže ovlivnovat a ona nemůže ovlivnit jeho

můj názor je, že útočiště je fajn tak jak je td a jediné co bych upravil, by bylo jeho zrušeníé v případě, že sesilatel začne kouzlit byť neškodná pomocná kouzla, léčení, boosty a podobně

_________________
Your strikes are way too quick to parry Your expression I can't read The game is on! Here I go, but you frighten me!


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 190 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits