Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 21:24 24. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 71 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Author Message
 Post subject: Re: Hratelnost versus RP
PostPosted: 22:36 02. Jul 2010 
Offline
Rytíř
 Profile

Joined: 19:04 08. Jul 2009
Posts: 644
efu_redo wrote:
No, koukám že by to chtělo na chvíli zavřít, aby horké hlavy vychladly.

Ráno moudřejší večera. Na foru se debatuje, nikoliv uráží druhá strana.

Ale ja nemamhorkouhlavujen kdyz nechce chapat tak se to snazim vysvetlit jinym jazykem=)

_________________
Život je svině, a teď vypadni mám práci.


Top
 

 Post subject: Re: Hratelnost versus RP
PostPosted: 22:40 02. Jul 2010 
Offline
Měšťan
 Profile

Joined: 11:13 18. Mar 2008
Posts: 173
Koncim mate radost chudáci?
pisu 3 hodiny GM aby mn zabilo , kvuli pokusu o utek, nic.
kdyz umre emoter kvuli "crashi" GM pribehene za 10 minut aby mu vratilo xp za crash.... ale za 3 hodky mne nemuzou zabit.... dekuji....

_________________
"Prohlášením, že jsi nevinen, potvrzuješ svojí vinu." Neznámý muž na neznámém míste při neznámé příležitosti.

Quido z Červíčkova - dobrácký gnóm a zapřísáhlý antiteista.


Top
 

 Post subject: Re: Hratelnost versus RP
PostPosted: 22:46 02. Jul 2010 
Offline
Rytíř
 Profile

Joined: 19:04 08. Jul 2009
Posts: 644
menderon wrote:
Koncim mate radost chudáci?
pisu 3 hodiny GM aby mn zabilo , kvuli pokusu o utek, nic.
kdyz umre emoter kvuli "crashi" GM pribehene za 10 minut aby mu vratilo xp za crash.... ale za 3 hodky mne nemuzou zabit.... dekuji....

*zakroutil hlavou* ach jo nakonec za to muzou DM

_________________
Život je svině, a teď vypadni mám práci.


Top
 

 Post subject: Re: Hratelnost versus RP
PostPosted: 23:03 02. Jul 2010 
Offline
Velmistr
User avatar
 Profile

Joined: 15:14 19. Jan 2009
Posts: 1159
Vždy lepšie, keď odíde sám, ako by furt len plakal jak malé decko a nebodaj aj dostal BAN :mrgreen:

Inu ale konečne nejaký riadny flame! Už som sa teda takto dlho nezasmiala ... no tak, ešte pokračujte, lebo je tu malý hrdina, ktorý vie všetko dokonalo, ale nechce sa mu vstávať ráno do škôlky, bo tam sú zlí ujovia, ktorí mu ubližujú .. rovnako ako na Thalii

to Wuan: páni XD ten ťa odhadol! Som zvedavá, čo by ten prorok povedal na mňa
teda, že egoista, zlák a čo ja viem čo povedal, pričom pravda je presný opak .. ups to som asi prezrádzať nemala :P

_________________
madam Kora Meynolds - bývalá manželka Fallionova, matka Kelrany a dvojčiat Dermonta a Artoriusa pomenovaných podľa tých, ktorí asistovali pri ich pôrode, sestra imperiálnej krásky Divy
Bývalá podporučíčka VI. roty karathskej armády, nech naveky žije sláva vrchného inkvizítora Lacaranta a bôžika spamu Kráťatka


Top
 

 Post subject: Re: Hratelnost versus RP
PostPosted: 23:03 02. Jul 2010 
Offline
Poutník
 Profile

Joined: 20:10 03. May 2010
Posts: 70
Jakožto navštěvnik drowskeho světa si taky dovolím přispět.
Ja sem se chtěl nechat chytit. Jednak abych vyděl jak to hrají ty zlouny a abych si s nima zahral ziskal naky ty casovy expy na malým levelu a tak. Přepadeni se mi moc líbilo, pekny rp všechno. Otazky zda chci/nechci do podtemna, mě tak překvapily, že sem si říkal profici maj to zmaknuty. Hodina už byla pokročilá, tak sme se domluvily že budem pokračovat zítra. Pak dny ubyhaly a nak sme se nemohly sejit at uz z jejich strany nebo z moji strany. Takže se to vyšplhalo na 5 dnu. Mě to nevadilo, byl sem v praci a na hru sem už večer neměl chut. Ale muj spoluvěznitel s toho něměl radost, celí dny doma a nemuže hrat svoji postavičku. Ale zavěr kdy sme se konečně sešly Že to nejak ukončíme mě hodně sklamal. Odvedli nas do lokace a nechali nas at si najdem cestu samy. Čímž nas prakticky poslaly na smrt.
Podtemno sme neznaly ani jeden, povrch taky moc ne :).
Myslel sem že nam jako lovlikum nejak pomužou dostat se nahoru. Ukažou cestu, odnesou nas tam nebo něco. Prostě nejaka snaha o to abysme neztratily expy. (priznavam jde mi o ně a komu ne?).
Sice jsme se nahoru dostaly díky juaně, která po mé modlidbičce nam ukazovala cestu a pobila nepřátele.
Tohle mi vadí asi nejvíc, že jejich záměrem bylo abysme ztratily expy :(.

Závěr s toho mám takovej, že příště až dostanu na vyber jestli chci odtahnout do podtemna, odpovím rozhodně ne. Sorry kluci vím že to není lehky hrát to zlo, ale byt někde zavřenej třeba jen hodinu, s tím že zlouni nejsou vubec loglí se mi nelíbí. To prostě nezbývá nic jinýho než odlog nebo relog. A to je to omezování druhého hráče kterýmu by se mělo zamezit. To jak píše efu_redo že si povídal 2 měsíce se židlí, to už chce hodně velkou fantazii.

efu_redo : EDIT: tady na tom mistě se ti omlouvam, pokud sis to stihl přečíst. :oops:


A pravě tu hru bysme se mohly pokusit na foru nějak pořešit, aby se to líbylo oběma stranam.

Muj navrh je, aby věznitelé(jákykoliv) mohly držet postavu, maximálně tu dobu co jsou lognutí.

pro hrače co si myslí, e když v noci někoho chytěj drováci, tak je to jeho hloupost. Myslím si že, když v noci někoho chytí drow, tak to není jeho ooc chyba. Ono totiž když nebude nikdo vylejzat tak si drovaci nezahrajou. Takže to není trest, ale pravě ta hra.


Top
 

 Post subject: Re: Hratelnost versus RP
PostPosted: 23:41 02. Jul 2010 
Offline
Měšťan
 Profile

Joined: 11:13 18. Mar 2008
Posts: 173
Miking wrote:
pod tohle se da jen podepsat

_________________
"Prohlášením, že jsi nevinen, potvrzuješ svojí vinu." Neznámý muž na neznámém míste při neznámé příležitosti.

Quido z Červíčkova - dobrácký gnóm a zapřísáhlý antiteista.


Top
 

 Post subject: Re: Hratelnost versus RP
PostPosted: 00:01 03. Jul 2010 
Offline
Ďábel
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:24 23. Jun 2007
Posts: 6754
Location: Severní okraj Středozemě
Miking wrote:
... neztratily expy. (priznavam jde mi o ně a komu ne?)...

...příště až dostanu na vyber jestli chci odtahnout do podtemna, odpovím rozhodně ne. ...
dovolím si tě upozornit na drobný rozpor.
Nechceš ztratit expy => Odmítneš hru s drowy => Uříznou hlavu => Jdeš přes "čerta" => Ztratíš expy
P.S.
Vetsina hracu drowu jsou normalni kluci, kteri si nemusi mastit ego. Proste delaji nebezpecnost do tohohle sveta. Diky bohu za ně, proč nás má "drtit" jen DM a jím povolane NPC?

_________________
Síla tě osvobodí! - Sithský kodex, 12.12.2011 (TOR-preorder)
Bylo to peklo! - Error 37, Error 3005, Error 3007, 15.5.2012 (Diablo3)
Až s vámi skončím, nebudete věřit vlastní mysli! - Mesmer, 28.8.2012 (GW2)
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují. - Din Dagor, Mrazen 1147 (EQ)
Tento rok bude začátek konce. - neznámý vojín


Top
 

 Post subject: Re: Hratelnost versus RP
PostPosted: 00:13 03. Jul 2010 
Offline
Velmistr
User avatar
 Profile

Joined: 13:55 05. Oct 2008
Posts: 1491
1. prepadeni... rikali jste ze to bylo super RP -> Neni si na co stezovat
2. OOC dotaz jít či nejít do podtemna -> Velmi štědrá nabídka od drowích hráčů aby (jak se říká) "netrpěl hráč, ale jen jeho postava", Pokud jste souhlasili s přenosem do podtemna, je to vaše volba a musíte počítat s následky. Hráči drowů vám nabídli, že se přispůsobí vašemo přání. Udělali to a ted je na vás abyste se přispůsobili vy. -> VAŠE VOLBA -> Neni na co si stezovat
3. Gladiatorske souboje - To už k tomu patří, že jste šli do podtemna, kde vás můžou třeba jen lehce pořezat a mučit, ale i vrhnout do vězení nebo rovnou zabít -> VYPLÝVÁ Z (2.) -> VAŠE VOLBA -> Opět není na co si stěžovat
4. vyhoděj vás před brány nebo do jiné části podtemna - Opět jeden z možných důsledků pokud pobyt v podtemnu přežijete (Pochybuju, že když vy chytnete nějakýho lowíka drowa někde dole a přitáhnete ho na povrch, tak po RP hře ho jako taxislužba dovezete až před brány jeho města) -> BUDTE RÁDI, ŽE JSTE SE DOSTALI VEN ŽIVÝ -> NENÍ na co si stěžovat!!!

Dodatek k RP hře frakce podtemna:
Zažil jsem X přepadení a vždy to byla skvělá hra. Hráči drowů vždy jednali vstřícně a žádný problém jsem nikdy neměl -> Jestli se vyskytl nějaký problém ve hratelnosti, pak je to špatná domluva nebo (pravděpodobněji) na vaší straně, kdy jste se rozhodli tak, jak vám to nevyhovovalo.

Nevidím důvod, proč dávat na forum tenhle flame, kterej akorat zbytečně zkazí chuť hráčům drowů i vás. Není těžký se přece přes PM domluvit termín pokračování hry.

_________________
Jake Buchar, Kybernautický detektiv
A když se to těm ouřadům na radnici nelíbí, můžou si strčit do tý svý zazobaný zadnice tenhle prostředníček a tak hluboko, až budou pištět jako prasata na líbánkách!

Azhael Morten Hbitý tiefling s vyššími zájmy, uctívač Helgarona a prince pekla Astarotha
Grombo Omborg Vychytralý půlkork s velikými ambicemi, PRASOBIJEC


Top
 

 Post subject: Re: Hratelnost versus RP
PostPosted: 01:01 03. Jul 2010 
Offline
Poutník
 Profile

Joined: 20:10 03. May 2010
Posts: 70
zachy wrote:
....

Pokud to takhle někomu vyhovuje, že přijde o expy tak proč ne. Mě je to jedno a pokud se přistup drowu nezměni, ja se jim budu vyhejbat.
Ulreanuv vyzkum svědčí o tom, že to takhle nechce hrat vetšina povrchnanu. (Těžím z toho, jak psal že nepotkal vyšší level).
Ale to už sou dost odvažny odhady na to, že tu sem par tydnu a prakticky nováček. Pro mě jednoznačně špatna zkušenost z touhle složkou RP a budu se ji vyhejbat.

Jenom aby se to trošku ujasnilo:
Jasně chtěl sem dolu, chtěl jsem byt přepadenej a nebrečím. Nevěděl sem co to obnaší. Co se stalo se stalo. Nenaplnilo to moje očekavaní a už do toho nepudu.

Tvuj post mě jen přesvědčil, že je vlastně v podtemnu normalní zemřít a ztratit expy. Takovej luxus provozovat prostě nebudu. Abych bavil druhé hráče a za odměnu přišel o expy.

Naopak si myslím že by se to na foru řešit mělo, aby jsme se pravě dohodly na tom co se nam nelíbí. Z hraču které jsem potkal a měl možnost si potelovat, tak většina (90% - Arii je to jedno, to tech 10%), považuje thalijsou noc za nejhorší část hry na Thalii. Což si myslím že cílem není.


KaTo :Nechceš ztratit expy => Odmítneš hru s drowy => Uříznou hlavu => Jdeš přes "čerta" => Ztratíš expy
Věřím že by to nikdo z nich neudělal. Vyděl sem urlena hrat a je fakt dobrej! (Byl se při obětování jedne dulezité osoby pavoukum)

Tohle je největší chyba podle mě davat obyčejnemu hrači moc, rozhodovat nad cizíma expama, penezma atd... Ale to už sem prosazoval na Demoně a neprosadil, a tady se o to ani snažit nebudu :). Je tu krasnej system stínovýho zranění, ale bohužel je to pokažený tím řezáním.

Na druhou stranu i když mě pošle přes toho čerta, tak ja mužu aspon dal dělat to co mam rad. Hrát. Což ve vězení moc nejde, pokud věznitel není loglej.

Eště sem napíšu co přesně mi vadilo:
1)Smrt + Ztrata Expa (sice k ni nedošlo, ale bylo to zamyšleno).
2)Realne dny bez akce (5 dnů).
Zbytek všechno Ok.

Příjemné překvapení pro mě je vyjadření (DenGrasse - kronikář), že to hodla tým řešit. Držím palečky, aby to co nejvíc zlepšilo hru oboum stranám.


Last edited by Miking on 01:23 03. Jul 2010, edited 2 times in total.

Top
 

 Post subject: Re: Hratelnost versus RP
PostPosted: 01:12 03. Jul 2010 
Offline
Rytíř
User avatar
 Profile

Joined: 15:50 20. Apr 2010
Posts: 585
No jasně.. šup sem s tím, Equilibrii na vás. Svět plný plyšových medvídků a prodavačů s cukrovou vatou!!!!

Si rovnou otevřu stánek s cukrovou vatou a budu ji jako drow prodávat před Ivory! :roll:

_________________
Dělejte si s mými postavami co chcete, jen ať v tom není OOC!!!


Top
 

 Post subject: Re: Hratelnost versus RP
PostPosted: 07:20 03. Jul 2010 
Offline
Rytíř
User avatar
 Profile

Joined: 09:42 02. Nov 2009
Posts: 745
[quote="Miking"][/quote]
Ten konec byl suchej určitě, ale přežili jste nebo ne? Moc mít cizí expy v rukou je prostě daná tím, že je to frakční svět. Tyhle věci se prostě dít budou i kdyby vás nikdo nevěznil. Buďte rádi, že se něco děje. Měl jsem hlášky i o tom, že drow někoho napadl a suše mu uřízl hlavu.
To, že vás věznitelé pustili bylo to nejhezčí co mohli pro vás udělat ;) Jako dárek k valentýnu, darovali defacto svobodu a možnost přežít. 70% unesených to většinou nepřežije.

Zpět k tématu. S tím zavíráním je problém ten, že zatím není kam pořádně zavírat. Proto vás občas musí někdo z našich "vyvenčit". Zkoušeli jsme "skladování" mimo domy, ale chovanci nám prostě chcípali v divočině :) Proto se držení omezuje na co nejkratší dobu a dycky se snažíme domluvit. Pokud se tak stane tak bych byl rád, kdyby tomu tak bylo. Pokud to nejde můžeme se dohodnout jinak. Upozorňuju, že cílem nepřátelské frakce není vám sebrat expy, ale hrát a popřípadě vám dát volnost (samozřejmě s nějakým handicapem), možnost přežít svou vlastní smrt.

Pokud se někomu nelíbí, možnost ztratit expy tak v noci ven nelezte. Nejlepší možnost. Drowové taky riskujou když chytaj na povrchu chycení někým jiným (a věřte, že s nima se srát nikdo nebude). Dál bych téma ztráty expů neřešil.

_________________
Urlraen Zau'ndar - Vůdce klanu Zau'ndar.

Hladový pes loví nejlíp.

Drowí mysl


Top
 

 Post subject: Re: Hratelnost versus RP
PostPosted: 07:40 03. Jul 2010 
Offline
Měšťan
 Profile

Joined: 11:13 18. Mar 2008
Posts: 173
Myslim, že b Drowové mohli někdy zajít do pahvozdu namísto toho aby creepovali s "obrovským" rizikem na chudácích co chodí na jezevce kolem ivory.
prosim zkus se Ulraeene nekdy vzit do role tech druhých.....

Opakuji, kdyz jsi se mne ptal, neuvedl jsi dostatek informací k tomu, abych se nechal rovnou zabít na povrchu, informace byly úmyslně podané tak, aby se člověk rozhodl jak jsi chtel, tomu se říká manipulace.
Sanzite se mne vmanipulovat do situace, že s vami nchci hrat, ale to neni pravda, byl jsem připravenej dat vam cas od 16:00 do 24:00 s tím, že pak mne stejne zabijete, to je kurva hodně. Jestli chces vic, pak jsi jen a jen sobec.

Mimochodem byli jste n 90% domluvení ooc - ta holka mne vytáhla, když jsi mi dal nuz na krk ona zustala stat a cekala jen jak se co vyvine, kdyby při mém svazování utekla, nemel jsi jak chytit nás oba, ale ona zůstala stát pak dala jakojeden flame strike po tom, co jsi mne svazal a pak jsi ji srazil..... kdyz jsem byl svazanej, kdyby logicky zacala prchat mel jsi jen mne, nebo , pokud by jsi ji pronasledoval, tak jen ji, protoze bych mohl uteci já...
Chtěla do podtemna, protože asi zrovna hraje druhej charakter, tak ji to nevadilo a spojila to pomstou vuči mne, protoze jsem si ji dobiral za jeji totální emote RP.
Začátek: prosím prosím pojd do lesa, potřebuji opravdu nutně pomoci, proc n sebe kouzlis ta ochranna kouzla, ty mi nevěříš? Nespěchej, půjdeme pomalu..... co mne sere je spolupráce právě dvou frakcí, které se domlouvat nemají, ale důakz nemám, ono se OOC domluva nedá dokázat, že.....

_________________
"Prohlášením, že jsi nevinen, potvrzuješ svojí vinu." Neznámý muž na neznámém míste při neznámé příležitosti.

Quido z Červíčkova - dobrácký gnóm a zapřísáhlý antiteista.


Top
 

 Post subject: Re: Hratelnost versus RP
PostPosted: 08:13 03. Jul 2010 
Offline
Rytíř
User avatar
 Profile

Joined: 09:42 02. Nov 2009
Posts: 745
Co za dodatečné informace by sis přál? Zeptal jsem se tě jestli tu budeš moct být v sobotu v 18:00 hodil. Myslim, že je to tak nějak jasné. Pokud ne, nemá smysl to dál rozebírat jsem prostě sobec, manipulant a drowa hraju na ventilaci ega ;) Piš prosím fakta a nemanipuluj tu sám s tím co je jasné.

Pokud si myslíš, že jsme se OOC dohodli tak tě v tom nechám (už jsem říkal, že to tak nebylo stejně jako to s tou domluvou ; bohužel flames mají tendenci zacyklit se a nezbývá potom nic jiného než hodit break adminem a zamknout to). Myslim, že po dvou týdnech hrají tu znáš zdejší hráče víc než já a víš jak často se scházíme OOC na povrchu za účelem vylákání postav. Vysvětlovat ti, jak moc výhodnej je to job asi nemusim. Děláme to proto, abysme se mohli hádat ve flames.

_________________
Urlraen Zau'ndar - Vůdce klanu Zau'ndar.

Hladový pes loví nejlíp.

Drowí mysl


Top
 

 Post subject: Re: Hratelnost versus RP
PostPosted: 08:26 03. Jul 2010 
Offline
Měšťan
 Profile

Joined: 11:13 18. Mar 2008
Posts: 173
Zeptal jsi se mne jestli mam v sobotu cas, po tom co jsem byl v kufru, nertekl jsi kdy. NELZI

_________________
"Prohlášením, že jsi nevinen, potvrzuješ svojí vinu." Neznámý muž na neznámém míste při neznámé příležitosti.

Quido z Červíčkova - dobrácký gnóm a zapřísáhlý antiteista.


Top
 

 Post subject: Re: Hratelnost versus RP
PostPosted: 08:48 03. Jul 2010 
Offline
Rytíř
User avatar
 Profile

Joined: 09:42 02. Nov 2009
Posts: 745
Nelžu zeptal jsem se. A cos mi na to odpověděl? Že budeš a že je to ok. Nepadlo ani fň o tom, že tě to sere. Až asi po půl hodině tě začala svrbět ruka a chtěl jsi vypadnout (a to jste tam byli všichni loglí). Měls napsat cos napsal až na třetí stránce tady rovnou. Jak mám vědět kolik máš volnýho času? Pokud chceš řešit něco mezi náma dvěma napiš mi ve hře. Tady to lidi pořád musí číst a asi je to už taky nebaví (nebo se tím baví naopak královsky ;) )

_________________
Urlraen Zau'ndar - Vůdce klanu Zau'ndar.

Hladový pes loví nejlíp.

Drowí mysl


Top
 

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 71 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits